Mooie kwaliteit, goed verpakt, snelle levering!

Ik koop graag bij Topjurken, omdat ik krijg wat ik verwacht! Goede kwaliteit voor een redelijke prijs. Ik ben een zeer tevreden klant!!

Gewoon goed en daarom bijzonder

Vriendelijk alles op tijd volgens afspraak werkelijk geen aanmerking en nog betaalbaar ook !

Waar voor je geld!

Snelle levering, mooi product. You see what you get!

Besteld en heel snelle bezorging. Past perfect. Genieten Bedankt

Snelle levering top producten

Jurk besteld, snelle levering, jurk boven verwachting...

Goede hulp, snelle levering

Leuke collectie, professionele service voor online bestelling

Voor de eerste keer besteld bij Topjurken, bestelling was snel binnen en netjes verpakt met leuk kaartje erbij.

Beste Qualität

Alles super

Heel fijne website en snelle levering

Redelijk snelle levering ondanks drukte vanwege Corona.

Het bestellen ging makkelijk en het artikel zag er precies zo uit als op het plaatje.

Topjurk

De jurken van Jane luska zijn topjurken. Ze zijn mooi van stof, model en staan ook super leuk. De kwaliteit is mooi en blijft mooi.

KOOP HIER NOOIT JE KERSTKADOOTJES

Je stelt ze een vraag, of je bestelling nog voor de Kerst aankomt. JA, is het antwoord, en vervolgens krijgt de vervoerder de schuld. Terwijl je zelf hebt aangeboden, om je bestelling zelf op te halen, maar dat is niet niet mogelijk. Kortom, zit je zonder Kerstkado, en krijg je een mailtje terug, dat je het betreuren, maar een oplossing wordt niet geboden, en een tegemoetkoming al helemaal niet. Zelf nu is het nog niet binnen, DPD blijft maar zeggen op de site "Pakket onderweg naar het sorteercentrum". IK bestel hier NOOIT meer !

Response from the business owner

Beste Edwin, We begrijpen dat de bezorging van uw zending een teleurstelling is omdat het nog niet bij u is aangekomen. Allereerst willen wij u hier nogmaals onze verontschuldigingen voor aanbieden. Wij betreuren dit ten zeerste! Op de vraag of u een bestelling kunt afhalen; Nee helaas niet. Topjurken is een online shop zonder stenen winkel waardoor afhalen helaas geen optie is. Toen wij u de week vóór kerst gesproken hadden, werden de pakketten inderdaad nog steeds binnen de gestelde termijn van max. 2 werkdagen bij onze klanten bezorgd. Vandaar onze reactie (welke wij inderdaad achteraf beter niet hadden kunnen geven) dat het pakket nog voor kerst bij u aangeboden zou worden door de bezorgdienst. Echter vanwege de Lockdown i.v.m. Covid19 werden de bezorgdiensten ineens met nóg meer pakketten overspoeld om te bezorgen binnen Nederland. En dit juist tijdens de feestdagen wanneer zij het al zo ontzettend druk hebben. Niet alleen onze klanten moesten hierdoor ineens veel langer wachten op de bestellingen, maar alle online shoppers werden hierdoor geraakt. Dit neemt niet weg dat het ontzettend vervelend is wanneer u juist iets voor kerst had aangekocht! Daarom nogmaals onze excuses voor de vertraging bij de bezorgdienst maar helaas kunnen wij net als de bezorgdienst geen ijzer met handen breken. Wij hopen op uw begrip. Mvg, Topjurken

Super!!

Voor een collega wat besteld vanochtend en nu al in huis! Wat super snel.

super jasje

prachtig jasje van travel stof , past perfect en valt mooi

Topjurken in één woord: Top

Mooie merken, volop keuze, overzichtelijke website, snelle levering! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Snel en eerlijk

Op Facebook een leuke set gezien. Was snel geleverd ( in België ) Toen ik de kleding paste bleek het niet voor mij te zijn gemaakt. Retour gestuurd en snel mijn geld terug op de rekening gekregen. Alleen de verzendkosten kreeg ik niet terug maar hiervoor een tegoedbon gekregen.

Alles keurig en netjes

Keurig netjes afgehandeld en bezorgd.

Response from the business owner

Hallo Ineke, Dank je wel voor je beoordeling. Zoals je weet neem je deel aan de winactie voor de Magic Fashion Clip wanneer je een beoordeling schrijft over Topjurken. En wij hebben goed nieuws voor je! Je hebt een Magic Fashion Clip gewonnen! Mail je ons welk model je graag wilt ontvangen? Je vind de magic fashion clips hier---> https://bit.ly/31IF1sq We horen graag per e-mail van je welke Clip we naar je mogen opsturen! mvg, Topjurken.nl

Ruim aanbod en snelle levering

Product is zoals omschreven. Goed verpakt en een snelle levering. Wel erg jammer dat je extra moet betalen voor AfterPay en retourneren (de retour kosten krijg je echter wel terug in een voucher die je vervolgens op in de webshop kunt gebruiken). Daarom niet de volle 5 sterren.

Snelle levering mooie jurken en goede prijs!

Wat een super gave jurk en snelle levering!

Fijne site en gave jurk kunnen kopen tegen een leuk prijsje!

En niet alleen de jurken zijn TOP!!

Super vriendelijke klantenservice!! De jurken passen perfect en zijn super snel en netjes geleverd. Topjurken jullie zijn een topbedrijf!

Response from the business owner

Hallo J., Dank je wel voor je beoordeling. Zoals je weet neem je deel aan de winactie voor de Magic Fashion Clip wanneer je een beoordeling schrijft over Topjurken. En wij hebben goed nieuws voor je! Je hebt een Magic Fashion Clip gewonnen! Mail je ons welk model je graag wilt ontvangen? Je vind de magic fashion clips hier---> https://bit.ly/31IF1sq We horen graag per e-mail van je welke Clip we naar je mogen opsturen! mvg, Topjurken.nl

Prima webshop, mooie spullen

Fijne webshop, mooie kleding, goed verpakt en goed geprijsd. Alleen het retourbeleid en de vergoeding van de retourkosten is wat omslachtig, daarom een 9 en geen 10.

Prima kwaliteit

Zit geweldig ,voor een herhaling vatbaar

Ik heb een hele fijne aankoop gedaan bij Topjurken.nL.

Heb een mooie jurk gekocht, prima kwaliteit en perfecte pasvorm Ik raad het iedere vrouw aan om bij topjurken een leuke jurk te zoeken.

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, Lizzy en Coco en Miss Me jeans (exclusieve dealer voor o.a. Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement