Slechte service en gebrekkige communicatie

Al verschillende jaren klant, maar telkens werken er weer dingen niet goed

Review plaatsen niet mogelijk...

Ik krijg een uitnodiging voor een review, schrijf hierbij een heel verhaal. Kiyoh, "sorry voor het ongemak, we kunnen nu helaas geen reviews plaatsen, probeer het later nog een keer.....

probeer op te zeggen, onmogelijk

Geen response op mijn email berichten en via contactformulier.

Waardeloos

Helaas wachten we al dagen op een herstel van de functionaliteiten op het dashboard. Het wordt maar niet opgelost maar ze beloven dagelijks aan de telefoon dat het probleem wordt verholpen.

Waardeloos

Waanzinnig

Via een aantal webshops een mail gekregen na bestelling om te beoordelen. Volgens mij doet Kiyoh het gewoon niet.

Test

Topervaring, super en adequaat te woord gestaan

Mijn vraag is snel en goed beantwoord.

Response from the business owner

Beste Marco, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Wij werken al jaren met Kiyoh en tot nu toe zijn wij zeer tevreden.

Response from the business owner

Beste Jennifer, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Wij zijn zeer tevreden met het reviewsysteem van Kiyow

Response from the business owner

Beste Karin, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Prima dienstverlening

Mijn ervaring met Kiyoh is positief. Ik heb een specifieke vraag gesteld en kreeg vrij snel en een helder antwoord. Dus op basis van dit vraagstuk een goede ervaring!

Response from the business owner

Beste Niels, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat wij op uw specifieke vraag een helder antwoord hebben kunnen geven. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Erg tevreden!

Wij zijn al een aantal jaar klant bij Kiyoh en het contact is altijd erg fijn en snel. Erg tevreden!

Response from the business owner

Beste Gioya, Hartelijk dank voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Adequate afhandeling

Er werd op onze webshop een slechte review gegeven, bleek betreffende persoon bij onze concurrent besteld te hebben en daar de slechte service ervaren. Bij navraag onzerzijds, een excuusmailtje van de persoon in kwestie ontvangen. Nadat we deze doorgezet hadden naar de klantenservice van Kiyoh werd de foutieve review vrijwel direct verwijderd Top geregeld dus!

Response from the business owner

Beste Sandra, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Wij zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Fijn ontvangen, en hulp bij de integratie ging perfect.

Response from the business owner

Beste Jeroen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

met snelle en duidelijke uitleg

Response from the business owner

Beste Mirjam, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Geweldig bedrijf met juiste mensen die meedenken!

Ik als bijna digibeet, ben afhankelijk van techneuten die de dezelfde taal kunnen spreken als ik. Uiteraard ben ik wel continu bezig met mijn webshop maar heb vaak hulp nodig om mijn webshop goed en prettig te tonen aan mijn potentiele klanten. Uiteraard zijn de eerlijke reviews enorm belangrijk om het vertrouwen te winnen van nieuwe klanten. Buiten het feit dat de conversie omhoog schiet door de reviews, is iedere (positieve) beoordeling een leuk schouder klopje en een compliment, tenminste zo ervaar ik dat :) Groet Teus

Response from the business owner

Beste Teus, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Leuke en vriendelijke mevrouw van de Helpdesk gesproken!

Vandaag wat vragen gesteld aan de de Helpdesk. Na eerder niet zulke leuke 'contactmomenten' sprak ik vandaag een hele leuke, vriendelijke en kundige mevrouw van de Helpdesk! Top gedaan, dankjewel voor de hulp.

Response from the business owner

Beste Carina, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Geweldige klantenservice

Sinds kort klant bij Kiyoh en tot nu toe zeer tevreden. Bij vragen wordt je netjes te woord gestaan en verder geholpen!

Response from the business owner

Beste Danielle, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kiyoh is geweldig!

Het systeem werkt goed, ik raad het aan iedereen aan. Ook ontzettend prettig samenwerken met Thijs.

Response from the business owner

Beste Sam, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Behulpzaam

Snel, vriendelijk en duidelijk antwoord ontvangen op mijn vragen.

Response from the business owner

Beste Gia, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kiyoh is een mooi betaalbaar alternatief voor trustpilot. Altijd goed bereikbaar.

Response from the business owner

Beste Maarten, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat alles goed werkt. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Snel geholpen, goede service

De reviews bleken niet meer binnen te komen. Binnen een dag telefonisch contact en werken aan een oplossing.

Response from the business owner

Beste Mariella, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat alles goed werkt. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh