Mooi en netjes

Snelle bezorging mooi jurk en netjes geleverd een aanrader

Netjes en snel geleverd

En ook nog een handgeschreven kaartje!

Heel vlotte service

Daar ik graag on-line winkel en k-design niet on-line verkoopt, zijn jullie de beste oplossing voor mij en jullie zijn heel snel met de levering. Ik ben heel blij met jullie gevonden te hebben! Dank u!

Heel blij met ontvangst van de topjurk!

De levering is goed verlopen. De jurk past precies.

Duidelijke site

Topjurken snelle levering goed verzorgd

Ik heb voor de eerste keer besteld, omdat ik mijn jurk heel graag wilde van K-design. Jullie hebben snel geleverd en net verpakt.

Toen ik mijn jurk besteld had heb ik binnen 2 dagen mijn jurk in huis gekregen. Ik had besteld met achteraf betalen omdat ik eerst wilde zien of het wel de goede maat was. Gelukkig is dat zo. Dus alles bij elkaar is het geweldig

Positief

Positief

Snelle correcte levering

Heldere website, veel keuze

Mooie kleding, prima service.

Mooie, aparte jurken. Bestellen, bezorgen en afhandelen was prima.

Na bestelling heeft het nog een dag of 3 geduurd voor de jurk geleverd werd. Alles prima verlopen.

Ik ben ontzettend positief!

Ik ben goed op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling en bij mijn pakketje zat ook nog een heel leuk kaartje bij van de orderpicker. Superleuk!

Mooie kleding en snelle levering

Mijn 1e ervaring met Topjurken is zeer positief. Mooie kleding. Snelle levering. Alleen maar pluspunten.

Mooie kleding goeie snelle levering helemaal top titia

Tevreden klant.

Snelle verzending, goed verpakt, mooie jurk.

Snelle levering en leuke acties

Mijn ervaring met topjurken is uitstekend. Vaak leuke korting acties op mooie merken en snelle levering. Met een leuk persoonlijk kaartje erbij. Ga zo door !

Alles top geregeld!

Een fijne overzichtelijke website. Gemakkelijk te bestellen en top geleverd! Ik kreeg bericht dat de verzending 1 dag vertraging opliep. Heel keurig gecommuniceerd.

Top service bij Topjurken.nl

Al de volgende dag lag mijn bestelde jurkje keurig verpakt in de brievenbus. Netjes verpakt en voorzien van een vrolijk kaartje.

Gewoon prima jurk, prima bezorgd.

Gewoon prima jurk, prima bezorgd.

Alles verliep heel vlot en correct

Superjurk!

Kan niet anders zeggen, supergave jurk van K-Design, past perfect, vlot en correct geleverd, heel blij mee!

Top service!

Top service! Prachtige jurken!

Top te klein gekocht. Teruggestuurd wel een bevestiging gekregen maar zit na 1,5 week nog te wachten op crediteringen. Vreemd. Nodige correspondentie geweest. Krijg een naar onderbuikgevoel. Correctie: zeer onrechtmatige beoordeling. Creditatie was wel degelijk zeer vlot uitgevoerd. Echter ik had op de verkeerde rekening gegekeken. Dus bij nader inzien krijgen ze van mij een 8 ! Ik raad Topjurken zeker aan; ze hebben prachtige kwaliteits kleding.

Response from the business owner

Beste Christien, Dank u voor uw beoordeling. We hebben begin deze week contact met u hierover gehad. Zoals aangegeven is de top donderdag 14 Oktober bij ons binnengekomen en dezelfde dag door ons gecrediteerd. Het bedrag is door Sisow (ons kassasysteem) vrijdag 15 Oktober aan u terugbetaald. Dit is ook door Sisow bevestigd. Het bedrag is terugbetaald op uw SNS rekening waarmee u de order heeft betaald. Wellicht checkt u een andere betaalrekening? Zou u de juiste SNS rekening nog een goed willen checken? De terugbetaling staat niet op Topjurken maar onder Sisow. Wellicht is dit u niet duidelijk. U kunt dit ook controleren door op het gecrediteerde bedrag te zoeken. Bij vragen of onduidelijkheden staan wij u uiteraard heel graag telefonisch of per e-mail te woord. mvg, Topjurken

Geweldige service

Correcte bediening,op tijd geleverd goeie service

Leuke jurken en veel keuze

About Topjurken

Topjurken.nl is dé damesmode online shop, gevestigd in Tilburg, met trendy topmerken als onder andere Jane Lushka, K-design, Lizzy&Coco, Only-M en Miss Me jeans (exclusieve Miss Me dealer voor Nederland). Topjurken verkoopt niet alleen jurken. Ook o.a. mooie tops, tunieken en broeken & Lifestyle artikelen behoren tot ons assortiment. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Wij verzenden gratis vanaf €100 binnen Nederland, België én Duitsland. Heeft u een vraag dan kunt u ons 24/7 bereiken via info@topjurken.nl of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement