Spijt dat we voor Kiyoh hebben gekozen.

3 weken geleden klacht gemeld over slecht of niet functionerende widgets en afwijkende reviewcijfers. Dit zou worden opgepakt maar tot op heden niet gedaan. Overigens niet de eerste dat dit probleem zich voordeed. Vanmiddag gevraagd om teruggebeld te worden maar ook dit werd niet opgepakt. Het is ontsierend op de website dat er nu al weken een 0 als reviewcijfer op de website staat terwijl we in werkelijkheid een 9.7 scoren of een 9.6 in de footer.

Response from the business owner

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst onze welgemeende excuses voor het niet terugbellen en het niet terugkoppelen n.a.v. uw klacht. Dit is zeker niet de service die wij nastreven! Daarnaast is de widget die u gebruikt niet van onze makelaardij. De enige techniek waar wij invloed op kunnen uitoefenen is de publieke reviewpagina, waar uw cijfer op wordt getoond, en de standaard widget die in uw account te vinden is. De widget die u op uw website publiceert, is door uzelf of door uw webbouwer ontwikkeld, dus dit zou u dan ook met diegene op moeten nemen. Het enige wat wij kunnen doen is de data aanleveren. Hoe dit dan verder ingeregeld wordt op uw website, is helaas niet door ons te beïnvloeden. Uiteraard kunt u altijd uw webbouwer contact met ons op laten nemen, voor verdere informatie of support. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen

Op reacties mail wordt traag gereageerd.

Terugbellen na aanleiding van een mail gebeurt in mijn geval niet.

Response from the business owner

Beste Roel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst onze excuses voor het niet bellen n.a.v. uw mail. Dat is niet netjes van onze kant en dat heeft ook niets te maken met de service die wij nastreven. Wij proberen binnen 48 uur alle inkomende vragen en opmerkingen telefonisch te beantwoorden en hier doen wij ons uiterste best voor. In dit geval is dat klaarblijkelijk niet gelukt, wat wij enorm vervelend vinden, vooral voor u. Wij hebben contact met u proberen op te nemen, maar u was niet aanwezig. Dit zullen wij blijven proberen, totdat wij u op een correcte wijze hebben kunnen helpen met uw vragen. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen

Snelle reactie, behulpzaam & meedenkend

Prima platform om klantreviews te verzamelen met een goede service. In eerste instantie ging het contact wat moeizaam en moest ik er redelijk achteraan zitten. Daarna een vast contactpersoon "gekregen" (Nick). Hij was meedenkend en behulpzaam, reageerde snel op mijn mails en hield me op de hoogte van alles. Aanrader!

Oplichters

Negatieve reacties worden pas na een week geplaatst, want ze willen eerst de gene waar negatieve ervaring mee is. De kans geven om het op te lossen. Terwijl het niet op te lossen is. Ik zie het meer een mogelijkheid die ze hun kant geven om de klacht af te kopen.

Response from the business owner

Goedemorgen Gabber Pa, Hartelijk dank voor je bericht. Graag geef ik je meer uitleg over de quarantaine periode van zeven dagen. Binnen ons platform kun je op twee manieren een review schrijven, enerzijds via een directe uitnodiging van het bedrijf anderzijds direct via de reviewpagina van het betreffende bedrijf. De quarantaine periode is om een aantal reden in het leven geroepen. Doordat iemand ook via de reviewpagina een review kan schrijven kan het zijn dat ook een collega bedrijf (zonder aankoopervaring) bij een bedrijf een review schrijft, wat uiteraard onterecht is. Door deze periode is hierop adequaat te anticiperen. Daarnaast merk je dat er in negatieve reviews wel eens ongepast taalgebruik (scheldwoorden) of ongepast persoonsgegevens gebruikt worden. Waardoor hiervoor ook de tijd is om dit te corrigeren (ook voor de AVG inzake de persoonsgegevens). Door deze redenen is dit van origine ingezet, waarna inderdaad een bedrijf automatisch ook de ruimte heeft om te reageren op de klacht die over het bedrijf geschreven wordt. Dit is niet bedoeld om reviews te kopen, want dit is niet mogelijk binnen ons platform. Natuurlijk heeft een bedrijf wel de mogelijkheid om contact op te nemen, om eventueel tot een oplossing o.i.d. te komen bij een conflict. Zowel positieve als negatieve reviews worden geplaatst, een review wordt enkel niet geplaatst wanneer ze niet aan de gestelde voorwaarden voldoet. Een reden kan zijn dat iemand geen klantervaring heeft met het betreffende bedrijf. Dit wordt in elk geval ook gecontroleerd bij de reviewschrijver. Zodra de reviewschrijver met een aankoopbewijs komt gaat de review meteen weer online. Voor de uitgebreide voorwaarden verwijs ik u graag naar de volgende link: https://kiyoh.com/gebruikersvoorwaarden-klantbeoordelingssysteem/. Iemand die binnen de afgelopen zes maanden een aankoopervaring heeft gehad mag namelijk zowel een negatieve als positieve review schrijven. Wij doen niet aan bemiddelen, dat is iets wat tussen het bedrijf en de klant opgelost moet worden. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen

