Zeer snelle levering!

Snelle levering, product zoals omschreven en van goede kwaliteit.

Heerlijk bedrijf. Duidelijke instructies. Aanrader!!

Broyeur. Eigen merk . Scheelt slok op een borrel. Vriendelijke lui. NB, mijn gegevens niet voor een mailing of verdere reclame gerbruiken. Ook mijn gfegevens niet doorgeven aan derden.

Snelle levering en correct!!!

Bestelling vandaag gemaakt en de tweede dag naar België gekomen!!! Super. En heel goede prijzen.

Eerste keer bij halfwerk

Zeer tevreden over prijs en kwaliteit,ook snelle levering naar België. Ook eerst via e-mail goede uitleg gekregen.

Alles netjes afgeleverd

Zeer vlugge levering en netjes

Goed product.

Halvewerk leverde een uitstekend en betaalbaar product. Ook de levering was super snel. De volgende dag in huis. Een goede leverancier.

Oplichterij!

We hebben twee originele Denso Denso 101211-1170 dynamo's besteld maar krijgen in plaats hiervan "Plus Line", zeer inferieure kwaliteit zonder CE keurmerk, toegestuurd. Deze kosten elders op het internet nog geen 80 euro per stuk. Direct contact opgenomen met Halvewerk waarbij werd toegezegd met een oplossing te komen en uiterlijk de volgende dag te worden teruggebeld. Dit is ondertussen weken geleden en nog altijd niets vernomen. Pas dus goed op, dit is bewuste oplichterij!

Beste klant, Wij hebben geen terugbelverzoek van u kunnen vinden maar dat is geen probleem. Als u ons zou willen bellen dan gaan wij direct samen met u kijken hoe we dit kunnen oplossen! Vriendelijke groet, Team Halvewerk.nl

Snelle levering van een prima product

Prima service. Snelle levering van een prima product tegen een scherpe prijs. Top!

Helemaal goed

Snel het product kunnen vinden op de site. Daarna was de afhandeling een fluitje van een cent. En als klap op de vuurpijl binnen24 uur keurig netjes geleverd. Hier werd ik helemaal blij van, ik weet in iedergeval waar ik de volgende keer bestel. Eigenlijk doet de naam van jullie tekort, bestellen was en is absoluut geen Halfwerk.

Voor een schappelijke prijs kan ik weer jaren vooruit

Gebruikt voor een toilet in de schuur die 30 meter verderop staat. Verticale afstand was dus belangrijk. Unit slaat kort maar krachtig aan. Vermaalt en verpompt goed. Vorige unit van een ander merk hield er na 8 jaar mee op.

De benodigdheden die ik zocht vond ik hier, duidelijk beschreven en kwaliteit voor goede prijs.

Top goed advies en goede levering

Snel en proffesioneel afvoer en lekker snel geleverd

Prima produkt

Netjes geleverd en voldoet aan de verwachtingen

Zoals het hoort

Snelle correcte levering van de bestelde artikelen.

zeer tevreden over levering en produkt

Mijn broyeur is binnen drie dagen geleverd en voldoet prima

makkelijke site

makkelijke site en snelle levering

Prima ervaring

Ook de filmpjes op internet ter verduidelijking is verhelderend en nuttig

Zeer goede kwaliteit perfect in orde en zeer snel geleverd

Alles dus OK.

Snel besteld en geleverd

Product voldeed aan de verwachting

prima service

Scherpe prijzen en bij problemen een klantvriendelijke en adequate oplossingsgerichte service.

Goede afwikkeling hoge verzendkosten

Product was prima. Snelle levering. Echter, voor het toesturen van een trekkoord in een enveloppe worden te hoge verzendkosten berekend! Jammer!

Niet compleet volgens beschrijving

Ik heb een motor gekocht doorgevraagd wat erbij hoort maar is dus niet compleet nu heb ik een andere die bij een ander bedrijf vandaan komt die wel goed is dus daarom mijn onvoldoende

Beste klant, Indien u niet tevreden bent kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice. Zij gaan kijken of ze u nog kunnen helpen. Wij horen graag van u! Vriendelijke groet, Team Halvewerk.nl

Prima afhandeling

Snelle levering tegen een acceptabele prijs

Vraag over product werd snel beantwoord. Goede prijs in verhouding tot andere merken. Installatie was simpel. Bij bestellen kun je leverdag aangeven, echter een dag eerder geleverd.

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar info@halvewerk.nl