Snel en resultaat gerichte oplossing!

Vanmorgen contact gehad met Kiyoh over een technisch probleem op onze webshop, snel en vakkundig geholpen, goede service!

Je gaat nog meer van mij horen

Heel vriendelijk

Ze helpen altijd Goede advies

Prettig en toegankelijk!

Fijn bedrijf. Toegankelijk en prettig in contact.

Absoluut onbetrouwbaar

Ik heb onlangs een negatieve recensie geplaatst over Ben omdat ik overgestapt ben en steeds maar geen simkaart krijg. Je krijgt dan een mail van Kiyoh dat de negatieve recensie nog niet geplaatst wordt omdat het bedrijf 7 dagen de tijd heeft om te reageren op deze klacht. Dat doet Ben niet....maar Kiyoh plaatst mijn negatieve recensie ook niet. Kortom, Kiyoh is wat mij betreft volkomen onbetrouwbaar en maakt het onmogelijk negatieve recensies te plaatsen. Klantbeoordelingen op Kiyoh zijn dus volkomen nutteloos en schetsen geen beeld van de werkelijkheid.

Beste meneer/mevrouw Van der Laan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het klopt dat een onvoldoende beoordeling de eerste 7 dagen niet direct wordt geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan. Het bedrijf heeft de kans met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt de beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden. Uw beoordeling is na 7 dagen geplaatst en deze kunt u terugvinden op de reviewpagina van Ben (https://www.kiyoh.com/reviews/1047522/ben?lang=nl&limit=25&pageNumber=0). Kijkt u hier onder de datum dat de review door ons is geplaatst, namelijk op 10 juli. Met vriendelijke groeten,

Kiyo betrouwbaar, top!

Ik wil een topdekmatras aanschaffen omdat mijn matras een miskoop is geweest. Om een 2e miskoop te voorkomen wilde ik graag eerst informatie van de leverancier die ik na lang zoeken gevonden had. Toen ik via de mail contact opnam met deze leverancier reageerde men 1x en daarna niet meer. (Ondanks dat ze mij een vraag hadden gesteld en ik nog een aantal specifieke vragen had na hun algemene reactie) Ook op een herinneringsmail werd niet gereageerd waarna mij, na dagen wachten, niets anders restte dan een negatieve review te schrijven op Kiyoh. Hierop kreeg ik van Kiyoh snel reactie en fungeerden zij als een soort tussenpersoon. Dit zorgde ervoor dat de leverancier uiteindelijk met excuses contact met mij opnam. Dankjewel Luc van Kiyoh, top!

Keurig netjes en snel.

Meerdere malen contact gehad met klanten vertellen en altijd snel en goed geholpen.

Waar is mijn beoordeling gepubliceerd?

Dag Lezer, Vandaag heb ik een minder positieve review over Decathlon Ned. aangemaakt via Kiyoh. Toch zie ik mijn review nergens terug. Op Kiyhoh.com heeft decathlon geen pagina met klantervaringen en op de site van decathlon verlopen de reviews die klanten maken niet via Kiyoh. Het lijkt er dus erg op dat mijn review wel bij decathlon bekend is via Kiyoh maar dat deze nergens onafhankelijk is gepubliceerd en leesbaar voor iedereen. Als ik me vergis dan ontvang ik graag uw link naar de reviews van decathlon? Ik wil graag uw onafhankelijkheid geloven maar hier schijnt decathlon vooral het proces te controleren.

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Uw review voor Decathlon is goed bij ons aangekomen. Het bedrijf is zelf ook op de hoogte gesteld van uw beoordeling. Decathlon gebruikt ons reviewsysteem op dit moment enkel voor intern gebruik. Op deze manier kunnen zij feedback van klanten verzamelen om hun dienstverlening te verbeteren. Dit betekent dat uw review niet online gepubliceerd wordt. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten,

Een goed verzorgd product

Mooi bedrijf met waardevolle service

Kiyoh is een waardevolle tool voor bedrijven die het beste voor hebben met hun klanten. De klantenservice van Kiyoh werkt snel en effectief.

Snelle en to the point communicatie

Telkens heel snel geholpen op een heel duidelijke manier. Professioneel en toch warm in contact!

Klantvriendelijk

De mensen van KiyOh zijn altijd aardig een behulpzaam.

Goed en snel geholpen!

Ondanks dat de collega waar ik naar op zoek was niet te bereiken was, hielp Nick mij goed vooruit. Ook op mijn e-mails werd erg snel gereageerd. Top!

