Blij met dons

Met mijn donzen dekbed en kussens ben ik heel tevreden. Er is een ruime keuze, voor elk wat wils en de kwaliteit is echt goed. Kom je er online niet uit dan kun je bellen en word je heel vriendelijk geholpen om de juiste keuze te maken. Ik kan geen minpunten bedenken. Natuurlijk koop je niet elke maand een nieuw dekbed of kussen, dus zo vaak heb ik niet besteld, maar de ervaring is goed.

Goede service, Het dekbed wat we gekocht hadden was toch te warm. Even gebeld, uitgelegd en omruilen was geen probleem. Na 3 dagen sliepen we onder een koeler dekbed.

Fantastische dekbedden, levering als afgesproken.

Professioneel op persoonlijke wensen gebaseerd advies, met als resultaat 2 fantastische dekbedden.

Wunderbare Daunendecken

Wir haben sowohl Winter- als auch Sommerdaunendecken gekauft und können beide Arten uneingeschränkt empfehlen!

Danke Wolfgang, jetzt verkaufen wir auch an österreichische Kunden, das macht uns stolz! Mit freundlichen Grüßen, Rien Stierman

Topkwaliteit en super service

Topkwaliteit en super service

geweldige service!

Ook deze ervaring is evenals de vorige weer geweldig!

Altijd correcte behandeling en afhandeling. Ook de gevraagde aanpassingen aan het dekbed zijn prima uitgevoerd. Chapeau !

Uitstekend!

Product en service zijn uitstekend

Snelle uitstekende levering!

Dekbed gekocht op basis van vertrouwen via de website. Snelle bevestiging van levertijd en toch sneller geleverd dan gedacht. Kwalitatief uitstekend dekbed voor een redelijke prijs en wij slapen er heerlijk onder!

Goed advies en prima geholpen in de showroom.

Beste dekbedden ooit!

Goede service. Snelle bezorging. Top bedrijf.

Een heel professioneel team!!!

Wij hebben zowel een dekbed als kussen gekocht bij donzen dekbed.nl en zijn super goed geholpen. De artikelen zijn op advies van de medewerker('s) aangepast aan onze persoonlijke voorkeuren! De klantenservice is fantastisch!!

Duidelijke internetsite. Prima kwaliteit dekbedden en levering op tijd.

Topservice

Hallo allemaal Ik heb twee dekbedden gekocht in Leiden bij donzendekbed.nl. Bij binnenkomst in de shop zeer vriendelijk verwelkomt door Rien.. Rien is een vrolijke vriendelijk vent die je gauw vertrouwen geeft (geen gladde verkooppraatjes) maar gewoon op en eerlijke manier te vertellen, maar ook door te vragen wat je wensen zijn. Omdat ik daar niet kon pinnen zijn we samen naar 2 pinautomaten gereden, ik kon bij één pinautomaat niet het hele bedrag pinnen..terug gereden betaald en de volgende dag heerlijk wakker worden onder het nieuwe dekbed,mijn vrouw zei de volgende ochtend, echt en top dekbed tegenover mijn oude... Ik zou dekbedden.nl zeer zeker aanbevelen...

Dank Richard, was gezellig! Maar dat je de mensen nu naar de concurrentie (dekbedden.nl) stuurt dat is natuurlijk jammer :-) Fijn dat de dekbedden zo goed bevallen. Groeten, Rien

Ik had jaren geleden een donzen dekbed gekocht. Hier kwamen op een gegeven moment best veel veertjes uit, en ik ging bellen om te vragen wat voor dekbedovertrek ik zou kunnen gebruiken, omdat het best lastig is. Toen bleek het aan het dekbed zelf te liggen, en hebben ze een nieuwe opgestuurd. Top!

Ons dekbed was te warm, super service: er kon wat uit en daarna bleek hij prima.

Goed geadviseerd aan de telefoon en snelle levering.

Vaak kussens en dekbedden hier gekocht, altijd tevreden

Snelle levering, goede kwaliteit!

vakkundig advies kwalitatief hoogwaardige producten

prettige winkel ervaring

Heerlijke donsdekens

Snelle en correcte dienstverlening. Vriendelijke dame bij telefonische toelichting. En nu slapen mijn man en ik elk met onze eigen donsdeken, elk zijn warmte. Heerlijk en praktischer.

Geleverd zoals beloofd

Dekbed voldoet geheel aan de omschrijving

Service is zoals altijd geweldig.

Zie boven

Uitstekende kwaliteit, top service

Very comfortable and high-quality dekbed

I bought one winter dekbed on last Nov and after 1 month's trial I found it's too warm for us. Without any problem I returned this one and ordered another one-year dekbed per advice. It's perfect and we love it definitely ! The dekbed makes me warm very quickly after I go to bed. It's warm and very soft. It's light.

Uitmuntend.

Eenvoudig te bestellen en een perfecte kwaliteit.

Langegracht 59

2312 NW Leiden