Wel aardig systeem

Systeem werkt. Wel jammer dat er geen API beschikbaar is voor developers

Hi Simon, Hartelijk dank voor je review! Er zijn meerdere APIs beschikbaar om bijvoorbeeld review uitnodigingen te versturen, reviews te publiceren. Graag verneem ik naar wat voor API je op zoek bent. Zou je ons dit kunnen laten weten, zodat we kunnen kijken waarmee we je kunnen helpen. Wij vernemen het graag! Met vriendelijke groet, Team kiyoh

Echt een hele goede service, maar gevoelig voor fouten

Sinds enkele maanden maak ik gebruik van de Kiyoh reviewdienst met BCC service. Het verzamelen van reviews en de mogelijkheden van de service zijn super! De BCC service is een mooie toevoeging en houd in dat je automatisch reviews kan versturen aan de hand van een mailadres in de bijlage meesturen (met bijvoorbeeld een factuurmail of verzendbevestiging). Voor mij dus ideaal gezien ik geen gebruik maak van shopify, magento, woocommerce, etc. Echter, werkte dit toe nu toe net zo vaak wel als niet. Een deel hiervan kwam door onduidelijkheid vanaf mijn kant, maar ik vind het systeem heel erg gevoelig voor fouten. (Bijvoorbeeld het aanpassen van een "Uw" naar "Jouw" kan al genoeg zijn om de service niet te laten werken.) Als je de mails helemaal niet en nooit aanpast blijft het werken, maar om de service echt goed werkend te krijgen heeft het naar mijn mening nog een ontwerpstap nodig. Aan de positieve kant staat de klantenservice altijd klaar om te helpen, zelfs na de tiende mail dat de service niet goed werkt. Dankjewel Yvon en Suzan. Hierdoor raad ik Kiyoh zeker aan

Beste Sander, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Zeer slecht

Administratie van Kiyoh is een puinhoop. Account ruim op tijd opgezegd, ze zijn de mail kwijt geraakt. En nu moet ik toch een heel jaar betalen Dit is diefstal. Iedereen kan ook overigens zomaar een review op je account dumpen: ook niet klanten. Zeer stugge niet coöperatief bedrijf. NOOIT MEER KIYOH!!!!!

Beste Antonie, Bedankt voor uw beoordeling. Wat een vervelende situatie. In de administratie kunnen wij zien dat er geen openstaande kosten meer staan. Wij hebben u ook een bevestiging gestuurd van de opzegging. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet,

Onwijs fijn meegedacht

De klantenservice heeft met mij meegedacht. Dat vind ik heel fijn, in oplossingen denken! Nogmaals bedankt.

Beste Antje, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Super tevreden!

Super goede service van Sanne, reviews versturen werkt erg gebruiksvriendelijk. Ik zou elke webshop Kiyoh aanbevelen.

Beste Paul, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Onbereikbaar en slechte klantenservice

Ze zijn slecht bereikbaar voor vragen en klantenservice. Antwoord na 2 weken of langer via mail of telefoon. Toch bijzonder voor een klant-beoordelingen website. Tevens zijn wij niet tevreden over de afhandeling van onze vragen.

Beste Anne, Dank voor uw review, maar jammer te vernemen dat u deze ervaring met ons heeft. In uw beoordeling geeft u aan niet tevreden te zijn over de afhandeling van uw vragen. Omdat ik enorm benieuwd ben naar de achtergrond hiervan komen wij graag met u in contact, om u verder te helpen! Graag horen wij van u. Met vriendelijke groet,

Goed product voor een goede prijs

Een prettige eerste ervaring.

Beste Han, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kan mijn ervaring niet delen van DPD

Heb een slechte review en deze wil om onderstaande reden geüpload worden. Probeer dit al 2 dagen. Ga deze review anders plaatsen. Excuses voor het ongemak! Helaas ervaren wij op dit moment problematiek bij het invullen en managen van reviews. En hou onze nieuws & blogs pagina in de gaten voor updates.

Slechte service en gebrekkige communicatie

Al verschillende jaren klant, maar telkens werken er weer dingen niet goed

Review plaatsen niet mogelijk...

Ik krijg een uitnodiging voor een review, schrijf hierbij een heel verhaal. Kiyoh, "sorry voor het ongemak, we kunnen nu helaas geen reviews plaatsen, probeer het later nog een keer.....

probeer op te zeggen, onmogelijk

Geen response op mijn email berichten en via contactformulier.

Waardeloos

Helaas wachten we al dagen op een herstel van de functionaliteiten op het dashboard. Het wordt maar niet opgelost maar ze beloven dagelijks aan de telefoon dat het probleem wordt verholpen.

Waardeloos

Waanzinnig

Via een aantal webshops een mail gekregen na bestelling om te beoordelen. Volgens mij doet Kiyoh het gewoon niet.

Test

Topervaring, super en adequaat te woord gestaan

Mijn vraag is snel en goed beantwoord.

Beste Marco, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Wij werken al jaren met Kiyoh en tot nu toe zijn wij zeer tevreden.

Beste Jennifer, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Wij zijn zeer tevreden met het reviewsysteem van Kiyow

Beste Karin, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat u zeer tevreden bent over onze samenwerking! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Prima dienstverlening

Mijn ervaring met Kiyoh is positief. Ik heb een specifieke vraag gesteld en kreeg vrij snel en een helder antwoord. Dus op basis van dit vraagstuk een goede ervaring!

Beste Niels, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn blij dat wij op uw specifieke vraag een helder antwoord hebben kunnen geven. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Erg tevreden!

Wij zijn al een aantal jaar klant bij Kiyoh en het contact is altijd erg fijn en snel. Erg tevreden!

Beste Gioya, Hartelijk dank voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Adequate afhandeling

Er werd op onze webshop een slechte review gegeven, bleek betreffende persoon bij onze concurrent besteld te hebben en daar de slechte service ervaren. Bij navraag onzerzijds, een excuusmailtje van de persoon in kwestie ontvangen. Nadat we deze doorgezet hadden naar de klantenservice van Kiyoh werd de foutieve review vrijwel direct verwijderd Top geregeld dus!

Beste Sandra, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. Wij zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Fijn ontvangen, en hulp bij de integratie ging perfect.

Beste Jeroen, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg

Over Kiyoh Klantbeoordelingen

Kiyoh is sinds 2009 actief in het aanbieden van reviewsystemen. Wij werken voor grote en kleine webshops en hebben intensieve samenwerkingen met toonaangevende partners, zoals o.a. Thuiswinkel Waarborg. Online beoordelingen zijn de afgelopen jaren steeds belangrijker geworden. Ons kantoor is gevestigd in Tilburg. Met een enthousiast team werken we dagelijks aan het verbeteren van de klanttevredenheid in Nederland. Dat doen we niet alleen met kiyoh, maar ook klantenvertellen helpt bedrijven met het verzamelen van beoordelingen.