Een partij die weet waar ze mee bezig zijn

We werken al geruime tijd samen met Kiyoh en we zijn erg tevreden.

Goed meedenken en super service.

Bij vragen wordt er snel en adequaat gereageerd. Prettige en persoonlijke manier van communiceren. Echt een bedrijf dat klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan.

Pièce parfaite et délais très court.

C'est la première fois que je travail avec Jawie. Très professionnel et très bonne organisation malgré la crise du Covid

Prima vanaf bestelling tot betaling tot levering

goed verlopen proces van bestelling, betaling tot levering

Uitstekend geholpen door Nick

Meerdere malen contact gehad met Nick dit jaar. Fijn geholpen door het team en snelle reacties op mijn vragen. Ga zo door!!

bij een vraag zeer snel geholpen

als er wat is dan wordt je probleem of vraag direct opgelost. En dat is toch wat je wilt:) Super zo!

Goede snelle levering.

Gewoon goed!

Hele goede service!!!!

Geweldige service

Alles verliep naar wens een geweldige team!

Fijne klantenservice

Bij alle vraagstukken werd ik goed geholpen.

snelle analyse en doorpakken

Prima service, snel gereageerd en doorgepakt opzoek naar de oorzaak van ontbrekende beoordelingen

Snel en goed geholpen

Ik werd heel snel en goed geholpen met mijn vraag/verzoek. Top!

gewoon shit

de link werkt niet van de webshop, kom alleen maar op jullie commerciële site

Update 27/10, wij hebben van u een bedrijfsnaam ontvangen om alsnog uw ervaring kenbaar te maken middels een review. Wij wensen u een prettige dag toe! Beste meneer Rob, Hartelijk dank voor uw bericht. Goed dat u dit bij ons aangeeft! Dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Mag ik u vragen van welk bedrijf u een verzoek heeft mogen ontvangen om te beoordelen? Dan dragen wij zorg voor een juiste link en zullen wij tevens contact opnemen met desbetreffende bedrijf om ervoor te zorgen dat de juiste link verstuurd wordt. Bedankt voor uw medewerking! Wij horen graag van u, Met vriendelijke groet,

Snelle en top service!

Heel behulpzaam en heel snel over tot actie! Top!

snelle reactie

Zeer goed tevreden. Snelle reactie en fijne service.

Goed geholpen

Helaas vaker problemen met KiyOh. Variërend van sterren welke niet getoond worden tot problemen met inloggen. Vandaag echter prima door M. van KiyOh geholpen om weer bij mijn account te kunnen komen.

Goed, Ik ben geholpen met waar ik voor belde

De link naar de reviewpagina was incorrect. Dit probleem is binnen enkele minuten verholpen.

Tot nu toe vind ik hetheel goed

Klant vriendelijk en snelle service

heel goed

ik ben heel tevreden met de dienste

traag

----

Beste meneer Frans, Bedankt voor uw beoordeling voor Kiyoh. In uw beoordeling geeft u aan “traag”. Wat bedoelt u hier precies mee? Verder heb ik op basis van uw gegevens gekeken of u klant bij ons bent. Echter kan ik geen gegevens van u herleiden. Kan dit kloppen? Mocht dit het geval zijn, dan is de review die u voor ons geschreven niet voor ons bedoelt. Met uw toestemming kan ik de review verplaatsen, naar de pagina waar deze thuishoort (in verband met de algemene geloofwaardigheid en transparantie verplaatsen en verwijderen wij reviews niet zonder toestemming van de schrijver). Wij vernemen graag van u,

Altijd fijn contact en ondersteuning

Inmiddels maken wij via onze website al een jaar of twee gebruik van de Kiyoh klantbeoordelingen. Bij het instellen en afstemmen hebben wij continu goede ondersteuning gehad.

Hi Danny, Goed om te horen, dankjewel!

WAARDELOOS deze site Kihoy.nl

Waarom zou ik in hemelsnaam ergens voor in moeten loggen of gegevens geven aan een bedrijf, deze site Kihoy.nl, dat 99,99999999999999% kennelijk alleen om zichzelf geeft op die pagina, om HEEEEEEL MISSCHIEN een bedrijf, namens welke ze zéggen een beoordelingsverzoek te sturen, dat misschien via jullie gevraagd heeft hun site te beoordelen, te beoordelen. Dit RIEKT! Ik geef liever mijn beoorling over dat bedrijf en hun site persoonlijk, via de op hun site aanwezige mogelijkheden. Ik kwam op deze site, voor de 2de keer, omdat ik me wou AFMELDEN voor enige mail, hoezo MISLEIDING??? Hoe zou ik jullie dan nog anders moeten beoordelen? Ik wou dat ik dat met bommen ipv sterren kon doen, dan kregen jullie het maximum, aan negatief dus.... Afzetterij? Zelfverheerlijking? phishing trap? Vooral "grappig" om te lezen wat hiernaast staat: Kiyoh Reviews • Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan • We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan • Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd WHAHAHAHAHAHAHA ik neem aan dat goede revieuws meteen worden geplaats, en dat, ALS ze al worden gplaatst inderdaad na die 6 a 7 dagen, dat voor enkele seconden is... Nope, deze site Kihoy.nl "klantboordelingen" komt TOTAAL ongeloofwaardig over. "Narcisistic even". Oh ja Ik moet een vinkje zetten, voor net datgene dat ik niet wil. Lekkere jongens en meisjes zijn jullie. Ik ben nooit jullie klant geweest, althans dat hoop ik dan maar, en ik neem aan dat jullie, gezien jullie kennelijk nog agressivere adverteringscampanje, ik noooooooit dat ben geweest inderdaad. Maar het bedrijf dat jullie noemden Overeenkomsten.nl daar heb ik wel iets van afgenomen, heel veel zelfs, en over hen ben ik dus ook super tevreden. Maar Kiyoh.nl? tssss. Ik geef dus wel een bestaand adres op, maar niet het adres gebruikt voor de afname bij dat bedrijf. Als jullie serieus zijn, zal ooit checken daar

Beste meneer, mevrouw “een student rechten”, Hartelijk dank voor de genomen tijd om voor ons een beoordeling achter te laten. Ondernemers kunnen gebruik maken van ons platform om een review op te vragen aan hun klanten. Indien een klant dit niet wenst kunnen ze zich inderdaad uitschrijven voor toekomstige uitnodigingsmails. Uit onderstaande kan ik afleiden dat u dit tevens wenst. Bij deze, dit heb ik voor u in orde gemaakt. Indien u met een ander e-mailadres tevens uitgeschreven te willen worden, ontvang ik hierover graag bericht vanuit u. Verder fijn te vernemen dat u tevreden bent betreffende de dienstverlening van Overeenkomsten.nl. Indien u wenst kan dit alsnog middels een beoordeling bij hen kenbaar gemaakt worden. Vertrouwende erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,

Fijn platform en snelle klantenservice

Kiyoh is een fijn platform met een mooie en professionele uitstraling. We gebruiken Kiyoh al enkele jaren voor diverse klanten en voor onze eigen webshops. De klantenservice reageert snel wanneer er vragen of problemen zijn.

Hi Iris, Op naar nog vele mooie jaren! Dank voor je review.

niet duidelijk hoe dit nu werkt

Ik heb een product aangeschaft en wordt gevraagd dit te beoordelen. Via een link kom ik op jullie site, ik moet mij daar aanmelden maar is dit voor de beoordeling of of als bedrijf om klant van jullie te worden. Ik heb geen zin om mij ergens in te schrijven want wordt dan meestal alleen mar lastig gevallen met spam. zie ook jullie akkoordverklaring; in contact ben geweest met welk bedrijf? jullie?

Update: 27-10: We hebben van u een bericht mogen ontvangen voor welke bedrijf u een beoordeling wenst te plaatsen. Beste meneer Gerd, Hartelijk dank voor uw bericht. U hoeft zich als beoordelaar nergens voor aan te melden. Middels de link kunt u een review achterlaten voor desbetreffende organisatie. Vanuit welke organisatie heeft u een verzoek voor het plaatsen van een review mogen ontvangen? Wij vernemen graag van u, om u hierbij verder te helpen. Met vriendelijke groet,