Werkt goed

Beste J, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat alles goed werkt. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Heel goed geholpen

Heel fijn geholpen aan de telefoon.

Beste Silvy, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Betaalbaar en goede communicatie

Al een paar maand werk ik met dit systeem. Sommige dingen kunnen misschien eenvoudiger maar wanneer je een e-mail stuurt word je dag erna terug gebeld voor duidelijke uitleg over uw vraag. Bedankt

Beste Heino, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Kort & Krachtig: top.

Het klantencontact is snel & to-the-point. In vakanties wordt er rekening gehouden met afwezige collega's en wordt het snel door een ander opgepakt. Calls inschieten is geen probleem, er wordt duidelijk en uitgebreid antwoord gegeven op de vragen die je hebt.

Beste Emma, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Klantvriendelijke website en erg vriendelijke klantenservice!

Al meerdere jaren gebruiken wij zowel Kiyoh als Klantenvertellen voor de recensies op onze website. Dit bevalt nog steeds goed! Bij vragen zijn ze goed bereikbaar per mail en telefonisch, en deze klantenservice is altijd erg vriendelijk en behulpzaam! Aanrader voor andere websites/webshops.

Beste Thijs, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh en Team Klantenvertellen

Super geholpen met onze vraag. Dank voor het meedenken!

Beste Retourplaza, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega(s) u naar tevredenheid heeft geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Goede service!

Fijn en correct geholpen door Suzan van Kiyoh bij de aanvraag voor een nieuw account voor onze nieuwe formule Slaapdirect. Leuk telefonisch en mail contact. Mijn vraag werd vlot in behandeling genomen en ik werd goed en snel geïnformeerd via de mail. Hier wordt ik vrolijk van!!

Beste Jan, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega(s) u naar tevredenheid heeft geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Uitstekende partner

Kiyoh is een uitstekende partner om reviews te verzamelen. Geweldige support en klantenservice. Niets dan lof voor dit bedrijf!

Beste Gerrit, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij te lezen dat wij als Kiyoh een mooie toevoeging zijn voor uw bedrijf! . Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Goede opvolging en support

Zeer vlotte communicatie met Kiyoh.

Beste Sid, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Uitstekende klantenservice

Ik was geholpen door vriendelijke mensen en alles ging vlot bij de aanmelding/integratie op onze website Crijns-Carproducts.eu Een aanrader om je zaak sterk te laten groeien.

Beste Jony, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega(s) u naar tevredenheid heeft geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Hele fijne support!

Wij zijn pas kort begonnen met Kiyoh maar als er iets is kun je altijd bellen en heb je direct iemand aan de lijn die je verder kan helpen. Support is goed geregeld.

Beste Branco, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega u naar tevredenheid heeft geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Super goed geholpen door Mohamed

Met een vage vraag de klantenservice gebeld en met verschillende oplossingen direct geholpen

Beste Elco, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega u naar tevredenheid heeft geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Fijn contact en snel geholpen!

Mijn vraag werd snel beantwoord en er werd direct actie ondernomen. Een prettig gesprek gehad!

Beste Lisanne, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat er zo snel actie is ondernomen! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Super!!

Het systeem is heel simpel en snel te implementeren. Bij vragen werd ik direct op weg geholpen!

Beste Nathalie, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega u naar tevredenheid heeft geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

In de wirwar van beoordelingen is dit een verademing

Bekend is dat heel veel beroordlingen op internet nep zijn, of dat er slechte beoordelingen niet gepubliceerd worden. Gelukkig heb ik dat niet ervaren. Enkele slechte beoordelingen heb ik gelaten voor wat het was. Ze hadden te maken met de verzending van pakketten. Maar dat laat je als verkoper over aan een andere partij. Maar als daar iets fout gaat krijg jij het op je bordje. Vooruit dan maar, met een gemiddelde van 9,2 mag er best een lagere beoordeling tussen staan. Wel vind ik het jammer, dat je in hele getallen kunt beoordelen en niet in halve. Als je gemiddeld hoger dan 9 staat, dan haalt een beoordeling van 9 je gemiddelde naar beneden. En een 10 is eigenlijk ook een overdreven positieve beoordeling.

Beste Jan, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! U staat zeker een mooie 9,2, en met zulke mooie beoordelingen vallen de negatieve natuurlijk wel een beetje naar de achtergrond. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Perfecte snelle service

Geen eindeloze wachttijden voor telefonisch contact, waar bij Sanne meteen zelf actie heeft ondernomen, terwijl ze ook vertelde hoe ik het eventueel zelf kan doen op de site na inloggen.

Beste Hans, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat onze collega u naar tevredenheid heeft geholpen en wij hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Altijd goed geholpen

Bij vragen altijd snel en goed geholpen

Beste Rob, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Betrouwbaar platform, altijd snel contact

Ondertussen werken we voor 4 webshops met het platform van Kiyoh. Erg betrouwbaar platform voor zowel de zakelijke als de particuliere kant van webwinkels.

Beste Geraldo, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Thijs was enorm behulpzaam en duidelijk!

Duidelijk, behulpzaam, gaf ons goed advies.

Beste Hanane, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij te horen dat onze collega u naar tevredenheid heeft geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Keurig geholpen

De medewerker heeft mij zeer goed geholpen om beter gebruik te kunnen maken van Kiyoh.

Beste Floris, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij te horen dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Prima, gebruiksvriendelijk en service gericht. Heel fijn!

Beste Lisanne, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Snelle en doeltreffende communicatie

We laten Kiyoh al jarenlang onze reviews verzorgen. Een eerlijk platform, die oprecht de beoordelingen van de klanten weergeeft ook als die helaas een keertje onvoldoende is. Consumenten kunnen dus vertrouwen op eerlijke beoordelingen. Communicatie is vlot, zonder wachtrij en de opvolging is ook snel en effectief.

Beste Stefan, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Snelle hulp, vriendelijk contact

Voor een klant van mij contact gehad met Kiyoh voor wat technische hulp. Ging helemaal goed, ondanks een foutje in de documentatie! Verder prettig contact gehad en altijd snel een goed geholpen!

Beste Yvo, Bedankt voor uw mooie review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we u naar tevredenheid hebben geholpen en hopen u de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Toppie

Super bedrijf vriendelijke mensen en als er een probleem is word het snel opgelost.

Je kunt geen reviews invullen van aangesloten sites.

Je kunt geen review plaatsen van een aangesloten website. Zeer slechte zaak. De website waar ik een review over wou plaatsen heeft ook geen mogelijkheid om een review te plaatsen.

Beste Marcel, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Kiyoh. In uw beoordeling geeft u aan dat u geen review kunt plaatsen van een aangesloten bedrijf. Omdat ik erg benieuwd ben voor welk bedrijf u een review zou willen plaatsen, komen wij graag met u in contact, zodat wij u verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh