Kwaliteit

Ruim assortiment, goed prijs kwaliteit. Mooie riem

jammer dar retourkosten moeten worden betaald.

De riem was mooi, niets op aan te merken, maar niet meer leverbaar in een kortere lengte. Deze was te groot. Dus de optie was het retour te zenden, helaas moest ik de retourkosten zelf betalen. Had de voorwaarden niet gelezen, jammer . Dus maar gehouden, alleen niet helemaal naar mijn zin.

Duidelijke site, goede service en snelle levering!!

Wat ik alleen erg jammer vind is dat retouren voor eigen kosten zijn...

Goede service na zoek raken pakket.

Door het sluiten van het afgiftepunt raakte het pakketje zoek. Na tussenkomst van MooieRiemen werd een nieuwe riem opgestuurd zonder meerkosten. Dit pakket kwam gelukkig wel aan.

altijd de juiste artikelen

heb al meerdere keren besteld en ben zeer tevreden

Snelle en correcte afhandeling

Mooie riem, conform de foto

Correcte en snelle service

Kinderriemen besteld, kleur was anders dan verwacht, nw besteld in de juiste kleur en prima en snel weer binnen, andere riemen worden weer retour gezonden, hopenlijk weer snel het geld retour

snelle en nette levering

De bestelling zoals aangegeven snelle en netjes verpakt geleverd. Product ziet er goed uit

Snelle bezorging

Wel heel jammer als je het retour zend dat je 7.25e terug zend kosten moet betalen...daarom zou ik niks meer bestellen en liever ergens waar het gratis is...wordt zo een duren riem die ik besteld had! M.v.g Monique de koning

super service

super vriendelijk, goede service! Geweldig!!! Hier ga ik meer bij bestellen!

Snel geleverd Goede kwaliteit

Enorme keuze

Overzichtelijke site met zeer veel uitzoek Snelle levering

Goede service!

Bestelling was snel binnen

sSnel gevonden, snel besteld, snel geleverd, gelijk gedragen.

Wij zijn zeer tevreden.

Top en snelle levering

mooie riem van buffelleer, stevig en lekker soepel !

mooie riemen, snelle service

Riem besteld, deze was snel in huis, contact met de klantenservice was vlot en goed.

Beste klant, Bedankt dat u de moeite heeft genomen om ons een beoordeling te geven. we zien staan dat naar uw mening de breedte van de riem niet in de beschrijving vermeld staat, hierdoor zijn we dit direct gaan controleren en komen wij tot de ontdekking dat deze er wel degelijk in staat. De breedte van de riem staat vermeld in de omschrijving en een 2de keer bij de specificaties. Mocht het cijfer dat u ons heeft gegeven zijn gebaseerd op dit misverstand dan vragen wij u vriendelijk of u uw beoordeling zou willen wijzigen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice mooieriemen.nl

Perfecte riemen en zeer snel geleverd

mooie riem en snelle levering

nog niet geleverd gekregen

Helaas doen jullie zaken met DHL. Zij vertelde mij gisteren dat zij onderweg waren en tussen 11.55 en 13.55 zouden langs komen. Dit veranderde gisterenavond naar vandaag tussen 13.13 en 15.13. Ik ben benieuwd.

Geachte klant, Wij begrijpen dat u teleurgesteld bent/was over de vertraagde levering van uw bestelling. Het klopt dat wij zaken doen met DHL, maar ook met PostNL en DPD gaat er weleens wat mis. 98% van onze pakketten komen namelijk netjes en binnen de gestelde termijn bij de klant aan. U heeft ons beoordeeld met een 3, hiervoor geeft u als reden dat dit komt door levering. Wij zouden het fijn vinden als u ons wilt beoordelen op onze totale service, deze bestaat niet enkel uit verzending maar bijvoorbeeld ook uit kwaliteit, prijs en gebruiksvriendelijkheid van de site. Wij hopen dat u uw beoordeling wilt herzien door ons op alle fronten te beoordelen i.p.v. enkel op verzending door DHL. Met vriendelijke groet, Team klantenservice mooieriemen.nl

Super goed

Alles ging heel snel

Prachtige riemen voor een goede prijs!!!

Mooie riemen en goede kwaliteit zoals altijd!!!

zeer te vrede

duidelijke site, mooie producten, snelle levering, niet duur

Snelle levering en de riem ziet uit zoals verwacht.