Prima service en prima product

Prima product en prijs

Mijn bestellingen zijn steeds perfect en snel behandeld en geleverd,waarvoor dank. Veel zakelijk succes in de toekomst!

Bedankt en hopelijk tot een volgende bestelling! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd. Precies wat Ik er van verwacht had. En zal zeker nog meer bestellen.

Correcte en snelle levering

Product voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Kwalitatief goede motor en mooi afgewerkt. Zal in de toekomst zeker terug bij jullie bestellen.

Dat is zeer mooi om te horen! Tot de volgende keer. Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Alles volgens afspraak

Men heeft sterkere motor geleverd voor dezelfde prijs. Wat natuurlijk zeer knap is. Enige bedenking dat de types van de motoren duidelijker zouden moeten aangeven of je een semiprof of een prof motor hebt aangekocht.

Superservice

Gewoon een heel goede service geen enkel opmerking

Kort maar krachtig. Mooi om te lezen! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Super snel opgestuurd, prima helpdesk en ook als er iets misgaat wordt er meteen en adequaat gehandeld. Top!

Alle honda stukken op 1 plaats aan een mooie prijs.

Uitgebreid assortiment voor de honda 4takt motoren. Kwaliratief goed gerief aan een mooie prijs.

Snelle goede service en kwaliteit

Duidelijk en snel geleverd.

Product voldoet aan mijn verwachtingen.

Bedankt voor de review, fijn om te lezen! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Had tot twee keer toe problemen met een broyeur en deze hebben ze snel verholpen door een nieuwe broyeur toe te zenden.

Perfecte service

Prima ervaring de bestelde onderdelen zeer vlot binnen

Goede service, ik had pech met een pomp.

Ik heb inmiddels al dik een jaar geleden een duurdere waterpomp gekocht, hier waren steeds dingen mee mis. De service vanuit Halvewerk was goed, maar het gaf toch veel problemen omdat ik de pomp echt niet kon missen. Toen ging het ook nog eens mis met de post,, Uiteindelijk heb ik een nieuwe pomp opgestuurd gekregen, ook die leek het in eerste instantie niet te doen. Ik mocht hem terug sturen en hij is getest, daarna startten hij wel goed. De service is dus goed, helaas met de pomp zelf ellende gehad.

Het heeft niet echt meegezeten inderdaad! Gelukkig hebben we het uiteindelijk wel samen met u kunnen oplossen! Hopelijk zien we u in de toekomst terug als klant bij ons. Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

uitstekende service

Uitstekende levering opvolging communicatie

Altijd top

Snelle levering goede producten en aanvaardbare prijzen

topservice

Had een motor voor een vijverbeluchter besteld, was toch niet de juiste. Zonder problemen kunnen retouren, de juiste motor ondertussen ontvangen, werkt zeer goed. Alle communicatie verloopt zeer correct en snel, echt een topfirma, prima service.

Zo horen wij het graag! Hopelijk tot een volgende bestelling! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

na chatcontact snel het juiste product

Ik wist niet precies welke warmtewisselaar te kiezen , na char contact via de site had ik snel het juiste product met isolatie. Het pakket had ik de volgende dag al binnen. Ik heb een halve ster minder gegeven omdat met de aansluit koppelingen niet kan leveren en had geen bestellingvoortgang in de mail. Verder alles in orde!

Wat een uitgebreide review! Dat is fijn om te lezen. Ook het minpuntje nemen we graag mee en we kijken altijd of we hier in de toekomst iets aan kunnen doen voor onze klanten. Hopelijk tot een volgende bestelling bij Halvewerk! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

direct antwoord op mijn vragen, snelle service

direct antwoord op mijn vragen, snelle service

Super bedrijf! Zeer snelle verzending!

Mooie prijs voor een perfect apparaat.

suppe content

paar mails gestuurd en heel snel antwoord gekregen. super goeie service. een snelle levering

Goed om deze positieve woorden te lezen! Hopelijk tot een volgende keer! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

De levering was prima

De. Levering was goed maar de gebruiksomschrijving was summier. Hij bleef pompen ook met een terugslagklep, na een telefoontje was het wel verholpen. Er moest een extra slangklem om ,die niet in de verpakking zat . Nu werkt hij prima. Groeten Willem.

Zeer professioneel, steeds correct.

Zeer snelle verwerking van de bestelling, een snelle levering en een goede aftersales service. Ik vind het top.

Heel mooi om te lezen! Hopelijk tot een volgende keer. Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

Goed geregeld

Op tijd afgeleverd, pomp werkt uitstekend !!

Bedankt voor de positieve review, daar doen we het voor! Vriendelijke groet, Donny Halvewerk.nl

zeer snel geleverd

uitsekend

uitstekend ,niets aan toe tevoegen

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar info@halvewerk.nl