Prima geregeld

Mooie jurken besteld en prima verzorgd bezorgd. Raad deze winkel zeker aan.

op tijd geleverd , goeie prijs kwaliteit verhouding

een duidelijke website, snelle levering en goede kwaliteit

Top.

Snelle levering.

Mooi jurk, mooi kwaliteit stof

mooie jurken, veel keuze, snelle levering

mooie jurk, netjes verpakt

Bestelling is netjes verpakt en op tijd geleverd.

Net ontdekt en nu al fan! Omdat ik een bepaalde jurk zocht, kwam ik bij Topjurken terecht, waar deze jurk ook nog eens aanzienlijk was afgeprijsd. Meteen besteld en hij werd heel snel geleverd. Netjes ingepakt en een leuk handgeschreven kaartje erbij. Hopelijk komt de collectie voor het nieuwe seizoen snel online!

Mooi assortiment, goed geleverd, mooie merken.

Ik zocht K-design, er was een ruime keuze. Er wordt heel duidelijk aangegeven bij het item welk maat/maten er nog van beschikbaar zijn. Dat scheelt aanzienlijk in het zoeken. De jurk was keurig verpakt en niet verkreukeld.

Positieve ervaring

Makkelijke website, goede prijs en kwaliteit, goed verpakt en snelle verzending. Helaas was het het product te groot en heb ik het moeten retourneren

Mooi aanbod, snelle behandeling

Top jurken biedt mooie merken. Vaak ook met aantrekkelijke afprijzingen. De bestelling wordt snel behandeld en verstuurd.

Broek en blous is goed. Jane juska

Snel bezorgd

voor herhaling vatbaar!

Mijn bestelling werd snel in behandeling genomen,waarna een snelle levering volgde volgens de planning.Het bestelde produkt was helemaal naar wens,

Levering was snel, maar jammer dat je bij retourzending je geld niet terugkrijgt

Helaas worden de retourkosten in de vorm van een retour- tegoedbon vergoed , dat is niet fijn als je op grote afstand woont van Tilburg. Het belemmert mij om hier een volgende keer te bestellen!

Response from the business owner

Hallo Karin, Allereerst heel erg bedankt voor uw beoordeling! Retourneren kan al vanaf €3,90 via DPD. Echter bepaald u als verzender uiteraard zelf met welke vervoerder u het pakketje wenst te retourneren. Graag willen wij onze klanten tegemoet komen in de retourkosten door het aanbieden van een retour tegoedbon. Dit is een extra service welke Topjurken haar klanten graag aanbiedt. Topjurken doet dit op deze wijze om het bedrijf "gezond" te houden zodat we mooie damesmode kunnen blijven aanbieden. U ontvangt een retour-tegoedbon ter waarde van het door u betaalde retourbedrag tot een maximum van €6,95. De door ons verstrekte kortingscode kan binnen 3 maanden online besteed worden in de online shop. Zo profiteert u van een mooie korting op uw nieuwe bestelling want deze kortingscode is geldig op het hele assortiment (dus ook sale artikelen!). Wij hopen u hiermee een duidelijk uitleg gegeven te hebben over ons retourbeleid welke u ook kunt teruglezen in onze algemene- en retourvoorwaarden. mvg, Topjurken.nl

Leuke jurken

Goede snelle levering

Hoewel een goede levering maar helaas paste hij niet en moest wel voor retour betalen en wel 7,25 euro vond dat wel veel.

Response from the business owner

Goedemorgen Mia, Allereerst heel erg bedankt voor uw beoordeling! Retourneren kan al vanaf €3,90 via DPD. Echter bepaald u als verzender uiteraard zelf met welke vervoerder u het pakketje wenst te retourneren. Graag willen wij onze klanten tegemoet komen in de retourkosten door het aanbieden van een retour tegoedbon. Dit is een extra service welke Topjurken haar klanten graag aanbiedt. Topjurken doet dit op deze wijze om het bedrijf "gezond" te houden zodat we mooie damesmode kunnen blijven aanbieden. U ontvangt een retour-tegoedbon ter waarde van het door u betaalde retourbedrag tot een maximum van €6,95. De door ons verstrekte kortingscode kan binnen 3 maanden online besteed worden in de online shop. Zo profiteert u van een mooie korting op uw nieuwe bestelling want deze kortingscode is geldig op het hele assortiment (dus ook sale artikelen!). Wij hopen u hiermee een duidelijk uitleg gegeven te hebben over ons retourbeleid welke u ook kunt teruglezen in onze algemene- en retourvoorwaarden. mvg, Topjurken.nl

Top jurken, top prijzen en een top service bij topjurken.nl

Was op zoek naar een jurk van Lizzy en Coco en vond een rijk assortiment bij topjurken.nl en was blij verrast door de prijs van de verschillende jurken. Goedkoper dan op de sites die ik tot dan toe tegen was gekomen tijdens mijn zoektocht. Ik kon maar moeilijk kiezen en heb er uiteindelijk twee besteld die beiden aan twee kanten te dragen zijn. Heb ik vier jurken voor nog geen €100,- Top! Ze werden de volgende dag al bezorgd. Blij mee.

Geweldige ervaring met topjurken

Geweldige topmerken Jane Lusaka’s geweldig merk.

Fijne website en snelle levering!

Overzichtelijke website, veel keuze en leuke aanbiedingen. Daarnaast ook een super snelle levering. Kortom: zeer tevreden!

Snelle nette bezorging van 2 prachtige jurken in de uitverkoop

Ik ben zeer tevreden

Exclusief

Allemaal super mooie jurken die je niet overal kunt kopen, ik ben er erg blij mee.

Prima product voor prima prijs

Ook de retour afwikkeling verliep prima.

Erg tevreden

Super netjes verpakt met een lieve groet erbij. Hartelijk bedankt. Ik kom graag weer terug bij jullie.

Supersnelle bezorging

Goede website en snelle levering

Prachtige LIzzy&Coco jurk, snelle levering en keurig verzorgd ingepakt!

De kleuren waren nog mooier dan ik dacht!

Helemaal top!

Snel geleverd. Keurig verpakt. Helemaal top! Bedankt!

Mijn stijl, snelle levering

Duidelijke website, snelle levering.

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, K-design, Lizzy&Coco, Only-M en Miss Me jeans (exclusieve Miss Me dealer voor Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken & Lifestyle artikelen behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement