Snelle levering en retour verwerking

Snelle levering volgende dag in huis en de retour verwerking was ook snel. Fijn dat je achteraf kan betalen zodat je meerdere maten kan bestellen. Alleen jammer dat je de verzendkosten in vorm van een kortingscode die tot een bepaalde data geldig is. Als je wat besteld en het past niet ben je wel geld kwijt dan kan voor mij rede zijn om niet meer te bestellen.

Response from the business owner

Beste Renee, Heel erg bedankt voor uw beoordeling! Het aanbieden van een retour tegoedbon is een extra service welke Topjurken haar klanten graag aanbiedt. Topjurken doet dit op deze wijze om het bedrijf "gezond" te houden zodat we mooie damesmode kunnen blijven aanbieden. Voor het retour zenden ontvangt u van Topjurken een retour-tegoedbon ter waarde van het door u betaalde retourbedrag tot een maximum van €6,95. DPD.nl heeft een voorjaarsaanbieding waarmee u tijdelijk voor €4,88 een pakket kunt verzenden zodat u geen hoge retourkosten heeft. De door ons verstrekte kortingscode kan binnen 3 maanden online besteed worden in onze online shop. Zo profiteert u direct van een mooie korting op uw nieuwe bestelling! mvg, Topjurken

Snelle levering met een persoonlijk kaartje. Een aanrader dus!

Supermooie collectie Prachtige pasvorm Net dàt klein beetje anders

Zeer aardig aan de telefoon!

Super geholpen en mijn retour snel afgehandeld

Fijn

Snelle levering Product goed beschreven zodat die aan de verwachtingen voldeed.

Meesterwerk eyecatcher!

Snelle levering, mooie kwaliteit jurk (lizzy & coco), uniek!

Wat een mooi aanbod aan jurken

Super snelle levering En natuurlijk maken jullie t waar TOPJURKEN op de site Helaas was het deze keer niet mijn jurk Maar ik zal zeker n volgende keer er in slagen 👍

Vriendelijk, topkwaliteit, op tijd gekeverd

3de keer dat ik iets heb besteld. 3de keer binnen 24 uur geleverd, 2 x gebeld met vragen, 2 x allervriendelijkst en met geduld antwoord gekregen altijd een retour envelop er bij. Keurig ingepakt met een vriendelijk berichtje er bij.

Snelle levering en na een mail over iets dat niet klopte, nog dezelfde dag antwoord met meteen een oplossing!

Goede ervaring

Mooie producten en snelle levering

Klant voor altijd

Phantastisch!!!

Everything webt alright

snelle levering en veel keuze

leuk dat er een persoonlijk kaartje bijzat, snelle levering en een stuk goedkoper al in de winkel en zeer netjes verpakt . ik zal er snel weer iets kopen groetjes Nicolle

Snelle levering(!) en het bedrag van een retour gestuurde jurk binnen 1 dag terug op mijn rekening. Geweldig! De tegoedbon die ik kreeg voor de retourkosten heb ik inmiddels gebruikt voor een nieuwe jurk! Helemaal blij! Ga zo door TopJurken! 👍

Prima verpakt snel verzonden.

(De retourkosten worden in de vorm van een retour-tegoedbon vergoedt tot een maximum van €6,95) Om deze reden zou ik niet snel meer op deze site bestellen.

Response from the business owner

Beste Christa, Allereerst heel erg bedankt voor uw beoordeling. Het aanbieden van een retour tegoedbon is een extra service welke Topjurken haar klanten graag aanbiedt. Topjurken doet dit op deze wijze om het bedrijf "gezond" te houden zodat we mooie damesmode kunnen blijven aanbieden. Voor het retour zenden ontvangt u van Topjurken een retour-tegoedbon ter waarde van het door u betaalde retourbedrag tot een maximum van €6,95. De door ons verstrekte kortingscode kan binnen 3 maanden online besteed worden in onze online shop. Zo profiteert u van een mooie korting op uw nieuwe bestelling. mvg, Topjurken

Snel en netjes

Super snel in huis en ziet er keurig uit!

Makkelijk te bestellen - snelle bezorging Afbeelding zijn naar wens op de site Blij met de Jane lushka producten Ik ben echt tevreden

Duidelijke website Snelle service

Snelle levering, keurig verpakt, ik ben heel tevreden.

Prima merken

Super snelle service

Leuke collectie met aparte jurken.

Prima servies

Prima levering erbij retour je geld meteen terug super

Snelle levering, mooi jurkje

Goede ervaring. Snelle levering, leuk jurkje!

Jurken zijn goed verpakt, handleiding retour is duidelijk, prima prijzen.

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, Lizzy en Coco en Miss Me jeans (exclusieve dealer voor o.a. Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• All customers are allowed to review
• Reviews must meet the review terms and conditions and the privacy policy
• Checks to prevent fake reviews as much as possible: Read more
• Reviews with a score below 6 are visible 7 days after they have been submitted