Leuke jurk, netjes verstuurd Was een pre order, kwam toch wel snel

Mooie afgewerkte jurken

Heel aangename jurken om mee op vakantie te nemen. Ze komen kreukvrij ui je koffer.Aangenaam om te dragen en goede pasvorm. Eenvoudig super!!

Top communicatie alles vlot verlopen. Was prima verpakt.

Snelle levering, mooi ingepakt, met persoonlijke touch

Ik had een jurk besteld en deze was heel netjes in vloeipapier ingepakt met daarbij een handgeschreven kaartje, vk d ik erg leuk en maakte het persoonlijk! Ben ook superblij met mijn jurk!

Mooie kleding,en snelle levering.

Mooie kleding. De kwaliteit en pasvorm is goed. En het wordt snel en netjes geleverd.

Zeer snelle verzending, duidelijk retour beleid. Prima ervaring

De levering was sneller dan ik had verwacht

Ruime keuze en vlotte levering

Ruime keuze en vlotte levering

Voldoet in alle opzichten aan mijn verwachting

Geen klachten,alles goed ,en een mooi merk. Jane Lushka

Prachtige jurken

Hele mooie kwaliteitsjurken voor een eerlijke prijs met pijlsnelle verzending

Vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Mooie broek van Jane lushka gescoord!goed advies gekregen! Zit perfect!

top top top topjurken

hoewel geen jurk gekocht maar een broek zeer tevreden over de service.

Top Topjurken!

Wat een super snelle levering! In één klap twee mooie jurken rijker;-) Leuke persoonlijke touch bij de verzending. Ik kom zeker nog eens terug bij jullie.

Verzendkosten bizar

Jurk keurig bezorgd met € 4,95 verzendkosten. Jurk is te klein, dus helaas retour. Kosten € 7,95! Voor mij reden om hier niet meer te bestellen. Want €12,90 voor nop betalen is te gek voor woorden!

Response from the business owner

Goedenavond Annelie, Wanneer een bestelling in zijn geheel retour komt ontvangt u de door u betaalde €4,95 (bij bestelling lager dan €100) uiteraard van ons retour. U betaald dan énkel de retourkosten, niet de "heen"kosten! Om ons bedrijf gezond te blijven houden dient de klant de retourkosten te betalen. Echter; voor deze retourkosten ontvangt u van ons een kortingscode welke u binnen 3 maanden op alles in onze webshop kunt inzetten. Kortom: u ontvangt door uw retour een korting op uw nieuwe bestelling. Op deze wijze willen wij onze klanten tegemoetkomen én ons bedrijf gezond houden. Mvg, Topjurken

Goede keus en snelle bezorging

Mooie keus, goede kortingen, en ondanks de sale wordt het pakket heel snel verzonden, volgende dag in huis.

Top kwaliteit en service

Mooie jurk valt goed op maat. Goede kwaliteit , valt mooi. En een top service. Super blij

eerste keer iets besteld en mooi ontvangen met een mooie boodschap top

de eerste keer iets besteld bij Topjurken en alvast een mooie goede ervaring, zeker een aanrader !

Mooie jurken, snelle levering

Mooie jurken, snelle levering. Leuk assortiment

Mooie artikelen

Mooie kleding, fijne overzichtelijke site, goede klantvriendelijkheid en artikelen worden snel toegezonden

Snel geleverd en goed!

Volgens wens!

Eerlijke en snelle verkoop

TOP

Prachtige jurk en heel snel geleverd!

snel geleverd, alles klopte

alles ging perfekt, snel geleverd, maten klopte, de jurken zagen er uit zoals op de site. prima gegaan.

About Topjurken

Topjurken.nl is dé online Fashion & Lifestyle shop met trendy topmerken als onder andere K-design, Aime Balance, Only-M en Le Feu sfeerhaarden. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Heb je een vraag dan kun je ons 24/7 bereiken via [email protected] of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).