Alles naar wens geweest. Snelle en correcte levering en prima kwaliteit.

Uitstekend service.

Vriendelijk en professionele begeleiding alvorens over te gaan tot aankoop. Ook na de aankoop vragen gesteld telefonisch en perfect begeleid. Deze firma weet nog dat klanten belangrijk zijn en dat klanten uiteindelijk hun loon betalen. Top!!!

Niet alleen dat, Guy, het is ook nog eens heel prettig om waardering te ervaren. Dus, dank daarvoor! Rien Stierman

Uitstekende service en persoonlijke benadering

De service en garantie van deze verkoper zijn perfect. Een persoonlijke benadering en een prettige manier van communicatie. Wij hebben kortgeleden al het 6e dekbed gekocht en zijn super tevreden. Ook de tip dat er een grotere maat voor een één persoons dekbed bestaat nl. 1.50 m breed, was een vondst.

Goedemorgen Sjra, Ons bestaan is gebaseerd op de kwaliteit van onze producten en onze service, dus het is heel fijn om dat terug te lezen in jullie reactie. De 160x220 noemen ze in Duitsland 'het comfort-formaat'. In Nederland niet echt gebruikelijk maar ik ga me er persoonlijk voor inzetten dat dat verandert, ik kan het iedereen aanraden ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

super

Gewoon perfect! De mevrouw aan de telefoon De vroegere levering dan voorzien Het dekbed Merci MM

Vlotte verzending, prachtig product!

Heb de Dickenbergh Mecklenburg besteld. Heerlijk dekbed!!

perfecte kwaliteit en goede service

Goede adviezen via de telefoon en product voldoet volledig aan de verwachtingen. Prima prijs-kwaliteit verhouding.

excellent

perfect

Goede service en de dekbedden zijn fantastisch.

Goede ervaring

Dickenbergh dekbedden besteld en levertijd was zoals van te voren aangegeven wat langer. Prima levering dus. We hebben ze nu drie maanden in gebruik en we zijn er zeer tevreden mee.

Kwaliteit this is bezorgd.

Heerlijk licht & luchtig donzen zomer dekbed. We slapen als een roos!

Uitstekende producten voor een betaalbare prijs

We hebben m.b.v. de website eenvoudig een prima keuze kunnen maken en zijn inmiddels dik tevreden met onze 4 dekbedden en 2 kussens.

Zeer goede en duidelijke info op de site en perfecte service

Zeer goede en duidelijke info op de site en perfecte service

Prima.

Goed bereikbaar. Snelle levering.

Levering was op tijd en kwaliteit boven verwachting

Het dekbed voldoet zelfs beter dan verwacht.

Beste Arie, we zijn zelf ook helemaal verliefd op de Dickenbergh Mecklenburg ;-) Dank voor de lof en hartelijke groet, Rien Stierman

Fijn donzen dekbed

Ons donzen dekbed kwam netjes in een doos en hoes aan. Kwaliteit is mooi, het ligt heerlijk. De all year light is niet heel dun en is erg aangenaam. In de zomer zal hij te warm zijn en in de winter te dun, maar voor de lente en herfst is hij wat ons betreft perfect.

Fantastisch!

Meerdere dekbedden en hoofdkussens aangeschaft, snelle levering en goede service. De keuze is enorm voor ieder wat wils! Goede uitleg en informatie waarbij je de juiste aankoop kan doen. Wij zijn er helemaal blij mee!

Heerlijk licht dekbed

Het dekbed werd vlot afgeleverd en is heerlijk licht in gebruik!

Duidelijke website, snelle en mooi verpakte levering.

De website bied een overzichtelijke duidelijke lijn om precies het juiste dekbed te kiezen.

9score

Erg tevreden. Goede service. Ontvangen in 8 dagen.Donzendekbed goede kwaliteit。bedankt.

Zeer goede kwaliteit. Prima service. Vlotte levering.

Jammer dat de kusen een uit stapje heeft gemaakt.Maar slaapt HEERLIJK

Fijn Vera! En, wie kan er nu zeggen dat haar kussen half Europa doorkruist heeft om uiteindelijk toch nog bezorgd te worden. Het verhoogde de levertijd wel, dus dankjewel voor je geduld. Hartelijke groet, Rien Stierman

Geweldige zaak, prima advies en snelle service.

Een dikke aanrader om er te kopen.

Dankjewel Mieke. Het gaat niet altijd snel want we zijn natuurlijk afhankelijk van de ateliers. Maar ... fijn dat het in dit geval wel het geval was. Ik hoop dat je er lang van zult genieten. Hartelijke groet, Rien Stierman

Stipte en correcte afhandeling.

De omschrijvingen zijn duidelijk. Maar toch nog onvoldoende omdat wij een dikker dekbed hadden verwacht. Dit verschil is moeilijk uit te maken , zelfs na ontvangst van het dekbed nogmaals op de site gegaan om te zien waar we mis waren, maar niet kunnen achterhalen. Internet aankopen blijven zo véél minder duidelijk dan in een winkel waar je de look en feel hebt. De prijzen lijken me op dit vlak dan ook te duur in vergelijk met een winkel.

Beste Peter, er zijn uiteraard wel dikkere dekbedden, maar die zijn uiteraard ook warmer. Dus als het dekbed op het gewenste niveau isoleert, zou ik niet switchen. Wat betreft onze prijzen, u heeft inderdaad een vrij prijzig dekbed uitgekozen. Ik denk niet dat het in de winkel gunstiger is, maar uitsluiten wil ik dat uiteraard niet. U weet, als het dekbed niet bevalt, nemen wij het natuurlijk terug. Hartelijke groet, Rien Stierman

Zeer vriendelijk personeel

Zeer vriendelijk te woord gestaan door een medewerker voor de kortingscode. We hebben mijn broer een Dickenbergh Holstein 90 all year cadeau gedaan. Wij zijn daar al in het bezit van. Voor hem geldt hetzelfde als voor ons: een top dekbed!

Alles zoals vermeld op website

Overzichtelijke site met betrouwbare leverinfo.