Onbereikbaar en slechte klantenservice

Ze zijn slecht bereikbaar voor vragen en klantenservice. Antwoord na 2 weken of langer via mail of telefoon. Toch bijzonder voor een klant-beoordelingen website. Tevens zijn wij niet tevreden over de afhandeling van onze vragen.

Beste Anne, Dank voor uw review, maar jammer te vernemen dat u deze ervaring met ons heeft. In uw beoordeling geeft u aan niet tevreden te zijn over de afhandeling van uw vragen. Omdat ik enorm benieuwd ben naar de achtergrond hiervan komen wij graag met u in contact, om u verder te helpen! Graag horen wij van u. Met vriendelijke groet,

Goed product voor een goede prijs

Een prettige eerste ervaring.

Beste Han, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kan mijn ervaring niet delen van DPD

Heb een slechte review en deze wil om onderstaande reden geüpload worden. Probeer dit al 2 dagen. Ga deze review anders plaatsen. Excuses voor het ongemak! Helaas ervaren wij op dit moment problematiek bij het invullen en managen van reviews. En hou onze nieuws & blogs pagina in de gaten voor updates.

Slechte service en gebrekkige communicatie

Al verschillende jaren klant, maar telkens werken er weer dingen niet goed

Review plaatsen niet mogelijk...

Ik krijg een uitnodiging voor een review, schrijf hierbij een heel verhaal. Kiyoh, "sorry voor het ongemak, we kunnen nu helaas geen reviews plaatsen, probeer het later nog een keer.....

probeer op te zeggen, onmogelijk

Geen response op mijn email berichten en via contactformulier.

Waardeloos

Helaas wachten we al dagen op een herstel van de functionaliteiten op het dashboard. Het wordt maar niet opgelost maar ze beloven dagelijks aan de telefoon dat het probleem wordt verholpen.

Waardeloos

Waanzinnig

Via een aantal webshops een mail gekregen na bestelling om te beoordelen. Volgens mij doet Kiyoh het gewoon niet.

Test

Topervaring, super en adequaat te woord gestaan

Mijn vraag is snel en goed beantwoord.

Beste Marco, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Wij werken al jaren met Kiyoh en tot nu toe zijn wij zeer tevreden.

Beste Jennifer, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Wij zijn zeer tevreden met het reviewsysteem van Kiyow

Beste Karin, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Prima dienstverlening

Mijn ervaring met Kiyoh is positief. Ik heb een specifieke vraag gesteld en kreeg vrij snel en een helder antwoord. Dus op basis van dit vraagstuk een goede ervaring!

Beste Niels, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat wij op uw specifieke vraag een helder antwoord hebben kunnen geven. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Erg tevreden!

Wij zijn al een aantal jaar klant bij Kiyoh en het contact is altijd erg fijn en snel. Erg tevreden!

Beste Gioya, Hartelijk dank voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Adequate afhandeling

Er werd op onze webshop een slechte review gegeven, bleek betreffende persoon bij onze concurrent besteld te hebben en daar de slechte service ervaren. Bij navraag onzerzijds, een excuusmailtje van de persoon in kwestie ontvangen. Nadat we deze doorgezet hadden naar de klantenservice van Kiyoh werd de foutieve review vrijwel direct verwijderd Top geregeld dus!

Beste Sandra, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Wij zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Fijn ontvangen, en hulp bij de integratie ging perfect.

Beste Jeroen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

met snelle en duidelijke uitleg

Beste Mirjam, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Geweldig bedrijf met juiste mensen die meedenken!

Ik als bijna digibeet, ben afhankelijk van techneuten die de dezelfde taal kunnen spreken als ik. Uiteraard ben ik wel continu bezig met mijn webshop maar heb vaak hulp nodig om mijn webshop goed en prettig te tonen aan mijn potentiele klanten. Uiteraard zijn de eerlijke reviews enorm belangrijk om het vertrouwen te winnen van nieuwe klanten. Buiten het feit dat de conversie omhoog schiet door de reviews, is iedere (positieve) beoordeling een leuk schouder klopje en een compliment, tenminste zo ervaar ik dat :) Groet Teus

Beste Teus, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Leuke en vriendelijke mevrouw van de Helpdesk gesproken!

Vandaag wat vragen gesteld aan de de Helpdesk. Na eerder niet zulke leuke 'contactmomenten' sprak ik vandaag een hele leuke, vriendelijke en kundige mevrouw van de Helpdesk! Top gedaan, dankjewel voor de hulp.

Beste Carina, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Geweldige klantenservice

Sinds kort klant bij Kiyoh en tot nu toe zeer tevreden. Bij vragen wordt je netjes te woord gestaan en verder geholpen!

Beste Danielle, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kiyoh is geweldig!

Het systeem werkt goed, ik raad het aan iedereen aan. Ook ontzettend prettig samenwerken met Thijs.

Beste Sam, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Bedrijfsgegevens

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg

013 700 9708

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.