Prima service!

Zeer tevreden over de geleverde zaken en service van deze webshop!

Waar voor zijn geld

Winterdekbed bevalt uitstekend vandaar ook een zomerdekbed gekocht

Goede service en kwaliteit

Na mijn bestelling kreeg ik een bericht dat de levering wat langer zou duren en er werden mij direct meerdere opties aangeboden. Zeer vriendelijke klantenservice en goede kwaliteit producten en ruime keus. Volgende keer zal ik weer hier bestellen!

Duidelijke website en goede service.

Door de uitgebreide informatie op de website kon ik samen met mijn moeder (82) een goede keuze maken voor een nieuw donzen dekbed. Toen zij later toch nog een vraag had kon zij jullie bellen en werd ze vriendelijk te woord gestaan. Groet, Diana.

fantastisch

top kwaliteit

Goed advies, uitstekend product

In de loop der jaren al diverse kussens en dekbedden gekocht bij dit bedrijf. De (Duitse) merken die ze voeren zijn kwalitatief uitstekend, de info op de website is zeer duidelijk. Contact per mail of telefoon is snel en klantvriendelijk. Kortom: chapeau !

Heel goed.

De levertijd was sneller dan verwacht en t dekbed is heel fijn. Ik ben heel tevreden .

Snelle levering ,prima dekbedden en kussen

Op de site stond levertijd dekbedden enkele dagen , het kussen op voorraad. Volgende dag echter alles in één zending in huis |

heel tevreden

weegt weinig maar vol doet prima

Snel en goede prijs

Ik ben snel geholpen aan de telefoon en ik krijg het product dat ik zocht tegen een scherpe prijs

top service

telefonisch overleg en advies heel vriendelijk en het dekbed top kwaliteit!

het is als een wolk

heerlijk warm , terwijl je dekbed bijna niet voelt.

top ! heerlijk slapen

Twee donzen dekbedden gekocht. Wij zijn erg tevreden over het advies dat wij kregen en onze uiteindelijke keuze! Na een paar maanden gebruik nog steeds fantastisch! Zeker een aanrader om hier eens te shoppen.

Bedrijf dat correct en duidelijk communiceert..

Uitstekende omschrijving van de producten ,die het maken van je keuze heel makkelijk maakt. Ik ben heel tevreden van mijn aankoop.

Een super online slaapwinkel

Een duidelijke website en bij onverwachte vragen krijg je supersnel een aardig lief antwoord. Er wordt echt meegedacht hoe je het beste je bed kan aankleden met je favoriet dekbed of kussen. Hoera zij hebben de grote 80x80 kussens dat slaap zo lekker

Hartelijk dank voor de positive reactie, Karel. We hebben de 80x80 kussens niet standaard in het programma, maar alle maten dekbed en kussens laten we graag maken. Fijn dat het weer goed gelukt is! Hartelijke groet, Rien Stierman

Wat een geweldig goed winterdonsdeken. We zijn heel blij met onze aankoop en zullen hier zeker nog jaren genot van hebben. Heel erg bedankt , ook voor de vlotte levering.

Beste Freddy, we zijn niet altijd snel want het verschilt per atelier. Fijn dat het bij u wel lukte en dat de donsdeken een goede bestemming heeft gekregen. Hartelijke groet, Rien Stierman

Uitstekend geïnformeerd , zeer goede kwaliteit dekbed

Ik twijfelde tussen een wollen of een donzen dekbed. Beide medewerkers hebben heel prettig meegedacht om er achter te komen met welke aankoop ik het meest tevreden zou kunnen zijn. Ik heb me er goed in verdiept dus een paar keer teruggebeld met weer nieuwe vragen. Elke keer zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Uiteindelijk een heel goed fijn dekbed gekocht . Ik heb het nu nooit meer koud in bed. Ik ben heel blij met ons dekbed, maar ook dat we het dekbed bij dit bedrijf hebben gekocht. Een super aanrader.

Vriendelijk dank, mevrouw Verschuure. We doen ons best en het is natuurlijk 'gewoon' ons werk, maar zo'n mooi compliment steken we toch graag op de hoed :-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Prettig advies & meedenken in oplossingen als nazorg...

Prettig advies & meedenken in oplossingen als nazorg...

Beste donzendekbed!

De kwaliteit was goed

Goede dienstverlening en levering op tijd. Heel goed dekbed!

Goedeservice

Na een paar weken wachten lig ik er weer warmpjes bij onder mijn donzen dekbed ipv de oude katoenen.

Vers gemaakt Klaas, maar dan heb je ook wat ;-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Goede advisering, snelle reactie en tevreden over de gekochte dekbedden.

kwalitatief goed dekbed en prima service

Duidelijke website waar de verschillen tussen de dekbedden goed worden uitgelegd.

Perfecte behandeling bestelling wél werd toevoeging huisnummer vergeten zodat geleverd bij buurvrouw

Perfecte behandeling van de bestelling Wél werd toevoeging huisnummer (À) vergeten en dus werd geleverd bij mijn buurvrouw

Goedemiddag Elisabeth, dat zou automatisch goed moeten gaan, en vanaf nu controleren we zulks natuurlijk persoonlijk. Dank voor de tip! Hartelijke groet, Rien Stierman

prima en goede aftersale