Super!!!!

Snelle service, netjes ingepakt met een persoonlijk kaartje

Prima!!

Snelle levering !!

Geweldige levering, service

Prima levering. En ook nog een persoonlijk kaartje....top......en dat met deze crisis zo snel geleverd geweldig

Super tevreden

Super tevreden

Ruime keuzes....Interessante prijzen ...snelle correcte levering !

Ruime keuzes....Interessante prijzen...snelle correcte levering !

Prima en snel!

Makkelijke site om te bestellen, snelle levering. Jurk zit als gegoten en draagt heerlijk.

Heel blij met mijn bestelling ... Ik had nog een vraag . en die werd ook netjes beantwoord (een hele vriendelijke Joyce aan de telefoon ) top!!!!!!!! Ga hier zeker weer wat bestellen😁👌👍

Snelle levering. Mooie producten. Enige minpunt is retourbeleid

Response from the business owner

Beste Jeannette, Heel erg bedankt voor uw beoordeling! Het aanbieden van een retour tegoedbon is een extra service welke Topjurken haar klanten graag aanbiedt. Topjurken doet dit op deze wijze om het bedrijf "gezond" te houden zodat we mooie damesmode kunnen blijven aanbieden. Voor het retour zenden ontvangt u van Topjurken een retour-tegoedbon ter waarde van het door u betaalde retourbedrag tot een maximum van €6,95. DPD.nl heeft een tijdelijk aanbieding waarmee u voor €4,25 een pakket tot 1 kg. kunt verzenden zodat u geen hoge retourkosten heeft. De door ons verstrekte kortingscode kan binnen 3 maanden online besteed worden in onze online shop. Zo profiteert u direct van een mooie korting op uw nieuwe bestelling! Mvg, Topjurken

Netjes en snel

Eerst telefonisch contact gehad en netjes advies gehad. Met een dag een keurig verzorgde bestelling thuis! En scherp geprijsd!!

Snel, en vertrouwd

De sale is ook geweldig!

Een pracht jurk van Jane Lushksa voor een super prijs en super snel! Hier word ik heel blij van!

Snelle levering en prettige communicatie

Pakketje was snel en netjes geleverd met persoonlijke kaartje.

Snelle levering, keurige afhandeling

Goede communicatie en goede levering. Echt top! Leuk dat kaartje met die persoonlijke boodschap. Een klein verschil, maar doet héél veel.

Vriendelijk en mooi kwaliteit besteld artikel.

Vriendelijk aan de telefoon, meedenkend toen betaling niet doorkwam. Hier werd een oplossing voor gezocht en dat ging prima. Pakket lag de volgende dag op de mat. Bedankt. Sterkte in deze tijd. Voor iedere ondernemer.

Super!!

Snelle bezorging, snelle reactie op vragen en ook snelle retour verwerking.

super

Altijd super snel netjes verpakt, en een superlief persoonlijk kaartje toegevoegd voor Joyce (van een andere Joyce) producten goed omschreven... gewoon Super dus....

Super!!

Precies wat ik zocht

De jurk draagt comfortabel, past uitstekend, makkelijk te wassen/strijken, gewoon een goede koop!

Snelle correcte levering.

Verder nog geen ervaring met Topjurken.

Met recht TOPjurken!

Snelle levering en hele mooie jurken!! De oplossing die verleend werd na een vraag vond ik een erg goed!

Matig

Matig

Response from the business owner

Beste mevrouw Ka, Dank u voor uw beoordeling. Omdat u niet 100% tevreden bent over onze diensten zijn we benieuwd waar dit precies aan gelegen heeft. We zien dat u meerdere artikelen van Yest heeft besteld met 50% korting. Hiervan had 1 artikel een defect wat u per e-mail heeft aangegeven. We hebben u hiervoor o.a. een omruil voorstel gedaan echter hebben we hierop helaas nog geen antwoord van u ontvangen. We hopen daarom dat u dit alsnog wilt doen zodat wij ook u tot een 100% tevreden klant kunnen maken! Met vriendelijke groet, Topjurken

Correcte afhandeling, snelle bezorging

Voor de eerste keer besteld, en tevreden. Zowel over product als over afhandeling. Alleen jammer dat product elders goedkoper was,maar daar hadden ze mijn maat niet meer

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, Lizzy en Coco en Miss Me jeans (exclusieve dealer voor o.a. Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted