Denken graag met je mee

Hele fijne ervaring, ze denken heel graag met je mee en zoeken naar een oplossing. Top!

Super fijne klantenservice en fijn platform

Na aanbeveling van een marketing bureau ben ik een trial bij Kiyoh gaan doen en het beviel mij meteen. Na de trial heb ik een abonnement aangesloten en wat een fijne mensen! Super deskundig en vriendelijk!

Prettige ervaring, goed contact, fijne communicatie

Altijd reactie op mails, fijne communicatie. Als we vragen hebben of aanpassingen willen doen, wordt dit altijd opgepakt. Er wordt goed meegedacht, we hebben een prettige ervaring met Kiyoh.

Goede Service

We hadden wat problemen met het instellen van onze Kiyoh plugin. Suzan heeft ons hierbij erg goed geholpen. Bedankt!

Goed systeem!

Fijne service, goed geholpen door Suzan!

Onbetrowbare score weergave op website van aanbieder

Bij het kopen op een sire is een reciew score een belangrijk richtpunt voor ons als consument. Voor de verkopende partij een sterk usp mirs hij goede scores laat zien. Helaas blijkt dat bij Kiyoh styring door de verkopende partij wie de beoordeling mag geven aan de orde. Dat wijst op geen reeel beeld zoals wel verkregen wordt op nazien van revuews via google of trustpilot. Derhalve wekt Kiyoh hiermee onjuist vertrouwen waarvan in mijn, maar ook voor vele anderen, gedupeerd zijn door een frauduleuze internet winkel.

Beste meneer Bram, Reviews zijn zeker belangrijk voor een potentiële klant om de keuze te maken bij een oriëntatieproces. Als consument, wil je o.a. door reviews erachter komen of je wel of niet met een bep. bedrijf in zee wilt gaan. Wij vinden het vervelend dat u de ervaring heeft dat u gedupeerd bent. Helaas kunnen wij niet o.b.v. uw gegevens en/of uit uw beoordeling halen om welk bedrijf het gaat. Wij vernemen dat graag alsnog van u, zodat er gedegen onderzoek gedaan kan worden.

Fijne service en programma + perfecte wegwijs voor het instellen van het review programma.

Heel erg fijn, dank voor de hulp en wegwijs door het programma. Met jullie help hebben we het goed kunnen instellen en de juiste vragen kunnen formuleren. Op naar een goede eind review voor ons de komende periode.

Fijn te horen, Rosanne! We hebben je graag verder geholpen.

Prettige en goed te bereiken klantenservice

Wij verzamelen reviews via het Kiyoh platform. Wij zaten met een issue. Even een belletje naar Kiyoh en je krijgt direct iemand telefonisch te pakken (volgens mij Dennie, aardige jongen!) Van harte aan te raden.

Beste Randy, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Glashelder

Zeer eerlijk en onpartijdig

Beste Eric, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Fijne bemiddeling

Mijn logo staat er helaas nog niet op

Beste Anneke, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kundig en vriendelijk geholpen

Op kundige en vriendelijk wijze geholpen bij de inrichting van ons account voor onze nieuwe webshop.

Beste Marije, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kiyoh denkt met je mee

Soms weet je het zelf ook even niet meer. Na een e-mail mijnerzijds mbt een onredelijke werd ik gebeld en kreeg ik gedegen advies van Denny.

Beste Rien, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Ik ben goed geholpen

Een prettig gesprek. Ik heb gelachen, dat is altijd goed.

Beste Stefan, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Ik werk nog maar kort met Kiyoh en de medewerker heeft mij heel erg goed alles uitgelegd.

Beste Elly, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Wat slecht!

Wat een slechte club is dit Kiyoh! Ik laat mijn telefoon nu voor de 4e keer op rij helemaal uitbellen, ben de eerst wachtende in de rij. Er wordt gewoonweg niet opgenomen! Daarnaast krijg je gewoon een factuur in je mail voor hetzelfde abonnement met maar liefst een stijging van meer dan 16%!!! Dit is natuurlijk niet akkoord! Echt te belachelijk voor woorden dat voor zo'n slechte service, waar nauwelijks tot geen vooruitgang in zit gewoon klakkeloos de tarieven worden verhoogd met tientjes tegelijkertijd. In wat voor een wereld leven we zeg! Over makkelijk geld verdienen gesproken!

