Snel, netjes en attent!

Zeer snelle en correcte bezorging, met een persoonlijk kaartje! Prima website, duidelijk en makkelijk, ik bestel al mijn jurken hier.

Klasse

Snelle bezorging. En toen ik de vorige keer besteld heb was ik ook super tevreden over hun klantenservice. Ik ben vooral gechanteerd van hun acties .. Dus ik hou hun site zeker in de gaten.

De jurk die ik heb ontvangen, is helemaal oké. Precies zoals ik had verwacht, top

TOP!!!

Prima kwaliteit jurkje. Heerlijk stofje dat niet kreukt.

Mooie jurken, prettig geprijsd, supersnel geleverd

Mooie jurken, prettig geprijsd, supersnel geleverd en een leuke persoonlijke noot van de medewerker erbij! Kortom aanrader!!

Top web shop

Al lang klant bij top jurken.Altijd goede service. Snel reactie bij info over de kleding. Hele snelle levering en retouren correct afgehandeld.

Fijne service, snelle levering en goede afhandeling van de orders

Betrouwbaar bedrijf, levert snel de bestelde items en altijd een met de hand geschreven kaartje erbij.

Toppers bij Topjurken!

Toppers bij Topjurken! Snelle levering van topmerken van top kwaliteit.

Geweldig , veel keus, ook als je vragen hebt, wordt je keurig te woord gestaan. Ik ben erg tevreden

Fijne webshop

Fijne webshop met grote keuze en snelle levering

Toppers

Klantenservice super en snelle afhandeling van vragen!

Vlot geleverd

Vlot geleverd

Helaas geen gratis mondkapje ontvangen

De bestelde broek (met nog eens 10% extra korting) keurig en snel ontvangen. Helaas is het beloofde gratis mondkapje van Jane Lushka niet mee geleverd.

Response from the business owner

Beste Jantine, Dank u voor uw beoordeling. We hebben uw order erbij genomen en zien dat het orderbedrag van uw bestelling lager is dan de gestelde €200 voor het toevoegen van een gratis JL uitwasbaar neus- en mondkapje t.w.v. €9,95. Bij een bestelling vanaf €200 mogen klanten dit artikel gratis toevoegen. We hopen u hiermee een goede uitleg gegeven te hebben waarom dit gratis artikel niet is toegevoegd aan uw zending. Mvg, Topjurken

Mijn adres voor Missie jeans!

Ben al jaren fan van MissMe die ik tijdens mijn reizen in Amerika tegen kwam. Goede service en levering!

Prima, geregeld !

alles volgens afspraak geregeld, er is niets fout gegaan!

Eenvoudig te bestellen! Vlotte levering!

Veel keuze van prachtige merken! Eroke is mijn favoriet en was leverbaar in de goede maat voor een mooie prijs. Daarom bestellen en 2 dagen later geleverd in keurige verpakking met een persoonlijk kaartje!

Het proces van bestellen t/m de ontvangst verloopt goed en snel.

Goede en vlotte service: Voorafgaand aan het bestellen van een jurk met sjaal uit de Lizzy & Coco najaarscollectie heb ik via mail geïnformeerd naar de detail-maten van de XL-versie. Ik ontving praktisch direct een antwoord. Het hele proces van bestellen t/m ontvangst verloopt goed en snel. De artikelen zijn altijd keurig verpakt.

Compleet en snel

Zoals gezegd kwam het bestelde boven verwachting snel bij het afleveradres aan. De inhoud voldeed volledig aan mijn verwachting

Mooie kwaliteit

Bestelling en bezorging verloopt super goed

Heldere en toegankelijke site

Snelle service van de mogelijkheid tot betalen tot de communicatie mbt de levering. Ik waardeer altijd de persoonlijke noot van diegene die mijn bestelling heeft nehandeld. Maakt mijn online aankoop toch meer een 1 op 1 contact ipv een puur zakelijke aangelegenheid.

Mooie collectie. Snelle levering

Top site

Snel geleverd en een goede kwaliteit

Heel fijn geholpen. Telefonisch contact meer dan goed. Zeer vriendelijk en doortastend. Ik had een xxl besteld en dat moest een xl zijn. Prima opgelost. Ik raad topjurken aan.

mooie collectie, snel antwoord, goed advies

correcte service, snelle levering, met zorg verpakt

HEEL TEVREDEN

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, Lizzy en Coco en Miss Me jeans (exclusieve dealer voor o.a. Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement