Foute spelling: uitnodigen i.p.v. uitnodigingen !

Verbazend, dat niemand een foute spelling opmerkt in een standaard bericht !

Beste meneer Henk, Dank voor uw bericht. Ai, zo'n foute spelling zou niet mogen! Echter, als ik naar onze standaard e-mailtemplates kijk, dan zie ik het woord 'uitnodigingen' hierin niet terug. Zou ik u mogen vragen om welk dit bericht dit gaat? Dan ga ik het direct laten aanpassen, want dit zou inderdaad slordig staan! Ik hoor graag van u,

Snel, correct en professioneel!

Onze aanvraag werd zeer snel en correct behandeld. Communicatie verliep vlot en heel professioneel!

Onkunde en gemakzucht regeert hier

Ik denk dat dit de derde (en laatste) keer was dat technische wijzigingen (zowel in de API, Review Feed als nu in de URL structuur) eenzijdig worden doorgevoerd zonder ook maar een berichtje. Resultaat; Lange tijd onze klanten (blijkt nu) een niet werkende link toegestuurd. Het is de tendens bij dit bedrijf, er wordt maar wat gedaan; voor het vuistje uit.. na mij de zondvloed.. en de klanten met de schade achterlaten. Wij zijn een jaar of 4 a 5 klant geweest, en hebben herhaaldelijk dit soort situaties meegemaakt (tot het verlies van review-data aan toe). Als ik de lezer 1 tip mee mag geven, Google even verder.. er zijn genoeg andere spelers die hun zaken zowel technisch als commercieel beter op orde hebben (.. Kiyoh hanteert nog jaarcontracten met stilzwijgende verlenging anno 2020, het zal wel nodig zijn om de klanten te behouden.). Er zal wel weer een uiterst begripvolle reactie komen op mijn review, waarvan je haast zou denken dat het ze iets doet.. wij zijn in ieder geval kosten wat kost weg bij deze partij.

Beste Jeroen, Jammer om te vernemen dat jullie wensen te stoppen met Kiyoh. Enige tijd geleden zijn wij overgestapt naar een nieuw systeem. Hierbij zijn de technische gegevens zoals de API en de URL structuur eenmalig gewijzigd en dienden deze ook eenmalig aangepast te worden. Wij vinden het vervelend dat er het gevoel bestaat dat hier niet over gecommuniceerd is. Wij hebben namelijk diverse mails en nieuwsbrieven hierover verstuurd zodat onze klanten genoeg tijd hadden om deze wijzigingen door te voeren. Ik zal daarom nagaan naar welk mailadres deze communicatie is verstuurd en indien nodig wijzigen zodat jullie in de toekomst de informatie op de juiste plaats ontvangen. Met vriendelijke groet,

Goed gesprek gehad met een medewerker

We hadden een probleem met onze widget op onze website, we zijn keurig geholpen om dit probleem te verhelpen. Ook hebben we nog veel uitleg gekregen over xml api koppelingen. Een goede partij om reviews te verzamelen voor klanten. We maken hier al jaren gebruik van.

Nette prijs

Goed en betrouwbaar systeem voor reviews

Goed en betrouwbaar systeem voor reviews, goede klanten service.

prima service

idem

Uitmuntend bedrijf om mee samen te werken.

Sinds 2012 werk ik samen met Kiyoh. Wat ik zo fijn vind, is het telefonische persoonlijke contact. Ervaren medewerkers die met je meedenken en verstand van zaken hebben. Je krijgt tips waar je echt iets mee kunt. Als ondernemer vind ik dit erg belangrijk. Mijn dank is groot!

Prettige samenwerking

Onze ervaring met Kiyoh is prettig! Wanneer we vragen hebben, krijgen we snel antwoord van de servicedesk. Kiyoh denkt met je mee en komt vanuit zichzelf met tips en feedback.

Fijne mensen

Ik vind Kiyoh een goed systeem en de Servicedesk is accuraat en probeert je echt te helpen.

Een partij die weet waar ze mee bezig zijn

We werken al geruime tijd samen met Kiyoh en we zijn erg tevreden.

Goed meedenken en super service.

Bij vragen wordt er snel en adequaat gereageerd. Prettige en persoonlijke manier van communiceren. Echt een bedrijf dat klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan.

Pièce parfaite et délais très court.

C'est la première fois que je travail avec Jawie. Très professionnel et très bonne organisation malgré la crise du Covid

Prima vanaf bestelling tot betaling tot levering

goed verlopen proces van bestelling, betaling tot levering

Uitstekend geholpen door Nick

Meerdere malen contact gehad met Nick dit jaar. Fijn geholpen door het team en snelle reacties op mijn vragen. Ga zo door!!

bij een vraag zeer snel geholpen

als er wat is dan wordt je probleem of vraag direct opgelost. En dat is toch wat je wilt:) Super zo!

Goede snelle levering.

Gewoon goed!

Hele goede service!!!!

Geweldige service

Alles verliep naar wens een geweldige team!

Fijne klantenservice

Bij alle vraagstukken werd ik goed geholpen.

snelle analyse en doorpakken

Prima service, snel gereageerd en doorgepakt opzoek naar de oorzaak van ontbrekende beoordelingen

Snel en goed geholpen

Ik werd heel snel en goed geholpen met mijn vraag/verzoek. Top!

gewoon shit

de link werkt niet van de webshop, kom alleen maar op jullie commerciële site

Update 27/10, wij hebben van u een bedrijfsnaam ontvangen om alsnog uw ervaring kenbaar te maken middels een review. Wij wensen u een prettige dag toe! Beste meneer Rob, Hartelijk dank voor uw bericht. Goed dat u dit bij ons aangeeft! Dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Mag ik u vragen van welk bedrijf u een verzoek heeft mogen ontvangen om te beoordelen? Dan dragen wij zorg voor een juiste link en zullen wij tevens contact opnemen met desbetreffende bedrijf om ervoor te zorgen dat de juiste link verstuurd wordt. Bedankt voor uw medewerking! Wij horen graag van u, Met vriendelijke groet,

Snelle en top service!

Heel behulpzaam en heel snel over tot actie! Top!

snelle reactie

Zeer goed tevreden. Snelle reactie en fijne service.