Alles zur vollsten Zufriedenheit

Alles zur vollsten Zufriedenheit…von Store bis Lieferung!

Goed.

Jurken blijven mooi, ook na meerdere keren wassen.

Snelle levering, goed product

Dik in orde snel en correct Dank Groetjes Marguerite

Fijne collectie en vlotte levering

Goed shop graag mijn. Jurken bij topjurken Soms mis ik wel mijn maat dat vind ik jammer Misschien dat jullie bepaalde veel gevraagde maten ruimer kunnen inkopen

Ondanks de drukte van het jaar, alles op tijd!!

Ondanks black friday en feestdrukte werd ik van alles keurig op de hoogte gehouden en werd ook op tijd bezorgd!

Heel klantvriendelijk en betrouwbaar

Bestelde blouse viel me tegen qua kleur. Telefonisch contact gezocht en omdat DPD de volgende dag in de buurt kwam, werd de blouse kosteloos omgeruild aan huis voor een andere kleur. Wat een service. Ik heb de omgeruilde blouse toch retour gezonden omdat deze qua maatvorm (wat overigens bij de beschrijving stond) voor mij niet mooi viel. Binnen enkele dagen stond het bedrag inclusief verzendkosten terug op mijn bankrekening. Echt Top van topjurken

meedenken

ik kon de blackfriday code wel invoeren maar deze werd niet verwerkt. Telefonisch contact werd e.e.a. tijdens het gesprek opgelost. Chapeau!!

Had een jurk besteld die een dag later goedkoper was. Keurig het verschil teruggekregen.

Snelle nette levering

Levering top, alleen het retour sturen kan makkelijker gemaakt worden.

Vlotte levering en keurig ingepakt

Mooi ingepakt Altijd een persoonlijk noot Snelle Levering Snelle service Geweldige Kleding merken

Werd vlot geleverd

Heel snelle levering. Jurk idem aan wat de foto weergeeft. Mooie kwaliteit.

Fantastische Service

Bestelling super snel geleverd, telefonisch contact gehad en heel vriendelijke dame aan de telefoon. Top service, zal zeker nog terug bestellen :-)

Mooie kleding. Fijne website. Netjes verpakt. Snel geleverd. De maten kloppzoals beschreven. Heel blij met mijn bestelling.

Is goed en vaker aanbiedingen

Goede service en je kunt ook achteraf betalen wat ik fijn vind

Het is iets duurder, maar goede pasvorm en kwaliteit

Heel tevreden contact gehad. Helaas was de jurk te groot voor mij. Hopelijk komen er weer kleinere maten en zal zeker nog een keer bestellen.

Prima service, ook bij retourneren!

Snelle levering, goede communicatie. En als je bestelling dan helaas toch niet past of staat of naar wens is, is retourneren ook prima en snel geregeld.

toppie

Hele fijne jurken

Super snelle levering. Een heel leuk kaartje zat bij het pakketje in. Zou er wel weer wat bestellen.

super

was op zoek naar kleding van Jane Luska die vond ik bij Topjurken.nl super mooi en super snelle levering Helemaal blij mee

Lovely dress

I love the colour and fabric of this beautiful dress! Its so comfortable to wear and I received many complements ❤️

Mooi en netjes

Snelle bezorging mooi jurk en netjes geleverd een aanrader

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, K-design, Lizzy&Coco, Only-M en Miss Me jeans (exclusieve Miss Me dealer voor Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken & Lifestyle artikelen behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement