Snelle en duidelijke service

Goede communicatie, kreeg updates van de bestelling en snelle levering (binnen 2 dagen). Product is van goede kwaliteit. Ben er tevreden mee

perfect

Supersnel verstuurd, goede kwaliteit, niet duur! Geweldig verpakt. Echte aanrader als je een paraplu nodig hebt

Goed verzorgd

Goed verzorgd. Alleen mail van aflevering klopte niet Stond op verkeerde dag.

kwaliteit

fijne paraplu, snel geleverd

Prachtige plu en goede zorgvuldige service, dank!

Prachtige plu en goede zorgvuldige service, dank!

Bestel op tijd

Bestelling ging prima. Telefonisch contact was ook prettig. Binnen 3 dagen zou het er zijn. Ik hoorde niets, dus stuur een bericht met mijn betaalbewijs en vraag of het nog gaat lukken. Reactie, uw betaling is niet binnen. Jawel, via uw eigen betaallink in de factuur voldaan. Zelfs het bewijs meegeleverd. Ja, maar ik ben op vakantie, dus kan u niet helpen. Op een mailtje tussendoor is niet gereageerd. Daar sta je dan. Betaald en blijkbaar een klein bedrijf zodat er maar 1 persoon is om te helpen. Nadat de persoon terug is van vakantie, vernam ik niets. Mijn cadeau was al te laat. Dus ik ga weer bellen. Toen pas is gekeken naar mijn betaalbewijs. Oh, ja het gaat hier niet helemaal goed, we kijken hier nooit. Het zou je maar gezegd worden dat je een cadeau niet op tijd ontvangt, omdat een ondernemer niet alles nakijkt bij de bestellingen. En ook niet even belt, als je telefonisch de opdracht geeft, dat de betaling niet binnen is. De bestelling zou er met 3 dagen zijn. Ja, 3 dagen nadat het uitgezocht is heb ik de mooie paraplu ontvangen. Dus alleen als je geduld hebt en ruim de tijd neemt, zou ik dit bedrijf aanbevelen. Mijn bestelling was uiteindelijk 3 weken onderweg. Want met een beetje geduld en geen deadline, doen ze het prachtig.

Snelle en correcte levering

Ik was verbaasd van de levertijd. Er stond geen lange levertermijn bij vermeld maar omdat ik in België moest laten leveren had ik gedacht dat de bestelling toch langer als 1-2 dagen onderweg zou zijn. Qua bestellen zelf vond ik deze site ideaal, genoeg keuze en ook weer niet te veel (ik kon op 1 avond mijn keuze maken ipv dat ik er dagen over doe omdat er een overdaad aan keuze is!) en de prijzen vielen ook heel erg goed mee.

Ruime keuze, snelle levering

Snelle levering en goede kwaliteit!

Snelle levering en goede kwaliteit!

Alles klopte

Goede paraplu op tijd geleverd

Ik heb een goede comfortabele paraplu ontvangen, die op tijd geleverd is.

Prima webshop

Het bestelde artikel werd snel en degelijk verpakt geleverd. Daarbij wordt je goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket wordt geleverd.

Fijne webshop

Zeer snelle levering en goed op de hoogte gehouden van bestelling tot levering

Snelle service en mooie producten.

Voor mijn dochtertje was ik op zoek, met oog op de komende herfst, naar een paraplu met sterren. Deze was snel gevonden bij Plushop.nl. Vervolgens zag ik ook nog een mooie voor mijzelf. De bestelling was de dag na bestellen in huis. Super!

Precies zoals beloofd

Makkelijk bestellen, veel keuze, op tijd bezorgd, goede kwaliteit (vanzelfsprekend gerelateerd aan prijsniveau)

Pakket Levering

Als men niet thuis is moet men het pakket achteraan in de veranda leggen en niet 5 teugkeren aub

Zeer snelle service!

Prettig contact en snelle service.

Nog steeds niets ontvangen …

Zou snel geleverd worden, maar geen paraplu gezien tot op heden …

Goede prijs kwaliteit verhouding

Bij het betalen schrok ik eerst even: betaald aan VOF de kunst....ik was bang dat ik werd opgelicht, ik kocht toch van de plushop?? Uiteindelijk blijkt er niks mis te zijn en arriveert de bestelde plu netjes verpakt aan huis en blijkt hij de helft lichter te zijn dan de verkoper aangaf... Geen 1.5 kilo, maar 0.7.

Snel geleverd keurig

1 nadeel ik heb 9 mailtjes ontvangen (irritant veel) over het verloop van de zending,die dat zeker halveren en je hebt een 10 score

De paraplu werd netjes binnen één dag bezorgd. Toen deze een knik bleek te hebben is dezelfde dag nog een nieuwe verstuurd, waardoor we ruim op tijd de paraplu voor onze bruiloft binnen hadden. Echt heel netjes verzorgd allemaal!

Niet tevreden

De levering was snel daar is niks op aan te merken alleen de kwaliteit van het artikel was beneden alle pijl bij het uitpakken viel het handvat er al af dus deze al eerst kunnen repareren en denk zelfs met een gewone lichte wind dat deze het al gaat begeven en dit voor een stormparaplu de opdruk was wel oké dus jammer maar ga jullie zeker aan niemand aan bevelen

nog beter dan verwacht

op een regenachtige dag besloot ik eens nu dan echt een degelijke regenbeschermer te kopen. het is inmiddels weer mooi weer en thuis ligt er een doorzichtige paraplu met bladeren print en een knirps paraplu. de knirps voelt aan als een rolls royce, degelijk en pure luxe. de doorzichtige paraplu leek me gewoon grappig om erbij te nemen, maar hij voelt verrassend solide aan. ik kan niet wachten tot het gaat regen en de blitz te maken onder de hollandse wolken.

Mooie paraplu geleverd van uitstekende kwaliteit.