Goed bedrijf, werkt accuraat en zijn oprecht

We werken al een paar jaar samen met Kiyoh en dit bevalt ons goed. Het automatisch versturen van beoordelingen naar onze klanten en het weergeven op onze website werkt prima. Ook het contact met de klantenservice is erg prettig, hoewel we deze zeer weinig nodig hebben. Keep up the good work!!

Betrokken online assistentie

Ik kwam bij de aanmelding even vast te zitten omdat ik doorgelinkt werd naar een andere site. Op de achtergrond was een en ander al geregeld. Dat was in de account info niet duidelijk; ook de plek waar je de API info ophaalt is niet logisch. Klein puntje ter verbetering dus.

Snelle reacties, fijne samenwerking

Mijn contact met Kiyoh verloopt soepel. Nick reageert altijd snel, netjes en vriendelijk!

Hallo Patricia, Hartelijk bedankt voor deze lovende woorden. Dit wordt zeer gewaardeerd! Met vriendelijke groet, Nick Team Kiyoh

Klantvriendelijk

Personeel denkt graag mee.

Super goeie service

Alles was perfect vooral de service was top

Sales verstrekt onjuiste informatie. Technisch wel topsysteem en prima support

Reviews zijn voor een webwinkel superbelangrijk. Ik wilde daarom ook mijn oude reviews meenemen naar Kiyoh. Volgens sales geen enkel probleem. Echter.... mijn oude reviews worden nu getoond in een tabblad die niemand ziet. Dus ja, ze worden gemigreerd maar in de praktijk heb ik er niks aan. Achteraf een valide uitleg gekregen maar meld dit van te voren. Je kunt dan een eerlijke afweging maken en weet waar je aan toe bent. Nu heb ik het gevoel dat ik er ben ingeluisd en moeten collega's de foutieve communicatie repareren. En dat is jammer vind Kiyoh als systeem erg prettig en technisch is er veel mogelijk. Eerlijke en transparante communicatie was de kers op de slagroom geweest.

Goedemorgen Jan, Dank voor uw feedback, zoals destijds is aangegeven is de mogelijkheid om reviews van andere Google partners over nemen in ons systeem een recente toevoeging. De collega waar u destijds mee gesproken heeft kon dus ook nog niet heel veel vertellen over hoe dit uiteindelijk vorm zou krijgen. U bent 1 van de eerste klanten geweest waar wij de reviews voor gemigreerd hebben naar ons platform. Er zijn geen beloftes gedaan over hoe dit getoond zou worden , echter alleen dat wij de reviews zouden over nemen in ons systeem. Dit is namelijk het enige wat nog bekend was. Wij vinden het erg jammer dat u niet tevreden bent met hoe de reviews worden getoond, wel vinden we het fijn om te horen dat u tevreden bent met de support en on systeem. Het is nooit de bedoeling geweest om niet transparant te zijn, echter was destijds nog niet bekend hoe deze functionaliteit precies zou worden ingeregeld, met deze reden is er dus verteld wat er op dat moment bekend was. Met vriendelijke groet,

perfect in orde en op tijd

Voor herhaling vatbaar

Prima geholpen

Ik had een vraag over de nieuwe instellingen, fijn geholpen door Kenzo. Prima

Super snel en goed

Erg goede ervaring

duidelijk en hulpvvardig

goed geholpen en nam de tijd om het te fixen, geen idee wie mij geholpen heeft dus ik heb maar op een naam gedrukt

Snelle interacties / Dik tevreden

Reageren snel op vragen en helpen je hierbij goed! Zeker aan te raden.

Beste M., Hartelijk dank voor je mooie opbouwende woorden! Met vriendelijke groet, Nick van der Linden Team Kiyoh

Duidelijk site voor reviews

Super mooi en snelle levering!

Mijn vrouw was super blijk met haar turkoois huwelijks kado! Helaas kan ik geen foto toevoegen....

Prima klantenservice

Prima, duidelijk, service gericht.

Prettig beoordelingsplatform

Handige site, prettige werkwijze, vlotte afhandeling van vragen

Goed beoordelingssyteem

Werkt gemakkelijk en goed. Als gebruiker of je maar 1 keer alles in te stellen en alles gaat vanzelf. Als je wil kan je zelf onderdelen aanpassen of Kiyoh kan dit voor je doen. Daarnaast zeer behulpzaam aan de telefoon wanneer je vragen hebt.

Foute spelling: uitnodigen i.p.v. uitnodigingen !

Verbazend, dat niemand een foute spelling opmerkt in een standaard bericht !

Beste meneer Henk, Dank voor uw bericht. Ai, zo'n foute spelling zou niet mogen! Echter, als ik naar onze standaard e-mailtemplates kijk, dan zie ik het woord 'uitnodigingen' hierin niet terug. Zou ik u mogen vragen om welk dit bericht dit gaat? Dan ga ik het direct laten aanpassen, want dit zou inderdaad slordig staan! Ik hoor graag van u,

Snel, correct en professioneel!

Onze aanvraag werd zeer snel en correct behandeld. Communicatie verliep vlot en heel professioneel!

Onkunde en gemakzucht regeert hier

Ik denk dat dit de derde (en laatste) keer was dat technische wijzigingen (zowel in de API, Review Feed als nu in de URL structuur) eenzijdig worden doorgevoerd zonder ook maar een berichtje. Resultaat; Lange tijd onze klanten (blijkt nu) een niet werkende link toegestuurd. Het is de tendens bij dit bedrijf, er wordt maar wat gedaan; voor het vuistje uit.. na mij de zondvloed.. en de klanten met de schade achterlaten. Wij zijn een jaar of 4 a 5 klant geweest, en hebben herhaaldelijk dit soort situaties meegemaakt (tot het verlies van review-data aan toe). Als ik de lezer 1 tip mee mag geven, Google even verder.. er zijn genoeg andere spelers die hun zaken zowel technisch als commercieel beter op orde hebben (.. Kiyoh hanteert nog jaarcontracten met stilzwijgende verlenging anno 2020, het zal wel nodig zijn om de klanten te behouden.). Er zal wel weer een uiterst begripvolle reactie komen op mijn review, waarvan je haast zou denken dat het ze iets doet.. wij zijn in ieder geval kosten wat kost weg bij deze partij.

Beste Jeroen, Jammer om te vernemen dat jullie wensen te stoppen met Kiyoh. Enige tijd geleden zijn wij overgestapt naar een nieuw systeem. Hierbij zijn de technische gegevens zoals de API en de URL structuur eenmalig gewijzigd en dienden deze ook eenmalig aangepast te worden. Wij vinden het vervelend dat er het gevoel bestaat dat hier niet over gecommuniceerd is. Wij hebben namelijk diverse mails en nieuwsbrieven hierover verstuurd zodat onze klanten genoeg tijd hadden om deze wijzigingen door te voeren. Ik zal daarom nagaan naar welk mailadres deze communicatie is verstuurd en indien nodig wijzigen zodat jullie in de toekomst de informatie op de juiste plaats ontvangen. Met vriendelijke groet,

Goed gesprek gehad met een medewerker

We hadden een probleem met onze widget op onze website, we zijn keurig geholpen om dit probleem te verhelpen. Ook hebben we nog veel uitleg gekregen over xml api koppelingen. Een goede partij om reviews te verzamelen voor klanten. We maken hier al jaren gebruik van.

Nette prijs

Goed en betrouwbaar systeem voor reviews

Goed en betrouwbaar systeem voor reviews, goede klanten service.

prima service

idem