Snelle levering Duidelijke communicatie! Een 10!

Hele mooie kleding, goede prijs en snelle verzending!

Ik bestel hier vaker kleding en ben erg tevreden,. Heel fijn dat de pasvorm er bij staat of de maat die het model aan heeft. Zó kun je makkelijker de goede maat bestellen. Snelle verzending en heel attent! Ook bij eventuele retourenveloppen is de afhandeling snel en netjes.

teleurgesteld

had jurk besteld in maat xxl, deze maat draag ik normaal altijd, bij de omschrijving stond vermeld, jurk valt groot uit!!!!, mijn verbazing steeg toen ik de jurk kthuis kreeg......kreeg hem amper aan......duidelijk verkeerde maat.....dus terug sturen, en 7.95 portkosten betalen......voor mij de eerste en .....bestelling

Response from the business owner

Goedemorgen Antje, Wat ontzettend vervelend dat de jurk u niet past. Wij meten zo veel mogelijk artikelen zorgvuldig op bij binnenkomst en aan de hand van deze maten vermelden wij of deze volgens onze meting klein of groter uitvalt. Wanneer u toch twijfelt aan een bepaalde maat dan meten wij graag de exacte maten even voor u op zodat u deze kunt vergelijken met een eigen goed passende jurk. Vanaf €100 verzenden wij gratis binnen Nederland. Evt. retourkosten zijn voor de koper. Zo houden wij ons bedrijf gezond en kunnen we mooie kleding tegen een lage prijs blijven aanbieden. Mvg, Topjurken

Toppie

Op mijn verzoek jurk op andere datum geleverd

Duidelijke website

De website is duidelijk en overzichtelijk. Snelle levering en ook een goede communicatie.

Ik had 2 jurken besteld en had ze nog niet in het echt gezien maar door de fotos en volledige beschrijving heb ik ze toch gekocht. Na paar dagen bezorgd , keurig verpakt met retour bon erbij. Zat zelf een kaartje bij!Ik ga zeker nog iets bestellen bij Topjurken!

Mooie jurk, te groot

Mooie jurk, snel geleverd maar helaas echt te groot. Jurk viel ws groot, jammer!

Topservice !

Heb al verschillende keren besteld en ben steeds verbaasd over de efficiënte en snelle levering.

Bij mijn jurk zat geen centuur stond er wel bij wat ik over het hoofd had gezien. Ik kreeg na één telefoontje toch een centuur opgestuurd.Wat een goede service !

Snelle en uitstekende service!!!

Snelle levering maar ook bij retour zenden snelle afhandeling. Aan te raden webshop

Hele mooie merken, goede en overzichtelijke website. Producten goed omschreven en snelle verzending!

Top jurken en top levering.

Donderdagmorgen bestelling geplaatst vanuit België. Vrijdagmiddag werd pakketje al geleverd. Prima ingepakt en jurken zijn prachtig.

Prima website, snelle verzending, goede prijzen

Ik vind de website handig om kleedjes op te kiezen. Interessant dat op facebook geïnformeerd wordt als er kortingen zijn. De kleedjes worden ook steeds netjes en snel verzonden.

Prima ervaring

Snelle levering, prima service

Snel en verrassend

Altijd keurig geregeld een vriendelijk woordje erbij en mooi ingepakt

Mantel k-design

Deze is zeer mooi zoals beschreven de maat is perfect zal zeker nog bestellen bij jullie Jullie zijn correct Mvg

Het bestelde artikel pas mij te groot, retourneren ging eenvoudig en snel.

Mooie jurken

Ik heb weer een mooie jurk van topjurken

Top winkel

Altijd mooi verzorgd en pakjes snel bezorgd

Altijd goed!

Zeer betrouwbaar! Ik bestel hier regelmatig en mijn bestellingen worden altijd snel verstuurd. Ik raad dit bedrijf van harte aan!

Alles verliep spoedig de dag erna was het al in huis en de dag daarna al betaald. Tot de volgende ronde.

Top ervaring bij Topjurken

Prachtige jurk, mooie kwaliteit en snelle verzending

Dag team, snelle levering, netjes verzorgd ingepakt , goede kwaliteit!!!!! Echter de jurk was veel veel te lang. Zo jammer! Dus j.l. Zaterdag geretourneerd . Kerstgroet Wilma

Heel goed .

Keurig, vlotte verzending van mooie jurk. Sympathiek verpakt ... doet altijd goed !

Supertevreden

Snelle levering wn topkwaliteit

About Topjurken

Topjurken.nl is dé online Fashion & Lifestyle shop met trendy topmerken als onder andere K-design, Aime Balance, Only-M en Le Feu sfeerhaarden. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Heb je een vraag dan kun je ons 24/7 bereiken via [email protected] of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).