topservice

Had een motor voor een vijverbeluchter besteld, was toch niet de juiste. Zonder problemen kunnen retouren, de juiste motor ondertussen ontvangen, werkt zeer goed. Alle communicatie verloopt zeer correct en snel, echt een topfirma, prima service.

na chatcontact snel het juiste product

Ik wist niet precies welke warmtewisselaar te kiezen , na char contact via de site had ik snel het juiste product met isolatie. Het pakket had ik de volgende dag al binnen. Ik heb een halve ster minder gegeven omdat met de aansluit koppelingen niet kan leveren en had geen bestellingvoortgang in de mail. Verder alles in orde!

Wat een uitgebreide review! Dat is fijn om te lezen. Ook het minpuntje nemen we graag mee en we kijken altijd of we hier in de toekomst iets aan kunnen doen voor onze klanten. Hopelijk tot een volgende bestelling bij Halvewerk! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

direct antwoord op mijn vragen, snelle service

direct antwoord op mijn vragen, snelle service

Super bedrijf! Zeer snelle verzending!

Mooie prijs voor een perfect apparaat.

suppe content

paar mails gestuurd en heel snel antwoord gekregen. super goeie service. een snelle levering

Goed om deze positieve woorden te lezen! Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

De levering was prima

De. Levering was goed maar de gebruiksomschrijving was summier. Hij bleef pompen ook met een terugslagklep, na een telefoontje was het wel verholpen. Er moest een extra slangklem om ,die niet in de verpakking zat . Nu werkt hij prima. Groeten Willem.

Zeer professioneel, steeds correct.

Zeer snelle verwerking van de bestelling, een snelle levering en een goede aftersales service. Ik vind het top.

Heel mooi om te lezen! Hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Goed geregeld

Op tijd afgeleverd, pomp werkt uitstekend !!

Bedankt voor de positieve review, daar doen we het voor! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

zeer snel geleverd

uitsekend

uitstekend ,niets aan toe tevoegen

Product klopt niet volgens e shop.

Levering komt niet overeen met bestelling , orderbevestiging en factuur. Je moet een technische opleiding hebben om levering goed te keuren. ( PTM Pro besteld en Loncin ontvangen ) Mg Marcel

Goedemiddag, PTM en Loncin zijn hetzelfde. Wij verkopen Loncin motoren namelijk onder onze eigen naam (PTM). U heeft dus wel de motor gekregen die u heeft besteld. Als u verder nog vragen heeft over de motor kunt u altijd contact met ons opnemen. Hopelijk heb ik u zo voldoende informatie gegeven om de verwarring weg te nemen. Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Zeer goede service

Defect aan broyeur binnen garantie tijd. Toen deze niet gerepareerd kon worden werd er een nieuwe opgestuurd. Super service!!

Dat is fijn om te lezen, bedankt voor de positieve woorden! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Gewoon goed snel en efficient voor een goede prijs

Vragen werden goed beantwoord. Prijs was uitstekend en levering snel. Wat wil.je nog meer? Prima servive

Netjes volgens afspraak gegaan

Super en bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Prima geleverd

Mooie kwaliteit lagerblokken

Snel en goed.

Gelijk de volgende dag mijn spullen in huis. Duidelijke handleiding en zo aangesloten (broyeur). Er had wel een extra klemring bij gemogen, aangezien 40 mm niet zo gangbaar is bij de bouwmarkten.

Dat is goed om te lezen! Bedankt voor de review! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Correct en op tijd geleverd.

Juiste onderdelen snel geleverd

Voor mijn Honda motor gx160 had ik diverse onderdelen nodig voor een onderhoud beurt. Onderdelen werden snel geleverd en op de website staat duidelijk afgebeeld dmv een technische tekening om welk onderdeel het gaat. (erg handig)

Bedankt voor de positieve review! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Wat ik in heel België niet vond was daar aanwezig!

Snelle levering !

De ervaring van een service die tegewoordig helaas zeldzaam is. Zelfde probleem met n verkeerd bestelde broyeur, metéén n retour formulier direct na de kerst. Top!

Snelle levering en uitstekende nazorg

In eerste instantie de broyeur “pro 600” besteld. Deze bleek in mijn situatie niet goed te passen. Na telefonisch overleg geretourneerd en probleemloos omgeruild voor de basisbroyeur 600 die inmiddels is aangesloten en prima werkt.

Bedankt voor de goede review! Wij proberen onze klanten altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

goeie snelle service

idem

Snelle en goede levering

Alles top.

toppie

Hele snelle levering en goede informatie voor de broyeur , hij moet nog geplaatst worden maar dat is geen probleem . en zeker een aanrader voor andere klanten van ons een dikke 10

Super bedankt voor deze mooie en positieve woorden! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Snel en gemakkelijk

Wc pomp was kapot dan wil je natuurlijk zo snel mogelijk een andere en niet te duur het komt natuurlijk nooit uit maar ben prima geholpen door half werk

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar info@halvewerk.nl