Snelle reactie op e-mails met vragen

Plezierige en adequate begeleiding via mail bij installatie met afwijkende afvoermogelijkheid. Het geluid van de broyeur valt wat tegen daar dit aanmerkelijk luider is (wel korter) dan bij onze vorige (Lomac)broyeur.

goeie honda motor

Honda motor gekocht en geleverd mits vertraging van enkele dagen.... maar motor paste perfect en de machine werkt nu zoals een naaimachientje bedankt

levering van de bestelling correct verlopen

aan te bevelen

Perfecte dienstverlening!

Halvewerk.nl reageert heel snel en accuraat wanneer een vraag wordt gesteld. Goederen worden snel geleverd aan scherpe prijs! 10/10

Top.

Super.

Top bedrijf

Goed en top bedrijf, genoeg keuze en snelle levering

Eenvoudig, compleet

Het enige wat ontbreekt is een goede manual met duidelijke tekeningen over hoe aan te sluiten. De afvoerende kan is na even nadenken wel uit te vissen. Echter de aansluiting(en) waarop de douche/wastafel etc komen is niet echt duidelijk. Heb het apparaat zelf nog niet kunnen testen (pand in aanbouw) en de opvoerhoogte die ik feitelijk nodig heb is maar 10cm dus dat zal wel werken Wat ik wel heel vreemd vindt is de in de manual genoemde noodzaak het apparaat iedere 6 maanden te reinigen, aan de binnenkant. Andere merken sluit je aan en die werken meer dan 10;jaar probleemloos. Nu gaat het hier om douchewater of wastafel water, maar andere systemen vermalen eerst en pompen dan op. Het betekent ook dat je de pomp niet 'weg kan bouwen" op een moeilijk bereikbare plaats, maar hem in het "zicht" moet houden. Natuurlijk kan iedere pomp kapot gaan, maar ieder half jaar openen en schoonmaken is natuurlijk iets wat "niemand" doet, maar daarmee vervalt wel de garantie. Het "halve werk" blijkt dan eigenlijk het "dubbele werk" te zijn. Verder lijkt de pomp degelijk gebouwd, maar alles bepalend is natuurlijk de elektromotor. Die moet het goed en langdurig doen. Ben benieuwd of hij wel goed afpompt, maar dat zal wel.

Snel en correct

Snelle en goede levering

Zeer tevreden over dit bedrijf, alles snel geleverd.

Super snel en scherpe prijs

Gemakkelijk besteld en snel geleverd.de sani broyeur was eenvoudig te installeren.

Juiste materiaal geleverd op tijd.

Reuze goede aankoop.

Ik kocht een partij klembussen en ben zeer tevreden over mijn aankoop, bleken van gekend merk te zijn wat ik niet verwacht had. Kwaliteit voor goede prijs, elders???veel duurder.

Zeer vlotte levering goed en snel geholpen aan. De telefoon. Heb al eerder wat gehaald

snelle levering en groot assortiment

duidelijke website. Groot assortiment en op voorraad. Snelle levering

Veel onderdelen van machines

Ik was opzoek naar onderdelen van een honda GX390 en tot mijn verbazing is er elke bout of wat dan ook te vinden. Wat je niet van iedere website kan zeggen ! Voor mij hoort zo een onderdelen website te zijn. Alles is te bekijken op een onderdelen lijst en te bestellen. Meeste is op voorraad en je hoeft niet wekenlang te wachten moest het toch niet binnen zijn, top !

Snel en netjes geleverd

Snelle afhandeling en levering van een netjes uitzien de product.

Alles in orde

Alles in orde goede service

Product is snel geleverd, is geïnstalleerd en werkt perfect.

Halvewerk levert topwerk, doet gewoon wat het belooft. Helemaal top.

Halvewerk levert topwerk, doet gewoon wat het belooft. Helemaal top.

Pakje was door post.nl verloren maar kreeg netjes een nieuwe toegestuurd

Hele goede service

Het ging allemaal goed met bestellen

Snel geleverd!

Mijn bestelde product was de volgende dag al geleverd,top!

top aflevering

vlotte levering van het juiste onderdeel

Veder heb ik niks op aan te merken

Lonnekerbrugstraat 102

7547 AK Enschede

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar [email protected]