Besteld en dag nadien geleverd.

Gewoon correct geleverd

Super netjes te woord gestaan

Snel en netjes geleverd Bij problemen netjes meedenkent Vriendelijk netjes en beleeft Tevreden met product

geweldig

super geregeld en werkt goed een 10

Slechte service

Proberen te chatten omdat ik een vraag had, halverwege afgebroken en geen contact meer gehad. Ook nog geprobeerd service nummer te bereiken, ook geen reactie. We gaan wel een nieuwe elders kopen.

Makkelijk en snel

Makkelijk te bestellen on vlug afgeleverd

Naar een telefoontje goed avies en hulp

Naar lang zoeken naar een broyeur eindelijk een bedrijf gevonden die ze verkoopt en de juiste informatie gegeven heeft. Top.servi e en bedrijf

16:30 besteld en de volgende dag op de mat

TOP BEDRIJF!

Makkelijk te bestellen via een duidelijke website en snelle levering.

Mijn ervaring met Halvewerk is uitmuntend

De service is uitstekend , kan zelfs niet beter.Ook aan de telefoon altijd netjes en beleefd. Het cijfer is hoger dan die 5sterren anders had ik er nog meer aan gevinkt

Halvewerk prima, postnl super vervelend

Voor wijzigen bij post nl ben je verplicht om een inlogcode aan te maken en vervolgens ook nog eens hun app te downloaden. Halvewerk, stop met postnl!

Beste klant, Vervelend om te horen dat het niet helemaal makkelijk werkt. Wij kunnen hier helaas verder niets aan doen. Hopelijk bent u wel tevreden met de producten uit uw bestelling. Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Als je belt word je goed en adekwaad geholpen geen kastje naar de muur mentaliteit maar hands on, top!

snel en vriendelijk

Een snelle levering ,het product zag er goed uit

Livraison impeccable, prix très correct. Je recommande vivement cette société. Merci

Foutief geleverd.

Geleverde niet gelijk aan bestelde. Telefonisch gemeld en beloofd dat de fout hersteld zal gaan worden. Retourbiljet ontvangen, maar na 2 dagen nog geen bericht van nieuwe/aangepaste opdracht en verzending. hoop dat het goed gaat komen. Tot die tijd nog geen aanbeveling

Beste klant, Op de eerste plaats nogmaals excuses voor het ongemak. Zodra wij de retour ontvangen hebben sturen wij direct het juiste artikel op. Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Helaas geen beste ervaring

Goederen verstuurd naar factuuradres i..p.v. afleveradres. Na bericht dat het opnieuw verstuurd wordt niets meer van Halvewerk vernomen. Neem aan dat de goederen nog wel verstuurd worden.

Beste klant, Vervelend maar ik heb gezien dat u ondertussen de producten op het goede adres heeft ontvangen. Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Zeer snel en

Professioneel

prima, top, goede prijs, snelle levering

artikel zoals omschreven. vlotte afwikkeling.

Pakket met pomp op tijd ontvangen de volgende dag direct geïnstalleerd,pomp werkt uitstekend Mvg

Op en top

De bestelling en levering zijn zeer goed verlopen zonder enig probleem . Bedankt

goed en snel

goed en snel

Mooie motor

Goede service en supportdesk

Zeer goed bedrijf met goede kennis en goede uitleg op website

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar info@halvewerk.nl