Snelle en goede levering

Ik ben heel erg blij met mijn ontvangen product!

Mooie riemen voor een hele mopie prijs.....top.

Super snel en efficiënt

S’middags besteld, volgende dag geleverd ! Riem voldoet precies aan de beschrijving, heel blij mee !

Mooie kwaliteit riemen!

Ik ben erg blij met de 2 riemen die ik onlangs bij jullie heb gekocht. Nog mooier dan ik me voorstelde.

Teleurstellend , geen tijdige levering door DHL

Op de track and trace van DHL, wordt al 2 dagen lang vermeld dat de zending 1 a 2 dagen is vertraagd zonder echter de oorzaak te noemen Dd. 10/01 2020 hierover telefonisch contact gezocht met Mooie Riemen.nl ., konden echter ook niet de juiste datum van de levering vermelden..

Zie hierna aub

Jullie vragen mijn mening op de derde werkdag na mijn bestelling. Ik kan nochtans niets terug vinden in jullie track and trace systeem. Wel melding: we moeten de gegevens nog ontvangen. Graag uw reactie per kerende. Mvg, Ulrik Van den Eeden

perfect

gewoon perfect geregeld.

Perfecte

snel geleverd, product dat ik wilde tegen een goede prijs.

Mooie riem heel degelijke

Goede riem

Hoe kan ik iets beoordelen, als het nog niet binnen is?

De riemen zouden zaterdag geleverd zijn, maar heeft enkele dagen vertraging opgelopen, dus beoordelen heeft weinig zin he? Gaarne geen beoordelingsmailtjes meer sturen, want ik heb vaak zinnigere dingen te doen, dan dingen beoordelen, zeker als ze nog niet geleverd zijn.

Mooie riemen snel bezorgd

Ruime keuze, mooie spullen en snel bezorgd. Prima service.

Mooie riem!

Hardstikke goedkoop voor deze kwaliteit!

maakt beloften waar

altijd alles volgens afspraak

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Prachtige riem, goede prijs en snel geleverd.

zie boven

Efficiente service en top kwaliteit

Doe zo verder

Prima en snelle afhandeling

Mooie riemen, grote diversiteit en goed van kwaliteit.

Grote keus.

Betrouwbare leverancier.

Zowel de riem als de levering was prima. Prijs-kwaliteitverhouding is goed.

Mooie riem en snel geleverd

Mooie leren riem die snel geleverd is, ik ben tevreden!

Fijne uitverkoop(60%) en snelle levering

De maatgeving van de riemen is goed uitgelegd op de site. Ze passen en zijn mooi!

Product goed omschreven en prijs kwaliteit ok

Snelle levering.

Super mooie riemen

Mooie riemen , ruime keuze en snelle levering

Geweldig mooie riemen

Super snel de volgende dag geleverd! Mooie riemen, goede maat en comfortabel in het dragen.

Maatvoering anders dan normaal.

Ik had bij mijn huidige riemen gekeken en deze maat besteld. Maar bij Mooie riemen meten ze anders de riem maten. Dus nu moest ik mijn riem terugsturen en de kosten hiervan zijn helaas voor mezelf. Dus geen Mooie riem voor mij onder de kerstboom.