snelle levering, uitstekende verpakking

snelle levering, uitstekende verpakking

Uitstekende service !

snelle levering en snelle afhandeling na retournering

Paypal betalers zouden gratis mogen terugsturen maar tot op heden gedeclareerde verzendkosten niet ontvangen. Beantwoorden emails niet.

Snelle levering en prima afhandeling. Top!

Grote keuze en daarna een prima afhandeling van het gevraagde. TOP!

Prima service, snelle reactie op mijn vragen via mail en een super snelle levering. Ik ben dik tevreden met het gekochte artikel.

Erg tevreden

goede kwaliteit en snelle levering

Uitstekend!

Zeer snelle levering. De wandelstokparaplu is zelfs beter dan verwacht. Goede kwaliteit (zeker voor deze prijs) en eenvoudig in gebruik. Ben zeer tevreden.

prima Plu

Het was goed verzorgd, van A tot Z. daar is niks mis mee. Alleen jammer dat je dan daarna weer een mail krijgt van een 3de party om een beoordeling te geven. je geeft je er niet voor op. maar je gegevens komen dan wel ergens anders.

Te LAAT

Het pakje was veel te laat,had een bericht gekregen dat het zou aankomen op dinsdag maar is pas vrijdag gekomen,kon ook niet betalen met pay pal.Plus schop stuurt te veel overbodige mails. Liever een mail te weinig en op de juiste mail gebracht. Maar de paraplu is uitstekend.

Prima uitvoering van het product

Leverancier nam telefonisch contact op m.b.t. de aangeleverde foto (logo) i.v.m. de onvoldoende kwaliteit ervan. Vervangend exemplaar aangeleverd, waar zij de noodzakelijke verbetering op hebben aangebracht, waardoor het logo prachtig op de paraplu is aangebracht. Tevreden klant.

Snel geleverd, prima kwaliteit

Niets op aan te merken, was snel binnen en de paraplu's voelen degelijk aan, zeker voor de prijs!

zeer goed

heel goed. ik ben heel blij met mijn paraplu eindelijk een goede paraplu waar je droog onder kan staan.

Fijn winkel, maar product viel tegen

Mijn dochter wilde een roze paraplu en ik zag er een op de website van plushop die voldeed aan haar wensen. Daarnaast zag ik een ruime keuze aan mooie paraplus. In de avond besteld en het zou de middag daarop al bezorgd worden. Ik was niet thuis, maar kreeg een code van GLS om een nieuwe bezorgafspraak te maken. Dat kon al de volgende ochtend. Toen mijn dochter in de middag uit school kwam hebben we het pakketje opengemaakt. De kleur was prachtig, maar bij de eerste keer openmaken vielen het dopje dat over de top gaat en een stukje stof (een soort rokje) dat onder het dopje zat eraf. Dit was dus bij normale gebruik. Gezien de prijs had ik geen hele hoge kwaliteit verwacht, maar dit was wel heel slecht. Ik heb ze geplakt met secondelijm, maar het zat niet gelijk vast omdat het kunststof op metaal is. Gelukkig hadden we van het weekend redelijk mooi weer. :-)

Snelle service, mooi product. Helemaal top!

De paraplu is mooi maar werd niet na 1 maar na 6 dagen bezorgd en dat was te laat voor de verjaard

Prima service, snelle levering

Hele goede persoonlijke service, goede prijs/kwaliteit verhouding. Dik tevreden

Prima, service

Dit bedrijf staat voor kwaliteit en service

Mooie spullen en goede service.

Twee huwelijks paraplu's besteld en die waren er snel. Er was een spelfout in de naam en een dag later al de goede ontvangen zonder extra kosten. Gelukkig zijn er nog zaken die weten hoe het hoort. Dikke complimenten en graag opnieuw iets bestellen bij deze shop.

Super snel

En in het echt nog veel mooier en top kwaliteit

Uitstekend!

Fantastisch!!!!!

Voorbeeldige afhandeling van bestelling

Vlot kunnen bestellen en het pakket werd snel geleverd.

Soepele koop en levering

zoals de regel zegt. Makkelijk aangekocht in de webshop en snelle levering daarna. leuke paraplu

Fijn geregeld na ons telefonisch gesprek , zelfde dag verstuurd en 2 dagen nadien afgeleverd !

dik in orde

bertrouwbaar