super

Ik had mijn jurk op één dag tijd!

Ik dacht dat het 1 jurkje was maar dit waren 2 aaneengemaakt.Toch gehouden. Voelde wel zwaar.Het binnenste jurkje tipt er soms onderuit.

Top service.

Ik heb mijn kleedje gevonden bij Topjurken.nl, ik kende de site voordien niet,ben er doir te surfen op gekomen. Direct besteld,goede service, snelle levering!!! Ik ga hier zeker nog kopen.

Geen ervaring...niets ontvangen

Ik heb nog niets ontvangen....dus kan nog niets beoordelen Na een lastige start super geholpen door Topjurken, met name door Joyce.

Response from the business owner

Woensdag 12-8-2020 Beste Ingrid, We hebben u gisteren en vandaag geholpen i.v.m. de bestelling die helaas later dan gebruikelijk bij u is bezorgd. Wij hopen dat u onze diensten heeft gewaardeerd voor zowel de begeleiding van het bezorgproces als het retourproces van uw bestelling. mvg, Topjurken Maandag 10-8-2020 Beste Ingrid, Dank u voor uw reactie. We zien dat uw pakket afgelopen vrijdag avond is ingescand bij DHL. Normaliter zou het dan uiterlijk vandaag bij u bezorgd moeten worden. Dit is helaas nog niet gebeurd. We gaan uw zending daarom markeren in ons systeem en u direct berichten wanneer wij een wijziging in de status zien. Wij verwachten echter dat het morgen bezorgd zal worden. Zoals gezegd houden wij uw zending vanaf nu scherp in de gaten! Excuses voor de vertraging bij de bezorgdienst. mvg, Topjurken.nl

Snelle service en een superleuk jurkje rijker.

Superservice

Nadat post nl mijn retourzending was kwijtgeraakt en ik geen vergoeding kreeg. Pakte Topjurken het meteen op, terwijl hun geen fout hadden gemaakt. Topjurken bood mij een tegemoetkoming aan en een kortingscode voor de volgende bestelling. Daar ga ik zeker gebruik van maken. Super service bij topjurken!!

Prima, snelle service

Geweldig!!

Zeer klantvriendelijk en snelle levering. De jurken zijn nog mooier dan op de foto! Kan TopJurken zeker aanbevelen!

Snelle verzending

Alleen vervelend dat de verzendkosten in een vorm van tegoedbon word terug gegeven.

Response from the business owner

Beste Paula, Heel erg bedankt voor uw beoordeling! Het aanbieden van een retour tegoedbon is een extra service welke Topjurken haar klanten graag aanbiedt. Topjurken doet dit op deze wijze om het bedrijf "gezond" te houden zodat we mooie damesmode kunnen blijven aanbieden. Voor het retour zenden ontvangt u van Topjurken een retour-tegoedbon ter waarde van het door u betaalde retourbedrag tot een maximum van €6,95. DPD.nl heeft een tijdelijk aanbieding waarmee u voor €4,25 een pakket tot 1 kg. kunt verzenden zodat u geen hoge retourkosten heeft. De door ons verstrekte kortingscode kan binnen 3 maanden online besteed worden in onze online shop. Zo profiteert u direct van een mooie korting op uw nieuwe bestelling! Mvg, Topjurken

Alles prima .

Alles zeer vlug geleverd,top.

Uitstekende levering

Snelle en juiste levering. Mooie kwaliteitsjurken van gerenommeerde merken.

alles zoals afgesproken

alles zoals afgesproken

Top snelle levering en leuk en correct ingepakt

Super tevreden

Goede service!

Snelle levering en goede service

Goed verzorgt

Buiten dat er het adres wat ik opgegeven had verwisseld is met een voor mij onbekend adres was er uiteindelijk een keurig nette levering en snelle service vanuit jullie

Ik ben Jane Lushka-fan, dus een hele goede site voor mij

Prima service en snelle verzending, heel blij met jullie

Top geregeld.

Overzichtelijke website en snelle levering. Goed idee om extra kaartje te hechten aan voorzijde jurk, zodat je zeker weet dat niemand de jurk heeft gedragen.

Veel keus

Na aanleiding van de snelle reactie van topjurken, is mijn pakketje gearriveerd, bleek aan de coureurs dienst te liggen, ik ben tevreden met topjurken

Response from the business owner

Beste mevrouw, Dank u voor uw beoordeling. Wij proberen onze klanten met alle vragen zo spoedig mogelijk te helpen. Naar aanleiding van uw beoordeling hebben wij uw zending erbij genomen. We zien dat uw zending afgelopen vrijdag door ons is verzonden. Vandaag is het maandag en had uw bestelling geleverd moeten worden. Echter omdat het nu avond is kunnen wij hen helaas niet telefonisch bereiken. We zullen daarom morgenochtend, als eerste, DPD telefonisch benaderen met de vraag waarom uw zending vertraging heeft. Zodra wij hierover meer weten berichten wij u uiteraard direct. Onze excuses voor deze vertraging bij de vervoerder! Mvg, Topjurken

Jurk van het merk Jane lushka gekocht prima kwaliteit en een snelle levering .

Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Mijn ervaring is dar de bestelling er snel was en de pasvorm was perfect.

Goede site en klantvriendelijk.

Vanaf de bestelling tot aan de bezorging vind ik het naar volle tevredenheid. De verpakking van de bestelde jurk was zorgzaam geregeld.

Snelle levering,

duidelijke communicatie

Mooi jurkje voor een prima prijs!

Site overzichtelijk, beschrijving duidelijk, bestellen was makkelijk en werd over de aflevering volledig op de hoogte gehouden. Bestel hier vast vaker.

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, Lizzy en Coco en Miss Me jeans (exclusieve dealer voor o.a. Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement