Zeer vlugge verwerking en aflevering van de bestelling! Topservice!

Ik ben zeer tevreden met de verwerking en aflevering van de bestelling. Een aanrader! Topservice!

Mijn bestelling is snel en goed aangekomen dank U wel

Een bestelling plaatsen bij Halvewerk is zeer gebruiks vriendelijk

Op zoek naar vuilwaterpomp, gevonden bij Halvewerk. Snelle levering en een geweldig apparaat.

Moet nog steeds geld terug krijgen nog niks

Alles is bijna goed heb iets geannuleerd maar me geld nog niet terug

Doe wat je beloofd, zo simpel is het eigenlijk

Prima montage filmpje en 2 keer gebeld met Bas. Bas weet raadt: duidelijk, vriendelijk en inhoudelijk precies wat ik nodig had. Complimenten. En o ja, het werkt prima

Altijd snel de volgende dag alles in huis

Heb meerdere malen spullen besteld en alles was de volgende dag in huis

Goedesevice

Goede service en snelle levering ruim aanbod van producten

Snelle levering, goede service

Snel antwoord op technische vraag. Produkt voldoet

Prijstechnische een fractie van de originele en is ook nog beter.

Ik heb in 2012 een originele Sanibroyeur geïnstalleerd. 700 watt voor 689,50 euro inclucief BTW. De drukregelaar was kapot. Nu koop ik bij Halvewerk een 600 watt voor 189,99 inclusief BTW en bezorging. maar zonder het woord Sani. Dat scheelt ruwweg 500 euro in mijn voordeel, terwijl alles duurder is geworden. De nieuwe heeft een beter bevestiging systeem, de kap is er makkelijker af te halen. En als je een vraag hebt krijg je een bekwaam iemand aan de telefoon.

Goede en snelle service

Goede informatie snel besteld en snel in huis Miste een onderdeel in de doos gebeld en meteen de volgende dag het onderdeel in huis waardoor we snel verder konden Dus een 10+ service

Goed en snel geleverd

Vlotte en snelle levering van de spullen en netjes verpakt.

Geen half werk

We hebben een goede sanibroyeur gekocht. Dit is al onze tweede en in de paar jaar is dit artikel niet duurder geworden. Alles wordt veel duurder, dus dit was voor ons een aangename verrassing. Bedankt.

perfect

prima ervaring, netjes geleverd

Op tijd geleverd volgens afspraak

Broyeur functioneert prima en was eenvoudig aan te sluiten

Snelle levering kon het 1 op 1 wisselen maar een paar aanpassingen gedaan canta rijd als nieuw weer

Heel goede service

Mijn bestellingen waren zoals afgesproken goed op tijd en waren goed verpakt bedankt voor de snelle service

Broyeur

Broyeur is snel verstuurd en was makkelijk te installeren. We waren blij dat we deze Broyeur hebben gevonden voor een goede prijs. Nu kunnen we onze wasmachine en droger in de kelder weer goed gebruiken.

correct, geleverd zoals besteld

correct, geleverd zoals besteld. Tevens hebben we een deskundige uitleg gekregen.

Snelle levering goede fotos (details) Eerlijke prijs kwaliteit

Goed product en snelle levering

Simpel aan te sluiten ,alles duidelijk uitgelegd en zijn tel goed bereikbaar als er problemen zijn Vakkennis

Snelle levering van de ontkalker!

Een dag na bestelling was de Sanibroyeur ontkalker al geleverd.

snelle en correcte levering

snelle levering en duidelijke webshop

Geen problemen

snelle levering prima prijs

Halve werk heeft een bijzonder assortiment met producten die je elders niet of alleen veel duurder vindt.

Lonnekerbrugstraat 102

7547 AK Enschede

Over Halvewerk.nl

Al jaren de specialist op het gebied van benzinemotoren, dieselmotoren, telescoopladders en broyeurs. Wij bieden producten van A-merken en onze eigen hoogwaardige vervangers aan. Voor vragen zijn wij bereikbaar via telefoonnummer 053-7113650. Mailen kan ook naar [email protected]