Mooi materiaal

Netjes schoon, nieuw uitziend materiaal.

Moeizaam

Bij levering en ophalen zou ik een half uur van te voren worden gebeld zodat ik op tijd op de locatie zou kunnen zijn waar de spullen nodig waren. Beide keren was dit helaas niet het geval. Daarnaast had ik gevraagd of ik per factuur kon betalen. Dit was mogelijk en er werd een aantekening gemaakt. Helaas kreeg ik toch een mail dat ik vooruit of contant bij levering moest betalen. Aantekening was blijkbaar niet verwerkt. Voor de zekerheid nog een keer gebeld en werd nogmaals verteld dat er een aantekening was gemaakt en dat het geen probleem zou zijn. Helaas was dit wederom niet waar. Bij bezorging bleek de chauffeur van niets te weten. Ter plaatse moest er nog naar kantoor gebeld worden, eerder ging hij niet weg. Zeer moeizaam. De spullen waren verder prima.

Goede ervaring met 't Hekeltje

Voor "21-dinner" van dochter tafels, stoelen, servies en glazen online gereserveerd. Was allemaal prima. We hebben alleen even viltjes onder de stoelen geplakt om krassen op de vloer te voorkomen. Werd allemaal keurig bezorgd en alles kon na even omspoelen weer terug in de handige kratten.

Een plezierige ervaring.

Het was de eerste keer dat ik spullen huurde en ik heb het als prettig ervaren. De spullen zijn netjes en ik vond het fijn dat ze om gespoeld teruggebracht mochten worden.

Ontevreden over levering, ophalen en bereikbaarheid

Bestellen op zich ging prima. Telefonisch doorgegeven dat de chauffeer even contact op moest nemen ivm levering bij bedrijfspand. Is helaas niet gebeurd. Op de feestavond hadden wij problemen met de tap. Diverse keren geprobeerd om het noodservice nummer te bereiken, maar we werden constant doorverbonden naar hetzelfde bandje. Op de embalagebon stond een vat te weinig. Op de sms met de ophaalinformatie weer gereageerd met de vraag of de chauffeur contact op wilde nemen. Geen antwoord op de SMS en weer geen telefoontje. De chauffeurs waren uiterst vriendelijk, vonden het ook vervelend. Afgelopen maandag gebeld en netjes onze teleurstellende ervaringen doorgegeven. De mevrouw aan de telefoon stond mij keurig te woord en zei dat ze het zou bespreken. Helaas niets op teruggehoord. Heel jammer, voorheen altijd tevreden geweest met het Hekeltje. Er kan altijd iets mis gaan, maar pak een klacht dan netjes op en laat even iets horen. De problemen met de tap hebben 1,5 uur van ons feest toch wel minder leuk gemaakt. Vriendelijke groeten, Doreen de Jong

via internet biertap besteld

dit gaat allemaal heel soepel en correct

snelle reactie op aanvraag, goede & schone spullen, vriendelijke service bij ophalen & retourneren.

Perfect geregeld

Als je bestelt via de internet winkel perfect.... een offerte aanvragen is echter een ding; je hoort nooit iets terug. meerdere keren gebeld, maar wordt nooit terug gebeld. Voor bestellen via de webwinkel 5 sterren, voor andere zaken een 2 ... jammer, maar zeker een aanrader!

Heel goede kwaliteit en service

100% tevreden

Prima geregeld

Snelle service. Wel was er 1 onderdeel niet meegegeven.

Matig

Redelijke dure Kuipstoelen besteld en betaald wij kregen de goedkoopste klapstoelen geleverd waarvan er ook nog eens 3 kapot waren. Inmiddels 3x telefonisch contact gehad moet nu nog steed antwoord krijgen na ruim 2 weken, Heb het gevoel als ik daar iemand spreek dat ik niet erg serieus genomen word.

Prima..."voor nou en noggeres" zeggen wij dan.

Zie boven.

Matig

Helaas heb ik niet gekregen wat ik besteld en betaald heb. Kreeg helaas de verkeerde stoelen geleverd waarvan er een aantal stukken waren, met mijn klacht is tot nu toe na 3 x bellen helaas nog steeds niks gedaan We zitten nog steeds op antwoord te wachten na twee weken.

Zeer vriendelijk personeel. Mocht het teveel bestelde zonder problemen retourneren.e

Prima!!

Alles op tijd en zoals afgesproken geleverd. Ook netjes opgehaald. Zou 5 sterren gekregen hebben als eerder bekend was hoe laat de spullen gebracht zouden worden. Voor t bezorgen geen sms ontvangen. Wel de mogelijkheid om tussen 17.00-18.00 te bellen. Bij ophalen wel sms ontvangen een dag van tevoren. Zou perfect zijn als dat bij t bezorgen ook gebeurd was.

Had een dikke 4 sterren geweest als de afhandig niet zo lang duurde.

Prima bezorging. Wij hadden tonic besteld en kregen 0 % suiker tonic. Niet besteld maar prima smaak. 19 augustus zijn de spullen opgehaald inmiddels is het 3 sept en de afrekening is nog steeds niet binnen. Gebeld op 22 Aug en kreeg de mededeling dat de verwerking van de retouren ver achter liepen. Dit is ons niet van te voren gemeld. 15 dagen verder en nog geen geld retour gekregen. Vandaar de lage score.

goede service

goede service

Heel goede service

fijn geholpen

Hele fijne service en tijd voor een praatje.

Super fijne ervaring met T'Hekeltje!! Super tof geholpen en wat we hadden besteld stond keurig klaar. De man die ons hielp had zelfs op zaterdag nog zin om met ons een praatje te hebben en super enthousiast over zijn werk te praten!!

prima website.

alles verliep perfect. Bestelling, ophalen en retourneren snel geregeld.

Alles verliep volgens afspraak.

Goed verzorgd materiaal, op tijd geleverd en vriendelijk geholpen..

prima service

Vriendelijke en behulpzame medewerkers bij uitgifte en aanname

alles op tijd gebracht en op gehaald. en geleverd wat ik had besteld.

goed.

Top bedrijf

Super snel levering, laagste prijs.

Flexibel en snelle dienstverlening.

Na telefonisch contact met een medewerker kon de order eenvoudig aangepast worden. Levering was eerder dan afgesproken.