Neemt geen verantwoordelijkheid bij onterechte reviews

Kiyoh gebruikt een bepaald beleid om te bepalen of reviews terecht of onterecht zijn. Bij producten welke niet binnen dit straatje passen, wordt er niet meegedacht. Als jouw klant gefrustreerd is door slecht nieuws maar de klant wel goed behandeld is, is dit voor Kiyoh een terechte (negatieve) beoordeling. Voor simpele producten prima aan te raden, maar voor producten waar een consument slecht nieuws kan krijgen een slecht plan.

Volledig transparantie in hun werkmodellen, eerlijkheid duurt het langst.

Wij gebruiken al ruim 5 jaar de service van Kiyoh en naar tevredenheid. Het is een toevoeging voor onze potentiële klanten en vaak een compliment aan ons als ondernemer :-)

Beste Edwin, Bedankt voor uw geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij te lezen dat wij een mooie toevoeging zijn voor uw potentiele klanten. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Enorm snel geholpen, super goed bereikbaar.

Super goed bereikbaar, ze mailen heel snel terug en de oplossing was perfect. Dankjewel voor de goede hulp!

Beste Merel, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer snel van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Slecht!

Onduidelijke en onoverzichtelijk website! Veel te veel tekst aan voorwaarden enz! Nergens iets te vinden om een review te herzien! 1 woord: onduidelijk! Dit zou je niet willen hebben als bedrijf!

Beste C, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Jammer te vernemen dat dit uw ervaring betreft. U geeft aan dat er geen informatie te vinden is over het wijzigen van de beoordeling. Ik zou u graag willen verwijzen naar: artikel 3. Inzagerecht, verwijdering en vragen klachten 3.1 Via onze klantenservice ([email protected]) kunt u bij ons een verzoek indienen om uw Persoonsgegevens in te zien, te ontvangen, te wijzigen of te verwijderen. Wij hopen u voldoende te hebben geïnformeerd.

Altijd even vriendelijk

Ik ben al jaren klant bij Kiyoh en ben heel tevreden. Bij elke vraag word ik heel snel en vriendelijk verder geholpen. Vandaag had ik Thijs aan de lijn en op enkele secondenwas mijn probleem opgelost . Ook mijn klanten vinden het leuk om op mijn website een review achter te laten. Kiyoh is een aanrader voor alle bedrijven. Dank u wel

Beste Nuran, Bedankt voor deze mooie review en het mooie cijfer! Wat fijn om te horen dat u al jaren tevreden bent over onze diensten, en dat de medewerkers u zo snel en naar tevredenheid helpen. Wij hopen u natuurlijk elke keer weer op deze manier van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Super goed geholpen door meerdere medewerkers. Het systeem werkt top! Wij, en onze klanten ook, zijn heel blij met Kiyoh. :)

Beste Daisy, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Goed advies en begeleiding

Als we vragen hebben kunnen we telefonisch en via mail terecht en krijgen we direct de juiste reactie en antwoorden. Precies wat we nodig hebben.

Beste Jan, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Fijn en snel geholpen!

Wij hebben met onze webshop nu al een hele goede en vooral positieve ervaring met het bedrijf en het product Kiyoh.

Beste Maikel, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Snel antwoord op mijn vraag

Snel, volledig en duidelijk antwoord op mijn vraag.

Beste Bernou, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Meedenkend en probleemoplossend

Ik ben al sinds een jaar of 5 klant van Kiyoh. Ik ervaar ze als betrouwbaar en eerlijk als het gaat om het nakomen van afspraken. Duidelijk aantoonbare valse of niet op waarheid beruste reviews worden verwijderd, wat een groot voordeel is ten opzichte van bijvoorbeeld Google reviews. Slechte reviews worden niet verwijderd wanneer het je niet goed uitkomt. Dit vind ik een groot pluspunt wat de betrouwbaarheid van Kiyoh vergroot. Wanneer je een slechte review hebt en je dient een verzoek in tot verwijdering dan denken ze met je mee hoe je het beste met een slechte review om kan gaan, in plaats van dat de review wordt verwijderd. Dit vind ik eerlijk. Slechte feedback kan immers ook waardevol zijn en een paar slechte reviews vergroot de betrouwbaarheid van de overige reviews. Kiyoh is er niet alleen voor de ondernemer, maar ook voor de consument. Kiyoh staat duidelijk voor een eerlijker en betrouwbaarder speelveld. De telefoonstem van Mohamed is overigens zeer prettig en komt heel betrouwbaar over. Wellicht kan hier een extra dienst mee worden aangeboden voor het inspreken van bandopnames voor klanten.

Beste Vincent, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Verwarrende en niet klantvriendelijk website van Kioh.com

Website van kiyoh.com Chaotische hoofdpagina. Alle tekst willen jullie er in zetten. Maar dat is teveel. Mensen zien hierdoor door de bomen het bos niet meer. Ik snap dat jullie expert willen worden in klant reviews maar dit is niet sterk van jullie zelf! Ik hoop dat jullie als kioy.com dit bij jullie zelf kunnen aanpassen op jullie eigen website. Succes er mee! Veel succes verder!

Beste Barbara, Dank je wel voor je feedback! Wat ontzettend jammer te vernemen dat je onze hoofdpagina chaotisch vindt. We hebben namelijk getracht om, bij lancering van onze website vorig jaar, inderdaad het voor iedereen zo overzichtelijk en duidelijk mogelijk te maken. Om die reden dat we uw feedback betreuren. We kunnen inderdaad onze eigen site en de tekst hiervan aanpassen. Wij zullen hier dan nogmaals een kritische blik op werpen. Wij wensen u een prettige dag toe!

