Topervaring, super en adequaat te woord gestaan

Mijn vraag is snel en goed beantwoord.

Beste Marco, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Wij werken al jaren met Kiyoh en tot nu toe zijn wij zeer tevreden.

Beste Jennifer, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Wij zijn zeer tevreden met het reviewsysteem van Kiyow

Beste Karin, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Prima dienstverlening

Mijn ervaring met Kiyoh is positief. Ik heb een specifieke vraag gesteld en kreeg vrij snel en een helder antwoord. Dus op basis van dit vraagstuk een goede ervaring!

Beste Niels, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat wij op uw specifieke vraag een helder antwoord hebben kunnen geven. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Erg tevreden!

Wij zijn al een aantal jaar klant bij Kiyoh en het contact is altijd erg fijn en snel. Erg tevreden!

Beste Gioya, Hartelijk dank voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Adequate afhandeling

Er werd op onze webshop een slechte review gegeven, bleek betreffende persoon bij onze concurrent besteld te hebben en daar de slechte service ervaren. Bij navraag onzerzijds, een excuusmailtje van de persoon in kwestie ontvangen. Nadat we deze doorgezet hadden naar de klantenservice van Kiyoh werd de foutieve review vrijwel direct verwijderd Top geregeld dus!

Beste Sandra, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Wij zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Fijn ontvangen, en hulp bij de integratie ging perfect.

Beste Jeroen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

met snelle en duidelijke uitleg

Beste Mirjam, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Geweldig bedrijf met juiste mensen die meedenken!

Ik als bijna digibeet, ben afhankelijk van techneuten die de dezelfde taal kunnen spreken als ik. Uiteraard ben ik wel continu bezig met mijn webshop maar heb vaak hulp nodig om mijn webshop goed en prettig te tonen aan mijn potentiele klanten. Uiteraard zijn de eerlijke reviews enorm belangrijk om het vertrouwen te winnen van nieuwe klanten. Buiten het feit dat de conversie omhoog schiet door de reviews, is iedere (positieve) beoordeling een leuk schouder klopje en een compliment, tenminste zo ervaar ik dat :) Groet Teus

Beste Teus, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Leuke en vriendelijke mevrouw van de Helpdesk gesproken!

Vandaag wat vragen gesteld aan de de Helpdesk. Na eerder niet zulke leuke 'contactmomenten' sprak ik vandaag een hele leuke, vriendelijke en kundige mevrouw van de Helpdesk! Top gedaan, dankjewel voor de hulp.

Beste Carina, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Geweldige klantenservice

Sinds kort klant bij Kiyoh en tot nu toe zeer tevreden. Bij vragen wordt je netjes te woord gestaan en verder geholpen!

Beste Danielle, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kiyoh is geweldig!

Het systeem werkt goed, ik raad het aan iedereen aan. Ook ontzettend prettig samenwerken met Thijs.

Beste Sam, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Behulpzaam

Snel, vriendelijk en duidelijk antwoord ontvangen op mijn vragen.

Beste Gia, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kiyoh is een mooi betaalbaar alternatief voor trustpilot. Altijd goed bereikbaar.

Beste Maarten, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat alles goed werkt. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Snel geholpen, goede service

De reviews bleken niet meer binnen te komen. Binnen een dag telefonisch contact en werken aan een oplossing.

Beste Mariella, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat alles goed werkt. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Werkt goed

Beste J, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat alles goed werkt. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Heel goed geholpen

Heel fijn geholpen aan de telefoon.

Beste Silvy, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Betaalbaar en goede communicatie

Al een paar maand werk ik met dit systeem. Sommige dingen kunnen misschien eenvoudiger maar wanneer je een e-mail stuurt word je dag erna terug gebeld voor duidelijke uitleg over uw vraag. Bedankt

Beste Heino, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kort & Krachtig: top.

Het klantencontact is snel & to-the-point. In vakanties wordt er rekening gehouden met afwezige collega's en wordt het snel door een ander opgepakt. Calls inschieten is geen probleem, er wordt duidelijk en uitgebreid antwoord gegeven op de vragen die je hebt.

Beste Emma, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Klantvriendelijke website en erg vriendelijke klantenservice!

Al meerdere jaren gebruiken wij zowel Kiyoh als Klantenvertellen voor de recensies op onze website. Dit bevalt nog steeds goed! Bij vragen zijn ze goed bereikbaar per mail en telefonisch, en deze klantenservice is altijd erg vriendelijk en behulpzaam! Aanrader voor andere websites/webshops.

Beste Thijs, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh en Team Klantenvertellen

Super geholpen met onze vraag. Dank voor het meedenken!

Beste Retourplaza, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega(s) u naar tevredenheid heeft geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Goede service!

Fijn en correct geholpen door Suzan van Kiyoh bij de aanvraag voor een nieuw account voor onze nieuwe formule Slaapdirect. Leuk telefonisch en mail contact. Mijn vraag werd vlot in behandeling genomen en ik werd goed en snel geïnformeerd via de mail. Hier wordt ik vrolijk van!!

Beste Jan, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega(s) u naar tevredenheid heeft geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Uitstekende partner

Kiyoh is een uitstekende partner om reviews te verzamelen. Geweldige support en klantenservice. Niets dan lof voor dit bedrijf!

Beste Gerrit, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij te lezen dat wij als Kiyoh een mooie toevoeging zijn voor uw bedrijf! . Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Goede opvolging en support

Zeer vlotte communicatie met Kiyoh.

Beste Sid, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Uitstekende klantenservice

Ik was geholpen door vriendelijke mensen en alles ging vlot bij de aanmelding/integratie op onze website Crijns-Carproducts.eu Een aanrader om je zaak sterk te laten groeien.

Beste Jony, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega(s) u naar tevredenheid heeft geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh