De beste klant beoordelaar en duidelijk op Google

Al vele jaren klant.

ZEER SLECHT! NIET AAN BEGINNEN OPLICHTERS

Helaas 5 jaar gebruik gemaak van deze oplichtersbende! Wegens omstandigheden gestopt met mijn webshop in mei 2020. Netjes opgezegd ruim 2 maanden voor eind contract (augustus 2020), opzegging is nooit behandeld. In augustus 2020 nieuwe factuur ontvangen van €327,14 voor het nieuwe jaar. Terwijl mijn webshop sinds mei 2020 niet meer bestaat en ook al is uitgeschreven bij de KvK. IK MOET DUS €327,14 BETALEN VOOR IETS WAT IK NOOIT GA GEBRUIKEN! TERWIJL IK DUS OOK TIJDIG HEB OPGEZEGD. Uiteindelijk contact met een medewerker van Klantenvertellen gehad. Lang verhaal kort. Ik kreeg het voorstel om de rekening 50/50 splitten. Onder protest heb ik dit bod geaccepteerd (september 2020), omdat ik er vanaf wilde zijn. Ik heb wel gevraagd of er nieuwe factuur gestuurd kon worden met het aangepaste bedrag! DAARNA DUS NOOIT MEER IETS GEHOORD! TOT.... ...er afgelopen vrijdag een brief van Bos Incasso op de mat lag. Of ik even €417,84 wilde betalen (voor 18 november!) wegens een openstaande factuur bij Klantenvertellen.nl ! Vrijdag 12 november 2021 gelijk een mail gestuurd. Inclusief alle mail correspondentie die ik eerder heb gehad met de medewerker van Klantenvertellen.nl. Waarin ook het voorstel van Klantenvertellen.nl staat en mijn mail dat ik het voorstel accepteer, maar dat ik wel een nieuwe factuur wilde krijgen. Deze mail is verstuurd naar Bos Incasso en naar Klantenvertellen.nl (maar ook de Consumentenbond en het ACM) TOT OP HEDEN GEEN REACTIE! Dinsdag 16 november 2021 de bovenstaande mail nogmaals gestuurd naar naar Bos Incasso en naar Klantenvertellen.nl NOG STEEDS GEEN REACTIE! Woensdag 17 november 2021 (24 uur later) nogmaals de mail verstuurd. Ook met de vraag of ze, uit beleefdheid, even een mailtje terug willen sturen met een bevestiging dat ze de mail en dossier in behandeling hebben genomen. NOG STEEDS GEEN REACTIE! Vandaag (18-11-2021) nog maar eens een mailtje gestuurd, maar ik verwacht geen reactie.

Beste Pascal, Bedankt voor de beoordeling. De mails waren in onze spam terecht gekomen vanwege de vele bijlagen welke hier aan waren toegevoegd. Nadat wij hier achter zijn gekomen is er direct contact geweest. Hierdoor is de administratieve fout vanuit onze kant rechtgezet en hebben we dit samen af weten te handelen. Met vriendelijke groet, Kiyoh klantbeoordelingen

Trage widget zorgt voor vertragingen op webshop

Zoals al vaak vermeld hier zijn er grote problemen met de widget die de websites vertraagd waar deze op staat, inmiddels de widget al meerdere malen uit moeten schaken. als je vervolgens een email stuurt kan je lang wachten op antwoord. Inmiddels twee weken verder en nog geen enkele reactie ontvangen. Schandalig voor wat je ervoor betaald.

Beste Jasper, Allereerst ontzettend vervelend dat u last heeft van de werking van onze widget. Uiteraard zijn wij bekend met dit probleem en zijn we tot op heden nog altijd druk bezig om te onderzoeken waar dit door veroorzaakt wordt. Daarnaast zijn wij zaken aan het testen om uit te sluiten dat dit in de toekomst nogmaals kan gebeuren. Hartelijk dank voor het melden en onze excuses voor het ongemak! Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alles naar behoren werkt. Met vriendelijke groet, Kiyoh

Zo besteld morgen in huis en voor die prijs top

Zeer tevreden met bestelling en levering .in de toekomst doe ik nog aankopen.

Zo slecht

Jullie zijn echt niet vertrouwd.Slechte reviews bijna nooit laten plaatsen.en mensen vertrouwen jullie.Dat is puur oplichting

Goedendag Cengiz, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat jammer te vernemen dat dit uw ervaring is. Wij hebben in onze database teruggekeken en zien dat u meerdere reviews heeft geplaatst. Uw review van 23 oktober is geplaatst op 30 oktober i.v.m. de zeven dagen quarantaine periode. Mocht u uw review willen bekijken kunt u deze op de volgende pagina bekijken https://www.kiyoh.com/reviews/1045426/k-parts?lang=nl&limit=25&pageNumber=5. Mocht u nog andere vragen hebben, vernemen wij dat graag.

