Superdeal

Heb me pakket gevolgd en zag dat het in Duitsland zat ipv in België heb een mailtje gestuurd en is direct opgelost heb dan toch binnen de 4 werkdagen me super mooi kleedtje ontvangen bedankt Joyce van topjurken nl

Mooie jurk

Jurk besteld die aan 2 kanten draagbaar is. Mooie stof, staat geweldig. goede bestelsite, prima service, op tijd geleverd. Kortom: zeer tevreden!

Positief

Goede levering

Netjes verpakt en snel geleverd

Top !!

Snelle levering,het artikel was exact beschreven,goede kwaliteit. Ben er tevreden mee ...

Snel, top ,perfect!

Op tijd geleverd volgens afspraak

Mail ontvangen wanneer je de bestelling zult ontvangen. Prima geregeld.

Betrouwbaar en snelle levering

Atikelen zijn uitgebreid beschreven. Ben erg tevreden over het assortiment en de levering.

Geen op of aanmerking top

Netjes verpakt, snelle levering

Netjes verpakt en snelke levering

Snelle levering en mooie jurken!

snel

heel snel geleverd mooie kleding en netjes verpakt

Great shop!

Fast delivery to the Czech Republic. Great quallity. Everything was without problems.

• Doporučili byste nás? Ano

Snelle levering, keurig verpakt, uitstekende producten.

Snelle levering, keurig verpakt, uitstekende producten.

Topper kan iedereen aanraden

Ik kende het merk al daarom was ik zeker van de pasvorm. Zit perfect en snelle levering. Ben zeer tevreden

Ik had eerste een broek besteld Die niet meer op voorraad was Gelukkig namen ze snel contact op en hebben ze een andere broek kunnen opsturen

Goede snelle levering

Prima snelle aflevering van de twee items die ik had besteld

Nette levering

Persoonlijk kaartje bij mijn bestelling en een snelle reactie op mijn vraag, ik ben erg tevreden.

geweldig

geweldige jurk ,snelle levering helemaal TOP!!!!!

Zeer goede service alleen jammer dat de kleine maatjes er vaak al.uit zijn Zou anders,veel meer bestellen ik kijk bijna dagelijks maar bijna nooit xs K design is,mijne favorite merk maar daar ontbreekt ook dikwijls xs Zelf ook al bij de nieuwe najaarscolectie

Response from the business owner

Goedemiddag Nina, Dank u voor de beoordeling! Fijn dat u aangeeft dat u graag meer XS van K-design wilt zien in onze webshop. We zullen hier rekening mee gaan houden. Wist u dat u bij ons ook maten kunt nabestellen die niet meer bij ons online op voorraad zijn? Wanneer deze bij K-design voorradig zijn bestellen wij deze heel graag voor u na. U kunt dit aangeven via info@topjurken.nl Mvg, Topjurken

Super goed geholpen

Wou graag een rok en deze is speciaal voor mij besteld en ik had deze binnen 2 dagen!

Levering snel.

Prima.

Super tevreden over mijn broek

Super tevreden. Duidelijke foto's en top kwaliteit.

Snelle levering..

Snelle levering, duidelijke site voor qua maten.. Helaas retour omdat het te groot was.

Erg correct, kreeg de bestelling is met zorg ingepakt en binnen een aantal dagen bezorgd. Goede service

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, K-design, Lizzy&Coco en Miss Me jeans (exclusieve Miss Me dealer voor Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement