Snel ,netjes ,goede kwaliteit

Lang gezocht naar n leuke jurk voor mijn 70 ste verjaardag eindelijk bij jullie gevonden ik had nog nooit van topmerken gehoord ,,maar voortaan horen jullie meer van mij hartelijk bedankt nia

Goede service nadat DPD het pakket was kwijt geraakt. Persoonlijk contact als het nodig is.

Mooie site, snelle levering en afhandeling. iets persoonlijks voelt heel goed. Gewoon geweldig.

Terugsturen belachelijk duur!

Het terugsturen koste me € 11.60 want het paste niet. Dus nee ik koop er nooit nog iets.

Response from the business owner

Goedenavond Carolina, Dank u voor uw review. Graag geven wij u uitleg over ons retour beleid. Wanneer u een bestelling bij ons plaatst en deze is niet naar wens, dan kunt u deze uiteraard binnen 14 dagen retourneren. De bezorgkosten die door u betaald zijn bij het plaatsen van de bestelling ontvangt u in zijn geheel terug. Deze betalen wij dus volledig. Wanneer u iets retourneert betaald de klant de retourkosten (zoals vermeld op onze website). Welke vervoerder er gekozen wordt is geheel aan u. De ene vervoerder is voordeliger dan de andere. U kunt online een vergelijk doen tussen alle vervoerders. Echter; voor de door u betaalde retourkosten ontvangt u van ons een kortingscode tot max. €6,95 welke u bij een nieuwe bestelling kunt gebruiken. U ontvangt dus een korting van €6,95 op een volgende bestelling! Dit is een extra service welke wij onze klanten graag aanbieden en vinden het dan ook erg spijtig te lezen dat u hier niet tevreden over bent. Mocht u na dit bericht toch nog vragen hebben dan kunt u ons bereiken via [email protected] We wensen u een hele fijne avond toe en hopelijk zien wij u weer terug in onze online shop Topjurken mvg, Topjurken.nl

Voor het eerst een jurkje bij Topjurken besteld. Levering was zeer snel, maar het allerleukste was dat er een persoonlijk handgeschreven kaartje bij zat. Het was écht een cadeautje uitpakken. Monique.

Heel snel geleverd helaas was de bestelde jurk te groot. Retour was heel snel geregeld.

Zeer snel met retournering Wordt dezelfde dag al behandeld

Fijne ervaring goede kwaliteit, En snelle bezorging

Snel en netjes afgeleverd.

TOP!!! Snelle en netjes afgeleverd.

Snelle levering.

Fijn contact als er vragen zijn. Ook de facebook pagina is extra klant vriendelijk

Makkelijke website en keurige levering

Mooie K-Design jurk besteld. Twee dagen later al ontvangen. Keurig verpakt.

Snelle verzending en prachtige jurk!

De verzending was snel en de jurk was prachtig dus zeker de moeite waard om hier te bestellen.

Ik ben zeer tevreden over de aankoop

Past perfect , kleuren zijn mooi

Is goed geweest

Mijn bestelling was keurig op tijd geleverd. En zoals het beschrijven was in jullie advertentie klopte.

Toppie

Mooie kleurrijke, leuk dragende jurken.

Leuke jumpsuit snel ontvangen, met leuk kaartje erbij als extra attentie, top!

Snelle levering, Retourzending ook snel afgewerkt.

Super snelle levering

zeer tevreden met levering van K-desgn

Prachtige collectie en betaalbaar

Mooie jurkjes maar de xs nog te groot ! Zooo jammer maar als je iets retour stuurt krijg je de verzendkosten terug in de vorm van een te goed bon ! Dus volgende keer beter !

Super snelle en nette levering

Eerste ervaring was erg goed. Prachtige jurkjes ontvangen en de afhandeling ging snel en erg netjes.

Is oké, goed!

Mijn ervaring met Topjurken is correct. Ik kan ze iedereen aanbevelen. TOP

Kwaliteit

De jurk van k- design bevalt me goed om de kwaliteit

Topjurken, de naam zegt het al; top!!

Al jaren bestel ik bij topjurken. De laatste tijd zoekende omdat mijn maat is veranderd, dus veel teruggestuurd en herbesteld. Maar ik ben uitermate tevreden.

About Topjurken

Topjurken.nl is dé online Fashion & Lifestyle shop met trendy topmerken als onder andere K-design, Aime Balance, Only-M en Le Feu sfeerhaarden. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Heb je een vraag dan kun je ons 24/7 bereiken via [email protected] of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).