Te weinig klemmen om alles vast te zetten

Communicatie over nalevering had duidelijker gekund

goede prijs, snelle levering

Zonder enig probleem de juiste spullen in huis voor een goede prijs.

prima produckt snelle service

goed bedrijf met snelle service

De goede V snaar binnen 3 dagen

Goede website. Snel geleverd

Goede site

snel en goed

Perfect past precies

Goede pakking

Super snelle levering

terwijl op de site vermeld stond 1 week levertijd was toch die bestelling super snel geleverd. Exact de zelfde broyeur besteld als de vorige. Ik hoop alleen dat deze iets langer mee gaat als de vorige.

Aangenaam verrast!

Hallo , Toen ik op zoek was naar een nieuwe aandrijflijn voor een project dat ik gestart ben kwam ik jullie tegen op het grote web. Ik heb dan ook onmiddellijk de benodigde electromotor besteld, echter de bijhorende vertragingskast was dubbel zo duur bij Halvewerk als bij Techniekwebshop , anders had ik die ook bij jullie besteld .

Een probleem was dat PostNL het 5 minuten voor de aangekondigde tijd zogezegd aanbood (waarschijnlijk niet) en het tweede adres (een postNL punt) gebruikte: ik was thuis voor niets. De tuimelaars voor de Honda zitmaaier met motor GXV390 werken perfect.

fantastisch

Ik was verrast door de eerlijke prijs , de snelle bezorging en de goede kwaliteit . Dadelijk na bezorging op mijn tuinfrees geplaatst ( paste perfect ) olie en benzine erin en hij loopt als een klok , ik ben 100 % tevreden en kan iedereen Halvewerk aanraden

Buiten mijn verwachting

Snelle levering. Deze vervangmotor past uitstekend op de grasmaaier, zelfs de bevestiging en de gaskabel past. Deze klus was veel eenvoudiger dan ik had verwacht.

Eenvoudig bestellen en snelle levering

Mijn artikel makkelijk kunnen vinden in de webshop, was niet voorradig en toch snel bezorgd. Veel sneller dan verwacht.

Snelle levering, motor voldoet aan de vooropgestelde creteria

Prima motor

Snelle levering, top!

Het bestellen was makkelijk en had m snel in huis.

Al het bestelde op tijd en goed verpakt geleverd

Kan niet beter

Goede prijs en snelle levering

super snelle bezorging

super snelle bezorging en vriendelijke klantenservice

Top!!

Mooie kwaliteit ,juist wat ik zocht ...goed verpakt ....

Snel geleverd zoals beloofd

Snel geleverd zoals beloofd

goed en snel geholpen

Had wat problemen om het nodige pompje te vinden maar ben telefonisch uitstekend en doeltreffend geholpen.

Keurige afhandeling; snelle bezorging.

Na enig zoekwerk bij halvewerk uitgekomen. Superscherp geprijsde sanibrouyeur. Probleemloze installatie door complete levering. Alle mogelijke aansluitingen zitten erbij. Kortom prima! Tevreden!

Perfecte service!

Zeer goede service! De bestelling kwam heel snel bij mij! Ik ben zeer aangenaam verrast. Ik raad het iedereen aan die op zoek is naar een heel goed bedrijf!

Goed product, super snelle levering

Goed product, super snelle levering

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar info@halvewerk.nl