Fijn bedrijf mooie spullen

We bestellen altijd voor de kraamkadootjes voor onze collega's als je een kindje hebben gekregen. Al jaren goed service en prima kwaliteit.

Perfecte service en klantvriendelijke houding

Leuke cadeautjes, goede kwaliteit, keurig netjes verpakt ( zelfs al zijn de presentjes laag in prijs dan nog zulke bewonderenswaardige service). Ik had ook een vraag over verzendkosten en dat werd meteen op een zeer creatieve en klantvriendelijke manier opgepakt en opgelost. Goede ervaring dus!

Mooie produkten

Speciale produkten die je niet overal vindt. Goede service

Snelle levering en mooi product

Heb een goede ervaring met Kadobos .

Zou er een volgende keer weer bestellen als er iets is wat ik zoek . Snelle levering en kon een verkeerd artikel nog omruilen , geen probleem . Er werd meteen meegedacht .

Makkelijk besteld, snel verzonden en ontvangen

De artikelen die ik besteld heb zijn bij een ander net zo duur als hier. Maar hier gaat nog wat geld naar het goede doel in Guatemala. Dus win-win. Verder nog een super lief persoonlijk geschreven kaartje.

uiteindelijk goed gekomen. De spulletjes waren verder prima en erg leuk!

Best wel spannend, ongeveer 5 dagen gewacht gebeld en er waren stappen ondernomen of het pakketje goed weg was gegaan. uiteindelijk het pakketje na een week in ontvangst kunnen nemen. De inhoud was prima!

Snel èn goed.

Snel èn goed. Leuke kaarten.

Prima, attent contact geweest.

Product leek uitverkocht, maar bleek door attent handelen toch nog beschikbaar bij de fabriek. Daarna snel geleverd. Prima!

Leuke winkel

De site kan beter maar wel leuk speelgoed te koop.

Goede ervaring met kadobos. Alleen de site kan beter qua organisatie. Bij intoetsen te zoeken product erg verwarrend.

Probleemloze snelle levering

Mooie website. Snelle levering.

Verkoper reageert snel, bestelling was supersnel binnen. Dank!

Mooi product snel geleverd

zeer tevreden

jullie denken goed mee en de levering was zeker snel zeker een aanbeveling

Snelle levering en leuke gekleurde houten letters.

Alles top. Mooie producten, snelle levering

Eerlijk speelgoed met een missie!

Buitengewoon stevig ingepakt! Goede kwaliteit Mooie en uitgebreide selectie! Goede service! Met een missie!

Suoer

Bestelling was netjes op tijd bezorgd. En zag er keurig uit. Leuk ingepakt

Onhandige site en slechte levering.

Al eerder wat bij Kadobos besteld, toen prima. Nu door onhandige site, een (per ongeluk) dubbele letter erbij. Op de achterkant van de letters, te klein of niet plakkende stripje. Jammer, nu ga ik ze alsnog met houtlijm bevestigen.

Response from the business owner

Beste Rosemarie, Jammer dat een en ander verkeerd is gegaan met uw bestelling en dat de plakkers niet goed waren. Graag hadden wij dit rechtstreeks van u vernomen, zodat wij het tot uw tevredenheid hadden kunnen oplossen. Dit kunnen we nog steeds doen door u een strip met dubbelzijdig plakband toe te sturen, zodat u de stukken op uw gewenste formaat kan gebruiken. Deze letters worden heel veel besteld en tot nu toe hebben wij gelukkig geen klachten ontvangen. Er kan altijd iets mis gaan, maar wij zijn zeker bereid om dit voor de klant op te lossen. Graag vernemen we dan ook van u hoe u geholpen bent in een oplossing. Met vriendelijke groet, Ineke

olifantastische super aanraader.

Het is de eerste x , bij kennis te maken , zeker een aanrader. mooi verpakt en snel thuis geleverd. dus zullen we in de toekomst zeker nog aankopen doen.

Ruime keus en snel geleverd.

Prima ervaring.

Snelle bezorging

Goede uitleg is zo belangrijk!

Heel goed !

Keurig geregeld

De volgende dag bestelling al in huis!