Jullie zijn prima in dit werk.

Jullie staan altijd voor de klant klaar. Je wordt altijd keurig geholpen. Het pakketje wordt altijd keurig verzonden. Ik ben altijd een tevreden klant. En trouwens gefeliciteerd met jullie 17 jarig bestaan. Proficiat ! ! Ga zo nog een tijdje door.

Response from the business owner

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn te vernemen dat u een prettige ervaring heeft gehad met het bedrijf. Enorm fijn te vernemen, Met vriendelijke groet, Kiyoh – Klantenvertellen

Onbetrouwbaar review kanaal!

Een negatief commentaar over de lage kwaliteit van sommige HBM producten was na een uur alweer verwijderd terwijl de positieve berichten op dezelfde dagen wel blijven staan. Vond het al raar dat HBM alleen maar positieve reviews kreeg. Reviews die niet positief genoeg zijn pas na 7 dagen publiceren zodat ze uit de recente lijst verdwijnen. Bedenkelijke praktijken! Hecht geen enkele waarde meer aan dit review kanaal. Een klacht en een kopie wordt verstuurd van alle screenshots naar Belgische VRT TV tav Journalist Tim Verheyden, dienst consumentenzaken.

Response from the business owner

Beste Wilfred, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het klopt dat wij voor negatieve reviews een iets andere werkwijze hanteren dan voor positieve reviews. Een onvoldoende beoordeling wordt de eerste 7 dagen niet direct geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan. Het bedrijf heeft de kans met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt uw beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden. Zoals u kunt zien op verschillende beoordelingspagina’s worden onvoldoende beoordeling geplaatst na deze termijn. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen

Alles werk, prima service!

Top en snel

prima service

goede middag, ik heb dd. 3.9. een verkeerde beoordeling voor TRENDY HUISDIERENSHOP, RENKUM afgegeven, maar kan nu niets aanpassen. wat moet ik doen? bij voorbaat dank voor uw info

Response from the business owner

Beste K.H Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben u de aanpassingslink voor uw andere beoordeling per e-mail verstuurd. Mocht u nog verdere vragen hebben dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet,

Kiyoh is onze go-to review partner

Ben je op zoek naar een betrouwbare partner voor reviews? Kiyoh biedt een solide platform, met alle features die je nodig hebt, en een uitstekende support!

Ze hebben wat ik wil

Prijszetting is aan de hoge kant

Worst aftersales ever

Ben hier jaren klant geweest. Product is erg duur maar werkt op zich prima. Echter, de service en de houding naar de klant is zwaar beneden peil. Heb mijn account opgezegd en zal overstappen naar een meer klantvriendelijk bedrijf.

Response from the business owner

Beste David, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Heel jammer te vernemen dat u deze ervaring heeft! Onlangs heeft u een beoordeling bij ons gemeld die u graag offline wenste. Helaas hebben we deze niet offline kunnen halen gezien deze beoordeling aan de spelregels voldeed. Uiteraard is het mogelijk om een publiekelijke reactie te schrijven onder de review met jullie kant het verhaal. Anderzijds kan de reviewer de review nog aanpassen of uit eigen beweging verwijderen mocht diegene dat wensen (n.a.v. bijvoorbeeld contact te hebben gehad). Jammer dat u dit benoemt als slechte aftersales. Met vriendelijke groet,

Heel tevreden

Werkt perfect

Systeem van Kiyoh werkt voor ons als Mybuqo perfect.

Goede ondersteuning, vriendelijk contact!

Op afstand snelle en goede hulp. Top service!

Fijn geholpen

Fijn en snel geholpen, meteen antwoord op m'n vraag. Thanks!

Wij worden bij vragen altijd zeer goed geholpen

Tuurlijk heb je als bedrijf wel vragen aan Kiyoh. De twee keer dat ik dit jaar contact heb gehad, is helemaal goed. Zeer vriendelijk behulpzame medewerkers bij Kiyoh.

