Goed assortiment,

Vorige review over de korting blijkt een misverstand mijnerzijds. Leveren goed materiaal en hebben een goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik had van te voren een vraag over een bep riem. Ze hebben dit voor me nagekeken, dit vond ik echt fijn. Op basis van deze info heb ik de riem aangeschaft, en ben er echt blij mee

perfect

vlugge en vlotte levering

Snel geleverd en precies zoals op de site staat afgebeeld

Snel en mooi

Snel en mooi

Klacht netjes opgelost

Riem besteld als kado. Levering was prima. Helaas zat er een lichte knik in de riem ( dubbelgevouwen geweest?) en ook zag hij er totaal niet uit zoals de beschrijving. Het leer was niet uni maar erg gevlamd. Ook vond ik de binnenzijde ruw. Normaal gesproken zou ik de riem terugsturen. Echter was mijn broer er wel blij mee, hij vond de uitstraling mooi en wilde hem daarom toch houden. Snelle reactie op mijn klacht en deze is naar tevredenheid opgelost!

Prima riem voor een prima prijs, snel en goed bezorgd!

Mooie riem

Snelle levering,prima kwaliteit

Fijn de volgende dag geleverd en precies zoals ik verwacht had. Goede service­čĹŹ

Prima riem

Keurig op tijd en precies wat ik verwachtte.

Snelle levering, goede kwaliteit

Erg tevreden over het leveringsproces. De riem is precies zoals op de foto en van goede kwaliteit.

Snelle en correcte levering

Uitgebreide keus aan mooie riemen Prijs- kwaliteit zeer goed

top website

bijzonder veel keus van mooie riemen. heel tevreden van mijn keuze van riem, zeer mooi afgewerkt kwaliteitsproduct. Deze site mooieriemen.nl is een echte aanrader. Had verkeerde maat van riem besteld en binnen 5 dagen (weekend ertussen) de juiste maat al ontvangen, dus snelle en correcte service.

Heel tevreden

Tevreden. Snel bezorgd, goede prijs/kwaliteit verhouding

Zoals het hoort

Goede info, goed product en snelle levering

Prima product voor een leuke prijs

Kopen bij mooieriemen.nl is altijd prijs! Ze bieden zeer mooie riemen tegen mooie prijzen aan. Prijs-kwaliteit verhouding is top!

Twee riemen besteld, heel erg tevreden!

Vriendelijke website met enorm veel keus. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Prachtige riem voor een mooie prijs

En snel geleverd.

Snelle levering, riemen zijn zoals verwacht.

Zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

fantastisch

goed materiaal, snel geleverd, mooie kleuren.

super

Snelle levering en goede kwaliteit

Heb al verscheidende riemen besteld en altijd correct afgeleverd

De riemen die ik had besteld waren weer schitterend. Sterk en mooi van leer, ben super tevreden en raad ze iedereen aan.

Ruime keuze en goede snelle service

Specialisten site met enorme keuze, heerlijk om wat uit te zoeken. Voor herhaling vatbaar.

goede service

snelle en goede service mooie riemen ben tevreden