Service zoals ze hoort te zijn

Kiyoh werkt wel online maar het zijn ook mensen!

Super goed geholpen!

Ik heb contact opgenomen met Kiyoh, de medewerker Mohamed was erg behulpzaam en hij heeft meteen doorgegeven de gewenste aanpassing door te voeren.

Snel en accuraat!

Dmv de website aangemeld en alles is snel en prima afgehandeld en snel geleverd!

super irritant

kan alleen afmelden per webshop, ik wil nooit mail van kiyoh

Beste R., Bedankt voor uw beoordeling over Kiyoh Klantbeoordelingen. Goed dat u dit aangeeft, bij deze zullen wij u uitschrijven voor toekomstige uitnodigingsmails vanuit het kiyoh beoordelingssysteem op basis van het e-mail adres waarmee u ons beoordeeld heeft. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Snel en prettig geholpen.

Na een vraag om hulp via de mail werd ik al heel snel gebeld en was mijn vraag al opgelost!

Fijn bedrijf

Mohamed helpt ons altijd, dit is helemaal naar wens!

Fijne club en responsief

Zo'n beetje een van de eerste klanten geloof ik al in 2010 en al meer dan 10 jaar aangesloten. Service is top en beoordelen eenvoudig voor klanten.

proactieve houding, prima geholpen

Kenzo belde mij zelf op dat er iets mis was aan de instellingen. Daarna stuurde hij ook nog de nodige links door, dus toen was het zo opgelost. Helemaal top!

Goed contact, snelle afhandeling

Het contact verloopt zeer soepel, vragen worden snel beantwoord en verzoeken worden goed opgevolgd. Het is een erg fijne samenwerking!

Gemakkelijke tool & duidelijke weergave van beoordelingen

Heel gemakkelijk in gebruik, zowel voor het dashboard voor onszelf als de link voor onze klanten. Ook zeer tevreden over de proactieve houding van de accountmanagers van Kiyoh om ons beoordelingssysteem te verbeteren en optimaal te benutten.

Komen uit zichzelf met een reactie hoe ik dingen kan verbeteren.

Top bedrijf

Uitstekende klantenservice. Wij zijn een tevreden klant.

Gebruiksvriendelijk beoordelingssysteem

Wij bij All4Plants hebben goede ervaringen met het gebruik van Kiyoh. De klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk. Het gebruik is eenvoudig en snel te implementeren op de webshop(s). Ook onze klanten lijken tevreden met de mogelijkheid om op een onafhankelijk platform hun mening kwijt te kunnen. 5 sterren!

Super slechte en onbetrouwbare zaak

Het is een Super slechte en onbetrouwbare zaak. De reviews zijn nagenoeg 100% onjuist en zeer onbetrouwbaar.

Beste meneer Henk, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen uw reactie niet goed. Als wij op uw e-mailadres kijken, zien wij diverse gepubliceerde reviews, voor verschillende bedrijven. Uw meest recente beoordeling voor Verfonline-XL is reeds gepubliceerd. Vanuit desbetreffende organisatie is er ook op uw beoordeling gereageerd: https://www.kiyoh.com/reviews/1043360/verfonline-xl?from=widget&lang=nl&filterRating=1&filterLocale=&filterDateScoreOrder=DATE_DESC&pageNumber=0 Wij komen graag met u in contact,

Zeer tevreden blijf zo door gaan.

Snel telefonisch geholpen

Correct te woord te staan en perfect geholpen

Overzichtelijke pagina

Duidelijke en overzichtelijke pagina.

meer dan uitstekend.

meer dan uitstekend.

Nick en Sanne niet geschikt voor deze functie bij Kiyoh

Richtlijnen worden niet opgevolgd door Sanne en Nick. Aanpassing 27 jan 2021: Sanne heeft mij vandaag gebeld met het excuus dat het zo lang allemaal heeft geduurd. Na nader onderzoek toch eens waar ik Nick al in het begin op had gewezen. Uiteindelijk door Sanne opgelost.

Beste Richard, Dank voor uw beoordeling. Wij vinden het nogmaals jammer te vernemen dat u bovenstaande heeft ervaren als beschreven. Vooraf, tijdens en ook na de beoordeling hebben wij meerdere malen telefonisch contact gehad om te kijken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Blij te vernemen dat we een passende oplossing hebben gevonden. Een fijne dag!

Mijn rots in de branding

Kiyoh maakt (voor mij) iets moeilijks, heel erg eenvoudig. Met één telefoontje werd mijn technische vraag snel beantwoordt. Geen lange wachtrij en een vriendelijke en behulpzame medewerker. Service gericht! Contact gehad met Mohamed, welke van de twee naamgenoten weet ik helaas niet, maar dank je wel!

Goed bedrijf, werkt accuraat en zijn oprecht

We werken al een paar jaar samen met Kiyoh en dit bevalt ons goed. Het automatisch versturen van beoordelingen naar onze klanten en het weergeven op onze website werkt prima. Ook het contact met de klantenservice is erg prettig, hoewel we deze zeer weinig nodig hebben. Keep up the good work!!

Betrokken online assistentie

Ik kwam bij de aanmelding even vast te zitten omdat ik doorgelinkt werd naar een andere site. Op de achtergrond was een en ander al geregeld. Dat was in de account info niet duidelijk; ook de plek waar je de API info ophaalt is niet logisch. Klein puntje ter verbetering dus.

Snelle reacties, fijne samenwerking

Mijn contact met Kiyoh verloopt soepel. Nick reageert altijd snel, netjes en vriendelijk!

Hallo Patricia, Hartelijk bedankt voor deze lovende woorden. Dit wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Nick Team Kiyoh