Good service

Good help and service starting up with Kiyoh reviews ⭐

Behulpzaam en accuraat

Meerdere keren contact gehad met het hoofdkantoor van Kiyoh. Ervaring leerde dat Kiyoh erg behulpzaam en accuraat is. Ze zijn snel met reageren en acties. Kortom zij vinden de klant belangrijk en doen hier veel voor.

Ik ben een tevreden klant. Goed geholpen door Thijs van Nunen

Wat je mag verwachten gebeurt.

Spam

Je koopt iets online en vervolgens wordt je mailbox volgeplempt met ongewenste mails. Pure spam. Eenmalig afmelden voor deze rotzooi zou als consument genoeg moeten zijn.

Beste Ruud, Bedankt voor uw bericht. Bij deze zullen wij u uitschrijven voor alle toekomstige uitnodigingsmails vanuit het klantenvertellen/kiyoh beoordelingssysteem op basis van het e-mail adres waarmee u ons gemaild heeft. Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet,

Snelle, goede en vriendelijke service

We merkte dat naast onze fysieke winkel ook steeds meer belangstelling kwam voor onze webshop. Ook adverteren trok wel meer bezoekers naar de webshop, maar de conversie moest omhoog. Mond op mond is de beste reclame en hier verstaan we ook reviews onder. Daarom gezocht naar een partij die dit voor ons kon doen. Uiteindelijk is het Kiyoh geworden en vanaf het eerste moment een goed contact, goed geholpen, vriendelijke mensen. We zijn zeer tevreden. De eerste reviews komen inmiddels binnen en merken we, mogelijk door gebruik van reviews, dat de conversie begint te stijgen.

PERFEKT

zeer goede ervaring en zeer goede service

Niet aan te bevelen!

Bedrijf stuurt factuur 1 dag voor einde contract, zodat je geen gebruik kunt maken van je maand opzegtermijn. Doordat klanten door corona alles online doen nemen ze geen tijd meer om een beoordeling in te vullen. Alleen de klanten die niet tevreden zijn, ook al kan je hier als webshop niets aan doen, sturen een negatieve beoordeling. Totaal aantal beoordelingen blijft erg laag met een gemiddelde score van een 7. Doordat Kiyoh alleen de cijfers van het laatste jaar laat meetellen in je gemiddelde cijfer, heb je eigenlijk niks meer aan je mooie 9,2 over de ander 1950 beoordelingen. Ook hebben wij 9 maanden geen beoordelingen binnen gekregen omdat de interne link niet meer werkte. Wij waren hier niet van op de hoogte. Door het eenzijdig wijzigen van de strategie wil ik weg en komt Kiyoh niet met een oplossing om tegemoet te komen, te splitten of een regeling te treffen. Kortom: ZEER SLECHTE SERVICE Klant kwijt en ik ga jullie dan ook nooit aan iemand aanbevelen.

Beste Timo, Het klopt inderdaad dat wij een automatische verlenging hanteren. Deze wordt uiteraard stopgezet op het moment dat wij een schriftelijke opzegging ontvangen, 1 maand voor verlenging. Dat staat tevens beschreven in onze voorwaarden. Wij vinden het enorm vervelend dat deze verlenging u verrast heeft. Zeker, gezien u al zo ontzettend veel mooie reviews heeft mogen verzamelen in de afgelopen jaren. Omdat potentiële klanten niet alleen naar de score kijken, maar ook of de verzamelde reviews recent zijn, laten wij naast de totale score ook altijd het gemiddelde cijfer o.b.v. de afgelopen 12 maanden zien. U mag als bedrijf in ieder geval trots zijn op uw 8,9 o.b.v. bijna 2.000 reviews! Wij hebben elkaar tevens telefonisch reeds over bovenstaande gesproken en wij zullen zeker nogmaals contact met elkaar leggen om te zien hoe we u verder tot dienst kunnen zijn. Met vriendelijke groet,

Niet betrouwbaar

Negatieve reacties plaatsen jullie niet of na 7 dagen. Waar slaat dit op ? Dan toch liever Trustpilot. Kan wel begrijpen, dat bedrijven met jullie samen willen werken. Maar voor klanten hebben jullie geen nut. Benieuwd of jullie mijn recensie plaatsen ? Met vriendelijke groeten Michel Krauth

Beste Michel, Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat wij voor negatieve reviews een iets andere werkwijze hanteren dan voor positieve reviews. Een onvoldoende beoordeling wordt de eerste 7 dagen niet direct geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan. Het bedrijf heeft ook de kans om met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt uw beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden. Zoals u kunt zien op verschillende beoordelingspagina’s worden onvoldoende beoordeling geplaatst na deze termijn indien deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden. Met vriendelijke groet,

Snel en duidelijke uitleg.

Goed bereikbaar, vriendelijk geholpen.

Vriendelijk geholpen

Mail gestuurd met een vraag en zelfde voormiddag nog antwoord gekregen. Snelle service!

Goede klantenservice

Ik heb heel goed contact met Nick gehad over een bepaalde toevoeging wat betreft de kiyoh beoordelingen binnen ons bedrijf. Er wordt altijd goed meegedacht en de communicatie met Nick verloopt heel vlot en prettig. Nick ga zo door, je bent een topvent!

Prima servivce

Prima servivce

Snel en duidelijk geholpen!

Vriendelijke medewerker die duidelijk en snel met een oplossing kwam.

Hoi Shauni, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. 🙂 Met vriendelijke groet, Team Kiyoh