Snelle levering en snelle reactie op mijn mail. Helaas was er iets niet meer op voorraad terwijl ik besteld had. Ik werd netjes gebeld en gevraagd of ik een andere maat wilde of het bedrag terug gestort wilde krijgen.

Super mooie jurk, goede kwaliteit en snel geleverd

Super mooie jurk, goede kwaliteit en snel geleverd. Voor herhaling vatbaar

Perfecte levering en prachtige jurk

Alles prima, goed aangegeven wanneer het geleverd ging worden, de jurk en de maat zoals verwacht. Dus top!

Dat ze jou bestelling snel versturen

Binnen een paar sagen heb ik mijn bestelling binnen. Alles goed verpakt. De site is ook heel duidelijk

Betaalbare sale topjurken super geweldig

Goede ervaring snelle levering. En top kwaliteit jurken voor een leuke prijs

Super mooie jurken met snelle levering

Snelle levering, mooie jurken, snelle retourneren

Snelle levering Mooie jurken Snelle retourneren

Betrouwbaar

Doen wat ze beloven, snelle levering, kwaliteit, goede communicatie en bij retour binnen enkele dagen geld terug op rekening.

Mooie collectie en goede service

!

Helemaal super geregeld.

Top geregeld

Altijd goed

Alleen jammer dat ik mijn “gratis” kadootje niet mocht ontvangen….. Kleding altijd prima.

Response from the business owner

Hallo Nicole, Dank je voor de super mooie beoordeling! Wil je ons via info@topjurken.nl je order/factuurnummer doorgeven? Dan kijken we het v.w.b. het cadeau even na. Normaliter hoort deze nl. bij de bestelling te zitten, maar we sturen het natuurlijk heel graag nog even na. We horen graag van je! Liefs topjurken.nl

Super mooie jurk en snelle levering

Topjurken is een goeie web winkel het word snel bezorgd en ik ben heel blij met mijn jurk.

Ik kan niks slechts opschrijven. Duidelijke site leuke collectie en fijne kortingen. En het verzenden is ook ok.

Snelle levering en netjes verpakt

Nog nooit van topjurken gehoord. Kwam het toevallig tegen op Google. Mooie merken en snelle levering. Zeer tevreden. Ga zeker nog eens bestellen.

Snelle levering!

Makkelijk aankoopproces en snelle levering!

Goede en snelle levering

Goede kwaliteit kleding

Snelle levering, mooi product en een persoonlijk kaartje erbij van Joyce.

prachtige kwaliteit!, mooie kleuren

prachtig model, frisse kleuren en heerlijke travelstof. Krijg veel complimenten Snelle levering, echt een topjurk!

Voldeed aan alle verwachtingen

Snelle levering. Heel netjes verpakt. Leuk persoonlijk kaartje erbij

Kwaliteit zegt genoeg

Mooie Jane lushka broek voor een betaalbare prijs!

Super fijne webwinkel, snelle levering! Top!

Kwaliteits kleding

Mooie kleding , niet de standaard jurkjes en broeken voor een goede prijs.

Topjurken doet zijn naam eer aan

Absolute topjurken! Ok, ook de broeken en blousjes zijn natuurlijk geweldig. Leuke collectie, snelle levering en altijd vriendelijk!

Geweldig!!

Prachtige jurken, goeie pasvorm, en fantastische kleuren!!

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, K-design, Lizzy&Coco, Only-M en Miss Me jeans (exclusieve Miss Me dealer voor Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken & Lifestyle artikelen behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).