De site kan beter maar wel leuk speelgoed te koop.

Goede ervaring met kadobos. Alleen de site kan beter qua organisatie. Bij intoetsen te zoeken product erg verwarrend.

Probleemloze snelle levering

Mooie website. Snelle levering.

Verkoper reageert snel, bestelling was supersnel binnen. Dank!

Mooi product snel geleverd

zeer tevreden

jullie denken goed mee en de levering was zeker snel zeker een aanbeveling

Snelle levering en leuke gekleurde houten letters.

Alles top. Mooie producten, snelle levering

Eerlijk speelgoed met een missie!

Buitengewoon stevig ingepakt! Goede kwaliteit Mooie en uitgebreide selectie! Goede service! Met een missie!

Suoer

Bestelling was netjes op tijd bezorgd. En zag er keurig uit. Leuk ingepakt

Onhandige site en slechte levering.

Al eerder wat bij Kadobos besteld, toen prima. Nu door onhandige site, een (per ongeluk) dubbele letter erbij. Op de achterkant van de letters, te klein of niet plakkende stripje. Jammer, nu ga ik ze alsnog met houtlijm bevestigen.

Beste Rosemarie, Jammer dat een en ander verkeerd is gegaan met uw bestelling en dat de plakkers niet goed waren. Graag hadden wij dit rechtstreeks van u vernomen, zodat wij het tot uw tevredenheid hadden kunnen oplossen. Dit kunnen we nog steeds doen door u een strip met dubbelzijdig plakband toe te sturen, zodat u de stukken op uw gewenste formaat kan gebruiken. Deze letters worden heel veel besteld en tot nu toe hebben wij gelukkig geen klachten ontvangen. Er kan altijd iets mis gaan, maar wij zijn zeker bereid om dit voor de klant op te lossen. Graag vernemen we dan ook van u hoe u geholpen bent in een oplossing. Met vriendelijke groet, Ineke

olifantastische super aanraader.

Het is de eerste x , bij kennis te maken , zeker een aanrader. mooi verpakt en snel thuis geleverd. dus zullen we in de toekomst zeker nog aankopen doen.

Ruime keus en snel geleverd.

Prima ervaring.

Snelle bezorging

Goede uitleg is zo belangrijk!

Heel goed !

Keurig geregeld

De volgende dag bestelling al in huis!

Goed . Mooi. Snelle service

Mooi. Goed en snelle levering

Vrolijk en solide speelgoed

Genoeg te kiezen en als je dan weet wat je wilt is het heel snel bezorgd en heel stevig verpakt. Ik beveel kadoos altijd aan bij vrienden!

Klantvriendelijk

Ik ben erg tevreden over kadobos. Goed contact en er werd meegedacht over de bestelling.

Snelle, correcte levering!

Snelle en correcte levering, netjes verpakt!

Goede en snelle service!

Ondanks de kerstdrukte nog eerder aangekomen dan verwacht!

Vlotte afhandeling en pakket was snel in huis.

Snelle reactie!, prettig contact, leuke spullen

snel en goed

snel en goed

Vlotte afhandeling.

Fijn persoonlijk contact, zending kwam ruim op tijd aan.

Leuk assortiment. Uitstekende en persoonlijke service. Een echte aanrader!