SUPER

Ik ben er al jaren klant en ken weinig bedrijven die zo correct handelen. Dikke pluim!!

Top geholpen

Ik kon niet inloggen en werd via de telefoon netjes geholpen waardoor alles nu weer naar behoren werkt!

Zeer twijfelachtig

Ik heb één keer vragen gesteld over de manier waarop fe puntenwaardering tot stand komt of wordt berekend. Men neemt niet de moeite zelfs om hier maar enig antwoord op te geven.

Beste NJ, Bedankt voor je beoordeling over kiyoh! Excuses dat u niet eerder een reactie heeft mogen ontvangen. Er worden twee cijfers weergegeven op een reviewpagina van een bedrijf. Een cijfer wat gebaseerd is op de afgelopen 12 maanden en op het totaal aantal beoordelingen wat verzameld is. De score die je ziet is gebaseerd op enkel het totaal oordeel wat ingevuld wordt bij de vragenlijst. Het gemiddelde wordt simpelweg berekend door de totaal scores bij elkaar op te tellen en te delen door het aantal reviews wat verzameld is. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Prettige ervaring

Er wordt snel op vragen gereageerd en naar gehandeld. Erg fijn! Daarnaast is het een overzichtelijk platform waar we graag gebruik van maken als bedrijf.

Prima service!

Prima service!

Goed geholpen

Prima service Mijn naam is overigens geen Erik maar Marco. Service was er niet minder op www.verfmenger.com

Service zoals ze hoort te zijn

Kiyoh werkt wel online maar het zijn ook mensen!

Super goed geholpen!

Ik heb contact opgenomen met Kiyoh, de medewerker Mohamed was erg behulpzaam en hij heeft meteen doorgegeven de gewenste aanpassing door te voeren.

Snel en accuraat!

Dmv de website aangemeld en alles is snel en prima afgehandeld en snel geleverd!

super irritant

kan alleen afmelden per webshop, ik wil nooit mail van kiyoh

Beste R., Bedankt voor uw beoordeling over Kiyoh Klantbeoordelingen. Goed dat u dit aangeeft, bij deze zullen wij u uitschrijven voor toekomstige uitnodigingsmails vanuit het kiyoh beoordelingssysteem op basis van het e-mail adres waarmee u ons beoordeeld heeft. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd!

Snel en prettig geholpen.

Na een vraag om hulp via de mail werd ik al heel snel gebeld en was mijn vraag al opgelost!

Fijn bedrijf

Mohamed helpt ons altijd, dit is helemaal naar wens!

Fijne club en responsief

Zo'n beetje een van de eerste klanten geloof ik al in 2010 en al meer dan 10 jaar aangesloten. Service is top en beoordelen eenvoudig voor klanten.

proactieve houding, prima geholpen

Kenzo belde mij zelf op dat er iets mis was aan de instellingen. Daarna stuurde hij ook nog de nodige links door, dus toen was het zo opgelost. Helemaal top!

Goed contact, snelle afhandeling

Het contact verloopt zeer soepel, vragen worden snel beantwoord en verzoeken worden goed opgevolgd. Het is een erg fijne samenwerking!

Gemakkelijke tool & duidelijke weergave van beoordelingen

Heel gemakkelijk in gebruik, zowel voor het dashboard voor onszelf als de link voor onze klanten. Ook zeer tevreden over de proactieve houding van de accountmanagers van Kiyoh om ons beoordelingssysteem te verbeteren en optimaal te benutten.

Komen uit zichzelf met een reactie hoe ik dingen kan verbeteren.

Top bedrijf

Uitstekende klantenservice. Wij zijn een tevreden klant.

Gebruiksvriendelijk beoordelingssysteem

Wij bij All4Plants hebben goede ervaringen met het gebruik van Kiyoh. De klantenservice is goed bereikbaar en vriendelijk. Het gebruik is eenvoudig en snel te implementeren op de webshop(s). Ook onze klanten lijken tevreden met de mogelijkheid om op een onafhankelijk platform hun mening kwijt te kunnen. 5 sterren!

Super slechte en onbetrouwbare zaak

Het is een Super slechte en onbetrouwbare zaak. De reviews zijn nagenoeg 100% onjuist en zeer onbetrouwbaar.

Beste meneer Henk, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij begrijpen uw reactie niet goed. Als wij op uw e-mailadres kijken, zien wij diverse gepubliceerde reviews, voor verschillende bedrijven. Uw meest recente beoordeling voor Verfonline-XL is reeds gepubliceerd. Vanuit desbetreffende organisatie is er ook op uw beoordeling gereageerd: https://www.kiyoh.com/reviews/1043360/verfonline-xl?from=widget&lang=nl&filterRating=1&filterLocale=&filterDateScoreOrder=DATE_DESC&pageNumber=0 Wij komen graag met u in contact,

Zeer tevreden blijf zo door gaan.

Snel telefonisch geholpen

Correct te woord te staan en perfect geholpen

Overzichtelijke pagina

Duidelijke en overzichtelijke pagina.

meer dan uitstekend.

meer dan uitstekend.