Goed meegedacht en perfecte plu's!

Ik heb twee gepersonaliseerde paraplu's besteld, maar twijfelde of de tekst mooi ging passen. Heb gebeld en de webshopeigenaar dacht mee om het over 3 regels te doen (in het systeem zijn maar 2 regels mogelijk). Super geregeld en het eindresultaat was perfect. Blij mee!!

Mooie paraplu, goede service!

Goede service, klantvriendelijke benadering.

Snelle reacties Meedenkend in creatie En toen er een fout gemaakt was in de opdruk, had ik een dag later (zonder extra kosten) een nieuwe paraplu ontvangen.

Mooie paraplu die helemaal aan wensen voldoet

De website was heel duidelijk en de keuze is enorm! Na de bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden over het proces. Het bestelde product voldoet helemaal aan de verwachting. Tot een volgende keer!!

Over een betaalprobleem werd op een zeer attente manier contact opgenomen hoewel het slechts om een heel kleine bestelling ging. En de bestelde kaart kwam toch nog keurig op tijd binnen.

Heel goede service alles is precies zoals ik het wou. Ik bestelde het als cadeau voor de juf en ze hebben alles wat aangepast om goed op het product te doen passen. in 1 woord: perfect!

Kwaliteit is goed

De webshop zegt voor 23 uur besteld morgen geleverd , wel neem een andere bezorger aub , wij hadden nog 3 dagen voor we de paraplu nodig hadden voor bruiloft dochter en de paraplu is geleverd na da 4 dagen dus te laat .....

Mooie stevige paraplus. Alles zeer goed verpakt. Wij zijn er heel blij mee.

Een goede levering en vriendelijke mensen aan de telefoon

heel goed

Heel vlot verlopen, snel contact met klantendienst. Heel tevreden.

Grote stevige paraplu - snel geleverd

Falcone Zwarte Stormparaplu's (GP-76-8120) laten bedrukken in oranje. Past mooi bij het oranje frame. Snel geleverd. Zeer tevreden.

Super service, snelle levering

Vandaag besteld, morgen gedrukt, na 2 dagen in huis

De Plushop is Top !

Had met spoed plu's nodig en na overleg zijn ze snel en keurig op zaterdag door PostNL geleverd. Vriendelijke en zeer goede service !

Snelle levering,en hele leuke spullen en prima en mooi bedrukt. Leuke cadeau,s voor ons mannen visweekend.

Goed en degelijk product.

Aanrader!

Fijn bedrijf en goede kwaliteit

Mooi bedrukte paraplu en prettig telefonisch contact vooraf

Snelle communicatie en schakelen

We hadden met spoed een paraplu nodig. 's ochtends gebeld en besteld, we konden het een half uur later ophalen.

Zeer klantgericht!

De bestelling werd donderdags veel te laat telefonisch doorgegeven, tijdens de betaling ook nog eens veranderd, zodat er nog iets bijgeleverd moest worden, toch alles keurig de volgende dag rui op tijd afgeleverd. Klasse!

Great

We ordered heart umbrellas for our wedding. They arrived promptly and are beautiful. I would definitely order again and recommend to family and friends.

Snelle levering, product precies als weergegeven

Doorzichtige paraplu voor onze bruiloft besteld in geval van slecht weer. Voldoet precies aan de weergave op de website.

Prima contact en snelle service

Paar keer over en weer gemaild met vragen alvorens een aardige hoeveelheid paraplu's te bestellen: goed contact, heel vriendelijk aan de telefoon en er is extra moeite genomen om de paraplu's snel te bezorgen. Paraplu's ook stevig en mooi, goede kwaliteit!

Snel bezorgd en goed product

Top producten (twee kinder paraplu's) en snel bezorgd!

Snel

Leuke spullen en niet duur

Super goede service

Mijn bestelling, een bedrukte paraplu werd dezelfde dag gedrukt en opgestuurd. Helaas had ik de.tekst miet helemaal goed doorgegeven. Er werd aangeboden een nieuwe tegen de verzendkosten te leveren. Ook deze levering ging heel snel. Het telefonisch contact was heel prettig.

Snel

Snelle levering en paraplu ziet er goed uit