Zeer vriendelijk personeel. Mocht het teveel bestelde zonder problemen retourneren.e

Prima!!

Alles op tijd en zoals afgesproken geleverd. Ook netjes opgehaald. Zou 5 sterren gekregen hebben als eerder bekend was hoe laat de spullen gebracht zouden worden. Voor t bezorgen geen sms ontvangen. Wel de mogelijkheid om tussen 17.00-18.00 te bellen. Bij ophalen wel sms ontvangen een dag van tevoren. Zou perfect zijn als dat bij t bezorgen ook gebeurd was.

Had een dikke 4 sterren geweest als de afhandig niet zo lang duurde.

Prima bezorging. Wij hadden tonic besteld en kregen 0 % suiker tonic. Niet besteld maar prima smaak. 19 augustus zijn de spullen opgehaald inmiddels is het 3 sept en de afrekening is nog steeds niet binnen. Gebeld op 22 Aug en kreeg de mededeling dat de verwerking van de retouren ver achter liepen. Dit is ons niet van te voren gemeld. 15 dagen verder en nog geen geld retour gekregen. Vandaar de lage score.

Heel goede service

fijn geholpen

Hele fijne service en tijd voor een praatje.

Super fijne ervaring met T'Hekeltje!! Super tof geholpen en wat we hadden besteld stond keurig klaar. De man die ons hielp had zelfs op zaterdag nog zin om met ons een praatje te hebben en super enthousiast over zijn werk te praten!!

prima website.

alles verliep perfect. Bestelling, ophalen en retourneren snel geregeld.

Alles verliep volgens afspraak.

Goed verzorgd materiaal, op tijd geleverd en vriendelijk geholpen..

prima service

Vriendelijke en behulpzame medewerkers bij uitgifte en aanname

alles op tijd gebracht en op gehaald. en geleverd wat ik had besteld.

goed.

Top bedrijf

Super snel levering, laagste prijs.

Flexibel en snelle dienstverlening.

Na telefonisch contact met een medewerker kon de order eenvoudig aangepast worden. Levering was eerder dan afgesproken.

Slechte afhandeling

Op 22 juni feestje georganiseerd. Geleverde spullen oke. Maar de afhandeling van de ingeleverde vaten en statiegeld is dramatisch. Ik moet nu in augustus nog steeds 320 euro terug krijgen. Er wordt niet gereageerd op emails.

MoeiZaam

Slechte , trage communicatie. Zowel in het offerte traject, als in de afhandeling ervan. Ik heb 28/06 een event gedaan, en tor op heden nog steeds geen eindafrekening ontvangen. Dit ondanks telefonisch contact, en e-mail!

Goeie spullen, redelijke prijzen, vriendelijk personeel

Voor een klein feestje wat stoelen en statafels gehuurd. Ondanks dat hun server die week "plat lag" / was uitgevallen, werd ik door het Hekeltje personeel uiterst vriendelijk en efficiënt geholpen!

Goede service.

Voor een familiefeestje wat sta-tafels, stoelen, glazen en zo besteld. Alles werd netjes en op tijd afgeleverd en weer opgehaald. We hadden wat dranken over. Deze werden keurig weer ingenomen en gerestitueerd. Alles uitstekend geregeld voor een prima prijs.

Spullen waren goed

De spullen die er waren wat netjes geleverd en opgehaald. Wat ik wel een min punt vond is dat je rolcontainer waar het op stond bij je moest houden tot het opgehaald zou worden vooral als je niet zoveel ruimte hebt om het neer te zetten. Voor de rest ben ik super te vreden.

goede service

Koffie automaat gehuurd, een kleine klant maar toch goede uitleg en behulpzaam

Gemakkelijk online bestellen, soepele bezorging en ophaalservice, goed berekbare helpdesk!

Deze eerste ervaring was zeer positief. Alle zorg voor een kleine bestelling! Vriendelijk en deskundig personeel op kantoor en in de ‘buitendienst’.

perfect

hadden spullen besteld maar wilde nog wat extra bij bestellen. geen probleem! levering spullen ging ook prima en de spullen zelf zagen er goed uit! top feest gehad dankzij 't Hekeltje

Spullen goed, levering drama

De spullen waren helemaal prima! Maar de levering en ophalen waren zo slecht dat het bijna hilarisch was. Op de dag dat we wachtte op de spullen belden we om 16:30 maar eens. Jullie zouden binnen een half uur komen. Om 17:30 belde een nog maar eens. Jullie hadden autopech gehad. Jullie kwamen om 19:30. De dag dag de spullen opgehaald zouden worden belden jullie op: we hebben autopech gehad, mogen we morgen komen? Prima. En die dag was er blijkbaar een onervaren chauffeur die, met de gigantische vrachtwagen, onze 10 kuup container op de stoep zo hard ramde dat de container in de vrachtwagen kwam te zitten en deze een stuk meesleepte, vervolgens met begeleiding los kwam en met een groot gat in zijn vrachtwagen de spullen weer mee terugnam. Aanbevelen ja. Maar wel zelf de spullen ophalen:)

Pluspunten

Het was gewoon weer net zo goed als altijd.

Alleen v.w.b. dit enquête-formulier: géén particulier of bedrijf, maar een vrijwilligersorganisatie. Die mogelijkheid staat niet genoemd. Dus: helemaal geen medewerkers.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

De geleverde spullen waren prima!

Sneller op vragen/mails reageren.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Keurig geïnformeerd telefonisch

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Alles perfect geregeld!

• Nazorg & Garantie
  • Kennis & Vakmanschap