Goede info snelle bezorging goede prijzen

Picobello

Gewoon perfect

Ik dacht eerst dat de broyeur kapot was en heb een nieuwe besteld ondanks dat hij pas 7 maanden oud was Heb dus een mailtje gestuurd wat de oorzaak kon zijn en kreeg direct antwoord via mail Achteraf bleek hij niet stuk maar een verstopping in de toevoer buis. Dus prima service, heb dit ook geantwoord,

Goed om te horen dat we het op deze manier snel hebben kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Perfect motorblokje

Product ziet er prima uit. Tevreden dus. Klein minpuntje, gebruiksaanwijzing is in Engels. Technisch is dat best moeilijk lezen.

perfect verlopen zoals gepland

ik kocht een artikel bij Halvewerk. geleverd binnen een 2tal dagen. Het artikel voldeed aan de omschrijving! top.

Bedankt voor de positieve review! Fijn om te lezen. Hartelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Service is bij jullie de beste reclame

Snel te woord gestaan en eerst na een advies toch het defecte onderdeel per kerende post toegestuurd. Dat is service met een grote S !

Razendsnel

Razendsnelle levering, aangegeven bezorgtijd en een product zoals beschreven.

Niet goed voorgelicht

Ik moest carbrateur hebben voor een gxv160 motor volgens de meneer zou die van een gx160 passen. Maar helaas heb ik van me kapotte carbrateur onderdelen over moeten bouwen. Voor de rest levering supersnel en netjes.

Niet goed voorgelicht

Onze excuses als er iets fout is gegaan tijdens het adviseren. Hopelijk kunnen wij dit in de toekomst voorkomen dankzij deze melding, waarvoor bedankt! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Snel en goed zeker aan te raden

Snel en vertrouwd

Makkelijk bereikbaar, vriendelijk en super service

Top bedrijf, weten waarover ze praten en nog belangrijker bij storingen/defecten worden top afgehandeld.

Bedankt voor de vriendelijke review! Hartelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Zeer behulpzaam en vriendelijk aan de telefoon

Zeer klantvriendelijk aan de telefoon en super snel geleverd. Product werkt naar tevredenheid en hoop er lang plezier van te hebben.

Super fijn om te lezen! Hopelijk tot een volgende keer bij Halvewerk.nl! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Goede kwaliteit snelle levering

Snel geleverd in België goede kwaliteit ondanks lagere prijs dan bij concurrentie. Super 👍😁

Hardstikke goed

Heel snel geleverd. Vrijdagmiddag besteld en zaterdagmiddag in huis. Heel vriendelijk en behulpzaam aan de telefoon. Het enige puntje is dat er onvoldoende slangklemmen bij het product zaten. Misschien als bijverkoop erbij aanbieden. Al met al zeker voor herhaling vatbaar en ik raad het zeker anderen aan.

Goedemorgen, Bedankt voor de vriendelijke review en ook bedankt voor de tip! In sommige situaties kan het wel eens voorkomen dat er te weinig slangenklemmen beschikbaar zijn. Wij gaan dan ook bekijken of wij die op de site kunnen aanbieden als extra product. Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Product goed levering goed

Hoi heb bij deze winkel iets besteld en later bedacht tog iets anders besteld en betaald en geleverd gekregen top aleen was er wat gedoe om een rekkening maar is door het bedrijf tog nog opgelost

Beste klant, Het kan inderdaad vervelend zijn dat u een herinnering kreeg, echter gaat dat automatisch via ons systeem als er een bestelling is gedaan zonder dat er betaald is. Inmiddels zie ik dat de bestelling is geannuleerd zodat u geen meldingen meer krijgt. Hopelijk zien we u in de toekomst terug als klant bij Halvewerk! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Prima kwaliteit en levering

Via internet gemakkelijk gevonden

Goed om te horen! Bedankt voor de review. Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Besteld, betaald en geleverd, zonder poespas.

Onderdelen zijn netjes verpakt en geleverd.

Bedankt voor de positieve review! Daar doen we het voor! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

topservice, topkwaliteit, supersnelle levering

Aangenaam verrast over service en kwaliteit

Prima service, beetje vertraging van de zending maar keurig een email gekregen!

Goede service, aantal lagers besteld maar hadden ze hadden ze niet op allemaal op voorraad, keurig een email gekregen dat het wat later komt.

Uitstekende snelle service

Snelle levering, correcte service en vooral betaalbaar!!😀😀

Dat is super om te lezen! Bedankt voor de complimenten! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Eerlijk

Ik heb in maart een loncin motor gekocht en in november ging de bobine stuk ze waren eerlijk naar mij toe en hebben mij netjes een bobine opgestuurd zonder dat het mij iets koste

We zijn blij dat we hebben kunnen helpen! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Supergoed en snel.

Komen netjes afspraak na. Snelle levering. Telefonisch goed geholpen.

Bedankt voor de complimenten! Hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Direct iemand aan de lijn met kennis van het product.

Snelle levering, goed advies, niet eindeloos in de wacht.

Levering correct.

Motor Ptm 200 geplaatst en werkt perfect.

Fijn om te horen en bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar info@halvewerk.nl