Mooie producten met een passende omschrijving. Dit sluit aan bij wat je koopt.

Zeer leuke jurk besteld

Prima bezorging en afhandeling. Voldoet in alle opzichten aan de verwachtingen

Perfect en goede prijs

Snelle verzending, persoonlijke noot.

Snelle levering en goede service via de mail! Ik raad dit bedrijf aan!

Snelle levering. Mooi verpakt met een persoonlijke noot.

Snel geleverd. Netjes verpakt. Leuke persoonlijk kaartje erbij en boekje van het merk waarvan ik kleding heb gekocht. Dikke prima!

Niks is er teveel en de service is prima. Ik wilde een jurk die niet in hun collectie was , geen probleem, die bestellen we even voor U. Klasse

Super snelle en correcte levering

Ben erg tevreden over Topjurken en zal in de toekomst zeer zeker weer een bestelling plaatsen.

Prima in orde

Fijne website met mooie merken. Bestellen gaat gemakkelijk en de artikelen worden keurig verzorgd toegezonden.

Veel keus. Snelle levering

....

Uitstekende kwaliteit en service, volgende dag in huis.

Miss me jeans zijn prachtige en unieke jeans. Zitten als gegoten. Uitleg bij elke broek, taille, hoogte en welke maat voor jou goed is, klopt perfect.

Supersnelle levering Prachtige jurk

Snelle levering in goede verpakking.

Het was snel bezorgd en goede kwaliteit

Snel bezorgd goede kwaliteit

Prachtig

Prachtige jurk ontvangen van Jane Luska Mooie kwaliteit Snelle levering

Leuke website. Blouse in sale gekocht voor leuke prijs. Snelle levering en netjes verpakt. Helemaal tevreden met mijn aankoop. Enige minpuntje is dat er aan de voorkant van de blouse een kaartje van topjurken vastgemaakt was, dat niet verwijderd mocht worden en dat irritant was bij het passen en niet verwijderd mocht worden. Misschien een volgende keer het kaartje aan de achterkant vastmaken?

Top product en snelle levering.

Handige webshop, mooie aanbiedingen.

Fijne website.

Goede en snelle levering. Alleen jammer als je iets terug stuurd dat je portokosten moet betalen. Ook als je 2 van de 3 producten wel houd.

Snelle bezorging

Snelle bezorging.

Prima snel en fijne website.

Snelle verzending, en fijne website.

Super! Ook de service!

Duidelijke site!

Zeer tevreden.

Mooie Jane Lushka broek in de sale gekocht heel snel verzonden en geleverd .

Snelle levering top

Te hoge retourkosten

Na ontvangst van mijn bestelling met verschillende artikelen, was het jammer dat 1 artikel volledig niet goed zat terwijl de maten van alle artikelen hetzelfde waren.Ik besloot dit terug te zenden en werd geconfronteerd met heel hoge retourkosten. Na een mail werd mij er attent opgemaakt dat men slechts een bepaald deel van de retourkosten vergoed als de bestelling "in zijn geheel" teruggestuurd werd. De rest was goed dus kwam ik niet in aanmerking. Het aanbod om een retourlabel te kopen, lees je vaak dan ook te laat en is ook nog eens duur. Wat andere webshops kunnen, kan topjurken blijkbaar niet.

Response from the business owner

Beste Katleen, Graag plaats ik gedeeltelijk onze e-mail, waarin wij u gisteren uitleg hebben gegeven na uw vragen of wij uw retourkosten konden vergoeden, hieronder; Wij besteden veel zorg aan het verzenden. Voor Belgie geldt dat wij vanaf €175 gratis verzenden. Zoals wij hieronder zullen uitleggen zijn bezorgkosten erg duur in prijs en ook in de Sale periode moet het voor ons haalbaar blijven. De verzendkosten voor België a €7,95 is slechts een deel wat wij betalen aan PostNL. Deze zijn nl. een stuk hoger, echter leggen wijzelf het verschil bij om onze Belgische klanten hierin tegemoet te komen. Wanneer een bestelling in zijn geheel retour komt vergoeden wij de door u betaalde €7,95 (bij plaatsen bestelling) weer volledig. Voor wat betreft de retourkosten bieden wij (zoals vermeld op het retourformulier) u een retourlabel aan voor €10,95. Dit om de nog hogere verzendkosten van Bpost te omzeilen. De reden dat wij de retourkosten niet geheel vergoeden is om ons bedrijf gezond te houden. Wij willen graag mooie kleding blijven aanbieden. Wij hopen hiervoor op uw begrip. Mocht u toch nog vragen hebben dan beantwoorden wij deze uiteraard heel graag. Mvg, Topjurken

Lekker snel in huis.

Hoef er niet voor in huis te blijven. Past ook in de brievenbus.

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, K-design, Aime Balance, Lizzy&Coco, Only-M en Miss Me jeans (exclusieve Miss Me dealer voor Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken & Lifestyle artikelen behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden en ter Halle glasschilderijen) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).