Wel besteld maar nog steeds niets geleverd !

Bestelling geplaatst en er werd aangegeven +/- 1 week levertijd, zijn nu meer dan 2 week verder, nog steeds niets ontvangen !!! Ook geen email met update ivm langere levertijd oid, info voorziening is niet op pijl bij dit bedrijf

Beste klant, Onze excuses voor de onduidelijkheid rond de levering. Schijnbaar is de levering ook bij ons later dan we dachten. Ik heb begrepen dat er ondertussen een mail is verstuurd met een nieuwe leverdatum. Hopelijk is het nu een stuk duidelijker. Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Toppers

Denken in mogelijkheden is Halvewerk zeker toebedeeld. John van de klantenservice heeft mij goed geholpen aan de telefoon. Hierdoor hebben wij geheel oplossingsgericht naar de mogelijkheden gekeken nadat mijn broyeur met een storing kampte. Gelukkig is mij een nieuwe broyeur toegestuurd en is de stagnatie van mijn sanitaire mogelijkheden hierdoor opgelost.

Dit is een zeer fijne review om te lezen en hier doen we het voor! Ook namens John bedankt en hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Perfect vond direkt wat ik zocht en ondanks de drukte van het moment toch snel geleverd

Snel en correct

Goede, eerlijke antwoorden!

positieve ervaring

prima product en tijdig afgeleverd.

Ik ben netjes geholpen

Na een niet passend spiesje ontvangen te hebben werd er direct een nieuwe opgestuurd en de volgende dag weer binnen gekregen

Mooi dat u tevreden bent met de manier waarop we dit hebben opgelost en bedankt voor deze review! Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Goede voorlichting en snelle levering

Prima goede prijs lekker snel geleverd

Snelle en probleemloze webshop.

Product via Google gezocht, Snel gevonden, leverbaar en een goede prijs. Het kan dus wel!! Heel goed en snelle service 5 Sterren!

Zeer goede en snelle service

Mooi uitgebreid aanbod aan een redelijke prijs. Eenvoudig te bestellen en snel en correct geleverd.

Correct en snelle levering

Doe het goed!

Goede info doorgave en correcte levering

Alles was heel correct en volledig aan huis geleverd.

Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Goed werkende sanibroyeur voor een redelijke prijs

Toen mijn 10 jaar oude sanibroyeur stuk ging, moest ik met spoed een nieuwe die er ook zeker achter paste. Ik zag op internet heel veel verschillende soorten en maten vanaf € 300,-. Dat kon ik nu echt niet missen. Toen zag ik deze tussen al die duurdere van verschillende bekende merken. Deze was een stuk goedkoper en de recensies waren lovend. Meteen besteld en de volgende dag al in huis. Aansluiten ging super makkelijk, vooral met het filmpje van Halvewerk.nl erbij. Ik heb hem nu twee weken en hij doet wat hij moet doen. Ik kan hem iedereen aanraden!

Deze uitgebreide en zeer positieve review is wat ons vrolijk maakt bij Halvewerk. Bedankt voor deze fijne woorden en hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Omverzichtelijke site met alle informatie de je nodig hebt. Bezorging erg snel, dus helemaal niets te klagen

heel goed en vertrouwbaar

perfect en eerlijk en goede uitleg prachtig

Bedankt voor de positieve woorden! Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Prettig werkende website. Duidelijke product omschrijving. Snelle levering en goede informatie over levering.

Snelle reactie op vragen over het artikel en snelle levering

Alvorens te bestellen, had ik een vraag over het artikel, welke ik via het contactformulier inzond. Deze werd binnen afzienbare keurig en duidelijk beantwoord. Ik plaatste daarna meteen m'n bestelling en had het artikel enkele dagen later in huis.

Bedankt voor de snelle levering

Graag gedaan en hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Mooie service, scherpe prijs en snelle levering.

Mooie producten die je niet snel ergens anders vind, duidelijke website met uitgebreide beschrijving van de producten. Vlotte communicatie en snelle levering, zeker een aanrader.

Vlugge levering Lage prijs voor een degelijk toestel Ik ben zeer tevreden,een aanrader

Mooi dat u de bestelling snel heeft ontvangen en hopelijk tot een volgende keer! Hartelijke groet, Halvewerk.nl

Behulpzaam, snel en duidelijk.

Na telefonisch advies over onze broyeur was ik zo tevreden dat ik heb besteld. Alles netjes verpakt en snel geleverd.

Dat is fijn om te lezen, bedankt voor de review! Hartelijke groet, Halvewerk.nl

Produkt voldoet aan de beschrijving.

Makkelijk besteld, snel geleverd

Ik had oa een nieuwe carberateur nodig voor mijn kart. Alles aan Honda-onderdelen gevonden en netjes de volgende ochtend geleverd. Perfect!

Dat is zeer goed om te lezen! Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Overzichtelijke webshop, prima onderdelen en goede klantenservice!

Na een domme fout van mijn kant tijdens het bestellen (niet bestaand verzendadres opgegeven) zeer goed/vriendelijk geholpen waarna alles alsnog keurig geleverd is. Top service!

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar info@halvewerk.nl