Niets aan te merken

Goed en een vlugge bediening

Gewoon top!

Gewoon top!

Kort maar krachtig, bedankt voor de review! Hartelijke groet, Halvewerk.nl

Ben tevreden over de snelle levering en de scherpe prijs

was op zoek naar een nieuw apparaat en via internet kwam ik bij Halvewerk terecht. de snelle levering en de scherpe prijs sprak me heel erg aan.

Snel en goed afgeleverd

Bij de bestelling was 1 artikel te weinig. Gebeld..... En zonder problemen na gestuurd. Top service.

Goede service, snelle levering.

Fijn bedrijf, geeft goede informatie. Levering binnen 1 dag bezorgd.

Correct en snelle levering

De afgesproken levertijd word gerespecteerd. Ook keurige en veilige verpakking

Bedankt voor de vriendelijke woorden! Vriendelijke groet, Team Halvewerk.nl

Goed produkt.

Goede machine, voldoet aan onze wensen.

Super snelle levering, geen wachttijden aan de telefoon

Heerlijk een efficiënt bedrijf, kundig vlot en goed voor mn portemonnee

Prima apparaat

Na besteld te hebben ,levering na 4 dagen . Na geinstalleerd en in bedryf genomen een storing. Apparaat een hoop lawaai. Apparaat verwydert en deksel verwydert van toestel, bleek stansdopje (kunststof) . tussen de messen te zitten deze verwydert en deksel weer gemonteert en terug geplaatst. Doet het nu goed,

Gaat

Terug bellen is niet jullie is een probleem bij jullie

Beste klant, Op sommige momenten is het extreem druk geweest de afgelopen tijd. Zou u nogmaals contact met ons kunnen opnemen? Wij staan klaar om uw vragen te beantwoorden! Vriendelijke groet, Team Halvewerk.nl

Prima gegaan, vanaf bestelling tot bezorging.Top !!

Alles perfect gegaan.

Vandaag besteld , volgende dag in huis . Super .ook vragen gesteld en direct geholpen . Product zoals verwacht en perfect verpakt .ik kan iedereen deze site aanraden .

Slecht

Service slecht retour beleid slecht terug betaling slecht kortom alles slecht

Beste klant, Door de drukte bij PostNL kan het wat langer duren voordat wij de retour binnen krijgen maar wij zullen zo snel mogelijk de kosten terugstorten! Vriendelijke groet, Halvewerk.nl

Goede producten snelle levering.

Eerste keer dat ik wat besteld had Goede en snelle levering.

ik ben wel een beetje op het verkeerde been gezet door uw voorlichting

op de PTM site staat namelijk dat elke motor met een conische as besteld kan worden. ik had liever een 9 pk gehad. dus de PTM270 maar hij i al gemonteerd achter de Agria een goede voorlichting is het Halvewerk!

Beste klant, Als het niet helemaal duidelijk was dan bieden wij onze excuses aan. We gaan kijken of het nodig is om de uitleg op de site aan te passen of te wijzigen. In de toekomst kunt u altijd contact met ons opnemen als u ergens zeker van wilt zijn betreffende de montage. Vriendelijke groet, Team Halvewerk

Klantvriendelijke benadering

Omdat de digitale pakbon van het bestelde product niet duidelijk was, heb ik geïnformeerd bij de verkoper naar de feitelijke inhoud van de levering. Daar werd ik vriendelijk en duidelijk te woord gestaan. De dag daarna is het bestelde product (met een correcte pakbon) naar tevredenheid afgeleverd.

Mooi om te lezen dat we u goed hebben kunnen ondersteunen! Hopelijk tot een volgende bestelling. Hartelijke groet, Team Halvewerk.nl

Zeer vlotte levering! Vandaag besteld, morgen geleverd!!

Zeer vlotte levering! Vandaag besteld, morgen geleverd!! Uitermate scherpe prijs!

tweede bestelling snel geleverd

tweede bestelling keurig en snel geleverd

bestelling goed en snel afgeleverd.

goede service

Niets op aan te merken, ondanks de sneeuw netjes op tijd geleverd

Niets op aan te merken, ondanks de sneeuw netjes op tijd geleverd.

vlotte levering

Eerste keer zaken mee gedaan uitstekend bevallen.

Scherpe prijzen voor goed materiaal

Had mijn artikelen besteld, en hoognodig! hier vond ik het benodigde aan een (hèèl) scherpe prijs! en op de 2de dag na mijn bestelling kon ik mijn goederen, goed verpakt, ontvangen!! gewoon super !!

duidelijk snel en goed geprijst

makkelijk besteld met een duidelijke uitleg en omschrijving bij de diverse onderdelen en dan is de prijs ook nog eens scherp en de levering is snel en correct

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar info@halvewerk.nl