Topper in jullie vak .

Correcte website , idem prijzen , netjes uitgelegd , zeer snelle en precieze levering , kortweg topbedrijf !!!

Snel geleverd en geïnstalleerd.

Werkt prima, voor het eerst water goed weggepompt.

zoals altijd, supersnel bezorgd en goed product !!!

Goed telefonisch advies en snelle levering.

alles perfect

alles perfect

Very happy with my purchase.

The items I ordered took a long time to be delivered but Halvewerk kept me up-to-date. Also the products were very high quality.

Klasse

Goed assortiment kwaliteitsprodukten. Stipt op tijd geleverd.

snel en duidelijk !!

Prima service, snelle levering

Vol tevreden

Vlug geleverd en netjes verpakt

Perfectissimo

Ik bestelde een telescopische ladder. De beschrijving was alsof het een perfecte ladder voor mij zou zijn. Niet dus. Hij is perfectissimo.

Zeer goed contact/advies gehad

Wij zijn zeer goed geholpen met advies over het aanschaffen van een vermaler. Dit heeft geleid tot een bestelling. Het apparaat werkt naar volle tevredenheid.

Levering niet compleet volgens bestelling

Snelle reactie op bericht, nalevering snel geleverd

Goeie service

Je krijgt wat je besteld en op tijd.

mijn slang van het verdwenen merk wab 700 was gesprongen , alleen jullie site bood uitkomst, de slang kan vast aan de reiniger alleen mijn aansluiting met de kop kan ik niet maken . mijn oude slang is uitwendig 12 mm en inwendig 6mm, ik weet niet hoe ik dat kan bevestigen . is het mogelijk dat ik mijn kopstuk naar jullie opstuurt en jullie kijken hoe ik hem aan de nw slang met 3/8 uitwendig kan verbinden jullie hebben het goed gedaan alleen ben ik nog niet geholpen met vriendelijke groet theo smit t.smit32@upcmail.nl

Beste Theo, Kunt u contact opnemen met onze klantenservice zodat wij u kunnen helpen het probleem te verhelpen? Wij horen graag van u! Vriendelijke groet, Team Halvewerk.nl

Gewoon goed

Besteld en de volgende dag geleverd volgens afspraak

Degelijke kwaliteit & prijs verhoudingen.

Ik heb een drietal broyeurs op wc - wagens staan voor verhuur. Draaien stil en efficiënt. Werk perfect zolang ze correct gebruikt worden . Als ze allerlei vuiligheid in werpen gaat het eens mis. Gelukkige zijn ze rap gedemonteerd en uit gekuist. Een aanrader ! Met vriendelijke groeten. Raf

Prima product precies wat ik nodig had

De broyeur aangesloten volgens de beschrijving en werkt prima. Volgende dag meteen nog een besteld op voorraad. Snel geleverd.

Geheel volgens afspraak

Geheel volgens de bestelling direct ontvangen

Snelle levering van onderdelen

Laat geleverd, maar tevreden over de onderdelen

Volgens de website zouden de onderdelen maandag geleverd worden. We hebben ze pas vrijdag ontvangen. De onderdelen waren zoals verwacht, dus daar ben ik zeer tevreden over.

goed product start direct van de eerste keer.

Goed en snel geleverd

Geleverd volgens afspraak, gewoon goed

Goede kwaliteit en goede service oer telefoon.

Zeer tevreden over dit bedrijf, ook bij vragen wordt je meteen geholpen.

Ruim assortiment, snel geleverd

Praktisch alles kunnen vinden dat ik nodig heb en de volgende dag geleverd aan een nette prijs.

Super Service

Super service ! Bestelde sanibroyeur was kapot en kon direct worden omgeruild. De servicetelefoon na 17.00 uur was ook direct bereikbaar voor hulp!

Snel volgens afspraak geleverd

Eerder iets besteld bij Halvewerk.nl en ook dat ging allemaal volgens plan.

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar info@halvewerk.nl