Heel tevreden over de verzending!

Telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan en per omgaande de 13 euro die ik teveel had betaald terug gestort!

Mooi op tijd binnen super !

Prachtige paraplu een aanrader!

De paraplu's zijn van een degelijke kwaliteit, snelle levering, 1 vergissing van de bestelde kinderparaplu en het bestelde exemplaar werd onmiddellijk verstuurd de verkeerde mocht ik behouden. Service!

Snel en kwalitatief goed

Binnen een dag een perfecte windbestendige paraplu met uitstraling ontvangen

Snel geleverd en duidelijke informatie mails

Supersnelle levering

Top cadeau en super snel geleverd.

Gewoon goed

Goed verpakt en snel verzonden.

Ik word doodziek van dat gebedel om een beoordeling

Ik alleen een paraplu besteld en die heeft u geleverd, wat volgens mij geen bijzondere prestatie is!

Prijs/kwaliteitsverhouding goed

Snel en kwalitatief

Goede communicatie, mooi product en snelle levering. Helemaal top!

Hellemaal goed mooi product snelle verzending

Prima webshop, correcte en snelle levering

Goede ervaring mee.

Mooie paraplu en snelle levering

Originele psraplu s leuke opdruk ook.

Overzichtelijke webshop

Na bestelling van artikels, vlotte afhandeling en correcte levering aan huis. Voor herhaling vatbaar

Top service.

Meer dan overtuigd hier de juiste keuze te hebben genomen. Correcte communicatie, perfecte afwerking, super snelle aflevering. Beter kan niet!

Aanpassingen aan de tekst was geen probleem superrrrr voor dezelfde prijs ook nog Dat is top service

Snel geleverd en een goed product

Bezorger heeft wel het pakket gewoon voor de deur gezet terwijl ik niet thuis was. Voor de rest was alles oké.

Goede ervaring en snelle levering

De paraplu's zijn nog niet ontvangen!

De paraplu's zijn nog niet ontvangen! Kan dus geen beoordeling schrijven.

Snelle levering. Prima kwaliteit

Hopeloos

Artikel na 1 week nog steeds niet geleverd!!

Jammer van de GLS

De site is wat achterhaald en de verzending met GLS zorgt ervoor dat de levertijd onvoorspelbaar is. Had maandag besteld omdat ik woendag mijn paraplu wou hebben. Het is nu vrijdag, ik ben woensdag goed natgesneeuwd en ik zit nog steeds te wachten :) Niet de schuld van de winkel per se maar ik snap niet waarom ondernemers voor GLS kiezen. Ze hadden wel een mooie paraplu die ik nergens anders (zelfs op de site van de fabrikant zelf niet) kon vinden, dus het aanbod is fijn.

Mooie paraplu snelle levering

Snelle levering, goed verpakt en product is van goede kwaliteit.

Een heel goede service en hoge kwaliteit plu voor redelijke prijs