Prima merken

Super snelle service

Leuke collectie met aparte jurken.

Prima servies

Prima levering erbij retour je geld meteen terug super

Snelle levering, mooi jurkje

Goede ervaring. Snelle levering, leuk jurkje!

Jurken zijn goed verpakt, handleiding retour is duidelijk, prima prijzen.

Goede ervaring met bestelling bij topjurken

Enige minpuntje is aantal dagen levertijd

Response from the business owner

Beste mevrouw, We hebben uw zending gecontroleerd en zien dat uw zending inderdaad iets langer onderweg is geweest dan gebruikelijk. Normaliter bezorgt DPD binnen 24 uur na afhaling van de pakketten. Helaas heeft er bij uw zending een week-end tussen gezeten waardoor de levering nog wat langer duurde. Onze excuses hiervoor! Mvg, Topjurken

Top service snelle afhandeling.

Top web shop

Ik bestel regelmatig bij Top jurken. Altijd correct behandeld zowel per mail als telefonisch. Ik beveel deze web shop dan ook zeer aan.

Snel verzonden en goede levering

Duidelijke site...hij kan op de mobiel beter! Producten zijn mooi van kwaliteit!!

Overzichtelijk, snel opgestuurd, afterpay erg prettig.

Goede website ..alles goed

Prima product en snelle levering.

Helaas had ik niet de juiste maat besteld dus moet het product retour.

Na vele bestellingen, dik tevreden!

Goede service. Snelle levering. Mooie kleding!

Super vriendelijke webshop

Ik ben zeer tevreden omdat Joyce altijd enorm vriendelijk en behulpzaam is. Fijne webwinkel met snelle levering en snel antwoord via mail.

Dank je wel Brigitte 😊 Fijne jaarwisseling en een fantastisch 2020! mvg, Joyce

Top precies zoals ik gehoopt had

Fijne levering

Snelle levering keurige verpakt

Keurig snel binnengekregen. Mooie kleding. Vriendelijk behandeld en op de hoogte gehouden over bestelling en levering via mail.

Overzichtelijk snel

Wilde een specifiek item hebben, mouwen voor onder een jurk. Snel gevonden. Snel thuis. Miste alleen een 3e haakje op de schouder, dan had mijn vorige model wel, maar bij t dragen bleef t keurig zitten.

Aparte jurken

Leuke webshop met aparte collectie

Snelle levering, nette verpakking

Goede service, voor herhaling vatbaar

Super winkel, snelle verzending, leuke aanbieding!

Super winkel, snelle verzending, leuke aanbieding!

Prachtige kleding, en snelle service's,

Heel vertrouwd en lekker snelle levering, met prachtige kleding

Mooie kwaliteit netjes verpakt , levering mag sneller

Super mooie jurk

Mijn ervaring is heel goed. De kwaliteit van de stof is heel goed. De modellen zijn mooi. Ik heb in het verleden al een jurk gehad van Jane Luska en hier heb een heel goede reactie op gehad.

Geweldig!!

Op mijn vragen werd snel en duidelijk geantwoord. Snelle levering en keurig verpakt!! Ga voor mijn kerst outfit weer hier shoppen 😊

snelle levering,

Jurk teruggestuurd vanwege de maat. Mooie jurk en ik hoop van harte dat de kleinere maat goed is

Response from the business owner

Beste mevrouw, Dank u voor uw gewijzigde beoordeling. We zijn blij te horen dat de eerste beoordeling niet bedoelt was voor onze webshop! :) Met vriendelijke groet, Topjurken

Filter on Language

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, Lizzy en Coco en Miss Me jeans (exclusieve dealer voor o.a. Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted