Hele leuke webshop, goede communicatie en goede service! Hier ga ik zeker weten vaker bestellen.

Supersnelle levering. Blij mee

Goed overzicht op de website en snelle levering!

Prima service en snel geleverd

Ik had een bestelling geplaatst maar iets vergeten waardoor ik in eerste instantie verzendkosten voor moest betalen. 1 telefoontje was genoeg om de verzendkosten teruggestort te krijgen. Prima service!

Mooie kwaliteit en pasvorm. Goede service.

Ik ga zeker vaker op de site van Topjurken kijken en bestellen. Mooie collectie kleding.

Bin sehr zufrieden! Vielen Dank!

Tolle Mode und Auswahl genau nach meinem Geschmack! Sehr zu empfehlen!

Mooie collectie.Altijd vriendelijk advies en snelle levering.

Al vaak besteld en nooit teleurgesteld. Mooie merken. Altijd vriendelijk en snelle levering. Ik raad deze web shop zeker aan

Super , vriendelijk en snel top

Alles top , vriendelijk goede service en snel ben zeer tevreden

Helemaal blij met dit nieuwste jurkje van Lizzy & Coco

Bij Topjurken vind ik altijd als eerste de nieuwste collectie van Lizzy & Coco en kan ik de leukste uitkiezen. Ik ben erg blij met dit exemplaar en verheug me op de zomer!

Geweldig, na het terug sturen, heel snel de andere maat weer thuis Heel goed geregeld

Toppie!!!

De collectie is erg groot. De levering ging voorspoedig en werd keurig afgeleverd. Complimenten

Keurig netjes ingepakt geleverd

Snelle nette levering! Mooi verpakt!

Service gericht

Topjurken weten wat ze verkopen en werken service klant gericht, duidelijk onderscheidend Nette, goede, telefoon telefoonmedewerkers. Afspraken worden correct nagekomen Mooi aanbod voor de vrouw die een van stijlvolle kwaliteitsjurken houd. Mooi en li geëvolueerd verpakt voor versturen met een persoonlijke groet, precies wat een hippe vrouw nodig heeft en daarom weer zal kiezen bij Topjurken! Snelle levering en goede betaling en retour Aanrader

Leuke spullen

Leuke spullen, maar heb nog geen ervaring met de kwaliteit.

Nooit problemen, prima levering .

Wil je contact, krijg je snel antwoord. Geweldige kleding .

Tot in de puntjes netjes geregeld!

Product ziet er goed uit

Bestelling snel ontvangen

Snelle levering, kan niets negatiefs bedenken. Ga zo door, ik kom zeker bij u terug

Goede ervaring! Dit was zeker niet de laatste keer!!

De bestelde jurken werden snel geleverd en waren netjes verpakt.

Perfect geleverd

Na inschrijving op een artikel goed op de hoogte gehouden en vlot geleverd

Heel goede service en e mail wordt direct beantwoord

Zie bovenstaande

Mooie betaalbare kleding met snelle levering

Voor het eerst een jurk van K-design bij Topjurken besteld omdat deze in de winkel niet meer in mijn maat leverbaar was. Website is overzichtelijk. Beschikbare maten staan in startscherm. Jurk werd snel geleverd. Ben zeer tevreden. Ga zeker nog een keer weer bestellen!

Reageren snel op vragen en artikelen worden snel en netjes geleverd.

Geweldige site met prima assistentie. Prachtige kleding en snelle verzending.

Zeer goed!

Fijne service

Fijne service, had pre- order besteld. maar als iets niet past en terug moet vind ik de retourkosten erg hoog 1 jurkje 6,25 euro ). Hierdoor zal ik niet snel meerdere artikelen bestellen. Vind dit jammer omdat ze een leuke collectie hebben.

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, Lizzy en Coco en Miss Me jeans (exclusieve dealer voor o.a. Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement