Goed geholpen

Helaas vaker problemen met KiyOh. Variërend van sterren welke niet getoond worden tot problemen met inloggen. Vandaag echter prima door M. van KiyOh geholpen om weer bij mijn account te kunnen komen.

Goed, Ik ben geholpen met waar ik voor belde

De link naar de reviewpagina was incorrect. Dit probleem is binnen enkele minuten verholpen.

Tot nu toe vind ik hetheel goed

Klant vriendelijk en snelle service

heel goed

ik ben heel tevreden met de dienste

traag

----

Beste meneer Frans, Bedankt voor uw beoordeling voor Kiyoh. In uw beoordeling geeft u aan “traag”. Wat bedoelt u hier precies mee? Verder heb ik op basis van uw gegevens gekeken of u klant bij ons bent. Echter kan ik geen gegevens van u herleiden. Kan dit kloppen? Mocht dit het geval zijn, dan is de review die u voor ons geschreven niet voor ons bedoelt. Met uw toestemming kan ik de review verplaatsen, naar de pagina waar deze thuishoort (in verband met de algemene geloofwaardigheid en transparantie verplaatsen en verwijderen wij reviews niet zonder toestemming van de schrijver). Wij vernemen graag van u,

Altijd fijn contact en ondersteuning

Inmiddels maken wij via onze website al een jaar of twee gebruik van de Kiyoh klantbeoordelingen. Bij het instellen en afstemmen hebben wij continu goede ondersteuning gehad.

Hi Danny, Goed om te horen, dankjewel!

WAARDELOOS deze site Kihoy.nl

Waarom zou ik in hemelsnaam ergens voor in moeten loggen of gegevens geven aan een bedrijf, deze site Kihoy.nl, dat 99,99999999999999% kennelijk alleen om zichzelf geeft op die pagina, om HEEEEEEL MISSCHIEN een bedrijf, namens welke ze zéggen een beoordelingsverzoek te sturen, dat misschien via jullie gevraagd heeft hun site te beoordelen, te beoordelen. Dit RIEKT! Ik geef liever mijn beoorling over dat bedrijf en hun site persoonlijk, via de op hun site aanwezige mogelijkheden. Ik kwam op deze site, voor de 2de keer, omdat ik me wou AFMELDEN voor enige mail, hoezo MISLEIDING??? Hoe zou ik jullie dan nog anders moeten beoordelen? Ik wou dat ik dat met bommen ipv sterren kon doen, dan kregen jullie het maximum, aan negatief dus.... Afzetterij? Zelfverheerlijking? phishing trap? Vooral "grappig" om te lezen wat hiernaast staat: Kiyoh Reviews • Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan • We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan • Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd WHAHAHAHAHAHAHA ik neem aan dat goede revieuws meteen worden geplaats, en dat, ALS ze al worden gplaatst inderdaad na die 6 a 7 dagen, dat voor enkele seconden is... Nope, deze site Kihoy.nl "klantboordelingen" komt TOTAAL ongeloofwaardig over. "Narcisistic even". Oh ja Ik moet een vinkje zetten, voor net datgene dat ik niet wil. Lekkere jongens en meisjes zijn jullie. Ik ben nooit jullie klant geweest, althans dat hoop ik dan maar, en ik neem aan dat jullie, gezien jullie kennelijk nog agressivere adverteringscampanje, ik noooooooit dat ben geweest inderdaad. Maar het bedrijf dat jullie noemden Overeenkomsten.nl daar heb ik wel iets van afgenomen, heel veel zelfs, en over hen ben ik dus ook super tevreden. Maar Kiyoh.nl? tssss. Ik geef dus wel een bestaand adres op, maar niet het adres gebruikt voor de afname bij dat bedrijf. Als jullie serieus zijn, zal ooit checken daar

Beste meneer, mevrouw “een student rechten”, Hartelijk dank voor de genomen tijd om voor ons een beoordeling achter te laten. Ondernemers kunnen gebruik maken van ons platform om een review op te vragen aan hun klanten. Indien een klant dit niet wenst kunnen ze zich inderdaad uitschrijven voor toekomstige uitnodigingsmails. Uit onderstaande kan ik afleiden dat u dit tevens wenst. Bij deze, dit heb ik voor u in orde gemaakt. Indien u met een ander e-mailadres tevens uitgeschreven te willen worden, ontvang ik hierover graag bericht vanuit u. Verder fijn te vernemen dat u tevreden bent betreffende de dienstverlening van Overeenkomsten.nl. Indien u wenst kan dit alsnog middels een beoordeling bij hen kenbaar gemaakt worden. Vertrouwende erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,

Fijn platform en snelle klantenservice

Kiyoh is een fijn platform met een mooie en professionele uitstraling. We gebruiken Kiyoh al enkele jaren voor diverse klanten en voor onze eigen webshops. De klantenservice reageert snel wanneer er vragen of problemen zijn.

Hi Iris, Op naar nog vele mooie jaren! Dank voor je review.

niet duidelijk hoe dit nu werkt

Ik heb een product aangeschaft en wordt gevraagd dit te beoordelen. Via een link kom ik op jullie site, ik moet mij daar aanmelden maar is dit voor de beoordeling of of als bedrijf om klant van jullie te worden. Ik heb geen zin om mij ergens in te schrijven want wordt dan meestal alleen mar lastig gevallen met spam. zie ook jullie akkoordverklaring; in contact ben geweest met welk bedrijf? jullie?

Update: 27-10: We hebben van u een bericht mogen ontvangen voor welke bedrijf u een beoordeling wenst te plaatsen. Beste meneer Gerd, Hartelijk dank voor uw bericht. U hoeft zich als beoordelaar nergens voor aan te melden. Middels de link kunt u een review achterlaten voor desbetreffende organisatie. Vanuit welke organisatie heeft u een verzoek voor het plaatsen van een review mogen ontvangen? Wij vernemen graag van u, om u hierbij verder te helpen. Met vriendelijke groet,

Zeer snelle reactie van Kiyoh

Een probleem gemeld met een onterechte negatieve beoordeling. Dit euvel werd zeer snel op gepaste wijze opgelost. Bedankt voor u bereidwillige medewerking

Hoi Bart, Dank voor je mooie review!

Super vriendelijk en mega behulpzaam! Probleem was in no-time opgelost en er werd heel geduldig naar me geluisterd. Zeer tevreden van jullie service. Dank je wel

Heel goed, eenvoudig en snel.

Snelle antwoorden en inhoudelijk ben ik goed geholpen! :) Geholpen door Nick en een van de Muhammeds en allebei erg vriendelijk en servicegericht!

Perfecte web shop alles keurig geregeld

alles prima

Je wordt direct geholpen bij een vraag

We kregen een error melding bij het inloggen maar na één mail werd het probleem meteen opgelost!

Hi Eveline, Dankjewel voor je review!

Duidelijke website - perfecte levering - goede kwaliteit

Levering conform belooft - optijd en goed

Very helpful customer service

Ordered present for my daughter. Customer service team were excellent. Very helpful and efficient. Will use again.

Uitstekend gewerkt

Klantenservice uitstekend

Al jaren gebruik ik Kiyoh met veel plezier. Makkelijk in gebruik en de klantenservice is zeer snel en accuraat. Helpen je weer snel vooruit! Ga zo door!

Fijn werken hoor met KiyoH

Zoals altijd: prima sales support. Bij ons stond het widget niet goed, binnen 3 min geholpen met de oplossing.

Hi Jet, Hartelijk dank voor je review!

correct en netjes

duidelijke uitleg, snelle reactie

Goed!

Heel tevreden.

Correctie op mijn eerdere review

Ik heb hier kortgeleden een negatieve review geschreven, belangrijkste minpunt was voor mij de slechte berichtgeving omtrent api-updates. Dit bleek ik verkeerd te hebben, en de technische updates van mijn klant niet door te krijgen. Die Kiyoh wel zou hebben verstuurd.

Goedemorgen Merijn, Dank voor je beoordeling! Zoals telefonisch besproken zou je de situatie met de klant even overleggen doordat we meerdere communicaties verstuurd hebben omtrent de wijzigingen die we hebben gedaan in 2019. Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, Kiyoh

snelle en perfecte bezorging.

Snelle en correcte afhandeling