prima, betrouwbaar, kwaliteit

zie hierboven

Aanrader!

Vriendelijke en behulpzame service aan de balie. Goed advies en mooie, schone spullen.

Uitstekend !

Super service ! Zonder problemen vanwege het slechte weer op het laatste moment mijn hele bestelling omgezet van tuintafels naar binnen tafels en stoelen. Meteen meedenken en oplossen, super !

Fijn meegedacht met surprise party, goede spullen, tijdige levering

goede website

snel reactie op mijn bestelling. Na een aanpassing gelijk weer bevestiging ontvangen. Top dus...

goede kwaliteit fijne service

Contact met de medewerkers is top, lage prijs en goede kwaliteit.

Duidelijke website, veel aanbod

Als je een feestje wil geven, kan je hier terecht voor glazen, borden, enz. De keuze is divers, de website is handig ingericht.

Keurig materiaal, netjes op tijd geleverd

Heel soepel in het plannen van aanleveren en afhalen, keurige mensen die het voor ons in orde maakten. Alle goederen in nieuwstaat.

Altijd heel goed geholpen. Super service en heel betaalbaar. Top bedrijf

Snelle levering, en goede communicatie over afgeven en ophalen van spullen.

Bestellen gaat makkelijk, bezorging en weer ophalen is top. Klasse

Flexibel

Ze zijn makkelijk, goedkoop en flexibel!

Topbedrijf groot assortiment en hele goede service.

Mijn ervaringen met t Hekeltje zijn zeer positief. Snelle levering, goede producten en heel klantvriendelijk.

Makkelijk huren, goed materiaxl

as always gewoon Goed

Als ik al feestje of iets organiseer en heb wat nodig, dan zonder na te hoeven denken bij het hekeltje online bestellen. Alles staat klaar, heldere uitleg waar nodig en goede service bij laden. Dit met een smile.

Duidelijke communicatie vooraf, op tijd gebracht en gehaald, producten voldoen aan de verwachting.

Goede service Redelijke prijs Veel keuzes

Super service!

Snel en vakkundig geholpen, voor een scherpe prijs! Ik zou 't Hekeltje iedereen aanbevelen!

Ruime keuze in een overzichtelijk digitale cataloges Prettige communicatie zowel telefonisch als via de e-mail. Brengen en halen worden goed vooraf afgestemd.

Duidelijk, snel en vriendelijk

Bestellen gaat eenvoudig. Snelle bevestigingsmail en duidelijk over haal en breng tijden. Er ontbrak niets, alles was schoon en netjes.

Helemaal prima

Prettig te woord gestaan toen ik belde om informatie te vragen. Via webshop tafel en stoelen besteld. Duidelijke bevestiging ontvangen. Vriendelijk afgehandeld en fijne service bij ophalen Een betalingsfout van mij werd gemoedelijk opgepakt. Echt helemaal niets op aan te merken.

Heel fijn

Alles keurig geregeld

Alles snel geregeld en goed verzorgd.

Via Internet kon ik de spullen makkelijk reserveren. Ophalen en wegbrengen ging soepeltjes.

Goed geregeld

Prima geregeld en helemaal top.