Goede ervaringen

Op de website zijn de artikelen goed beschreven. Snelle levering en ook retourneren of ruilen gaat vlot en soepel.

Snelle verzending mooie jurk

Snel verzonden. Goede service en mooie jurk

Tweedelig

Product snel binnen. Alleen retourneersysteem niet over te spreken

Response from the business owner

Beste Monique, Allereerst dank u wel voor uw beoordeling. Het aanbieden van een retour tegoedbon is een extra service welke Topjurken haar klanten graag aanbiedt. Topjurken doet dit op deze wijze om het bedrijf "gezond" te houden zodat we mooie damesmode kunnen blijven aanbieden. Voor het retourzenden ontvangt u van Topjurken een retour-tegoedbon ter waarde van het door u betaalde retourbedrag tot een maximum van €6,95. Echter via bijv. DPD of DHL kunt u voordeliger retourneren. De door ons verstrekte kortingscode kan binnen 3 maanden online besteed worden in onze online shop. Zo profiteert u van een mooie korting op uw nieuwe bestelling want deze kortingscode is geldig op het hele assortiment (dus ook sale artikelen!). Wij hopen u hiermee een duidelijk uitleg gegeven te hebben over ons retourbeleid welke u ook kunt teruglezen in onze algemene- en retourvoorwaarden. Mvg, Topjurken.nl

Heel goed!

Snelle levering van mijn bestelling. Wat ik leuk vond was het handgeschreven kaartje erbij. Ik zou opnieuw weer bij Topjurken bestellen.

Prima levering en mooie jurk.

Ben er heel blij mee

Ik vind het altijd heel fijn om bij Topjurken.nl te bestellen, want ze hebben daar mijn favoriete merk - Lizzy & Coco - en de klantenservice is er heel goed. Het is er ook mogelijk om iets na te laten bestellen bij de leverancier, wat heel handig kan zijn! En het wordt persoonlijk verpakt en snel verzonden.

Goede en snelle service

Zeer snelle en nette levering. Mooi product

Fijne webshop!

Telefonisch snel te bereiken en daarnaast duidelijkheid over de levertijd. Die ook klopte met de werkelijkheid! Ik had hier nog nooit iets besteld, maar voor herhaling vatbaar!

Snelle levering met persoonlijke touch

Bij levering een persoonlijk handgeschreven kaartje in het pakketje en fijn is de snelle respons bij vragen. Het ontvangen product is van goede kwaliteit.

Heel vlug

Goede kwaliteit

Duidelijke site

Snelle levering netjes verpakt.

Super mooie jurk.

Goede verzending mooie kwaliteit stof.

Mooie kleding.

Mooie kleding, mooi verpakt. Heel veel keuze.En snelle levering.

Top snel

Alles klopte precies en snelle levering

Superdeal

Heb me pakket gevolgd en zag dat het in Duitsland zat ipv in België heb een mailtje gestuurd en is direct opgelost heb dan toch binnen de 4 werkdagen me super mooi kleedtje ontvangen bedankt Joyce van topjurken nl

Mooie jurk

Jurk besteld die aan 2 kanten draagbaar is. Mooie stof, staat geweldig. goede bestelsite, prima service, op tijd geleverd. Kortom: zeer tevreden!

Positief

Goede levering

Netjes verpakt en snel geleverd

Top !!

Snelle levering,het artikel was exact beschreven,goede kwaliteit. Ben er tevreden mee ...

Snel, top ,perfect!

Op tijd geleverd volgens afspraak

Mail ontvangen wanneer je de bestelling zult ontvangen. Prima geregeld.

Betrouwbaar en snelle levering

Atikelen zijn uitgebreid beschreven. Ben erg tevreden over het assortiment en de levering.

Geen op of aanmerking top

Netjes verpakt, snelle levering

Netjes verpakt en snelke levering

Snelle levering en mooie jurken!

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, K-design, Lizzy&Coco, Only-M en Miss Me jeans (exclusieve Miss Me dealer voor Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement