Niet tevreden

De levering was snel daar is niks op aan te merken alleen de kwaliteit van het artikel was beneden alle pijl bij het uitpakken viel het handvat er al af dus deze al eerst kunnen repareren en denk zelfs met een gewone lichte wind dat deze het al gaat begeven en dit voor een stormparaplu de opdruk was wel oké dus jammer maar ga jullie zeker aan niemand aan bevelen

nog beter dan verwacht

op een regenachtige dag besloot ik eens nu dan echt een degelijke regenbeschermer te kopen. het is inmiddels weer mooi weer en thuis ligt er een doorzichtige paraplu met bladeren print en een knirps paraplu. de knirps voelt aan als een rolls royce, degelijk en pure luxe. de doorzichtige paraplu leek me gewoon grappig om erbij te nemen, maar hij voelt verrassend solide aan. ik kan niet wachten tot het gaat regen en de blitz te maken onder de hollandse wolken.

Mooie paraplu geleverd van uitstekende kwaliteit.

Snel geregeld

Een overzichtelijke site met betaalbare paraplu's en een snelle levering.

Super snelle levering. Top product. Helemaal tevreden.

Mooie product, goede service

Heel goed aan de telefoon en per mail geholpen adh van een iets afwijkende bestelling. Snelle afhandelen en leveren en kwaliteit is prima.

Super snel geleverd. Goede kwaliteit paraplu en de opdruk ik precies zoals bedoeld. Service is ook Top! Kreeg erg snel antwoord op mijn vragen. Dankjewel!

Goede ervaring

Goed bedrijf wij hadden nog een 2 persoons trouw paraplu nodig .de volgende na de bestelling werd hij netjes bezorgd door GLS

Ik kreeg steeds snel antwoord op mijn mails. Product is wat ik er van verwacht had.

geweldig

Super goed advies en snelle levering. Perfect!

Ze zijn zeer snel en top kwaliteit!

Helemaal top, snel en kwaliteit

Duidelijke site, goede prijzen, snelle levering!

Zie hier boven, niks meer toe te voegen ...

Snel en accuraat.

Snelle service en zelfs weekend leveringen. Top!

Zoals afgesproken zou de verzending gelijk gebeuren. Heb nog niets ontvangen

ik wil eerst de zending ontvangen voor ik iets zeg.

Zoveel keuze een snelle service

Fijn dat er zoveel keuze is met een duidelijk omschrijving met specificaties. Jammer dat de optie voor het bedrukking niet uitgebreider, met een software zodat je het kan ontwerpen. Mijn bestelling werd snel geleverd. Ik vind het niet goedkoop

supersnelle levering, perfect

4 doorschijnende paraplu's, en eentje met gouden stippen, perfect en net zoals op de foto en omschrijving. Vlotte bestelling en snelle levering.

Paraplu was goed ingepakt.

Super top

Snelle levering en super goede kwaliteit paraplu

Ik was blij met de snelle levering en de kwaliteit!

Zeer goed.

Levering zoals beloofd, artikel voldoet aan de verwachting.

Goed geregeld!

We hebben drie paraplu's besteld. De levering ging snel, de berichtgeving over de levering was duidelijk en de paraplu's zien er super uit!

Snelle levering, mooi product

Bestelde paraplu's waren snel binnen. Mooi, groot en stevig. En de tulpen veranderen echt van kleur in de regen. Te leuk.

Stipt en correct geleverd!

Bestelling stipt, snel en correct geleverd

snelle levering, uitstekende verpakking

snelle levering, uitstekende verpakking