prima service

idem

Uitmuntend bedrijf om mee samen te werken.

Sinds 2012 werk ik samen met Kiyoh. Wat ik zo fijn vind, is het telefonische persoonlijke contact. Ervaren medewerkers die met je meedenken en verstand van zaken hebben. Je krijgt tips waar je echt iets mee kunt. Als ondernemer vind ik dit erg belangrijk. Mijn dank is groot!

Prettige samenwerking

Onze ervaring met Kiyoh is prettig! Wanneer we vragen hebben, krijgen we snel antwoord van de servicedesk. Kiyoh denkt met je mee en komt vanuit zichzelf met tips en feedback.

Fijne mensen

Ik vind Kiyoh een goed systeem en de Servicedesk is accuraat en probeert je echt te helpen.

Een partij die weet waar ze mee bezig zijn

We werken al geruime tijd samen met Kiyoh en we zijn erg tevreden.

Goed meedenken en super service.

Bij vragen wordt er snel en adequaat gereageerd. Prettige en persoonlijke manier van communiceren. Echt een bedrijf dat klanttevredenheid hoog in het vaandel heeft staan.

Pièce parfaite et délais très court.

C'est la première fois que je travail avec Jawie. Très professionnel et très bonne organisation malgré la crise du Covid

Prima vanaf bestelling tot betaling tot levering

goed verlopen proces van bestelling, betaling tot levering

Uitstekend geholpen door Nick

Meerdere malen contact gehad met Nick dit jaar. Fijn geholpen door het team en snelle reacties op mijn vragen. Ga zo door!!

bij een vraag zeer snel geholpen

als er wat is dan wordt je probleem of vraag direct opgelost. En dat is toch wat je wilt:) Super zo!

Goede snelle levering.

Gewoon goed!

Hele goede service!!!!

Geweldige service

Alles verliep naar wens een geweldige team!

Fijne klantenservice

Bij alle vraagstukken werd ik goed geholpen.

snelle analyse en doorpakken

Prima service, snel gereageerd en doorgepakt opzoek naar de oorzaak van ontbrekende beoordelingen

Snel en goed geholpen

Ik werd heel snel en goed geholpen met mijn vraag/verzoek. Top!

gewoon shit

de link werkt niet van de webshop, kom alleen maar op jullie commerciële site

Update 27/10, wij hebben van u een bedrijfsnaam ontvangen om alsnog uw ervaring kenbaar te maken middels een review. Wij wensen u een prettige dag toe! Beste meneer Rob, Hartelijk dank voor uw bericht. Goed dat u dit bij ons aangeeft! Dit zou niet de bedoeling moeten zijn. Mag ik u vragen van welk bedrijf u een verzoek heeft mogen ontvangen om te beoordelen? Dan dragen wij zorg voor een juiste link en zullen wij tevens contact opnemen met desbetreffende bedrijf om ervoor te zorgen dat de juiste link verstuurd wordt. Bedankt voor uw medewerking! Wij horen graag van u, Met vriendelijke groet,

Snelle en top service!

Heel behulpzaam en heel snel over tot actie! Top!

snelle reactie

Zeer goed tevreden. Snelle reactie en fijne service.

Goed geholpen

Helaas vaker problemen met KiyOh. Variërend van sterren welke niet getoond worden tot problemen met inloggen. Vandaag echter prima door M. van KiyOh geholpen om weer bij mijn account te kunnen komen.

Goed, Ik ben geholpen met waar ik voor belde

De link naar de reviewpagina was incorrect. Dit probleem is binnen enkele minuten verholpen.

Tot nu toe vind ik hetheel goed

Klant vriendelijk en snelle service

heel goed

ik ben heel tevreden met de dienste

traag

----

Beste meneer Frans, Bedankt voor uw beoordeling voor Kiyoh. In uw beoordeling geeft u aan “traag”. Wat bedoelt u hier precies mee? Verder heb ik op basis van uw gegevens gekeken of u klant bij ons bent. Echter kan ik geen gegevens van u herleiden. Kan dit kloppen? Mocht dit het geval zijn, dan is de review die u voor ons geschreven niet voor ons bedoelt. Met uw toestemming kan ik de review verplaatsen, naar de pagina waar deze thuishoort (in verband met de algemene geloofwaardigheid en transparantie verplaatsen en verwijderen wij reviews niet zonder toestemming van de schrijver). Wij vernemen graag van u,