Meedenkend, fijne communicatie.

Hartelijk dank voor de snelle hulp.

Beste Retourplaza, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega je naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Abonnement werd plotst gewijzigd, uit eindelijk met passend aanbod terug gekomen!

Ons abonnement werd plotseling gewijzigd, uit eindelijk kwam Sanne met een passend aanbod en hebben wij deze naar tevredenheid akkoord gegeven. Waarvoor sanne en kiyoh bedankt.

Goedemiddag Luc, Bedankt voor je beoordeling. Vervelend dat je het zo hebt ervaren maar zoals telefonisch besproken is er in de afgelopen periode in jouw voordeel een pakket wijziging doorgevoerd. Hierover hebben we ook contact. Met vriendelijke groet, Kiyoh

Vriendelijk en snel antwoord

Wanneer je vragen hebt zijn ze meedenkend en komen met een passende oplossing. bedankt!

Beste Thijs, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega je naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Fijne samenwerking

Goed contact met de medewerkers en altijd een snelle reactie en goede oplossing bij vragen.

Beste Edwin, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Uitstekende servicedesk!

Je ontvangt snel antwoord en ze reageren ook adequaat op je verzoek. Erg tevreden tot nu toe over Kiyoh en hun servicedesk! ** Happy Customer **

Beste Marcel, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Helemaal top

Gevraagd om een aanpassing en was binnen 2 minuten geregeld!

Beste Joris Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Uitstekend!

Zit al een jaar of 6 bij Kiyoh en ben recent weer uitstekend en vlot geholpen door Yvon met een aantal vragen. Fijn contact wat zelfs heeft geresulteerd in opname op hun partner/klanten pagina. Echt super! Veel dank!

Beste Chris, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Uiteindelijk goed geholpen

Na een wat mindere ervaring uiteindelijk een prettig gesprek gehad met Sanne, Sanne dacht goed mee, luisterde naar onze wensen en kwam met goede ideeën. Nogmaals bedankt!

Beste Michiel,, Wat vervelend om te horen dat dit uw ervaring met ons is. Graag zouden wij toch in contact met u komen om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Zou u kunnen mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Werkt goed

Werkt na behoren, API beschikbaar en werd goed geholpen met integratie daar.

Beste Dion, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Heb een hele goede ervaring met Kiyoh. Zeer goed geholpen door een hele vriendelijke dame.

Beste Engin, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Je krijgt echte mensen aan de telefoon!

De opstart en begeleiding vanuit Kiyoh werkt zeer goed. Je wordt gebeld, geïnformeerd, gemaild en ondersteund. Echt heel fijn!

Beste Harro, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Suzan heeft ons geweldig geholen

We hebben intern wat opstart problemen gehad, maar Suzan heeft ons geweldig geholpen. Ze heeft ons regelmarig pro-actief benaderd en geholpen het op de rit te krijgen, mede met onze winkels.

Beste Geert, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Goede service!

Met behulp van Kiyoh kunnen wij nu overzichtelijk onze reviews organiseren, waardoor klanten een duidelijk beeld van onze producten en diensten krijgen. De service is super, het bedrijf denkt goed mee en is prima bereikbaar. Na enkele weken hebben we een belletje gekregen met de vraag of alles lukt en of er nog vragen zijn.

Beste Chantal, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Goede hulp en snelle reactie

We hadden wat problemen om een goede koppeling te krijgen met onze webshop. Goede hulp gehad via email en na wat instellingen te wijzigen werkt alles perfect.

Beste Joost, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Goede en snelle service

Probleem werd telefonisch snel en vriendelijk opgelost, zeer tevreden over Kiyoh.

Beste Sylvia, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Geen reactie

wat een verschrikkelijk slechte service. Al maanden bezig om een klacht opgelost te krijgen, maar mailtjes worden gewoon genegeerd. Inmiddels contract maar opgezegd, zo ga je niet met klanten om.

Beste Reinier, Wat vervelend om te horen dat dit uw ervaring met ons is. Graag zouden wij toch in contact met u komen om te kijken wat wij voor u kunnen betekenen. Zou u kunnen mailen naar [email protected]? Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Grote topper! Top service

Ja als je een klantenservice hebt dan wil je graag dat je klanten zo te woord worden gestaan. Merel merci voor de goede service en het snelle handelen!

Beste André, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Wel aardig systeem

Systeem werkt. Wel jammer dat er geen API beschikbaar is voor developers

Hi Simon, Hartelijk dank voor je review! Er zijn meerdere APIs beschikbaar om bijvoorbeeld review uitnodigingen te versturen, reviews te publiceren. Graag verneem ik naar wat voor API je op zoek bent. Zou je ons dit kunnen laten weten, zodat we kunnen kijken waarmee we je kunnen helpen. Wij vernemen het graag! Met vriendelijke groet, Team kiyoh

Echt een hele goede service, maar gevoelig voor fouten

Sinds enkele maanden maak ik gebruik van de Kiyoh reviewdienst met BCC service. Het verzamelen van reviews en de mogelijkheden van de service zijn super! De BCC service is een mooie toevoeging en houd in dat je automatisch reviews kan versturen aan de hand van een mailadres in de bijlage meesturen (met bijvoorbeeld een factuurmail of verzendbevestiging). Voor mij dus ideaal gezien ik geen gebruik maak van shopify, magento, woocommerce, etc. Echter, werkte dit toe nu toe net zo vaak wel als niet. Een deel hiervan kwam door onduidelijkheid vanaf mijn kant, maar ik vind het systeem heel erg gevoelig voor fouten. (Bijvoorbeeld het aanpassen van een "Uw" naar "Jouw" kan al genoeg zijn om de service niet te laten werken.) Als je de mails helemaal niet en nooit aanpast blijft het werken, maar om de service echt goed werkend te krijgen heeft het naar mijn mening nog een ontwerpstap nodig. Aan de positieve kant staat de klantenservice altijd klaar om te helpen, zelfs na de tiende mail dat de service niet goed werkt. Dankjewel Yvon en Suzan. Hierdoor raad ik Kiyoh zeker aan

Beste Sander, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Zeer slecht

Administratie van Kiyoh is een puinhoop. Account ruim op tijd opgezegd, ze zijn de mail kwijt geraakt. En nu moet ik toch een heel jaar betalen Dit is diefstal. Iedereen kan ook overigens zomaar een review op je account dumpen: ook niet klanten. Zeer stugge niet coöperatief bedrijf. NOOIT MEER KIYOH!!!!!

Beste Antonie, Bedankt voor uw beoordeling. Wat een vervelende situatie. In de administratie kunnen wij zien dat er geen openstaande kosten meer staan. Wij hebben u ook een bevestiging gestuurd van de opzegging. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,

Onwijs fijn meegedacht

De klantenservice heeft met mij meegedacht. Dat vind ik heel fijn, in oplossingen denken! Nogmaals bedankt.

Beste Antje, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Super tevreden!

Super goede service van Sanne, reviews versturen werkt erg gebruiksvriendelijk. Ik zou elke webshop Kiyoh aanbevelen.

Beste Paul, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Onbereikbaar en slechte klantenservice

Ze zijn slecht bereikbaar voor vragen en klantenservice. Antwoord na 2 weken of langer via mail of telefoon. Toch bijzonder voor een klant-beoordelingen website. Tevens zijn wij niet tevreden over de afhandeling van onze vragen.

Beste Anne, Dank voor uw review, maar jammer te vernemen dat u deze ervaring met ons heeft. In uw beoordeling geeft u aan niet tevreden te zijn over de afhandeling van uw vragen. Omdat ik enorm benieuwd ben naar de achtergrond hiervan komen wij graag met u in contact, om u verder te helpen! Graag horen wij van u. Met vriendelijke groet,

Goed product voor een goede prijs

Een prettige eerste ervaring.

Beste Han, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kan mijn ervaring niet delen van DPD

Heb een slechte review en deze wil om onderstaande reden geüpload worden. Probeer dit al 2 dagen. Ga deze review anders plaatsen. Excuses voor het ongemak! Helaas ervaren wij op dit moment problematiek bij het invullen en managen van reviews. En hou onze nieuws & blogs pagina in de gaten voor updates.