Snelle levering en leuke acties

Mijn ervaring met topjurken is uitstekend. Vaak leuke korting acties op mooie merken en snelle levering. Met een leuk persoonlijk kaartje erbij. Ga zo door !

Alles top geregeld!

Een fijne overzichtelijke website. Gemakkelijk te bestellen en top geleverd! Ik kreeg bericht dat de verzending 1 dag vertraging opliep. Heel keurig gecommuniceerd.

Top service bij Topjurken.nl

Al de volgende dag lag mijn bestelde jurkje keurig verpakt in de brievenbus. Netjes verpakt en voorzien van een vrolijk kaartje.

Gewoon prima jurk, prima bezorgd.

Gewoon prima jurk, prima bezorgd.

Alles verliep heel vlot en correct

Superjurk!

Kan niet anders zeggen, supergave jurk van K-Design, past perfect, vlot en correct geleverd, heel blij mee!

Top service!

Top service! Prachtige jurken!

Top te klein gekocht. Teruggestuurd wel een bevestiging gekregen maar zit na 1,5 week nog te wachten op crediteringen. Vreemd. Nodige correspondentie geweest. Krijg een naar onderbuikgevoel. Correctie: zeer onrechtmatige beoordeling. Creditatie was wel degelijk zeer vlot uitgevoerd. Echter ik had op de verkeerde rekening gegekeken. Dus bij nader inzien krijgen ze van mij een 8 ! Ik raad Topjurken zeker aan; ze hebben prachtige kwaliteits kleding.

Beste Christien, Dank u voor uw beoordeling. We hebben begin deze week contact met u hierover gehad. Zoals aangegeven is de top donderdag 14 Oktober bij ons binnengekomen en dezelfde dag door ons gecrediteerd. Het bedrag is door Sisow (ons kassasysteem) vrijdag 15 Oktober aan u terugbetaald. Dit is ook door Sisow bevestigd. Het bedrag is terugbetaald op uw SNS rekening waarmee u de order heeft betaald. Wellicht checkt u een andere betaalrekening? Zou u de juiste SNS rekening nog een goed willen checken? De terugbetaling staat niet op Topjurken maar onder Sisow. Wellicht is dit u niet duidelijk. U kunt dit ook controleren door op het gecrediteerde bedrag te zoeken. Bij vragen of onduidelijkheden staan wij u uiteraard heel graag telefonisch of per e-mail te woord. mvg, Topjurken

Geweldige service

Correcte bediening,op tijd geleverd goeie service

Leuke jurken en veel keuze

Denkt met de klant mee!!!!

Top, top, top! Bestelling gedaan met een wens. Ze hebben mij persoonlijk gebeld en meegedacht. De volgende dag mijn pakketje opgehaald bij een afhaalpunt en bij het openmaken zat naast de jurk een handgeschreven briefje bij. Ga zo door! Jullie maken het verschil!!

Top service!

Top service en snelle levering. Ik raad deze site voor iedereen aan.

Topjurk

Zeer mooie jurk en snelle levering, Top

Prachtig

Heerlijke jurk precies de maat

De items die ik bestelde zijn van goede kwaliteit. Goede service bij het ruilen van 1 item vanwege de maat.

Goede kwaliteit, snelle service.

Zeer blij met mijn bestelling snel geleverd met een persoonlijk geschreven kaartje erbij! Erg leuk. Ga hier zeker nog eens bestellen. Bedankt Topjurken!

Jurk volgens omschrijving en was een leuke aanbieding. Snelle levering

Snelle levering, goede webshop.

Fijne webshop, snel geleverd.

Snelle levering.

Fantastische producten

Fantastische producten voor een goede prijs. Service is ook top!

Alles goed verzorgd binnen gekregen

Erg goed

Er mooie kleding

Maar moest helaas jurk retour doen en als er geen DPD in de buurt is moet je via post doen en dat vindt ik dan erg duurvoor een retour dus ik ga niet nogmaals wat bestellen helaas

Prima.

Correcte levering. Aanbieding van korting keurig verwerkt

Snelle levering!

Netjes verpakt. Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij de bestelling zit.

Over Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, K-design, Lizzy&Coco, Only-M en Miss Me jeans (exclusieve Miss Me dealer voor Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).