Leuke betaalbare kleding. Klopt in de praktijk met de kleuren en details van de foto’s. Zeker goede service.

Fijne ervaring ga zeker vaker bestellen

Mooie jurken toplevering!

jammer van de retourkosten

Mijn tweede bestelling, graag wilde ik gebruik maken van de mogelijkheid om de retourkosten die ik n.a.v. mijn vorige bestelling als korting op deze bestelling kon terugkrijgen, te ontvangen. Jammer dat ik daardoor geen gebruik kon maken van andere gekregen kortingscodes, teruggave van retourkosten vind ik iets anders dan een gewone kortingsacties, maar je ontvangt deze teruggave als kortingscode en die kun je maar één tegelijk gebruiken. Toch nog een keer geprobeerd, heel blij met één van de twee bestelde artikelen, de ander voldeed echt niet aan de verwachting n.a.v. de tekst en foto's. Nu dus weer retourkosten moeten maken. Jammer, ik vind het aanbod K-design erg leuk en nette prijzen, maar dit retourbeleid maakt het echt minder aantrekkelijk. Zit nu steeds met kortingscodes met een beperkte geldigheid.

Prima webshop. Duidelijke foto's en omschrijving van het product.

Goede service en snelle levering. Ook goed verpakt.

Top service. En leuk presentje.

Super tevreden. Correct.

Het hele proces verliep zoals het hoort. Van bestelling tot aankomst van de jurk. En het aller belangrijkste de jurk voldeed aan de verwachtingen en paste precies. Nu ben ik ook een groot fan van Lizzy en Coco. Ik heb er zeker al 10 in mijn kast hangen. Ze zijn reversibele , makkelijk wasbaar en strijkvrij. Zeker in de zomer zijn zeer aan te raden.

Prima geslaagd en snel afgeleverd

Voor mijn vakantie nog snel wat mooie jurken en een blouse besteld bij topjurken. Snel geleverd en mijn garderobe is weer zomer/vakantieklaar.

Altijd leuke prijzen en snelle levering

Altijd leuk om even te snuffelen bij Topjurken, veel keuze, leuke aanbiedingen en altijd netjes en snel geleverd.

Zeer snelle verzending.

Zeer snelle verzending en een mooie jurk!

Kwaliteit snelle levering

Mijn favoriete merk Jane Luska via internet te verkrijgen. Ik ben er blij mee.

Duidelijke site

Prima levering vriendelijk geholpen met mijn telefonische vraag.

Prachtige jurk

Mooie stof, precies goed, mooie pasvorm en kleur zoals de afbeelding. Blij mee.

Genoeg keus, levering kan wat sneller.

Goed geregeld

Mooi website dienook klopt en snelle levering

Mijn eerste bestelling bij Topjurken, was top.

Snel geleverd en helemaal naar mijn zin.

Snelle levering en super kwaliteit

Snel en correct

Er werd direct gebeld over een foutje in mijn adres. Zorgvuldig afgehandeld door topjurken.

Snelle levering en keurig verpakt

Positief

snelle verwerking

snel en netjes antwoorden goede verpakking

Topmerken heeft een TOPSERVICE

Wordt heel snel, netjes verzorgd opgestuurd.

Had levering thuis gevraagd

Niet aan huis geleverd, maar in afhaalpunt

01-08-2022 Beste Lieve, Mede dankzij onder andere uw beoordeling hebben wij vanaf 02 Augustus ons verzendbeleid aangepast. We willen u heel graag melden dat wij vanaf morgen 02-08-2022 via PostNL gaan verzenden naar huisadressen in België. De klant heeft de mogelijkheid om, indien gewenst, een pick-up point te kiezen via een lijst die men te zien krijgt wanneer een postcode ingevuld wordt. Wij hopen in ieder geval dat we, door deze verbetering in onze verzendservice, uw vertrouwen terug kunnen winnen. Mvg, Topjurken 25-07-2022 Beste Lieve, Dank u voor de beoordeling. Bestellingen naar België en Duitsland worden sinds Juni standaard naar een DPD afhaalpunt gestuurd. Mocht de afstand te groot zijn dan passen wij dit aan naar het huisadres. Uw DPD afhaalpunt is op 1,2 kilometer van uw woonadres gevestigd. Het grote voordeel hiervan is dat u het op een eigen geschikt moment binnen 5 dagen kunt afhalen. De link van de zending ontvangt u per e-mail van ons zodat u het pakket kunt volgen tot aan het moment van afhalen. Mocht u dit als onprettig hebben ervaren dan betreuren wij dit zeer. Mvg, Topjurken

Top web shop

Altijd snelle levering. Bij retour snelle afhandeling. Joyce is altijd vriendelijk en correct en doet werkelijk alles om de klant tevreden te stellen

Overzichtelijke website, snel geleverd

Ik was op zoek naar jurkjes in een specifieke stof, en was aangenaam verrast door de keuze op de website. Geleverd binnen termijn en ontzettend tevreden over de kwaliteit, ik zou hier zeker nog eens bestellen

snelle afhandeling en levering.

jurk besteld, werd snel geleverd.

Snel, duidelijk en prima

Snelle levering, fijne website. In één oogopslag kun je al zien in welke maat een item op voorraad is.

Over Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, K-design, Lizzy&Coco, Only-M en Miss Me jeans (exclusieve Miss Me dealer voor Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken & Lifestyle artikelen behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).