Een heel goede service en hoge kwaliteit plu voor redelijke prijs

Leuke plu uitgezocht, snel geleverd en zoals op de afbeelding, dus zoals verwachting.

Top service !

Prettig persoonlijk contact, meedenkend en ondanks drukte snel geleverd!

Geweldige snelle levering en leuke website

Geweldige snelle levering en leuke website

Mooie paraplu

Mooie paraplu

Handige paraplu

Handige paraplu. Keurig verpakt. Ben er heel blij mee

Prima, smiddags besteld, volgende dag in huis

Vlot. Betrouwbaar.

Mooie grote paraplu.

Mijn eerste keer iets besteld. Goed verpakte mooie grote paraplu ontvangen. Kan deze dagen goed worden gebruikt. Het enigste wat vind ik beter kan is de communicatie. Meer na de bestelling de klant gerust stellen dat er aan de bestelling word gewerkt en wanneer deze ongeveer geleverd kan gaan worden.

Bijzonder goed

Gebeld en overlegd. Direct besteld en de volgende dag perfect geleverd. Dat is super

Snel, duidelijk en vriendelijk. Alles zoals afgesproken.

Fijne plu

Snel geleverde mooie paraplu, maar schouderband mocht langer zijn.

Goede kwaliteit

Mooi groot paraplu met uitstekend kwaliteit

Vlotte levering. Vrijdag besteld en zaterdag al in huis. Heel blij met m'n aankoop. Top.

Zeer goede en snelle service

Het was prettig en makkelijk om informatie te krijgen en te bestellen

Prima service en snelle levering

Prima service en snelle levering

Goede kwaliteit snelle levering

Snelle levering Goede verpakking Prima materiaal

Goed geregeld

24 uur bezorging zit er niet in maar dat is omdat er te weinig personeel bij de bezorging dienst is Daar kan de plushop niks aan doen Maar alles naar wens top

Eerlijk en snel

Prima paraplu voor prima prijs

Goeie prijs/kwaliteit

goede spullen naar het kan best wat sneller

Goede kwaliteit parapluus, maar dat wist ik al, eerder hier gekocht. Alleen duurde het deze keer wel vrij lang voor ik de bestelling thuis had.

Kapot artikel gekregen en nu geen reactie meer

Ontving een kapot artikel. Heb gevraagd om teruggave van mijn geld. In eerste instantie snelle reactie gehad en kreeg ongewenst een nieuw artikel opgestuurd. Heb mijn bestelling retour gestuurd maar na meerdere keren contact te hebben gezocht geen reactie meer en ook geen teruggave van mijn geld.

Paraplu lijkt zeer stevig

Ik heb de paraplu nog niet kunnen gebruiken, maar deze heeft wel een handig formaat (past in mijn tas) en lijkt zeer stevig. Nu alleen nog een storm om te testen of deze plu echt tegen een storm kan.

Telefonisch contact was mogelijk en ik ben zeer vriendelijk te woord gestaan.

Top! Ik ben erg blij met mijn nieuwe paraplu,