Goed advies en uitstekende service

Heb via chat interessante uitleg gekregen. De bestelling verliep vlot. Ook het terugzenden en het bestellen van een ander donsdeken ging goed, alsmede de financiële afhandeling.

Top service top producten

Dekbed, kussens en linnen gekocht. Allemaal top. Knisperend licht en toch warm. Ze regelden zelfs een product dat nog niet op de website stond (donzen matras topper).

Snelle en correcte aflevering van dekbedden van hoge kwaliteit.

Al meerdere bestellingen gedaan en ik ben een zeer tevreden klant!

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Ons geheime ingrediënt? Klanten zoals u 😄 dus mijn dank voor uw vertrouwen. Hartelijke groet, Rien Stierman

Uitstekende kwaliteit

Zowel het dekbed als het beddengoed voldeed volledig aan mijn verwachtingen

Zij geven goede informatie, leveren kwalitatieve goederen en alles op tijd.

Beetje lange levertijd

Niet zo snel geleverd, maar niet later dan van tevoren vermeld. Heel fijne dekbedden.

Goedemorgen Annie. Fijn dat de dekbedden goed bevallen. Inderdaad is de levertijd bij het atelier 8-10 werkdagen. De tijk wordt genaaid, vullen en afstikken, toezenden, kwaliteitscontrole... Je moet even geduld hebben, maar dan heb je ook wat ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Snel geleverd, uitstekend product, alle seizoenen dons, niet te warm niet te koud en voelt licht

Prima bedrijf

Webshop communicatie en levering zijn zoals men als klant wenst.

Geweldige donsdekken, snel geleverd

goede ervaring met de website

100% betrouwbaar, professioneel, eerlijk advies en hoge (Duitse) kwaliteit dekbedden

Ik kan iedereen dit bedrijf van harte aanraden! Ben zelf bij de showroom in Leiden langs geweest omdat het aanbod groot is en je niet precies kan inschatten wat je koopt en van wie je koopt. Ik heb met de eigenaar Rien gesproken, is zeer kundig en professioneel maar geeft vooral ook een eerlijk advies. Eind vorig jaar heb ik twee dekbedden bij Rien besteld uit de serie Dickenberg Emsland (winter versie en all year light versie), deze vond mijn partner echter niet warm en royaal genoeg en om die reden heb ik beide dekbedden een maand geleden omgeruild voor de Dickenbergh Mecklenburg serie, de Winterplus versie 260 x 240, (2.180 gram) en de All Year versie 260 x 240 (1.300 gram). Ik kan deze dekbedcombinatie van harte aanbevelen. We slapen nu het winter is, onder het extra grote Winterplus dekbed, heerlijk warm maar ook royaal qua oppervlak waardoor het dekbed aan alle kanten lekker ruim over ons 180 cm brede bed valt. Als het straks warmer wordt slapen we onder de All Year. Geen gedoe meer met het het aan elkaar knopen van zomer- en herfstdelen van ons oude, relatief zware, 4-seizoenendekbed waarvan de knoopjes altijd kwijt raakten. Ik kan echt iedereen dit bedrijf aanbevelen: 100% te vertrouwen, professioneel, eerlijk advies en hoge (Duitse) kwaliteit dekbedden.

Goed, en klantvriendelijk geholpen

Zeer goede producten en service

Zeer goede service en opvolging

Top in alles

Maatwerk dekbed 300x260 super en overtrekken in Satijn 300 TC heerlijk.

alles ok

goede service en goed product

De echte dekbedspecialist.

Ben al jaren klant ,geven een eerlijk en goed advies ,ook als je dekbed niet aan jouw wensen voldoet doen ze niet moeilijk om het om te ruilen. Ik zou geen betere dekbedspecialist weten.

Al 13 jaar Michiel, dankjewel, we blijven gewoon ons best doen ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Wanneer je op zoek bent naar een echt donzen dekbed, ben je bij donzendekbed.nl op de juiste plaats. Vakkundig advies, ruime keuze en prima prijzen. Goed bereikbaar en een duidelijke site.

Top!!!! Service top , vriendelijk top,direct bereikbaar. Aanrader!

Klant: top! Hartelijk dank voor dit positieve begin van mijn dag, Luc! Groet, Rien

'nights in white satin' zijn nu schering en inslag

ik doe bijna geen oog meer open

Never reaching the end, Jaap ;-) Dankjewel voor deze positieve waardering! Hartelijke groet, Rien

Wat een heerlijk dekbed!

Met behulp van de handige keuzehulp een tweepersoons Dickenberg donzen dekbed gekozen. Wat een droom: licht als een veertje maar heerlijk warm!

Heerlijk dekbed

Prima afhandeling van bestelling. Levertijd was conform de indicatie zoals vermeld. Heerlijk dekbed, fraai afgewerkt.

Duidelijke website en probleemloze levering

Duidelijke uitleg op de site over de producten. Makkelijk te bestellen en snelle correcte levering

Uitstekend advies resulteerde in een uitmuntend product

Wij zijn erg blij met onze Dickenberg - Mecklenburg van Ganzendons. Slapen nu heerlijk comfortabel!

Goedemorgen Willem, Dickenbergh is een heerlijk merk en het type 'Mecklenburg' de prijs-kwaliteitverhouding koning. Het is dan ook niet verwonderlijk dat jullie zo lekker slapen. Dankjewel voor de positieve review! Hartelijke groet, Rien Stierman

Top Kwaliteit en Service

Ik kan hier kort en bondig over zijn: Aanrader! De kwaliteit van de producten is geweldig en de klantenservice is van Champions League niveau. De communicatie met Rien is buiten-categorie, zelden zoiets meegemaakt, zelfs na levering. Niet aarzelen, bestellen!

Goedemorgen Harry, er wordt gebloost in Leiden, dankjewel ;-) Groeten, Rien

Heerlijk dekbed uitgezocht, lekker van temperatuur, niet te warm, niet te koud.Heel erg tevreden

Fijne ontvangst en een uitstekend dekbed

We werden heel vriendelijk ontvangen en kregen goede uitleg en advies over de dekbedden. We hebben gekozen voor het all year dekbed Mecklenburg van Dickenberg en daar zijn we zeer tevreden over. Behaaglijk, maar niet te warm.