Snelle levering, riemen zijn zoals verwacht.

Zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

fantastisch

goed materiaal, snel geleverd, mooie kleuren.

super

Snelle levering en goede kwaliteit

Heb al verscheidende riemen besteld en altijd correct afgeleverd

De riemen die ik had besteld waren weer schitterend. Sterk en mooi van leer, ben super tevreden en raad ze iedereen aan.

Ruime keuze en goede snelle service

Specialisten site met enorme keuze, heerlijk om wat uit te zoeken. Voor herhaling vatbaar.

goede service

snelle en goede service mooie riemen ben tevreden

Prima services bij verkeerde bestellingen door mij

Wat zijn ze geweldig. Dom bestellen door uit te gaan van een hogere maat, geen probleem. Retour en we sturen 2 nieuwe riemen terug met de juiste maat. Verder bij het bestellen van de eerste 3 riemen heb ik een verkeerde maat (veel te kort) aangetikt. Na 2 zwarten die wel de juiste maat hadden. Eigen schuld denk je dan, nee hoor, omdat u de riem al een gaatje bij heeft gezet kunnen we dat niet meer terugnemen, maar u krijgt bij de volgende bestelling wel 35% korting. TOPPIE

Snelle levering helaas van de retour kosten

Snelle levering. Maar heel jammer dat de retour kosten voor eigen rekening zijn! Dit verhoogt de drempel voor vervolgorders.

Ik heb de elastische damesriemen gekocht. Zitten heerlijk, mooie kleuren. Snelle levering.

Snelle levering in de goede kleur

Gezocht naar een riem voor een net kostuum in de kleur van de schoenen.

Hele goede service

Snel te vinden op de site, besteld en snel geleverd.Ik vind het prettig achteraf betalen zodat je eerst kan bekijken hoe de riem bevalt.De riem is prachtig de maat is ook goed.

Top service en goede kwaliteit van mijn riem

Prachtige riem, snel geleverd, goed omschreven hoe op te meten.

uitstekende afhandeling van de bestelde riem.

Perfecte webshop...

Vlot geleverd, product zoals verwacht. Prima service!

Uitgebreide collectie en goede service

Je wordt keurig op de hoogte gehouden wat de status van je pakketje is. Het zit goed/ netjes verpakt. Vlotte levering en een goed product. Kort om dik tevreden.

Kwalitatief goede riemen

Prima riemen, goed materiaal, zorgvuldig gestikt. Maar ze waren langer dan de opgegeven maat (ongeveer 10 cm).

overzichtelijke webshop met een ruim aanbod.

Wij bestellen al jaren de riemen via mooieriemen.nl. De prijs/ kwaliteit is goed. Ook kunnen ze snel leveren. Ga zo door jongens..

Goede levering na gemakkelijke bestelling via Web-site

Goed en snel geleverd

het geleverde voldoet aan de verwachting

Opgelos :riem gekocht geen garantie en of contact

na aankoop van een riem 50 euro raakte deze defect en heb ca 2 maanden geprobeerd te mailen bellen enz geen contact of reactie op mail Is netjes opgelost nu Is in november overgenomen en nu willen ze alles goed doen Ook van vorige eigenaar

Teleurstellende kwaliteit

Heren, na een keer dragen zaten er al strepen op de riem. Ik heb deze per direct retour gestuurd. Uiteraard netjes mijn geld retour gekregen.

Zeer correct

Geweldige service ook bij een ruiling .

Uitstekende service, kwaliteit en levering

Na telefonisch kontakt kon riem van voorkeur toch geleverd worden en werd de riem op de gewenste maat aangepast! Vervolgens snelle en correcte levering. Ook was er de mogelijkheid achteraf te betalen. Kan Mooie Riemen.nl zeer aanbevelen!

Snelle en correcte levering.

Riemen zijn van goede kwaliteit. Leuke aanbieding.

Over MooieRiemen.nl / MooieTassen.eu