Beste mevrouw Carina, Dat klinkt als een vervelende start voor u. De maandagochtend starten wij gezamenlijk met het gehele team op, om de week door te nemen. Helaas is uw telefoontje om die reden gemist. Na afloop heeft een collega u teruggebeld. Wij hopen dat uw vragen verder beantwoord zijn en zo niet, helpen wij u graag verder. Ook met uw vraag over de factuur. met vriendelijke groet,

Constant ongevraagde mails

Hou toch op met die beoordeling mailtjes. Als ik wil beoordelen dan doe ik dat zelf wel. Ik zou voor geen een website in de toekomst deze vragen willen ontvangen.

Beste Burst, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben recent contact met u opgenomen per e-mail over uw beoordeling. Deze optie staat altijd onderaan de pagina van ons, waarop u zich kunt uitschrijven. Wij hebben u uitschreven voor alle toekomstige uitnodigingsmails vanuit het klantenvertellen/kiyoh beoordelingssysteem op basis van het e-mailadres waarmee u ons gemaild heeft. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet Team Kiyoh

Vriendelijk geholpen.

Na 1 mailtje te hebben gestuurd kreeg ik direct telefoon. Binnen 24 uur werd ik geholpen met mijn vragen via een videocall. Top!

Beste Jorg,, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega je naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

goede communicatie

Werk sinds kort mer Kiyoh samen en ervaringen zijn super!

Beste Victor,, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega je naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

vriendelijk en soepel te woord gestaan.

Beste Clemens,, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega je naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

net bedrijf ,word alstijd goed geholpen

als we bellen voor een api key die niet goed functioneerd ,pakken ze dit binnen no time op ook de reactietijd is erg snel bij kiyoh . we hebben laatste facturatiebedrag wat niet helemaal geheel klopt ,daardoor kregen we ene andere update gratis aangeboden voor 1 jaar zeer nette service

Beste b,, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega je naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Goede klantenservice

Vriendelijke klantenservice die goed kan meedenken!

Beste Miriam, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega je naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

xxxxxx!

Al jaren heb ik als ondernemer het goedkoopste abonnement. Dit jaar word ik gefactureerd voor een duurder abonnement. Na communicatie tussen Kiyoh en mijzelf. Wat overigens heel moeizaam verloopt, krijg ik te horen dat de factuur correct zou zijn. na het raadplegen van de actuele tarieven kom ik nog steeds lager uit dan vermeld op de factuur. Moet ik dan een nieuw abonnement afsluiten om in aanmerking te komen voor dit lagere tarief? Lijkt mij een vreemde gang van zaken.

Beste Chantal, Dank voor je bericht. Ik zie dat er contact is geweest met je. Ik begrijp je frustratie. Een bestaande en vaste klant dient zeker niet benadeeld te worden. Om die reden, en omdat we blij zijn met je als klant, komen we je hier uiteraard in tegemoet. Nogmaals bedankt voor je melding en je oplettendheid. met vriendelijke groet,

Snel opgezet met goede klantenservice!

Bij het kiezen van het juiste reviewplatform heeft Kiyoh ons snel verder geholpen. Het beste pakket voor onze doelen en de kosten waren snel duidelijk. Opzetten ging daarna vlot en bij vragen werden we snel verder geholpen door het team van Kiyoh. Ik ben heel blij met onze keuze voor Kiyoh!

Beste Marieke, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega je naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Goede begeleiding

Ik ben fijn geholpen bij het implementeren van het reviewsysteem. Het is zeer gebruikersvriendelijk en de extra’s zijn mooi uitgelegd in het servicegesprek na de hand. Dit ging veel makkelijker dan ik had durven te verwachten.

Beste Susan, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega je naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Top geholpen door Anita!

Duidelijk en klantvriendelijk!

Beste Tjeerd,, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega je naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Bedrijfsgegevens

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg

013 700 9708

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.