Super service!

Snel en vakkundig geholpen, voor een scherpe prijs! Ik zou 't Hekeltje iedereen aanbevelen!

Ruime keuze in een overzichtelijk digitale cataloges Prettige communicatie zowel telefonisch als via de e-mail. Brengen en halen worden goed vooraf afgestemd.

Duidelijk, snel en vriendelijk

Bestellen gaat eenvoudig. Snelle bevestigingsmail en duidelijk over haal en breng tijden. Er ontbrak niets, alles was schoon en netjes.

Helemaal prima

Prettig te woord gestaan toen ik belde om informatie te vragen. Via webshop tafel en stoelen besteld. Duidelijke bevestiging ontvangen. Vriendelijk afgehandeld en fijne service bij ophalen Een betalingsfout van mij werd gemoedelijk opgepakt. Echt helemaal niets op aan te merken.

Heel fijn

Alles keurig geregeld

Alles snel geregeld en goed verzorgd.

Via Internet kon ik de spullen makkelijk reserveren. Ophalen en wegbrengen ging soepeltjes.

Goed geregeld

Prima geregeld en helemaal top.

Hulpvaardig, vriendelijk en alles volgens afspraak

Extra tafels en stoelen gehuurd voor Kerst met familie en vrienden. Keurige spullen en netjes op tijd gebracht en gehaald. Daarmee prima geholpen. Volgend jaar weer!

Prima geregeld!

Alles was prima in orde, netjes geholpen en de geleverde spullen waren schoon en netjes.

Efficient

Telefonisch contact is snel en doeltreffend.

Een artikel was niet beschikbaar, er werd contact gezocht en meegedacht in een oplossing. Super!

Heel keurig

Op tijd Keurig in orde

Hele fijne service! bijzonder prettig om zaken mee te doen!

Alles top geregeld! ook op het laatste moment. Prettige mensen en goede spullen!

Kan niet beter.

Bij elke order, groot of klein, krijg je als klant alle aandacht en kwaliteit.

snelle goede service

snelle goede sevice, alleen de betaling van de creditnota laat op zich wachten.

Snel, goed en vriendelijk.

Ik heb erg last minute een frituur gehuurd voor enkele dagen. Dit was geen enkel probleem. Prima frituur gekregen, dezelfde dag nog. Bij het ophalen bleek ook nog dat de rekening lager uitviel dan ik had verwacht. Hele vriendelijke en goede service!

Niet netjes

Bij levering bleek dat tijdens het vervoer een grote gedeelte van de champagne glazen waren gebroken. Toen de bestelwagen weg was zagen wij dat al het gebroken glas bij ons op het parkeerterrein was achtergelaten. Bij de ingagng van ons kantoorpand lag overal glas. Hiervan zijn wij niet op de hoogte gesteld. De volgende dag is er een nalevering geweest van de champagne glazen en hebben wij aangegeven dat we het niet netjes vonden dat er niets over het glas is gezegd. Dit als tip voor een volgende keer! De tafels waren niet heel mooi de hoeken waren zichtbaar beschadigd.

Alles prima geregeld

Zaken werden in goed overleg geregeld.

Door de onderlinge communicatie is alles goed geregeld. Zal bij een volgende behoeftestelling zeker t Hekeltje weer raadplegen.

Alles prima voor elkaar

Glazen, barkrukken , kledingrekken prima verzorgd

Vriendelijke en professionele service

De glazen stonden klaar en werden in mijn auto gezet. Ook toen het regende bij terugbrengen werden deze uit mijn auto gehaald. Ik ben vriendelijk en vrolijk geholpen. Tevens werd er keurig navraag gedaan over ophalen of leveren van de glazen toen ik dit onduidelijk had ingevuld bij de aanvraag. Kortom volgende keer huur ik hier weer mijn glazen!

Super geregeld in 1 dag!

Last minute wat spullen voor een feestje gehuurd. Keurig op vooraf afgesproken tijd geleverd. Super!

geweldig

t' Hekeltje komt zijn afspraken na, goede voor en na zorg complimenten.

Mooi materiaal

Netjes schoon, nieuw uitziend materiaal.

Moeizaam

Bij levering en ophalen zou ik een half uur van te voren worden gebeld zodat ik op tijd op de locatie zou kunnen zijn waar de spullen nodig waren. Beide keren was dit helaas niet het geval. Daarnaast had ik gevraagd of ik per factuur kon betalen. Dit was mogelijk en er werd een aantekening gemaakt. Helaas kreeg ik toch een mail dat ik vooruit of contant bij levering moest betalen. Aantekening was blijkbaar niet verwerkt. Voor de zekerheid nog een keer gebeld en werd nogmaals verteld dat er een aantekening was gemaakt en dat het geen probleem zou zijn. Helaas was dit wederom niet waar. Bij bezorging bleek de chauffeur van niets te weten. Ter plaatse moest er nog naar kantoor gebeld worden, eerder ging hij niet weg. Zeer moeizaam. De spullen waren verder prima.