Super kwaliteit en verzorgd.

Netjes ingepakt en briefje erbij, altijd leuk. En dan de kwaliteit van de jurk, top!

Soper mooie kleding en vlotte bezorging. Prima verpakt!! Wat wil je nog meer!!

Zeer goede service, snelle levering, goede kwaliteit kleding

Dit is mijn eerste ervaring met topjurken. Mooie site en bijzondere kleding. Zalhier zeker vaker bestellen

prima.

Prima verzorgd!

Goede snelle vriendelijke service

Snelle goede service ik mocht zelfs het ceintuur van een andere jurk gratis houden, dat zegt genoeg hoe over goede en vriendelijke service, alleen 1 minpuntje dat je de retour kosten zelf moet betalen en dan krijg je een vergoeding die maar 3 maand houdbaar is vind eigenlijk dat dat onbeperkt moet blijven, maar dat is mijn mening verder top!

Response from the business owner

Allereerst heel erg bedankt voor uw beoordeling. Het aanbieden van een retour tegoedbon is een extra service welke Topjurken haar klanten graag aanbiedt. Topjurken doet dit op deze wijze om het bedrijf "gezond" te houden zodat we mooie damesmode kunnen blijven aanbieden. Voor het retourzenden ontvangt u van Topjurken een retour-tegoedbon ter waarde van het door u betaalde retourbedrag tot een maximum van €6,95. De door ons verstrekte kortingscode kan binnen 3 maanden online besteed worden in onze online shop. Zo profiteert u van een mooie korting op uw nieuwe bestelling. Helaas kunnen we dit termijn niet wijzigen in onbeperkt. Wij hopen u hiermee een duidelijk uitleg gegeven te hebben over ons retourbeleid welke u uiteraard ook kunt teruglezen in onze algemene- en retourvoorwaarden :) mvg, Topjurken.nl

Snelle levering.

Leuke collectie.

Bij vragen per e-mail kreeg ik meerdere malen direct antwoord. Dat vind ik zeer netjes. De bestelling verliep helemaal goed evenals de afhandeling.

Geweldig bedrijf en vriendelijke mensen

Pakket was zeer snel geleverd. Prachtige kleding en keurig verpakt. Topbedrijf!!

Redelijk

Pakketje is door de vervoerder rechtstreeks bij een afhaalpunt afgegeven ipv op thuisadres wat aangegeven was(zeer slecht!!) Jurk was verpakt in papier, hierdoor was hij beschermd tijdens transport. Helaas niet te zien waar je het pakketje kon openen. Resultaat, verpakking helemaal kapot. Op het formulier wat bij de jurk toe was gevoegd stond dat bij het terug sturen het in de orginele verpakking moest. Tip: zorg dat verpakking makkelijker te openen is. Jurk is grandioos, dus deze hou ik voor mijn grote dag!

Response from the business owner

Beste mevrouw, Allereerst dank u voor uw beoordeling. We zijn blij te horen dat uw jurk naar wens is! We hebben uw zending gecontroleerd en zien dat deze inderdaad door DPD rechtstreeks bij het dichtstbijzijnde pickup point is geleverd. Dit is niet correct aangezien wij het naar uw huisadres hebben gestuurd. Wij zullen DPD hierover benaderen. Onze excuses hiervoor. Wij besteden veel zorg aan het inpakken van alle bestellingen. Allereerst verpakken wij de kleding in speciaal papier. Dit is, zoals u aangeeft, een extra bescherming. Hieromheen komt de stevige verzendverpakking die wij met zorg dicht tapen. De verpakking is eenvoudig te openen door met een schaar de tape voorzichtig los te maken. De verpakking blijft dan heel waarna het eventueel eenvoudig te hergebruiken is. Mvg, Topjurken

goede en snelle levering

het zag er goed verzorgd uit

Prima Service

Ik belde voor informatie over een jurk kreeg melding storing De volgende dag belde alsnog een zeer vriendelijke Mevrouw ze had mijn nummer gezien en wilde weten of ik nog vragen had Ik kreeg zeer Vriendelijke uitleg Zal hier zeker vaker bestellen

Geweldig bedrijf!

Kwaliteit van de jurk is prachtig en zeer origineel! Service en levering helemaal goed. Kan ik iedereen aanbevelen.

Alles Supper !

Immer wieder gerne

Snelle service , netjes verpakt

Prima service. Goede kwaliteit.

Prima service. Goede kwaliteit.

Super goed

Vlotte aflevering. Ruime keus.

Had niet de juiste maat besteld en twijfelde tussen de kleur van de jurk. Heb binnen een paar dagen een nieuwe jurk ontvangen. En de prijzen zijn super goed!

Een supergoede en leuke webwinkel.

Vriendelijk,snel,netjes,mooie grote collectie

Aardige mevrouw (Joyce ),snelle service ,mooie uitgebreide collectie .. Supervlugge retour afhandeling,al met al ben ik een nieuwe vaste klant erbij Liefs Tamara Freriks

Vlotte levering voor een prima prijs

Snelle vlotte levering, alleen jammer dat retour zending €6,95 moest betalen

Jammer, omdat ik tegoedbon€6,95 krijg voor retourzending en dit niet gratis is.

Response from the business owner

Beste mevrouw Zitt, Allereerst heel erg bedankt voor uw beoordeling. Het aanbieden van een retour tegoedbon is een extra service welke Topjurken haar klanten graag aanbiedt. Topjurken doet dit op deze wijze om het bedrijf "gezond" te houden zodat we mooie damesmode kunnen blijven aanbieden. Voor het retourzenden ontvangt u van Topjurken een retour-tegoedbon ter waarde van het door u betaalde retourbedrag tot een maximum van €6,95. Echter via bijv. DHL kunt u voordeliger retourneren. De door ons verstrekte kortingscode kan binnen 3 maanden online besteed worden in onze online shop. Zo profiteert u van een mooie korting op uw nieuwe bestelling want deze kortingscode is geldig op het hele assortiment (dus ook sale artikelen!). Wij hopen u hiermee een duidelijk uitleg gegeven te hebben over ons retourbeleid welke u ook kunt teruglezen in onze algemene- en retourvoorwaarden. mvg, Topjurken.nl

Alles prima gelukt.

Nette, overzichtelijke website. Snel en correct bezorgd.

Kleding in het echt nog mooier.

Snelle bezorging. De jurk was helaas te groot, dus retour gestuurd.

Met recht TOPjurken

In het echt zijn de jurken nog mooier! Prima service. Dank je wel & ga zo door!

Filter on Language

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, Lizzy en Coco en Miss Me jeans (exclusieve dealer voor o.a. Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).