Top service!

Top service en snelle levering. Ik raad deze site voor iedereen aan.

Topjurk

Zeer mooie jurk en snelle levering, Top

Prachtig

Heerlijke jurk precies de maat

De items die ik bestelde zijn van goede kwaliteit. Goede service bij het ruilen van 1 item vanwege de maat.

Goede kwaliteit, snelle service.

Zeer blij met mijn bestelling snel geleverd met een persoonlijk geschreven kaartje erbij! Erg leuk. Ga hier zeker nog eens bestellen. Bedankt Topjurken!

Jurk volgens omschrijving en was een leuke aanbieding. Snelle levering

Snelle levering, goede webshop.

Fijne webshop, snel geleverd.

Snelle levering.

Fantastische producten

Fantastische producten voor een goede prijs. Service is ook top!

Alles goed verzorgd binnen gekregen

Erg goed

Er mooie kleding

Maar moest helaas jurk retour doen en als er geen DPD in de buurt is moet je via post doen en dat vindt ik dan erg duurvoor een retour dus ik ga niet nogmaals wat bestellen helaas

Prima.

Correcte levering. Aanbieding van korting keurig verwerkt

Snelle levering!

Netjes verpakt. Leuk dat er een handgeschreven kaartje bij de bestelling zit.

Perfecte service! Jammer dat bezorgdiensten DPD niet het tijdvak laat weten voor bezorging zoals in mail staat.

Response from the business owner

Beste Miranda, Allereerst dank u wel voor de beoordeling! Goede tip! Want dit kunt u namelijk wél nakijken! Slordig van ons dat we dit nog niet eerder hebben opgenomen in de verzend e-mail naar onze klanten... We zullen het in ieder geval gaan opnemen in de verzend e-mail welke u van ons ontvangt ná verzending. Ter info: Het tijdsbestek vind u terug op de dag van bezorging via DPD predict: https://www.dpdpredict.nl mvg, Topjurken

Topper

Goede pasvorm en mooi materiaal.

Goed, vlotte bezorging

Op afgesproken dag bezorgd, netjes verpakt..jammer dat je zelf retourlabel moet regelen

Goede service en snelle verzending!

Prima bedrijf. Je krijgt snel antwoord op een vraag via de mail. Ze meten b.v. de lengte van een jurk snel voor je na en mijn bestelling was snel verzonden. Er zat een leuk handgeschreven kaartje bij. Ik raad dit bedrijf van harte aan!

Goede ervaringen

Op de website zijn de artikelen goed beschreven. Snelle levering en ook retourneren of ruilen gaat vlot en soepel.

Snelle verzending mooie jurk

Snel verzonden. Goede service en mooie jurk

Tweedelig

Product snel binnen. Alleen retourneersysteem niet over te spreken

Response from the business owner

Beste Monique, Allereerst dank u wel voor uw beoordeling. Het aanbieden van een retour tegoedbon is een extra service welke Topjurken haar klanten graag aanbiedt. Topjurken doet dit op deze wijze om het bedrijf "gezond" te houden zodat we mooie damesmode kunnen blijven aanbieden. Voor het retourzenden ontvangt u van Topjurken een retour-tegoedbon ter waarde van het door u betaalde retourbedrag tot een maximum van €6,95. Echter via bijv. DPD of DHL kunt u voordeliger retourneren. De door ons verstrekte kortingscode kan binnen 3 maanden online besteed worden in onze online shop. Zo profiteert u van een mooie korting op uw nieuwe bestelling want deze kortingscode is geldig op het hele assortiment (dus ook sale artikelen!). Wij hopen u hiermee een duidelijk uitleg gegeven te hebben over ons retourbeleid welke u ook kunt teruglezen in onze algemene- en retourvoorwaarden. Mvg, Topjurken.nl

Heel goed!

Snelle levering van mijn bestelling. Wat ik leuk vond was het handgeschreven kaartje erbij. Ik zou opnieuw weer bij Topjurken bestellen.

Prima levering en mooie jurk.

Ben er heel blij mee

Ik vind het altijd heel fijn om bij Topjurken.nl te bestellen, want ze hebben daar mijn favoriete merk - Lizzy & Coco - en de klantenservice is er heel goed. Het is er ook mogelijk om iets na te laten bestellen bij de leverancier, wat heel handig kan zijn! En het wordt persoonlijk verpakt en snel verzonden.

Goede en snelle service

Zeer snelle en nette levering. Mooi product

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, K-design, Lizzy&Coco, Only-M en Miss Me jeans (exclusieve Miss Me dealer voor Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken & Lifestyle artikelen behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement