relax

vlot besteld ,zeer duidelijke website, geleverd op tijd en juiste kwaliteit bedankt

Goede informatie op website en snelle reactie n.a.v. telefonisch contact over levering en advies aanschaf donsdek

Zalig slapen

Dekbed besteld, geleverd binnen de voorop gestelde termijn. Zalig warm en licht.

Uitstekende service!

Rien heeft ons uitstekend geadviseerd bij het maken van de juiste keuze. Wij zijn heel blij met het dekbed. Heerlijk warm en comfortabel.

Uitstekende service!

deskundig advies

Deskundig advies via de site. De site biedt ook heel veel objectieve achtergrondinformatie. Zeer leerzaam ook. Hoge kwaliteit dekbedden en de onlangs gekochte kussen van Dickenbergh slaapt perfect en kussen zakt niet in. Blijft veerkrachtig en heeft weer de goede vorm na opschudden. Een aanvullende vraag via e-mail werd binnen enkele uren beantwoord De online bestelde producten worden snel en goed verpakt geleverd.

Dank voor de lof, Gerrit. Het gaat niet altíjd snel omdat we natuurlijk van de ateliers afhankelijk zijn en het best druk is. Maar we doen er alles aan om iedereen warm de winterperiode in te helpen ;-) Hartelijke groet, Rien

Topproduct op tijd geleverd

Lees hierboven

Prima en vakkundig geholpen

Ik heb een donzen dekbed en kussen gekocht. Net als de vorige keer prima te woord gestaan en goed geholpen. Als een tevreden klant de deur uit en zeer tevreden met het nieuwe dekbed en kussen.

Ik ben erg blij met mijn dekbed. Lekker warm. Had dit al veel eerder moeten doen!

Geweldige, vriendelijke en deskundige klantenservice.

Telefonisch ben ik erg goed geadviseerd en kon op basis van die informatie een goede keus maken. Het dekbed en kussen werden snel geleverd en waren heel netjes verpakt.

gekregen wat ik verwacht

zeer duidelijke uitleg gekregen, en waar voor ons geld

Top !

Duidelijke website , en klantenservice is top . Heerlijk slapen onder ons nieuw donsdeken . Kristina

Dankuwel Kristina, we doen iedere dag ons best, fijn dat het bij u goed gelukt is. Hartelijke groet, Rien Stierman

Top beste donsdeken ooit

Top donsdeken en top service 5*

Uitstekend!

De keuze is, zoals vaak, reuze, maar Rien heeft ons uitstekend geadviseerd in het maken van een keuze. Goede uitleg en goede service. Top! Wij zijn ontzettend blij met het dekbed, hadden we veel eerder moeten doen!

Dankjewel Heleen, graag gedaan en uiteraard blij dat jullie zo content zijn ;-) Groeten, Rien

Uitstekende online shop

Duidelijke omschrijving, gemakkelijke bestelling en correcte levering

Heb nu over de tijd heen diverse keren dekbedden besteld, ook voor mijn ouders. Goede kwaliteit en keurig bezorgd.

Goede kwaliteit

Je weet wat je koopt. Een vlotte manier van bestellen en ontvangen.

TOP!

Ik ben heel erg blij met mijn heerlijke zomerdekbed van dickenbergh Holstein zo blij dat ik niet meer anders wil. Dus ook de wintervariant heb besteld Bestellingen en vragen werden erg snel en heel klantvriendelijk behandeld. Ik woon in Portugal maar de service was uitmuntend en perfect.

Goede uitleg van de mogelijkheden.

Vriendelijke ontvangst, goede uitleg. Meedenken met de klant en een eerlijk advies. Snelle levering.

Dankjewel Saskia, vergeet de koffie niet hè :-) Hartelijke groet, Rien Stierman

Blij met dons

Met mijn donzen dekbed en kussens ben ik heel tevreden. Er is een ruime keuze, voor elk wat wils en de kwaliteit is echt goed. Kom je er online niet uit dan kun je bellen en word je heel vriendelijk geholpen om de juiste keuze te maken. Ik kan geen minpunten bedenken. Natuurlijk koop je niet elke maand een nieuw dekbed of kussen, dus zo vaak heb ik niet besteld, maar de ervaring is goed.

Langegracht 59 2312 NW Leiden

071 569 01 03