Prima servivce

Prima servivce

Snel en duidelijk geholpen!

Vriendelijke medewerker die duidelijk en snel met een oplossing kwam.

Hoi Shauni, Bedankt voor je geweldige review en positieve beoordeling. We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen en hopen je de volgende keer natuurlijk weer van dienst te mogen zijn. 🙂 Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Negatieve ervaringen moeten 7 dagen wachten

Dit werkt niet in het voordeel van de klant. Doen jullie toch ook niet bij positieve beoordelingen.

Beste Bob, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het klopt dat wij voor negatieve reviews een iets andere werkwijze hanteren dan voor positieve reviews. Een onvoldoende beoordeling wordt de eerste 7 dagen niet direct geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan. Het bedrijf heeft de kans met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt uw beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden. Zoals u kunt zien op verschillende beoordelingspagina’s worden onvoldoende beoordeling geplaatst na deze termijn. Met vriendelijke groet,

Onduidelijk

Als ik een review via de kiyoh link afgeef, wil ik deze graag op een eenvoudige manier terug kunnen zien met 1 of 2 klikken in de bevestiging. Review afgeven kan direct, terugzien .........?? Ik wil graag direct kunnen zien hoe anderen het bedrijf beoordelen zonder te hoeven zoeken. Ook slechte beoordelingen moeten geplaatst kunnen worden zonder tussenkomst van iemand die op persoonlijke titel gaat filteren om welke reden dan ook.

Beste Reinier, Bedankt voor uw bericht. Alle reviews worden geplaatst ( ook de negatieve ), tenzij ze niet voldoen aan de gebruikersvoorwaarden: https://klantenvertellen.nl/gebruiksvoorwaarden-klantbeoordelingssysteem/. Zou u ons een mail kunnen sturen naar [email protected] voor welke bedrijf u de reviews zoekt? Met vriendelijke groet,

Perfect, grappig en snel!

Perfect geholpen, snelle reacties en met humor!

Goede klantenservice

Super service!

Zeer snel inloggevens ontvangen, een gebruiksvriendelijke site en daarna ook nog telefonisch uitleg gekregen zonder hier om te hoeven vragen. Top service!

Hoi Tom, Bedankt voor je positieve beoordeling! We zijn enorm blij dat we je naar tevredenheid hebben geholpen. Erg veel succes met het verzamelen van reviews!

Negatieve reviews worden onterecht niet geplaatst

Neutrale beoordeling ontbreekt omdat negatieve ervaringen niet worden geplaatst.

Beste G, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor Kiyoh. In uw beoordeling geeft u aan dat negatieve reviews niet geplaatst worden. Omdat ik enorm benieuwd ben naar de achtergrond hiervan, ben ik op zoek gegaan of u reeds een review had geplaatst voor een ander bedrijf, maar op dit e-mailadres vind ik er geen. Heeft u dit wellicht met een ander e-mailadres getracht? Wij komen graag met u in contact, om u verder te helpen!

Foutmelding na schrijven van een uitgebreide review

Ga met de tijd mee en accepteer dat Apple IP-adressen verandert met privé doorgifte.

Beste meneer Stephan, Dank voor uw beoordeling! Goed dat u ons attendeert op bovenstaande. Want dit is correct inderdaad. In uw review geeft u aan dat u een foutmelding kreeg. Echter zien wij wel dat er een review is geplaatst voor ***. Is dat tevens de uitgebreide review, waarnaar u verwijst? Om onze diensten te verbeteren, kom ik graag met u hierover in contact, met vriendelijke groet,

Goede support, duidelijke uitleg

Duidelijke communicatie en uitleg, prettig contact en advies

Snel geholpen met mijn vragen

Ik ben heel erg snel en fijn geholpen met het uitbreiden van ons Kiyoh account. Daarnaast hebben we ook een nieuwe optie toegevoegd aan de uitnodigingen wat fijn aansluit bij ons bedrijf!

Verschillend omgaan met reviews.

Het is volgens de ACM niet toegestaan om negatieve reviews anders te behandelen dan positieve reviews.

