Helemaal goed, snel antwoord, deskundig advies

Ik heb contact gehad over mijn probleem met de klantenservice. Zij gaven mij direct en snel een goed antwoord. Maar op eigen initiatief gaven zij mij ook meteen een beter advies om mijn probleem op te lossen. Prima.

Goede en snelle reactie op mijn vragen

Ook werd geweldig meegedacht met de juiste keuze voor de brayeur.

Goed, snel en prijstechnisch het beste.

Een duidelijke website met duidelijke informatie. Eenvoudig bestellen. En zeer snel geleverd. Top.

Supersnelle levering, en professioneel uitgevoerde materialen

Mijn nieuwe hogedrukslang is snel, en professioneel gemaakt geleverd!! Erg tevreden!!!

Snelle levering,veel vertouwen in het product.

ervaring voorlopig te vroeg dat zien we later.

perfect

Snel leverbaar, goede service, perfect samenwerking

Makkelijke website met veel details

Eenvoudig het product gevonden op de website. Heel duidelijke en uitgebreide gegevens. Goede prijs ook. Bestelling verliep zeer eenvoudig; grote keus uit betaalmogelijkheden. Bijna onmiddellijk na de betaling ontving ik per e-mail de factuur en verzend gegevens. De volgende dag al in huis.

Goed, snel en precies wat ik zocht

Ik zocht een brandstofslang die door gaten van 14.5 tot 15 mm moet. Nergens gevonden. Allemaal 16 od. Behalve op uw site en de ontvangen slang was wxact volgens de specificatie

Snel geleverd en goede kwaliteit

Snel geleverd en goede kwaliteit kan Halvewerk zeker aanbevelen.

Prima product

monteren gedaan door een loodgieter, nu een tijdje in gebruikt en werkt tot nu toe prima

Alles perfect geregeld!

Gewoon simpel, snel en goede prijs

Gewoon simpel, snel en goede prijs

Super ervaring

Sneller service

Subliem

De aankoop bij halve werk was voor mij een zeer goede deal. Na een vlotte levering , ook de service uitstekend , Nadat bleek tijdens het proef draaien van de motor dat deze niet uitgezet kon worden met de schakelaar en telf contact had ik een dag later al een vervangend onderdeel thuis . Waarna het probleem zonder kosten mijnerzijds was opgelost. Kortom PETJE AF .

ik weet helaas niet eens om welke levering het ging

Geen slechte ervaring

prima product snelle levering

goed product dat aansluit klaar is en snel geleverd. Doet wat het doen moet. Han

De levering was sneller dat wat mij per mail was verteld. Het zou een aantal dagen duren,maar was eigenlijk de volgende dag al geleverd als post nl niet zo lui geweest was.

Keurig geregeld

Zeer tevreden vriendelijk personeel Bestelt andere in huis

Onderdelen pakket voor Honda GX 390 niet compleet

Slechte service !!! Het pakket moet eigenlijk bestaan uit 1,1, liter olie + bougie en luchtfilter aangezien ik maar 1 liter olie heb gekregen kan ik niet spreken van een volledig pakket. Heb gebeld en kreeg de mededing dat ik nog een liter olie bij moest kopen incl . de verzend kosten. Tip bied een volledig pakket aan voor dit type motor, anders doe het niet. (koop nooit meer wat bij jullie)

Geachte, Wij vinden het erg vervelend om te horen dat de set niet was als verwacht. Wij geven echter bij het product aan dat er 1 Liter olie bij de set zit. U dient hierbij uiteraard zelf te controleren of de set voldoet voor het onderhoud dat u uit wil voeren.

Geen Half werk

Snel geleverd . product als verwacht

Zeer tevreden met bestelling en product

De bestelling en levering verliepen vlot en zeer snel. Het product hebben we zonder problemen geplaatst en werkt voorlopig zoals het hoort

Prompte levering, niets op aan te merken.

Zie boven

Snelle levering en zeer redelijke prijs

Vragen worden ook goed beantwoord

Lonnekerbrugstraat 102

7547 AK Enschede

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar [email protected]