Topservice

Vriendelijk geholpen, goede sevice

Vriendelijk personeel. Als er een artikel niet geleverd kan worden, wordt meegedacht over een alternatief.

Vriendelijke en normale service

Service is in de basis goed. Er liggen wel kansen om binnen die service het verschil te maken naar klanten.

Administratief niet OK, levering prima

Via internet ingeschoten reservering wel voorlopig bevestigd maar de definitieve bevestiging en het betaal verzoek bleven uit. De order bleek in hun administratie niet meer terug te vinden. Uiteindelijk wel conform onze wens geleverd maar bezorging was helaas niet meer mogelijk. Anderhalf uur reistijd aan mijn broek.

Tafels en stoelen gehuurd. Toen ik ze kwam ophalen werd ik klantvriendelijk behandeld. En ook toen ik ze niet terug kon brengen werden ze gewoon opgehaald.

Prima en goed bereikbaar

Prima!!

Super geregeld

Mooie materialen, alles volgens afspraak. Jammer dat we 1 statafel pas konden gebruiken toen we zelf de wijnkoeler eraan hadden gekit maar dat mocht de pret niet drukken!

Zeer goede ervaring

Zeer goede service!

Prima en snel geregeld

Voor een diploma-uitreiking hebben wij sta-tafels besteld. Het afleveren en ophalen ging prima!

prima, betrouwbaar, kwaliteit

zie hierboven

Aanrader!

Vriendelijke en behulpzame service aan de balie. Goed advies en mooie, schone spullen.

Uitstekend !

Super service ! Zonder problemen vanwege het slechte weer op het laatste moment mijn hele bestelling omgezet van tuintafels naar binnen tafels en stoelen. Meteen meedenken en oplossen, super !

Fijn meegedacht met surprise party, goede spullen, tijdige levering

goede website

snel reactie op mijn bestelling. Na een aanpassing gelijk weer bevestiging ontvangen. Top dus...

goede kwaliteit fijne service

Contact met de medewerkers is top, lage prijs en goede kwaliteit.

Duidelijke website, veel aanbod

Als je een feestje wil geven, kan je hier terecht voor glazen, borden, enz. De keuze is divers, de website is handig ingericht.

Keurig materiaal, netjes op tijd geleverd

Heel soepel in het plannen van aanleveren en afhalen, keurige mensen die het voor ons in orde maakten. Alle goederen in nieuwstaat.

Altijd heel goed geholpen. Super service en heel betaalbaar. Top bedrijf

Snelle levering, en goede communicatie over afgeven en ophalen van spullen.

Bestellen gaat makkelijk, bezorging en weer ophalen is top. Klasse

Flexibel

Ze zijn makkelijk, goedkoop en flexibel!

Topbedrijf groot assortiment en hele goede service.

Mijn ervaringen met t Hekeltje zijn zeer positief. Snelle levering, goede producten en heel klantvriendelijk.

Makkelijk huren, goed materiaxl

as always gewoon Goed

Als ik al feestje of iets organiseer en heb wat nodig, dan zonder na te hoeven denken bij het hekeltje online bestellen. Alles staat klaar, heldere uitleg waar nodig en goede service bij laden. Dit met een smile.