Vrij snel ontvangen

Moest wel even wennen hoe het bij jullie ging. Maar had het vrij snel in huis.

Helemaal top

Goede omschrijving van de maat waardoor ik een maatje groter heb besteld. Paste precies, erg fijn

Snel binnen goede service

Mooi zoals foto en beschrijving

Snelle levering goed verpakt

Slechte service bij slechte kwaliteit jurk

Ik had een prijzige jurk gekocht na 1 dag dragen was deze erg pillig en de stof zag er niet mooi meer uit.. maar na 2x gemaild te hebben hoorde ik niets meer en kon er niets aan gedaan worden.

Response from the business owner

Goedendag Corina, Allereerst dank voor de beoordeling. Graag willen wij u verwijzen naar het mailcontact die wij hierover met u hebben gehad en lichten deze graag nog even toe: De pluisjes of pillen op kleding ontstaan door de wrijving van de stof. De vezels van de stof wikkelen zich als het ware om elkaar aan de oppervlakte. Hierdoor ontstaan kleine pluisjes. Dit kan gebeuren tijdens het dragen van de kleding als tijdens het wassen. Tijdens het dragen van je kleding ontstaan pillen vooral op plaatsen waar veel wrijving plaatsvindt: onder de oksels, op de ellebogen, in de hals en op het zitvlak (bijvoorbeeld bij jurken en rokken). Of wanneer je met je buik tegen een tafel aan zit of bijvoorbeeld de riem van je schoudertas of autogordel. Pillen ontstaat altijd na een bepaalde wrijving, pillen ontstaan niet spontaan. Helaas kunnen we daarom op pillen geen garantie geven. Wel kunnen wij u hiervoor een handige tip geven welke wij u ook per e-mail hebben gestuurd; Er zijn apparaatjes op de markt waarmee u pillen zeer eenvoudig verwijdert door het zachtjes over de aangedane plek te halen. Dit apparaatje heet "pluizenverwijderaar voor kleding" en kunt u eventueel online bestellen. We hopen dat u met deze tip de pillen kunt verwijderen en u nog veel draagplezier kunt beleven van uw jurk! Liefs Topjurken

Mooie producten, genoeg keuzes en super snelle levering.

Snelle levering, mooie kleding

Alles wordt netjes en snel geleverd. Kwaliteit kleding uitstekend

Mooie kleding en goede service!

Leuke website, mooie kleding, snelle levering en goede service (weet ik uit een eerdere ervaring met een zoekgeraakt pakket). Top!

Prachtige kwaliteit

Snel en netjes geregeld

Snelle service en prachtige jurken

Snelle service en prachtige jurken

Super snelle levering en een mooi product.

Super snelle levering en een mooi product

Snelle levering en goede service.

Snelle levering goede service en een prachtig product.

Mooie kleding en netjes op tijd geleverd

Al altyd mooie kledy gekocht

Zeer goede service vandaag besteld sanderdaags geleverd

Mooi kleedje en goed verpakt en direct geleverd zeer correct.

Snelle levering. Contact via mail ook snel

Helaas mijn bestelling moeten retourneren omdat de maat te groot was. Via mail contact gezocht en volgende dag al antwoord.

Super snelle en correcte bezorging

Pracht kwaliteit!!!!...

Snel besteld en snel bezorg!

Blij met m’n mooie jurk!

Fijn bedrijf, snelle levering.

Mooie website

Eerste keer bij gekocht. Mooie collectie en de correcte prijzen. Zeer vlotte bestelling en snelle levering. Zeer tevreden

Boos

De levering ging heel snel, maar op de dag dat ik de jurk ontving, was hij opeens 30% afgeprijsd, dat vind ik niet netjes.

Response from the business owner

Goedendag Annelies, Dank u voor uw beoordeling. We begrijpen dat het heel vervelend is wanneer de prijs van een artikel tijdens de Sale periode ineens lager is dan wanneer u het aankocht. Dit moment is helaas niet te voorkomen. Ten tijden van schrijven is de Sale bij Topjurken in volle gang aangezien we binnenkort de nieuwe najaar collecties zullen ontvangen. We moeten dan ruimte maken voor deze nieuwe items en daar hoort een Sale periode aan vooraf. We hopen dat u, ondanks uw hogere aankoopbedrag, toch heel veel draagplezier beleeft van uw kledingstuk! Liefs Topjurken

Alles was in orde bij levering

Op een vrijdag besteld en de week er op woensdag kon ik het gaan halen…ik dacht in eerste instantie dat het wel thuis zou geleverd worden en niet op een afhaalpunt moest afgehaald worden.

Jammer dat je verzendkosten boven de 100,- pas gratis is. Maar verder fijne website snelle levering en snelle verwerking.

Snel en correct

Ik heb mijn bestelling de dag erna al mogen ontvangen.

22 Sprendlingenstraat

Oisterwijk 5061KN

About Topjurken

Topjurken.nl is dé online Fashion & Lifestyle shop met trendy topmerken als onder andere K-design, Aime Balance, Only-M en Le Feu sfeerhaarden. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Heb je een vraag dan kun je ons 24/7 bereiken via [email protected] of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).