mooie riemen en goede service

Ik heb nu 3 x een riem besteld bij mooie riemen en zij doen hun naam eer aan. Mijn vriend draagt ze met plezier.

Heel positief.

Nette bezorging,mooi verpakt!

Alles keurig op tijd ontvangen en prima verpakt! Mooie kwaliteit riemen.

PRIMA

Alles was gewoon weer prima in orde! Zelfs de bestelde riem was helemaal goed!

Riem beschadigd

De riem die ik ontvangen heb is beschadigd. Wel netjes geholpen door klantenservice

:-)

Goede kwaliteit en snelle service

Goede kwaliteit, prijs en service.

Goede kwaliteit snelle levering en goede prijs

Mooie duidelijke site. Mooie riemen goede kwaliteit. Veel keus.

Snelle levering en goede retour service

Riemen waren snel geleverd en goed verpakt. Helaas had ik de riemen in een maat te groot besteld. Riemen retour gestuurd en per omgaande bericht ontvangen dat maar een van de riemen in mijn goede maat was. Deze was zeer snel geleverd en bedrag van de andere riem werd gecrediteerd. Keurig afgehandeld.

Snelle levering en riem ziet er mooi uit. Wat erg fijn is, is dat de riem in te korten is. Perfect.

Ga zeker weer jullie site opzoeken als ik weer een riem zoek. Geef het ook door aan familie en vrienden

Helemaal goed.

snelle bezorging en keurig verpakt.

Uitmuntende service

MooieRiemen.nl biedt het gemak van een webshop met de service die je in een riemenspeciaalzaak zou verwachten. Wanneer het product niet aan de verwachtingen voldoet zijn ze telefonisch te bereiken en denken ze mee over een oplossing. Ik koop nooit meer ergens anders een riem. Klant voor het leven!

Goede kwaliteit snelle levering

efficiënt en snel

keurig in communicatie en snelle levering

mooie product

Ik ben heel blij met mijn nieuwe portemonnee. Goede kwaliteit, juiste maat.

Mooie riem besteld en die was supersnel in huis.

Mooie riem en snel geleverd

goede riem, snel geleverd

Ik had hem na bestelling de volgende dag in huis. Het is een goede riem, zit lekker. Ik hoop dat hij lang meegaat!

Mooie riem

Verkeerde riem ontvangen, maar top opgelost! Geweldige service!!

gewoon goed

Net wat de website al zegt, een mooie riem en snel geleverd.

Goed bedrijf

Het is een goed bedrijf. Snelle levering en een goed produkt.

Heb de riem ontvangen

Heel mooi! Super. Kan naast mijn Hermes ,Delvaux en mijn Burberry liggen. Kopen!!!

Uitstekend zoals altijd

Netjes verpakt, op korte termijn geleverd, goed materiaal

Mooie kwaliteit en snelle levering

Veel verschillende soorten riemen in diverse maten! Prima kwaliteit en snelle levering! TOP!

Goede snelle service! En hele vriendelijke klantenservice ivm probleempje retour zending! Dit hebben ze perfect opgelost!