goede en snelle levering

goede en snelle levering

Een goed product en kwaliteit

deze V-snaar is wat ik zocht en er werd vlot geleverd

ze doen wat ze beloven, voor een eerlijke prijs

alles snel, en duidelijk. Hulptelefoon werkt ook prima ( je krijgt een MENS aan de telefoon, geen computer) Betalen met ideal binnen de bestelling, zodat je dat niet apart hoeft te doen, dat lijkt me wel een verbetering.

Ok

Geleverd als beloofd

Maandag bestelt goed ontvangen op Woensdag. Dagje langer door vertraging bij pakjesleverancier, halvewerk heeft op besteldag pakket overhandigt aan pakjesleverancier. Bestellen, bevestiging etc liep alles vlotjes. Geen negative of positieve uitschieters. Wat besteld was, is geleverd. Verpakking was ok. Standard product van third party fabrikant niet van halvewerk. Nog niet volledig in gebruik, maar primary functies werken (pompen, malen, aan/uit sensor etc.). I.v.m. produkt documentatie: Montagehandleiding was een beetje verwarrend, volgen alle stappen resulteerde in demontage van de druksensor wat niet noodzakelijk was geweest. Hier kan de fabrikant zich nog verbeteren.

Prima kwaliteit voor de laagste prijs met goede handleiding.

Zeer snel geleverd - werkt naar behoren - eenvoudige montage

Snelle levering, gemakkelijk aan te sluiten.

Dag nadien al geleverd. Gemakkelijke aansluiting.

Top after service!

Zeer goede oplossing gekregen.

goed en snel

betrouwbaar en snel geleverd

Snel geleverd. En werkt perfect!

De sanibrour werkt perfect. En is relatief stil kwa gebruik. Mooi compact en makkelijk weg te werken. Waren alleen slang klemmen te weinig bij geleverd. Mijn advies bestel 2 a 3 slang klemmen extra. Ik had maar 1 aansluiting nodig. Dus had aan 2 genoeg.

Prima bedrijf en alles is op voorraad

Prima website erg duidelijk en snelle levering .kom motor snel weer in elkaar zetten en canta rijd weer als nieuw .

Snel levering van het product

Makkelijk onderdelen te bestellen op de site.

Snelle levering met scherpe prijs

Goede website waar je makkelijk je bestelling kan plaatsen. Verzending zonder gebruikt te maken van extra karton gewoon in de verpakking extra plus!

Goede ervaringen.

Netjes geleverd en een goed product.

Ik ben heel tevreden

Prima en betrouwbaar

Snelle levering goede service helpdesk op vragen bellen binnen een uur terug

Duidelijke site en een snelle levering

Mijn eerste bestelling!

Een zeer professionele, snelle en perfecte levering van de bestelde goederen. Een prima ervaring voor een nieuwe klant.

Snelle levering en duidelijke webdite

Duidelijke website, makkelijk om te bestellen en snelle levering

Perfecte service ,zoals verwacht levering vlot

Gewoon goed

Netjes verpakt en op tijd geleverd. Goed product .

Snelle levering en topservice!

Levering was zoals opgegeven zeer snel. Na installatie nog wat bijkomende info opgevraagd via de serviceafdeling, waarop ook weer snel en correct gereageerd werd. Aanrader!

Niks op aan te merken!

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar info@halvewerk.nl