Een super online slaapwinkel

Een duidelijke website en bij onverwachte vragen krijg je supersnel een aardig lief antwoord. Er wordt echt meegedacht hoe je het beste je bed kan aankleden met je favoriet dekbed of kussen. Hoera zij hebben de grote 80x80 kussens dat slaap zo lekker

Wat een geweldig goed winterdonsdeken. We zijn heel blij met onze aankoop en zullen hier zeker nog jaren genot van hebben. Heel erg bedankt , ook voor de vlotte levering.

Beste Freddy, we zijn niet altijd snel want het verschilt per atelier. Fijn dat het bij u wel lukte en dat de donsdeken een goede bestemming heeft gekregen. Hartelijke groet, Rien Stierman

Uitstekend geïnformeerd , zeer goede kwaliteit dekbed

Ik twijfelde tussen een wollen of een donzen dekbed. Beide medewerkers hebben heel prettig meegedacht om er achter te komen met welke aankoop ik het meest tevreden zou kunnen zijn. Ik heb me er goed in verdiept dus een paar keer teruggebeld met weer nieuwe vragen. Elke keer zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Uiteindelijk een heel goed fijn dekbed gekocht . Ik heb het nu nooit meer koud in bed. Ik ben heel blij met ons dekbed, maar ook dat we het dekbed bij dit bedrijf hebben gekocht. Een super aanrader.

Vriendelijk dank, mevrouw Verschuure. We doen ons best en het is natuurlijk 'gewoon' ons werk, maar zo'n mooi compliment steken we toch graag op de hoed :-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Prettig advies & meedenken in oplossingen als nazorg...

Prettig advies & meedenken in oplossingen als nazorg...

Beste donzendekbed!

De kwaliteit was goed

Goede dienstverlening en levering op tijd. Heel goed dekbed!

Goedeservice

Na een paar weken wachten lig ik er weer warmpjes bij onder mijn donzen dekbed ipv de oude katoenen.

Vers gemaakt Klaas, maar dan heb je ook wat ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Goede advisering, snelle reactie en tevreden over de gekochte dekbedden.

kwalitatief goed dekbed en prima service

Duidelijke website waar de verschillen tussen de dekbedden goed worden uitgelegd.

Perfecte behandeling bestelling wél werd toevoeging huisnummer vergeten zodat geleverd bij buurvrouw

Perfecte behandeling van de bestelling Wél werd toevoeging huisnummer (À) vergeten en dus werd geleverd bij mijn buurvrouw

Goedemiddag Elisabeth, dat zou automatisch goed moeten gaan, en vanaf nu controleren we zulks natuurlijk persoonlijk. Dank voor de tip! Hartelijke groet, Rien Stierman

prima en goede aftersale

relax

vlot besteld ,zeer duidelijke website, geleverd op tijd en juiste kwaliteit bedankt

deskundig advies

Deskundig advies via de site. De site biedt ook heel veel objectieve achtergrondinformatie. Zeer leerzaam ook. Hoge kwaliteit dekbedden en de onlangs gekochte kussen van Dickenbergh slaapt perfect en kussen zakt niet in. Blijft veerkrachtig en heeft weer de goede vorm na opschudden. Een aanvullende vraag via e-mail werd binnen enkele uren beantwoord De online bestelde producten worden snel en goed verpakt geleverd.

Topproduct op tijd geleverd

Lees hierboven

Prima en vakkundig geholpen

Ik heb een donzen dekbed en kussen gekocht. Net als de vorige keer prima te woord gestaan en goed geholpen. Als een tevreden klant de deur uit en zeer tevreden met het nieuwe dekbed en kussen.

Ik ben erg blij met mijn dekbed. Lekker warm. Had dit al veel eerder moeten doen!

Geweldige, vriendelijke en deskundige klantenservice.

Telefonisch ben ik erg goed geadviseerd en kon op basis van die informatie een goede keus maken. Het dekbed en kussen werden snel geleverd en waren heel netjes verpakt.

gekregen wat ik verwacht

zeer duidelijke uitleg gekregen, en waar voor ons geld

Top !

Duidelijke website , en klantenservice is top . Heerlijk slapen onder ons nieuw donsdeken . Kristina

Dankuwel Kristina, we doen iedere dag ons best, fijn dat het bij u goed gelukt is. Hartelijke groet, Rien Stierman

Top beste donsdeken ooit

Top donsdeken en top service 5*

Uitstekend!

De keuze is, zoals vaak, reuze, maar Rien heeft ons uitstekend geadviseerd in het maken van een keuze. Goede uitleg en goede service. Top! Wij zijn ontzettend blij met het dekbed, hadden we veel eerder moeten doen!

Dankjewel Heleen, graag gedaan en uiteraard blij dat jullie zo content zijn ;-) Groeten, Rien

Uitstekende online shop

Duidelijke omschrijving, gemakkelijke bestelling en correcte levering

Heb nu over de tijd heen diverse keren dekbedden besteld, ook voor mijn ouders. Goede kwaliteit en keurig bezorgd.

Goede kwaliteit

Je weet wat je koopt. Een vlotte manier van bestellen en ontvangen.

TOP!

Ik ben heel erg blij met mijn heerlijke zomerdekbed van dickenbergh Holstein zo blij dat ik niet meer anders wil. Dus ook de wintervariant heb besteld Bestellingen en vragen werden erg snel en heel klantvriendelijk behandeld. Ik woon in Portugal maar de service was uitmuntend en perfect.