Filters

9

Perfect.

Vandaag besteld en inderdaad de dag nadien geleverd. Zal zeker nog bestellen bij de firma Halvewerk, groot assortiment en redelijk van prijs. Halvewerk doe zo verder !!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Besteld en zeer snel geleverd. Prima. Doe zo voort.....

  • Aanbevelen? Ja
10

top service

Ik had snel een douche pomp nodig. Na het bellen met de klantenservice had ik de pomp de volgende dag al binnen. Top service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service!

Eenvoudig en snel, zo moet het zijn.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dat klopt! Bedankt voor de review. Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

10

goed geholpen en goede uitleg over het product .

ja

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel en goed geleverd

Snel geleverd en goede kwaliteit

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Super om te lezen, bedankt voor de review! Hartelijke groet, Donny Halvewerk.nl

10

Alles op tijd en in orde geleverd

Heel tevreden

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor deze beoordeling! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

10

Ruim gamma goede prijzen

Snelle levering ondanks coronatijden. Makkelijke bestelprocedure, goede feed back ivm levertijd enz .

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

10

uitstekend

Supersnelle levering, goede kwaliteit en prijs.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn om te lezen! Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

1

Slecht

Ik heb een bestelling geplaatst, is vlot geleverd, alleen een deel van de koppeling is niet juiste stuk. Ik wordt met een domme mail in het riet gestuurd, na nogmaals met de mail aangedrongen, geen reactie " half werk"

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Van mijn collega heb ik begrepen dat er nog steeds intensief mailcontact is en wij proberen het probleem zo snel mogelijk samen met u op te lossen! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

10

Altijd top service!!°

Al paar iets besteld. En altijd goed en snel geleverd. Top sevice!!!!

  • Aanbevelen? Ja
10

snel, goed

Levering ging heel snel. Kwaliteit van artikel zeer goed

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de positieve review! Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

10

Makkelijk bestellen, goede serviceantwoorden, snelle en tijdige levering

Alles prima geregeld. Website werkt goed en snel en is duidelijk. Bij aanvullende vragen zijn de antwoorden goed en duidelijk. Men weet waarover je het hebt. De bestelling wordt per direct geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Meer dan tevreden.

Geleverde waterpomp geeft meer druk dan wat ik ervan verwachte, ik gebruik een aanzuigslang van 1.1/4 en afvoer van 1'' over een lengte van 75m1, 1/2 gas met een grote nevelsproeier van 5m3 per uur doorsnee 30m1 .de prijs/ kwaliteitsverhouding is laag d.w.z. dat de prijs te laag is in verhouding met de hoge kwaliteit van de pomp. Ik heb gekeken naar een vergelijkbare pomp met 8atm. druk en daar was de prijs beduidend hoger. Nu blijkt dat de pomp dezelfde is als ik bij halvewerk .nl heb gekocht met 6atm.Deze pomp is uitermate geschikt om nieuwe waterbronnen mee te spuiten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de uitgebreide review en mooi dat u tevreden bent met de aankoop! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

10

Uitstekende service en kwaliteit

Veel wisselstukken van goede prijs en kwaliteit. Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service

Goede spullen snelle levering ondanks Corona

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goed om te lezen! Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

9

Geen half werk!

Niets te klagen. Dat de bezorging wat langer op zich liet wachtten moet voor iedereen begrijpelijk zijn. Geduld is een schone zaak.

  • Aanbevelen? Ja
8

Snelle service, via what's app kan je technische vragen stellen over installatie

Mijn bestelling had ik om 17.00 uur gedaan en de volgende dag om 13.00 uur was het binnen. Top! Alleen de bestelling van de ontkalker was men vergeten bij te leveren. Dit was men in de haast vergeten mee te leveren Een dag later heb ik als nog gekregen. Via de telefoon (met foto's die ik met what's app kon versturen) kan je vragen stellen over de plaatsing van de broyeur. Het aansluiten is een fluitje van een cent. Mijn ervaring met de professionele badkamer broyeur 250 Watt is wisselend. De broyeur werkt goed als ik de handdouche gebruik, maar werkt minder goed als ik de stort douche gebruik in mijn douchecabine. Het kan kennelijk de water hoeveelheid onvoldoende aan. Ik weet niet hoe dat opgelost kan worden, want zit er geen knik in de slang vanaf de chiffon naar de broyeur.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goede Communicatie en snelle levering

Goede communicatie en snelle levering. Foto van het product kan wel beter.

  • Aanbevelen? Ja
10

Gewoon perfect

Gewoon alles perfect. Product is goed Levering ook niks op aan te merken.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

10

Prima geholpen na klacht

We hadden problemen met de pomp en uiteraard pomp gratis opgestuurd en paar dagen later netjes gerepareeerd terug.

  • Aanbevelen? Ja
1

Te slecht voor woorden

Afspraken nakomen is heel erg moeilijk voor Halve werk. op 05-05-2020 goederen besteld, ja ik weet het lustrum 5 mei. Dus VOORAF gebeld of de goederen dezelfde dag ingepakt en verstuurd zouden worden. Keurig te woord gestaan en de goederen waren op voorraad en zouden dezelfde dag verzonden worden en dus 06-05-2020 afgeleverd moeten worden. De goederen werden pas 09-05-2020 afgeleverd. Bij controle van de pakbon stond er op de pakbon, LEVERDATUM 07--05-2020 ipv 06-05-2020

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste klant, U heeft netjes voor 17:00 besteld op 5 mei en wij hebben dezelfde dag de order eruit gestuurd. PostNL heeft het echter heel druk de laatste weken en daardoor zijn veel zendingen met enige vertraging bij de klant bezorgd. Helaas is dit ook bij u gebeurd. Hopelijk kunt u daar enig begrip voor opbrengen. De leverdatum op de pakbon is automatisch gegenereerd omdat het systeem 5 mei als een feestdag zag. Echter waren wij gewoon open. Hopelijk is zo duidelijk. Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

10

Uitstekende service

Verkeerde Broyeur bestelt, na telefonisch contact retour gestuurd, binnen een paar dagen de juiste broyeur ontvangen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Mooi dat we het snel hebben kunnen oplossen! Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

9

Gewoon goed

Prima, conform afspraak, met juiste informatie.

  • Aanbevelen? Ja
5

Snelle levering, slechte afhandeling probleem.

Zolang alles goed gaat is het een fantastisch bedrijf. Maaaarrrrr als er een oplossing uitgevoerd moet worden is het een drama. Dit had ik niet verwacht.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste klant, Vanwege miscommunicatie op de website hebben wij u de spullen laten houden en afgesproken dat u ook het volledige bedrag terug zal krijgen. Dit hebben wij naar onze mening netjes opgelost. De terugbetaling is iets later dan normaal omdat het erg druk is maar dit zal de komende dagen gebeuren. Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar info@halvewerk.nl

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd