Vlotte levering voor een prima prijs

Alles prima gelukt.

Nette, overzichtelijke website. Snel en correct bezorgd.

Kleding in het echt nog mooier.

Snelle bezorging. De jurk was helaas te groot, dus retour gestuurd.

Met recht TOPjurken

In het echt zijn de jurken nog mooier! Prima service. Dank je wel & ga zo door!

Snelle levering. Prima verpakking.

Fast delivery abroad and price/quality top

Fast delivery to France. The size (38) was exact right. Nice dresses and not expensive. Happy shopper.

Een dikke 10

Ik zie steeds weer leuke dingen , ben er blij mee

Mooie jurk, fijn stof

Fijne travelstof, snelle levering, top, helemaal tevreden!

Jurk besteld en snel thuis ontvangen. Daarnaast word je goed op de hoogte gehouden over het verloop het bestelde artikel.

Vriendelijk, en volgende dag in huis.👍

Gewéldige service!

Geweldig verzorgd.

Goed geregeld, netjes verpakt en op tijd laten bezorgen

Gezellige jurkjes vol kleur!

Vrolijkheid ten top!

Makkelijk en snelle bezorging

Duidelijke site en de volgende al bezorgd

Veel keuze

Veel keuze, snelle levering.

Snelle, correcte levering.

Zeer tevreden👍

Super geklappt schnelle Lieferung

Alles top. Würde mir vielleicht noch ein beigefügtes rücksendeetikett wünschen.

Leuke jurk en vlotte levering. Zeer tevreden.

Just perfect!

Snelle levering. Ruilen heel netjes afgehandeld. Snel contact via mail. Top

Schneller Versand ,gute Ware.

schneller Versand .sehr gute Ware

bestel regelmatig. Mooie merken en snelle levering. Verzendkosten betaal je om te ontvangen maar ook om te verzenden. Dat vind ik een nadeel. Wel fijn dat er afterpay betaald kan worden

Response from the business owner

Beste Yvonne, Allereerst heel erg bedankt voor uw beoordeling! Topjurken verzend vanaf €100 gratis binnen Nederland, België en Duitsland. Bij een orderbedrag lager dan €100 betaald u binnen Nederland €3,95 en voor België en Duitsland €4,95. Dit is nodig om ons bedrijf "gezond" te houden. Voor het retourzenden ontvangt u van Topjurken een retour-tegoedbon ter waarde van het door u betaalde bedrag tot een maximum van €6,95 welke binnen 3 maanden online te besteden is. Deze code is geldig op het hele assortiment (dus ook sale artikelen!). Wij hopen u hiermee een duidelijk uitleg gegeven te hebben over ons verzendbeleid :) mvg, Topjurken.nl

Alles is echt TOP geregeld, één nadeel de vele mails die ik gekregen heb over de stand van zaken.

Tevreden over de bestelling en de verzendwijze, ook het achteraf betalen vind ik heel prettig. En natuurlijk heel mooi dat er geen verzendkosten betaald hoeven te worden.

Snelle levering, prima pasvorm en goede prijs

Ik ben heel blij met mijn jurkjes het is precies waar ik al een poosje naar op zoek was helemaal geweldig dank jullie wel

😍

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, Lizzy en Coco en Miss Me jeans (exclusieve dealer voor o.a. Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

Filter on Language