Snel en accuraat!

Dmv de website aangemeld en alles is snel en prima afgehandeld en snel geleverd!

Ik ben zeer tevreden in een dag in huis

Super fijn!

Ik bestel vaker bij Restocks en vindt de service echt op. Echter duurde het dit keer wat langer door de feestdagen.

Goboony is gewoon perfect snelle reacties en hele goede service.

Camper geboekt bij coboony snelle afhandeling heel goede service en vriendelijk personeel aan de telefoon gewoon top.

Super resultaat

Door alle stappen goed na te volgen was het simpel om de stickers te bevestigen.bedankt voor de tips

Alles precies zoals beschrijven en snel geleverd

Mijn aankoop én de verzorging en aandacht voor verzending was TOP!

De verpakking was keurig (de strikjes en gekleurde lintjes)en maakte het pakketje heel persoonlijk! Het handgeschreven berichtje maakte dat nog extra persoonlijk!

super irritant

kan alleen afmelden per webshop, ik wil nooit mail van kiyoh

Beste R., Bedankt voor uw beoordeling over Kiyoh Klantbeoordelingen. Goed dat u dit aangeeft, bij deze zullen wij u uitschrijven voor toekomstige uitnodigingsmails vanuit het kiyoh beoordelingssysteem op basis van het e-mail adres waarmee u ons beoordeeld heeft. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Snel en prettig geholpen.

Na een vraag om hulp via de mail werd ik al heel snel gebeld en was mijn vraag al opgelost!

Fijn bedrijf

Mohamed helpt ons altijd, dit is helemaal naar wens!

Fijne club en responsief

Zo'n beetje een van de eerste klanten geloof ik al in 2010 en al meer dan 10 jaar aangesloten. Service is top en beoordelen eenvoudig voor klanten.

proactieve houding, prima geholpen

Kenzo belde mij zelf op dat er iets mis was aan de instellingen. Daarna stuurde hij ook nog de nodige links door, dus toen was het zo opgelost. Helemaal top!

Goed contact, snelle afhandeling

Het contact verloopt zeer soepel, vragen worden snel beantwoord en verzoeken worden goed opgevolgd. Het is een erg fijne samenwerking!

Gemakkelijke tool & duidelijke weergave van beoordelingen

Heel gemakkelijk in gebruik, zowel voor het dashboard voor onszelf als de link voor onze klanten. Ook zeer tevreden over de proactieve houding van de accountmanagers van Kiyoh om ons beoordelingssysteem te verbeteren en optimaal te benutten.

Komen uit zichzelf met een reactie hoe ik dingen kan verbeteren.

Top bedrijf

Uitstekende klantenservice. Wij zijn een tevreden klant.

Gebruiksvriendelijk beoordelingssysteem

Wij bij All4Plants hebben goede ervaringen met het gebruik van Kiyoh. De klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk. Het gebruik is eenvoudig en snel te implementeren op de webshop(s). Ook onze klanten lijken tevreden met de mogelijkheid om op een onafhankelijk platform hun mening kwijt te kunnen. 5 sterren!

Super slechte en onbetrouwbare zaak

Het is een Super slechte en onbetrouwbare zaak. De reviews zijn nagenoeg 100% onjuist en zeer onbetrouwbaar.

Beste meneer Henk, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen uw reactie niet goed. Als wij op uw e-mailadres kijken, zien wij diverse gepubliceerde reviews, voor verschillende bedrijven. Uw meest recente beoordeling voor Verfonline-XL is reeds gepubliceerd. Vanuit desbetreffende organisatie is er ook op uw beoordeling gereageerd: https://www.kiyoh.com/reviews/1043360/verfonline-xl?from=widget&lang=nl&filterRating=1&filterLocale=&filterDateScoreOrder=DATE_DESC&pageNumber=0 Wij komen graag met u in contact,

Goede service en netjes geleverd.

Bomen waren netjes ingepakt. Ook handig de beschrijving erbij met plagen- en ziektebeelden.

Zeer tevreden blijf zo door gaan.

Snel telefonisch geholpen

Correct te woord te staan en perfect geholpen

Overzichtelijke pagina

Duidelijke en overzichtelijke pagina.

meer dan uitstekend.

meer dan uitstekend.

Nick en Sanne niet geschikt voor deze functie bij Kiyoh

Richtlijnen worden niet opgevolgd door Sanne en Nick. Aanpassing 27 jan 2021: Sanne heeft mij vandaag gebeld met het excuus dat het zo lang allemaal heeft geduurd. Na nader onderzoek toch eens waar ik Nick al in het begin op had gewezen. Uiteindelijk door Sanne opgelost.

Beste Richard, Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het nogmaals jammer te vernemen dat u bovenstaande heeft ervaren als beschreven. Vooraf, tijdens en ook na de beoordeling hebben wij meerdere malen telefonisch contact gehad om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Blij te vernemen dat we een passende oplossing hebben gevonden. Een fijne dag!