Oplichters! Sturen spookfacturen! Geen zaken mee doen!

Titel lijkt me duidelijk. Nooit zaken doen met Kiyoh / Klantenvertellen.nl want ze lichten je op en sturen je facturen zonder dat je enige vorm van dienstverlening hebt gekregen! Ik herhaal. Geen zaken doen met deze oplichters!

Beste Danny, Bedankt voor je beoordeling. Jammer om te horen dat je dit zo hebt ervaren. Want u heeft wel degelijk gebruik gemaakt van onze dienstverlening. De laatste factuur was helaas een fout van onze kant en dit hebben we dan ook al met u opgelost. Mocht u nog vragen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Kiyoh klantbeoordelingen

Slechts service die ik ooit heb mee gemaakt

Nu sinds enkele jaren een zakelijke samenwerking, maar wat een waardeloze service. Klachten worden totaal niet serieus genomen. Via e-mail onterechte beoordelingen laten uitzoeken, daar een keer een zinloze reactie opgehad en hierna tot maar liefst 6 keer toe gemaild, maar GEEN enkele reactie ontvangen. Toen maar met moeite telefonisch contact opgenomen, werden telkens doorwezen naar iemand anders en deze persoon wist ons 30 minuten lang een verhaal op te hangen wat niet eens onze vraag en of oplossing was. Telkens maar hoe goed hun zijn, dit en dat maar een reactie op onze vragen? Nee, geen enkele. Zou wederom terug gemaild of gebeld worden door de betreffende persoon niet gebeurt. Inmiddels al weken verder geen oplossing gevonden, e-mail bericht of telefoontje. Zakelijke samenwerking absoluut niet aan te raden. Denken niet mee met de ondernemers, denken alleen aan zichzelf als ze er zelf maar goed op staan!

Hi Marco, Hartelijk dank van je beoordeling! Zoals besproken kunnen wij niet zomaar reviews offline halen. Dit kan alleen wanneer een review niet voldoet aan de richtlijnen. Je scoort een 8,8 op basis van 274 reviews, daar mag je absoluut trots op zijn! Mocht je nog vragen hebben schroom dan niet om contact met ons op te nemen. Wij doen ons uiterste best om je zo snel mogelijk helpen. Met vriendelijke groet, Team Kiyoh

Zeer slechte ervaring mee op dit moment

Het systeem van Kiyoh is zo traag dat het ook onze websites platlegt. Over de problemen informeren ze je niet. Pas na bellen blijkt dat er heel veel klachten zijn van klanten. Zelf reageren ze niet op e-mails. Het enige dat bij Kiyoh wel werkt is het incasso-systeem. Veel geld betalen voor iets dat absoluut niet werkt. Commerciële graaiers zijn het.

Goedendag Doede, Hartelijk dank voor uw beoordeling, wij zijn er helaas bekend mee. We zijn met de juiste partijen aan het schakelen om dit soort vertragingen te voorkomen in de toekomst. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Kiyoh

Manipulatief

Als je een positieve review achterlaat gaat dit met 1 druk op de muis. Als je een slechte review achterlaat, moet je eerst bevestigen, dan nog eens nalezen, en dan wordt je review eerst beoordeeld. In mijn geval ging de review over het corrupte bedrijf postNL, die mijn handtekening vervalste. Als je als reviewer deze corrupte en illegale praktijken toedekt (mijn review werd nooit geplaatst) , dan ben je als reviewer even corrupt.

Goedendag Jan, Hartelijk dank voor uw beoordelng. Het plaatsen van een negatieve of positieve review werkt hetzelfde, echter heeft een negatieve review een quarantaine periode. Zeven dagen na plaatsing wordt de review geplaatst, om zo mogelijke onterecht imagoschade tegen te gaan. In bijvoorbeeld een situatie dat er ongepast taalgebruik en/of persoonsgegevens in vermeldt staan. Uw review is overigens na deze periode gewoon geplaatst. U kunt de review terugvinden op deze pagina https://www.kiyoh.com/reviews/1058540/PostNL?lang=nl&limit=25&pageNumber=11. Mocht u nog vragen hebben, vernemen we dit graag.

Als het werkt is het goed...maar het werkt nu niet.

Ik denk dat het hoog tijd is voor een serverupgrade bij Kiyoh. De standaard widget die wij op onze webshop hebben geplaatst laadde op sommige momenten zeer traag waardoor de rest van de content moest wachten op de widget. Nu is het de laatste dagen zo extreem traag dat ik de widget heb moeten verwijderen. Ook inloggen bij je Kiyoh account wil nauwelijks lukken dan krijg je -net als vaak bij de widget- een 504 error. p.s. heeft niks met onze site te maken want zie dit op meerdere webshops gebeuren.