Geweldig geholpen met vraag over onterechte review

Ik kreeg een vreselijke review n.a.v. het feit dat die persoon het niet eens was met de korting die ik aanbood. En toen ik de offerte introk begon diegene overal slechte reviews achter te laten. niet alleen onder haar eigen naam, maar ook andere namen. En dat terwijl ze niks heeft gekocht. Maar keurige uitleg gehad met betrekking tot dit onderwerp, en keurig opgelost. Blij dat ik bij Kiyoh zit.

Snel en resultaat gerichte oplossing!

Vanmorgen contact gehad met Kiyoh over een technisch probleem op onze webshop, snel en vakkundig geholpen, goede service!

Je gaat nog meer van mij horen

Heel vriendelijk

Ze helpen altijd Goede advies

Prettig en toegankelijk!

Fijn bedrijf. Toegankelijk en prettig in contact.

Absoluut onbetrouwbaar

Ik heb onlangs een negatieve recensie geplaatst over Ben omdat ik overgestapt ben en steeds maar geen simkaart krijg. Je krijgt dan een mail van Kiyoh dat de negatieve recensie nog niet geplaatst wordt omdat het bedrijf 7 dagen de tijd heeft om te reageren op deze klacht. Dat doet Ben niet....maar Kiyoh plaatst mijn negatieve recensie ook niet. Kortom, Kiyoh is wat mij betreft volkomen onbetrouwbaar en maakt het onmogelijk negatieve recensies te plaatsen. Klantbeoordelingen op Kiyoh zijn dus volkomen nutteloos en schetsen geen beeld van de werkelijkheid.

Response from the business owner

Beste meneer/mevrouw Van der Laan, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het klopt dat een onvoldoende beoordeling de eerste 7 dagen niet direct wordt geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan. Het bedrijf heeft de kans met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt de beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden. Uw beoordeling is na 7 dagen geplaatst en deze kunt u terugvinden op de reviewpagina van Ben (https://www.kiyoh.com/reviews/1047522/ben?lang=nl&limit=25&pageNumber=0). Kijkt u hier onder de datum dat de review door ons is geplaatst, namelijk op 10 juli. Met vriendelijke groeten,

Kiyo betrouwbaar, top!

Ik wil een topdekmatras aanschaffen omdat mijn matras een miskoop is geweest. Om een 2e miskoop te voorkomen wilde ik graag eerst informatie van de leverancier die ik na lang zoeken gevonden had. Toen ik via de mail contact opnam met deze leverancier reageerde men 1x en daarna niet meer. (Ondanks dat ze mij een vraag hadden gesteld en ik nog een aantal specifieke vragen had na hun algemene reactie) Ook op een herinneringsmail werd niet gereageerd waarna mij, na dagen wachten, niets anders restte dan een negatieve review te schrijven op Kiyoh. Hierop kreeg ik van Kiyoh snel reactie en fungeerden zij als een soort tussenpersoon. Dit zorgde ervoor dat de leverancier uiteindelijk met excuses contact met mij opnam. Dankjewel Luc van Kiyoh, top!

Keurig netjes en snel.

Meerdere malen contact gehad met klanten vertellen en altijd snel en goed geholpen.

Waar is mijn beoordeling gepubliceerd?

Dag Lezer, Vandaag heb ik een minder positieve review over Decathlon Ned. aangemaakt via Kiyoh. Toch zie ik mijn review nergens terug. Op Kiyhoh.com heeft decathlon geen pagina met klantervaringen en op de site van decathlon verlopen de reviews die klanten maken niet via Kiyoh. Het lijkt er dus erg op dat mijn review wel bij decathlon bekend is via Kiyoh maar dat deze nergens onafhankelijk is gepubliceerd en leesbaar voor iedereen. Als ik me vergis dan ontvang ik graag uw link naar de reviews van decathlon? Ik wil graag uw onafhankelijkheid geloven maar hier schijnt decathlon vooral het proces te controleren.

Response from the business owner

Beste Ronald, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Uw review voor Decathlon is goed bij ons aangekomen. Het bedrijf is zelf ook op de hoogte gesteld van uw beoordeling. Decathlon gebruikt ons reviewsysteem op dit moment enkel voor intern gebruik. Op deze manier kunnen zij feedback van klanten verzamelen om hun dienstverlening te verbeteren. Dit betekent dat uw review niet online gepubliceerd wordt. Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten,

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement