Pas op, oplichterbende

Pas op, de bedrijf is een oplichtersbende. Ze doen je aanbod, uiteindelijk ga je er niet meer akkoord, en een jaar later krijg je een rekening van 1800euro. Terwijl je nooit geen diensten van hun af hebt genomen. Heb inmiddels contact opgenomen met de media. Meer gedupeerden kunnen contact met ons opnemen. Zodat dit zogenaamd reviewbedrijf.... dat klanten wilt helpen... Ontmaskert word als oplichters!! Ga niet met deze party in zee!!!

Beste Maarten, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Vorig jaar heeft u contact gehad met een collega m.b.t. de overeenkomst. Hierbij heeft u samen een pakket samengesteld en een betalingsregeling getroffen voor het betalen in termijnen. Dit duidt wel degelijk op een goed overleg tussen beide partijen waaruit deze overeenkomst tot stand is gekomen. Ook is de factuur ook destijds direct na de afspraken verstuurd, dus u heeft al eerder berichten gehad omtrent de betaling en niet pas een jaar na dato. Wij betreuren het dan ook ten zeerste dat u het zo heeft ervaren en dit niet eerder bij ons heeft aangegeven. Zoals besproken hebben wij uw opzegging verwerkt in onze administratie en wensen u een erg succesvolle toekomst toe. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Nick is onze contact persoon en de communicatie verloopt erg goed..

Fijn systeem overzichtelijk en internationaal reviewsysteem

Fijn programma, hier en daar mogen er soms een paar dingen duidelijker aangegeven worden, de handleidingen mogen bijvoorbeeld online plaatsen of in het account. Het switchen tussen de landen zou ook iets eenvoudiger gemaakt kunnen worden. Dat gezegd hebbende is het een laagdrempelig handig programma voor ons en vooral voor onze klanten. We zijn erg tevreden.

Negatieve beoordelingen anders behandelen dan positieve?

Dat is per definitie onbetrouwbaar

Beste Ed, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het klopt dat wij voor negatieve reviews een andere werkwijze hanteren dan voor positieve reviews. Een onvoldoende beoordeling wordt de eerste 7 dagen niet direct geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan, bijvoorbeeld door het vermelden van ongepast taalgebruik of het noemen van persoonsgegevens. Het bedrijf heeft de kans met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt uw beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden. Uw beoordeling wordt dan bovenaan bij de meest recente reviews gepubliceerd en niet op de originele invuldatum. Zoals u kunt zien op verschillende beoordelingspagina’s worden onvoldoende beoordeling geplaatst na deze termijn. Met vriendelijke groet, Kiyoh

Duidelijk

De medewerker Mohamed was vrij duidelijk en behulpzaam

Malafide

Review + e-mail gaan naar de webshop die je reviewed........................................... Malafide bende.......

Beste meneer, mevrouw "ik', Hartelijk dank voor uw beoordeling. Uiteraard. Het is de bedoeling dat uw compliment en/of klacht bij desbetreffend bedrijf terecht komt, zodat zij op de hoogte zijn van uw ervaring. Om die reden wordt er bij een geplaatste review een notificatie verstuurd naar desbetreffend bedrijf, zodat zij hierop kunnen anticiperen. Wij adviseren bedrijven juist om te anticiperen op reviews; gezien dat hetgeen is wat de eindklant wenst. Zij willen gehoord worden. Op uw e-mailadres kan ik verder geen beoordeling herleiden voor een ander bedrijf, naast ons. Kan dit kloppen? Hoor graag van u,

Fijne samenwerking

Fijn product, goede klantenservice en top advies! Op naar een lange samenwerking.

Extreem slechte service

Helaas na 5 jaar ons contract met Kiyoh/klantenvertellen/kr-review opgezegd. Geen enkele empathie met klanten, geen enkele tegemoetkoming nadat ze een jaar na dato zomaar een factuur sturen voor websites die niet meer bestaan. Telefonisch besproken zaken bestaan niet want het MOET zwart op wit staan, dus kunnen ze niets voor je betekenen. Techniek heeft ons meerdere malen in de steek gelaten en migratie van platform naar platform verloopt altijd met heel veel downtime en problemen. Op het moment dat je daar over praat en op zoek wil naar een oplossing krijg je de kleine lettertjes en houden ze je daar aan. ZEER KLANTONVRIENDELIJK. Ga niet met ze in zee! NOTE: Medewerker was zeer vriendelijke heeft er alles aan gedaan maar kon niet veel doen want de manager bepaalt alles.

Geachte heer/mevrouw, Wat ontzettend vervelend dat u dit zo heeft ervaren, maar wij zijn u hierin wel degelijk tegemoet gekomen. U geeft aan dat wij u plotseling een factuur hebben gestuurd, maar de jaarlijks terugkomende facturen zijn altijd naar hetzelfde e-mailadres gestuurd. Dat deze het jaar ervoor niet bij u terecht is gekomen, is dan ook heel vreemd. Daarentegen zijn wij in actie gekomen toen u aangaf dat 1 van uw website al jaren uit de lucht is. Een korting van 50% op de huidige factuur en 50 % op de komende factuur was niet voldoende. Het is spijtig dat u besluit om een geen gebruik meer van onze diensten te maken. Terwijl de verantwoordelijkheid van de juiste contactgegevens bij u hoort, komen wij u hierin tegemoet door u in prijs en contractduur voor 100 % te vergoeden. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

behulpzaam

Het gesprek met Sanne was prettig, we hebben alles samen doorgenomen en ze heeft kundig al mijn vragen kunnen beantwoorden.

super!

Deze Dame is bijzonder vriendelijk en correct. Als elk contact zo mag verlopen schijnt voor mij altijd de zon.

Supersonische klantenservice

Vandaag heb ik contact gehad over een foutje. Dat werd bij door Sanne in mum van tijd opgelost. Super service!

Adequate service

Er werd duidelijk antwoord gegeven op mijn vraag en direct actie ondernomen. Adequate en vriendelijke service!

Heb contact gehad met Sanne v d Velde

Groet, Marcel de Beer

Beste meneer de Beer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn te vernemen dat u een prettige ervaring heeft gehad met desbetreffend bedrijf. Jammer dat zij uw beoordeling nu mislopen. Echter begrijp ik niet goed dat u aangeeft dat u een account dient aan te maken bij het plaatsen van een beoordeling. U dient enkel uw e-mailadres in te vullen. Uw naam en woonplaats mag geanonimiseerd ingevuld worden. Wij hopen alsnog dat dit u niet tegenhoudt en desbetreffend bedrijf uw complimenten alsnog in ontvangst kan nemen. Tevens zien wij dat u op 19/04 alsnog uw ervaring kenbaar heeft gemaakt via ons platform. Enorm fijn te vernemen, Met vriendelijke groet,

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Luistert naar de wens van de klant en denkt mee.

Denkt mee

Kiyoh denk met je mee en vindt altijd een oplossing.

Ben snel geholpen!

Zeer goed!

Proactief en goede, snelle communicatie.

Top !

Goed service en betrouwbaar.

Goede service, vriendelijk!

Altijd een antwoord op mijn vraag, vriendelijk personeel, geduldig en behulpzaam! Meedenkend, kortom zeer tevreden!

Wordt altijd goed te woord gestaan, en het is een gebruiksvriendelijk systeem.

Snel, vriendelijk, deskundige bediening

Ik ben uitermate vriendelijk en deskundig geholpen. Een snelle afspraak kunnen maken. Zeer tevreden!!

Prettig bedrijf fijne medewerkers

Prima beoordelingsapplicatie met een goede back-office!

Top, alles paste en was naar de zin van mijn kids

Top, alles paste en was super naar het zin van mijn kids.

Fijn platform, supersnelle klantenservice

Snel, vriendelijk, oplossingsgericht en meedenkend.