Stipte levering

De levering verliep snel en perfect. Spijtig genoeg voldeed de jurk van K-design niet aan de verwachtingen en moest ik hem retour sturen. Dit is echter niet de schuld van de winkel. Het gebeurt de laatste tijd wel vaker dat de kleuren op de foto 's van K-design totaal niet overeenstemmen met de realiteit. Vroeger was dit veel minder het geval.

Positieve ervaring!

Wist niet wat ik kon verwachten. Maar ben heel tevreden met mijn aankoop. Snelle levering, snelle reactie na vragen over bestelling, reële prijs.

Bestelling/product precies zoals vooraf omschreven. Snelle levering, goed en zorgvuldig verpakt, heel attent kaartje erbij. Een plezier om zoiets te ontvangen. Hulde.

Top service!

Prachtige jurken, goede pasvorm en fijne stof. Snelle verzending. Goede communicatie via de mail.

Fijne webshop

Uitgebreide collectie, snelle levering en fijne service

kiezen en bestellen vlot

Grote keuze, bestellen en betalen gaat vlot. Levering is een ander verhaal van hoop, veel geduld en teleurstelling.

Response from the business owner

Beste Carine, Dank u voor uw beoordeling. Er zijn helaas wat problemen met de bezorging geweest. Nogmaals onze excuses hiervoor. Gelukkig is het pakketje toch nog correct door de bezorgdienst bij u geleverd. Weliswaar later dan dat wij allen hadden verwacht. We hopen dat het artikel naar wens is en zien u heel graag weer terug in onze webshop. Ik wil u graag eraan herinneren dat u om een andere vervoerder kunt vragen bij Topjurken. We verzenden dan echter wél naar het dichtstbijzijnde pick-up point aangezien wij met PostNL of DHL geen contract hebben. mvg, Topjurken

G

Goede service..vlug geleverd..top

Een absolute aanrader!

Leuke kledij, veel keuze en goede, snelle service.

Snelle correcte levering, mooie kwaliteit

Prachtige jurk....heerlijke stof..

Snel geleverd en een heel mooie kleur

Fijne webwinkel.ook fijne persoonlijk contact

Altijd fijn geholpen. Snel je besteling en snel afgehandeld

Prachtige jurken en heel snel geleverd.

mooie collectie!

wat een geweldige site met leuke jurken! prima geslaagd! en perfect afgeleverd.

Snelle levering top

En de jurk is prachtig

Goede service en kwaliteit

Snelle levering, mooie kwaliteit en ook voor een goede prijs!

Snelle levering van mijn favoriete merk

Ik ben een groot fan van K-design jurken. Ik kan ze gewoon blind kopen. Altijd goed. En fijn dat bij Topjurken de bestelling snel verzonden wordt en als vaste klant ook nog eens korting. Wat wil je nog meer?

Snel ,netjes ,goede kwaliteit

Lang gezocht naar n leuke jurk voor mijn 70 ste verjaardag eindelijk bij jullie gevonden ik had nog nooit van topmerken gehoord ,,maar voortaan horen jullie meer van mij hartelijk bedankt nia

Goede service nadat DPD het pakket was kwijt geraakt. Persoonlijk contact als het nodig is.

Mooie site, snelle levering en afhandeling. iets persoonlijks voelt heel goed. Gewoon geweldig.

Terugsturen belachelijk duur!

Het terugsturen koste me € 11.60 want het paste niet. Dus nee ik koop er nooit nog iets.

Response from the business owner

Goedenavond Carolina, Dank u voor uw review. Graag geven wij u uitleg over ons retour beleid. Wanneer u een bestelling bij ons plaatst en deze is niet naar wens, dan kunt u deze uiteraard binnen 14 dagen retourneren. De bezorgkosten die door u betaald zijn bij het plaatsen van de bestelling ontvangt u in zijn geheel terug. Deze betalen wij dus volledig. Wanneer u iets retourneert betaald de klant de retourkosten (zoals vermeld op onze website). Welke vervoerder er gekozen wordt is geheel aan u. De ene vervoerder is voordeliger dan de andere. U kunt online een vergelijk doen tussen alle vervoerders. Echter; voor de door u betaalde retourkosten ontvangt u van ons een kortingscode tot max. €6,95 welke u bij een nieuwe bestelling kunt gebruiken. U ontvangt dus een korting van €6,95 op een volgende bestelling! Dit is een extra service welke wij onze klanten graag aanbieden en vinden het dan ook erg spijtig te lezen dat u hier niet tevreden over bent. Mocht u na dit bericht toch nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken via [email protected] We wensen u een hele fijne avond toe en hopelijk zien wij u weer terug in onze online shop Topjurken mvg, Topjurken.nl

Voor het eerst een jurkje bij Topjurken besteld. Levering was zeer snel, maar het allerleukste was dat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij zat. Het was écht een cadeautje uitpakken. Monique.

Heel snel geleverd helaas was de bestelde jurk te groot. Retour was heel snel geregeld.

Zeer snel met retournering Wordt dezelfde dag al behandeld

Fijne ervaring goede kwaliteit, En snelle bezorging

Snel en netjes afgeleverd.

TOP!!! Snelle en netjes afgeleverd.

Company details

22 Sprendlingenstraat

Oisterwijk 5061KN

013-2118388

[email protected]

About Topjurken

Topjurken.nl is dé online Fashion & Lifestyle shop met trendy topmerken als onder andere K-design, Aime Balance, Only-M en Le Feu sfeerhaarden. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Heb je een vraag dan kun je ons 24/7 bereiken via [email protected] of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).