Beste, Allereerst ontzettend vervelend dat u last heeft van de werking van onze widget. Uiteraard zijn wij bekend met dit probleem en zijn we tot op heden nog altijd druk bezig om te onderzoeken waar dit door veroorzaakt wordt. Daarnaast zijn wij zaken aan het testen om uit te sluiten dat dit in de toekomst nogmaals kan gebeuren. Hartelijk dank voor het melden en onze excuses voor het ongemak! Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat alles naar behoren werkt. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen

Spijt dat we voor Kiyoh hebben gekozen.

3 weken geleden klacht gemeld over slecht of niet functionerende widgets en afwijkende reviewcijfers. Dit zou worden opgepakt maar tot op heden niet gedaan. Overigens niet de eerste dat dit probleem zich voordeed. Vanmiddag gevraagd om teruggebeld te worden maar ook dit werd niet opgepakt. Het is ontsierend op de website dat er nu al weken een 0 als reviewcijfer op de website staat terwijl we in werkelijkheid een 9.7 scoren of een 9.6 in de footer.

Beste Erik, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst onze welgemeende excuses voor het niet terugbellen en het niet terugkoppelen n.a.v. uw klacht. Dit is zeker niet de service die wij nastreven! Daarnaast is de widget die u gebruikt niet van onze makelaardij. De enige techniek waar wij invloed op kunnen uitoefenen is de publieke reviewpagina, waar uw cijfer op wordt getoond, en de standaard widget die in uw account te vinden is. De widget die u op uw website publiceert, is door uzelf of door uw webbouwer ontwikkeld, dus dit zou u dan ook met diegene op moeten nemen. Het enige wat wij kunnen doen is de data aanleveren. Hoe dit dan verder ingeregeld wordt op uw website, is helaas niet door ons te beïnvloeden. Uiteraard kunt u altijd uw webbouwer contact met ons op laten nemen, voor verdere informatie of support. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen

Op reacties mail wordt traag gereageerd.

Terugbellen na aanleiding van een mail gebeurt in mijn geval niet.

Beste Roel, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst onze excuses voor het niet bellen n.a.v. uw mail. Dat is niet netjes van onze kant en dat heeft ook niets te maken met de service die wij nastreven. Wij proberen binnen 48 uur alle inkomende vragen en opmerkingen telefonisch te beantwoorden en hier doen wij ons uiterste best voor. In dit geval is dat klaarblijkelijk niet gelukt, wat wij enorm vervelend vinden, vooral voor u. Wij hebben contact met u proberen op te nemen, maar u was niet aanwezig. Dit zullen wij blijven proberen, totdat wij u op een correcte wijze hebben kunnen helpen met uw vragen. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen

Snelle reactie, behulpzaam & meedenkend

Prima platform om klantreviews te verzamelen met een goede service. In eerste instantie ging het contact wat moeizaam en moest ik er redelijk achteraan zitten. Daarna een vast contactpersoon "gekregen" (Nick). Hij was meedenkend en behulpzaam, reageerde snel op mijn mails en hield me op de hoogte van alles. Aanrader!

Oplichters

Negatieve reacties worden pas na een week geplaatst, want ze willen eerst de gene waar negatieve ervaring mee is. De kans geven om het op te lossen. Terwijl het niet op te lossen is. Ik zie het meer een mogelijkheid die ze hun kant geven om de klacht af te kopen.

Goedemorgen Gabber Pa, Hartelijk dank voor je bericht. Graag geef ik je meer uitleg over de quarantaine periode van zeven dagen. Binnen ons platform kun je op twee manieren een review schrijven, enerzijds via een directe uitnodiging van het bedrijf anderzijds direct via de reviewpagina van het betreffende bedrijf. De quarantaine periode is om een aantal reden in het leven geroepen. Doordat iemand ook via de reviewpagina een review kan schrijven kan het zijn dat ook een collega bedrijf (zonder aankoopervaring) bij een bedrijf een review schrijft, wat uiteraard onterecht is. Door deze periode is hierop adequaat te anticiperen. Daarnaast merk je dat er in negatieve reviews wel eens ongepast taalgebruik (scheldwoorden) of ongepast persoonsgegevens gebruikt worden. Waardoor hiervoor ook de tijd is om dit te corrigeren (ook voor de AVG inzake de persoonsgegevens). Door deze redenen is dit van origine ingezet, waarna inderdaad een bedrijf automatisch ook de ruimte heeft om te reageren op de klacht die over het bedrijf geschreven wordt. Dit is niet bedoeld om reviews te kopen, want dit is niet mogelijk binnen ons platform. Natuurlijk heeft een bedrijf wel de mogelijkheid om contact op te nemen, om eventueel tot een oplossing o.i.d. te komen bij een conflict. Zowel positieve als negatieve reviews worden geplaatst, een review wordt enkel niet geplaatst wanneer ze niet aan de gestelde voorwaarden voldoet. Een reden kan zijn dat iemand geen klantervaring heeft met het betreffende bedrijf. Dit wordt in elk geval ook gecontroleerd bij de reviewschrijver. Zodra de reviewschrijver met een aankoopbewijs komt gaat de review meteen weer online. Voor de uitgebreide voorwaarden verwijs ik u graag naar de volgende link: https://kiyoh.com/gebruikersvoorwaarden-klantbeoordelingssysteem/. Iemand die binnen de afgelopen zes maanden een aankoopervaring heeft gehad mag namelijk zowel een negatieve als positieve review schrijven. Wij doen niet aan bemiddelen, dat is iets wat tussen het bedrijf en de klant opgelost moet worden. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen

Jullie zijn prima in dit werk.

Jullie staan altijd voor de klant klaar. Je wordt altijd keurig geholpen. Het pakketje wordt altijd keurig verzonden. Ik ben altijd een tevreden klant. En trouwens gefeliciteerd met jullie 17 jarig bestaan. Proficiat ! ! Ga zo nog een tijdje door.

Beste, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Allereerst fijn te vernemen dat u een prettige ervaring heeft gehad met het bedrijf. Enorm fijn te vernemen, Met vriendelijke groet, Kiyoh – Klantenvertellen

Onbetrouwbaar review kanaal!

Een negatief commentaar over de lage kwaliteit van sommige HBM producten was na een uur alweer verwijderd terwijl de positieve berichten op dezelfde dagen wel blijven staan. Vond het al raar dat HBM alleen maar positieve reviews kreeg. Reviews die niet positief genoeg zijn pas na 7 dagen publiceren zodat ze uit de recente lijst verdwijnen. Bedenkelijke praktijken! Hecht geen enkele waarde meer aan dit review kanaal. Een klacht en een kopie wordt verstuurd van alle screenshots naar Belgische VRT TV tav Journalist Tim Verheyden, dienst consumentenzaken.

Beste Wilfred, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het klopt dat wij voor negatieve reviews een iets andere werkwijze hanteren dan voor positieve reviews. Een onvoldoende beoordeling wordt de eerste 7 dagen niet direct geplaatst. Dit gebeurt om mogelijke onterechte imagoschade tegen te gaan. Het bedrijf heeft de kans met u contact op te nemen om het op te lossen. Na deze 7 dagen wordt uw beoordeling geplaatst wanneer deze voldoet aan de gebruikersvoorwaarden. Zoals u kunt zien op verschillende beoordelingspagina’s worden onvoldoende beoordeling geplaatst na deze termijn. Met vriendelijke groet, Kiyoh - Klantenvertellen

Alles werk, prima service!

Top en snel

prima service

goede middag, ik heb dd. 3.9. een verkeerde beoordeling voor TRENDY HUISDIERENSHOP, RENKUM afgegeven, maar kan nu niets aanpassen. wat moet ik doen? bij voorbaat dank voor uw info

Beste K.H Hartelijk dank voor uw beoordeling. We hebben u de aanpassingslink voor uw andere beoordeling per e-mail verstuurd. Mocht u nog verdere vragen hebben dan vernemen wij dit graag van u. Met vriendelijke groet,

Kiyoh is onze go-to review partner

Ben je op zoek naar een betrouwbare partner voor reviews? Kiyoh biedt een solide platform, met alle features die je nodig hebt, en een uitstekende support!

Ze hebben wat ik wil

Prijszetting is aan de hoge kant

Worst aftersales ever

Ben hier jaren klant geweest. Product is erg duur maar werkt op zich prima. Echter, de service en de houding naar de klant is zwaar beneden peil. Heb mijn account opgezegd en zal overstappen naar een meer klantvriendelijk bedrijf.

Beste David, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Heel jammer te vernemen dat u deze ervaring heeft! Onlangs heeft u een beoordeling bij ons gemeld die u graag offline wenste. Helaas hebben we deze niet offline kunnen halen gezien deze beoordeling aan de spelregels voldeed. Uiteraard is het mogelijk om een publiekelijke reactie te schrijven onder de review met jullie kant het verhaal. Anderzijds kan de reviewer de review nog aanpassen of uit eigen beweging verwijderen mocht diegene dat wensen (n.a.v. bijvoorbeeld contact te hebben gehad). Jammer dat u dit benoemt als slechte aftersales. Met vriendelijke groet,

Heel tevreden

Werkt perfect

Systeem van Kiyoh werkt voor ons als Mybuqo perfect.

Goede ondersteuning, vriendelijk contact!

Op afstand snelle en goede hulp. Top service!

Fijn geholpen

Fijn en snel geholpen, meteen antwoord op m'n vraag. Thanks!

Dr Hub van Doorneweg 169

5026 RC Tilburg