Al jaren onze betrouwbare partner voor beoordelingen

Beoordelingen worden adequaat bewaard en weergeven. Al het gereedschap voor een juiste weergave op de website. Support afdeling goed bereikbaar.

Irritant

Wordt compleet gestoord van al die kiyoh beoordelingsmailtjes dienen steeds krijg als ik weer eens iets ergens online gekocht heb. Wordt tijd voor een mogelijkheid om je totaal uitschrijven van alle Kiyoh mailtjes.

Beste Michel Bedankt voor uw beoordeling over Kiyoh Klantbeoordelingen. Goed dat u dit aangeeft, bij deze zullen wij u uitschrijven voor toekomstige uitnodigingsmails vanuit het Kiyoh beoordelingssysteem op basis van het e-mail adres waarmee u ons beoordeeld heeft. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd! Met vriendelijke groeten,

Toppers

Ze reageren meteen als er een probleem is, helpen goed. Super fijn bedrijf!

Even zoeken naar de juiste persoon

In eerste instantie contact opgenomen. Gesprek gehad en daar vervolgens niks meer opgehoord. Zelf opnieuw contact opgenomen en gesproken met iemand anders. Diegene heeft het gelijk opgepakt en opgelost. Al met al dus tevreden!

Klantencontact verloopt goed

Helaas kan ik met mijn Shopify webshop geen automatische reviews naar klanten versturen, nu kost het me extra tijd om het handmatig te doen. Jammer dat ik niet eerder wist dat er geen koppeling was, want dan was ik niet nog een jaar klant geworden. Nick heeft mij echter goed geholpen waar hij kon, dus fijn dat er moeite voor me werd gedaan, maar helaas heeft hij het niet kunnen oplossen.

Altijd goede service

Is tot nu toe altijd goed geweest

Moet een waarborg voor webshops zijn....

Ik kan op kiyoh geen websites checken. Hoe kan ik als gebruiker nu weten of ze wel zijn aangesloten, gewaardeerd, etc.??? Waardeloos keurmerk zo! Dan kun je beter trustpilot of een dergelijke site gebruiken.

Goedemorgen, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Kiyoh is een onafhankelijk reviewsysteem, de reviews van ons platform zijn wel te controleren. Meestal zijn de reviews zichtbaar op de website van het betreffende bedrijf met een verwijzing naar een pagina van Kiyoh. Mocht dit niet het geval zijn, dan kunt u heel gemakkelijk in Google de reviews vinden van het betreffende bedrijf zodra u zoekt op de bedrijfsnaam in combinatie met reviews, ervaringen of een ander synoniem. Graag helpen wij u om de reviews te vinden van het bedrijf. Naar welk bedrijf bent u op zoek? Met vriendelijke groeten,

Top communicatie

De communicatie met Kiyoh beviel zeer goed en alles werd zeer vlot geregeld! Kortom, een echte aanrader.

No nonsense review profiles!

Kiyoh has a no-nonsense approach to their service. Onboarding was done in a jiffy. The dashboard is self-explanatory. And the customer service is great!

Kiyoh is a scammer company WATCH OUT

Kiyoh is DISHONEST company that get money from companies with a good review..the same system than Trust Pilot...the bad reviews go in " quarentine" for 7 days til the company in question has taken contact to " solve" the problem. You guys are not transparent and not honest...MOTHER FUCKERS THAT IS WHAT YOU TRULY ARE!!!!

Beste meneer Guy, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij zien dat u uw ervaring m.b.t. andere bedrijven onlangs via ons platform heeft geplaatst. Daar zijn wij blij mee! Echter zijn deze, conform de quarantaine periode van 7 dagen inderdaad (nog) niet geplaatst. Desbetreffende bedrijven zijn op de hoogte gesteld zodat zij, indien wenselijk en hetgeen wat wij altijd adviseren, contact met u kunnen opnemen en u kunnen helpen bij uw vraag en/of klacht. Wij hopen dan ook dat het probleem opgelost wordt en dan bent u altijd nog degene die beslist of een review wel of niet wordt gewijzigd. Geplaatst wordt de review altijd, na 7 dagen, zoals u deze zelf geschreven heeft. Wij komen alsnog graag met u in contact, Met vriendelijke groet,

Snel geregeld en fijne communicatie

Het was snel geregeld en de communicatie was goed met Nick!

Duidelijk en snel

Met mijn vraag kon ik bij Mohamed terecht. Hij kon mij snel helpen en zijn instructies waren heel duidelijk. Bedankt!