Beste David, Bedankt voor uw bericht. Een onvoldoende beoordeling wordt de eerste 7 dagen niet direct geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan. Het bedrijf heeft ook de kans om met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt uw beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden. Zoals u kunt zien op verschillende beoordelingspagina’s worden onvoldoende beoordeling geplaatst na deze termijn indien deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden. Met vriendelijke groet,

Slecht

Ik geef netjes een slechte ervaringdoor en kyjoh zegt tekort info een wassen neus dat kyjoh ...

Beste meneer Bravenboer, Hartelijk dank voor uw beoordeling voor ons! Enorm jammer te vernemen dat u uw ervaring met ons als "slecht" ervaart. Dit willen we graag verbeteren. In uw bericht geeft u aan dat u bij het melden van een slechte ervaring wij bij u aangeven dat "kyjoh zegt tekort info"? Ik begrijp helaas niet goed wat u hiermee bedoelt. We kunnen in het systeem namelijk terug zien dat u een wat mindere review heeft geplaatst voor (naam). Deze is tevens gepubliceerd. Kan het zijn dat u met desbetreffende organisatie hierover contact heeft gehad? Ik hoor graag van u, zodat wij bepaalde zaken kunnen verbeteren. Een fijne dag toegewenst,

keurmerk wordt misbruikt, niet makkelijk te controleren via eigen website kihoy

Superkoning.nl zegt 8,9 via Kiyoh. Op websitechecker een 4,0 Alle contact info op superkoning dubieus (loop naar homepage of werkt niet). Geen afhaalmogelijkheid. Via Kiyoh winkel willen checken, maar meer gericht op bedrijfen dan op consument.

Update: 10-03: N.a.v. persoonlijk contact en het inschakelen van legal afdeling wordt er op de website van Superkoning.nl geen onterecht meer gebruik gemaakt van onze naam & logo. Beste Alexander, Dank voor uw bericht. Wij hebben n.a.v. uw bericht gekeken of Superkoning momenteel gebruik maakt van ons platform. Echter is dit helemaal niet het geval. Probeer maar eens te klikken op het logo; precies wat u zegt; je wordt doorgeleid naar de eigen pagina. Dat houdt in dat zij onrechtmatig gebruik maken van ons logo & naam! Wij gaan per direct contact met ze opnemen. Dank u voor uw oplettendheid. Met vriendelijke groet, Kiyoh

kiyoh is niet transparant

mijn ervaring met een bepaalde bedrijf wordt door jullie niet serieus genomen. Alle reviews gaan naar " een week quarantaine" om het probleem een oplossen te vinden dus wat is het punt van een review als jullie een filter voor negatief reviews hebben????

Beste Guy, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het klopt dat wij voor negatieve reviews een iets andere werkwijze hanteren dan voor positieve reviews. Een onvoldoende beoordeling wordt de eerste 7 dagen niet direct geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan. Het bedrijf heeft de kans met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt uw beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden. Zoals u kunt zien op verschillende beoordelingspagina’s worden onvoldoende beoordeling geplaatst na deze termijn. Met vriendelijke groet, Kiyoh

zeer goed en netjes.

mijn ervaring met Kiyoh is prettig verlopen.

Snel, praktisch en meedenkend

Wij hebben met onze webshop (florafy.nl) een hele goede en vooral positieve ervaring met het bedrijf en het product Kiyoh. Klantenservice houdt zich aan de afspraken, accountmanagers zijn goed bereikbaar en denken met je mee. Als je vragen of problemen hebt wordt je altijd vriendelijke geholpen. Wij zijn onwijs tevreden en blijven nog lang gebruik maken van Kiyoh.

Gute Erfahrung

Super Qualität und rasche Lieferung

Perfect..

Fijne website en vertrouwelijk

Coulant

Coulant

Gewoon goed

Goede producten optijd verzonden dus top

super service

we wilde stoppen maar door deskundig advies en juiste uitleg van sanne zijn we weer aan boord team vloerkledenopvinyl.nl is blij met de service en klant vriendelijkheid

Super denken met je mee!

Hele goede ervaringen met het bedrijf. Denken met je mee en helpen je heel graag. Mails worden super snel beantwoord en het klantenservice helpt je graag. Als je vragen of problemen hebt wordt je altijd vriendelijke geholpen.

Dag Mustafa, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en blijf uiteraard doorgaan met het verzamelen van mooie reviews! Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Al jaren zeer tevreden over de service

Dr Hub van Doorneweg 169 5026 RC Tilburg