Heb contact gehad met Sanne v d Velde

Groet, Marcel de Beer

Beste meneer de Beer, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn te vernemen dat u een prettige ervaring heeft gehad met desbetreffend bedrijf. Jammer dat zij uw beoordeling nu mislopen. Echter begrijp ik niet goed dat u aangeeft dat u een account dient aan te maken bij het plaatsen van een beoordeling. U dient enkel uw e-mailadres in te vullen. Uw naam en woonplaats mag geanonimiseerd ingevuld worden. Wij hopen alsnog dat dit u niet tegenhoudt en desbetreffend bedrijf uw complimenten alsnog in ontvangst kan nemen. Tevens zien wij dat u op 19/04 alsnog uw ervaring kenbaar heeft gemaakt via ons platform. Enorm fijn te vernemen, Met vriendelijke groet,

Uitstekend en vriendelijk geholpen

Luistert naar de wens van de klant en denkt mee.

Denkt mee

Kiyoh denk met je mee en vindt altijd een oplossing.

Ben snel geholpen!

Zeer goed!

Proactief en goede, snelle communicatie.

Top !

Goed service en betrouwbaar.

Goede service, vriendelijk!

Altijd een antwoord op mijn vraag, vriendelijk personeel, geduldig en behulpzaam! Meedenkend, kortom zeer tevreden!

Wordt altijd goed te woord gestaan, en het is een gebruiksvriendelijk systeem.

Snel, vriendelijk, deskundige bediening

Ik ben uitermate vriendelijk en deskundig geholpen. Een snelle afspraak kunnen maken. Zeer tevreden!!

Prettig bedrijf fijne medewerkers

Prima beoordelingsapplicatie met een goede back-office!

Fijn platform, supersnelle klantenservice

Snel, vriendelijk, oplossingsgericht en meedenkend.

Toegankelijk

Naar aanleiding van een review nam de medewerker van Kiyoh pro-actief contact met ons op, en heeft me voorzien van de nodige uitleg en deelde de nodige kennis en achtergrondinformatie. Erg prettig contact gehad.

Prima !!

Goed verzorgd !!

Geweldig snelle service

Prettig en snel

Vlotte duidelijke afhandeling

Duidelijk overzicht

leuke ervaring

zou het nog eens overdoen

In de basis goed bedrijf

Werk al jaren volledig geautomatiseerd met Kiyoh.

Beste meneer Leon, Begin april hebben wij een beoordeling van u mogen ontvangen op ons platform: Kiyoh. In uw beoordeling geeft u aan dat wij een onterechte review laten staan. Helaas kan ik op basis van uw gegevens niet herleiden onder welk bedrijfsnaam u bij ons bekend staat. Wel kan ik een andere beoordeling herleiden op uw e-mailadres, geschreven eind februari jl. voor MeubelOnderhoud.nl. Ik kom graag alsnog met u in contact, Met vriendelijke groet,

Tevreden maar ruimte voor verbetering.

We zijn erg blij met Kiyoh als review verzamelaar. We misschien nog wel wat mogelijkheden zoals het beoordelen op productniveau en het koppelen van de beoordelingen aan Google (en Facebook). De koppeling met Google wordt als het goed is binnenkort opgelost. Het is goed dat ze met de ontwikkelingen mee gaan en beoordelen op productniveau zou wel echt een fijne bijkomstigheid zijn!

Beste Manon, Bedankt voor je feedback. Fijn om te horen dat jullie blij zijn met Kiyoh! En ik heb goed nieuws voor je! Het is namelijk mogelijk om via Kiyoh productreviews te gaan verzamelen. Ik heb je meteen even een mailtje gestuurd met alle informatie en een voorstel! Hopelijk kunnen we snel aan de slag om ook op productbasis reviews te gaan verzamelen voor jouw onderneming. Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik het graag van je!

concreet en duidelijk

duidelijk en overzichtelijke informatie gekregen,om onze webshop te voorzien van review voor de klant.

Top site

Duidelijk

Super klantvriendelijk!!!!

Zeer klantvriendelijk en zeer snel geholpen, bedankt hiervoor en nog een hele fijne dag toegewenst. Zeodetox BV

Snelle reactie en oplossing

Snelle reactie en oplossing na technisch probleempje in ons Kiyoh account.

SUPER

Ik ben er al jaren klant en ken weinig bedrijven die zo correct handelen. Dikke pluim!!

Top geholpen

Ik kon niet inloggen en werd via de telefoon netjes geholpen waardoor alles nu weer naar behoren werkt!