Het juiste onderdeel snel ontvangen.

Het juiste onderdeel snel ontvangen.

Snel te vinden op 't net en na betaling een snelle levering

Correct snel en prima kwaliteit.

Ik bestelde een sanidrome afvoerpomp systeem deze werft snel geleverd en werkt perfect.

Gewoon goed.

Snelle levering.

Zeer tevreden over de snelle levering.

Zeer tevreden over de snelle levering

Snelle levering. Goede prijs.

Prima broyeur met al het benodigde erbij.

Artikel besteld en volgende dag geleverd

Mijn elektrisch toilet (broyeur) maakte een geluid van een oude tram die gierend tot stilstand komt! Maar na twee nachten met SFA ontkalker is het leed geleden en kan ik weer zonder oordoppen in het toilet doortrekken! Mvg Edith Platschorre

Foute bestelling wordt zonder extra kosten omgeruild! Top geregeld!

Top vlugge bediening

Vlugge bediening en alles past En machines werken terug

Zeer efficient

Snelle levering, goede prijs kwaliteit / verhouding

Helemaal goed.

Perfect gegaan. Geleverd wat gevraagd is en op het afgesproken moment. Kan niet beter!

Zeer goed, duidelijke website en snelle levering voor een goede kwaliteit prijs verhouding.

Super goed

Bedankt u

Ik raad het aan. Ik had een succesvolle ervaring met hen. Ik bestelde een stuk en snelle levering

Groot assortiment en supersnel geleverd

Heb de laatste tijd best wat artikelen besteld bij Halvewerk.nl voor een speciaal project wat ik aan het ontwikkelen ben. Alle keren was het vandaag besteld en de andere dag binnen. Artikelen die op voorraad zijn en na 15.00 uur besteld werden waren zelfs de andere dag binnen. Tja, daar kan ik maar 1 ding op zeggen da's geen half werk. Ben dan ook blij dat ik deze leverancier gevonden heb en zal daar zeker nog meerdere keren materiaal bestellen wanneer ik weer wat nodig heb.

Snelle correcte levering

Alles verliep naar wens. Goede prijs ook.

Snel deskundig advies en adequate oplossing

Mijn vuilwaterpomp werkte niet meer goed. Met snelle reactie werd geconstateerd dat er ontkalkt moest worden. Ontkalk vloeistof werd snel geleverd en loste het probleem op. Top!

Goeie service

Goeie service

Product is super

Product doet wat het moet doen. Blij dat ik het heb.

Heel overzichtelijk, snelle levering en korrekt

Bestelling geplaatst en binnen paar dagen product in huis, keurig verpakt.

Prima met alles.

Alles vlot en goede dienstverlening. Toestel maakt wel wat meer geluid dan 'geluidsarm' maar dat is niet onlogisch. En motor moet wat geluid maken , kan niet anders. Maar ok valt wel mee...

Mensen die de tijd nemen om iets rustig en met kennis van zaken uit te leggen. Volgende keer zeker weer terug bezoeken.

Snelle levering helemaal top

Ben zeer te spreken 1 maar pakket was afgeleverd bij buren omdat ik niet snel genoeg open deed

Erg goed.

Snelle levering, ook bij 24 hydrauliek. Ik ben groter klanten aan het werden om hier te kopen.

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar [email protected]