Scam!!

Op 15 oktober een bestelling geplaatst, pakket is vooralsnog niet bezorgd. Totaal geen communicatie vanuit de webshop over mogelijke levertijden. Telefoon wordt niet opgenomen en op email wordt er niet gereageerd. Zal er sws een melding van maken, stelletje oplichters.

Ik ben prima geholpen.

Mijn pakket kwam zelfs 1 dag eerder binnen, bedankt Masskas.com.

Vriendelijke klantenservice

Het was mij in eerste instantie niet helemaal duidelijk hoe het apparaat in te stellen, gelukkig kreeg ik hulp van een vriendelijke meneer welke mij adequaat heeft geholpen.

Bestelling snel in huis

Geen bevestiging van order ontvangen. Daarom onzeker wanneer bestelling geleverd zou worden. Gelukkig werd duidelijk dat er toch al aan de bestelling werd gewerkt.

Oplichters?

Ik heb op 22 juni jl. een bestelling geplaatst en betaald. Ik heb tot op het heden geen bevestigingen per mail ontvangen, ook is er niks geleverd! Het telefoonnummer is ook niet in gebruik. Ik wil mijn geld terug!!!

Beste klant, Wij hebben van u geen reactie ontvangen. Zoals aangegeven op onze website is het telefoonnummer 085 485 5411. Het komt vaker voor dat mensen de bevestiging niet ontvangen, deze kan in uw spambox of ongewenste mail terecht zijn gekomen, mocht dit ook niet het geval zijn dan kunt u natuurlijk per mail of telefonisch contact met ons opnemen. Wij betreuren het dat u ons direct beoordeeld met een 2 en wij de kans niet hebben gekregen om dit netjes voor u op te lossen, inmiddels zijn we er zelf achteraan gegaan en hebben bij de vervoerder navraag gedaan waar het pakket blijft. Zodra wij een reactie hebben ontvangen (Ca. 1 werkdag) communiceren wij dit aan u persoonlijk terug via uw emailadres zoals deze bij de bestelling is opgegeven. Maakt u zich vooral geen zorgen, wij zijn zeker geen oplichters! Met vriendelijke groet, Klantenservice Masskas.com

Bedankt dat jullie mij zo snel van een nieuwe filterpomp hebben voorzien. Mocht ik weer iets nodig hebben dan kom ik hier graag terug.

Alles geregeld zoals beloofd.

Niets op aan te merken. Mijn afvalbak werd binnen 2 dagen geleverd zoals beloofd.

OPLICHTERS

Ik wacht al een week op mijn bestelling. Ik zou worden teruggebeld, vervolgens wordt ik niet meer terug gebeld, Wordt niet gereageerd op mail telefoon en Facebook!

Fijn bedrijf, erg klantvriendelijk

Voor onze kleinste speelgoed van Paw Patrol gekocht. Snel geleverd en hij is er helemaal blij mee. Ga zo door Maskass!

Werd netjes dag na bestelling geleverd. Goed verpakt en product voldoet aan de verwachting.

Heel goed!

Prettig telefonisch contact gehad en zeer snelle levering binnen een dag.

Prettig bedrijf, doen wat ze beloven

Leuke en sfeervolle lampen van JHY Design gekocht, mooie kwaliteit voor een goede prijs. Ik kom hier zeker terug.

Fijn bedrijf, ik kom hier zeker terug!

Ik werd goed op de hoogte gehouden door dit bedrijf en mijn bestelling werd volgens afspraak geleverd.

Top bedrijf

Snelle levering en goede service

waardeloos

Via bol.com een bestelling voor een zonnefilter besteld voor een gedeeltelijke zonsverduistering (10 juni). Het artikel werd echter niet op tijd geleverd (3 dagen voor de verduistering) en wanneer ik contact opneem hoor ik dat ze een magazijn fout hebben gemaakt en ze het nu niet meer hebben. Waardeloos dus.

mooie riemen en goede service

Ik heb nu 3 x een riem besteld bij mooie riemen en zij doen hun naam eer aan. Mijn vriend draagt ze met plezier.

Heel positief.

Nette bezorging,mooi verpakt!

Alles keurig op tijd ontvangen en prima verpakt! Mooie kwaliteit riemen.

PRIMA

Alles was gewoon weer prima in orde! Zelfs de bestelde riem was helemaal goed!

Riem beschadigd

De riem die ik ontvangen heb is beschadigd. Wel netjes geholpen door klantenservice

:-)

Goede kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit, prijs en service.

Goede kwaliteit snelle levering en goede prijs

Mooie duidelijke site. Mooie riemen goede kwaliteit. Veel keus.

Snelle levering en goede retour service

Riemen waren snel geleverd en goed verpakt. Helaas had ik de riemen in een maat te groot besteld. Riemen retour gestuurd en per omgaande bericht ontvangen dat maar een van de riemen in mijn goede maat was. Deze was zeer snel geleverd en bedrag van de andere riem werd gecrediteerd. Keurig afgehandeld.

Snelle levering en riem ziet er mooi uit. Wat erg fijn is, is dat de riem in te korten is. Perfect.

Ga zeker weer jullie site opzoeken als ik weer een riem zoek. Geef het ook door aan familie en vrienden

Over Masskas.com

Masskas.com is een online handelsonderneming. Wij verhandelen non-food goederen via dit platform en Europese marketplaces. Wij leveren ons uitgebreide aanbod aan consumenten en zakelijke afnemers. Klanttevredenheid is voor ons erg belangrijk. Heb je vragen of kun je wel wat hulp gebruiken? Ons team staat 7 dagen per week klaar om uw vragen te beantwoorden. We zorgen ervoor dat je binnen 24 uur wordt geholpen.