Duidelijke website, goede en snelle service

De website is uiterst toegankelijk en gebruikersvriendelijk. Betaling kan heel direct en vervolgens wordt snel alles in gang gezet met een goede communicatie over het proces en snelle aflevering

prima shop

De jurk is prachtig. Ben er heel blij mee.

heel goed

heel goed

Sne en goed

Snelle service, mooie jurk

Ruim aanbod en snelle levering!

Snelle levering en vlot retourproces met goede communicatie!

Ik heb helaas de broek moeten retourneren!!

Ik heb vaak een mis me jeans besteld, helaas was deze de verkeerde!! Ik kijk dan ook gauw om 1 nieuwe te bestellen!! Ik bel ook wel met uw medewerkster, die altijd vriendelijk is, en goede service!! Top Jurken, ook de naam doen jullie eer aan!! Groetjes Alice Thomasse Hasebroekstraat 34 2032ZT Haarlem

Snelle service, jammer van retourkosten klant

Goede communicatie. Snelle service. Alleen er zijn veel websites die werken met geen verzendkisten voor n gratis retour en zij niet.

Snel en netjes geleverd

Snel en netjes geleverd.

Heerlijk shoppen

Hier hebben ze mijn favoriete merk Lizzy&Coco! Mijn bestelling is altijd snel binnen en leuk en persoonlijk verpakt!

Snelle levering van mijn bestelling. Mooie kwaliteit!!!

Super! Top!

Mooie jurk: je krijgt wat je wilde.

Mooie stof en model. Valt wat ruimer.

Perfect geholpen

Perfect geholpen door Joyce, er waren wat hindernissen Met mijn laptop, en blazer is helemaal goed dankjewel.

Topjurken doet zijn naam eer aan !!

Hebben al vaker bij Topjurken besteld, altijd correcte en tijdige levering tegen zeer concurrerende prijzen. Topjurken ga zo door !!!!!!!!

Fijne site met fantastische kleding

Op de site staan keurig de maten (oksel tot oksel maat en/of de lengte) vermeld. Zo voorkom je dat je de verkeerde maat besteld. De bezorging verliep zoals beschreven staat en het was netjes verpakt.

Alles verliep zoals gewenst

De jurken en sjaals die ik besteld heb zijn top! Ook de verzending verliep soepel.

Wel goed

Jurken zijn wel goed ondanks XXL vallen ze toch iets klein. Waarom de verzending nou verzekerd moet?

Response from the business owner

Beste heer/mevrouw, Allereerst dank u voor de beoordeling. De maatvoering kan per merk verschillen. Vandaar dat wij bij "specificaties" de maatvoering hebben genoteerd. Aan de hand van deze maten kunt u de door u gewenste maat bestellen. Mochten de specificaties niet vermeld staan dan meten wij met liefde en plezier de maten voor u op :) Een verzekerde zending doen wij voor u en ons. Wij weten dan zeker dat het pakket snel en veilig bij u op de gewenste lokatie bezorgd zal worden. Wij wensen u heel veel plezier met de bestelde artikelen! mvg, Topjurken

mooie jurken, snel bezorgd

Ik heb drie verschillende jurken besteld, 1 in maat 38, 1 in 40 en 1 in 42. Ze pasten alle drie prima. Wat wel een beetje vreemd is, aangezien de maten verschillend zijn. Ik had de 42 echt niet kleiner moeten hebben, en de 38 echt niet groter. Het viel dus goed uit, maar het is wel gek dat er zoveel verschil in maatvoering is.

persoonlijke en snelle service

Fijn dat er nog plekken zijn met een persoonlijke touch ondanks dat het een webwinkel is. Kaartje bij je bestelling, snelle reactie als je per mail een vraag stelt en als er iets niet klopt wordt het direct rechtgezet. Behalve leuke kleding, dus ook leuke woning-/lifestyle spullen.

Mooie website en ruime keuze. Snel geleverd

Leuke collectie, goeie prijs en snelle levering

Snel en betrouwbaar

Snelle levering, goede communicatie en vooral..... een leuke jurk tegen een mooie prijs!

Prima site, heldere communicatie en mooie prijs!

Goed geleverd

Had losse mouwen besteld. Grootste maat besteld en dat was op aanraden van de website. Klopt goed. Mooie kwaliteit. Jammer alleen in zwart. Meedere kleuren zou fijn zijn zeker also je jurken zonder mouwen door wil dragon maar niet altijd met een vest of jasje

Prachtige jurken mooie kwaliteit en pasvorm toppers

Ook prachtige jurken mooie pasvorm en kwaliteit top.

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, K-design, Lizzy&Coco, Only-M en Miss Me jeans (exclusieve Miss Me dealer voor Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken & Lifestyle artikelen behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).