Zeer goed!

Super! Snelle service en goede kwaliteit !

Super snelle levering Prachtige collectie

Ik koop hier mijn K design jurken en het is een cadeautje als het binnenkomt. De jurken zijn niet alleen prachtig en waanzinnig mooi. Maar ook de service is perfect. Ik zal ook zeker volgend jaar hier weer mijn kleding bestellen. De laatste is vorige week binnengekomen.

Snelle levering, steeds op de hoogte gehouden via mail. Product is zoals verwacht. Ben er erg blij mee en zal zeker nog vaker bestellen bij topjurken.

Top jurken een echte topper!

Wat een fijne website. Mooie merken, makkelijke bestelprocedure, goede info per mail en binnen 24 uur een keurig ingepakte jurk met persoonlijk bedankje in huis. Een aanrader!

Snel en professioneel

Mijn online bestelling had ik gedaan maar had mijn mail niet goed verzonden werd na een uur werd ik keurig terug gebeld echt top

Prima service, duidelijk en snel

Jammer genoeg pasten de jurken niet maar de service en snelheid van levering zijn fijn.

helemaal goed!

Fijne kwaliteit, kreukvrij uit het vakantiekoffer te halen en de kleding zit zeer comfortabel. Goede pasvorm ook.

Goede service!

Blij met mijn jas, met zorg ingepakt en voorzien van een persoonlijke boodschap.

Overzichtelijke website Snelle verzending Diverse mogelijkheden tot betaling Goede service

Snelle en correcte levering, leuke prijzen

Snelle en correcte levering, leuke prijzen

Goede website en snelle service!

Zeer tevreden over mijn jurk en top. Goede service!

Snel geleverd, mooi product. Miss Me spijkerbroek is hele fijne spijkerbroek.

Goede ervaring mooie kwaliteit en kleuren. Voor mij is het TOP.

Modieus en snel geleverd

Met recht kan ik zeggen dat de 2 jurken die ik bij topjurken heb besteld, hun naan eer aan doen. Was blij verrast met design ,stof en snelle levering Ik kan nu shinen op mijn 75ste verjaardag. Top

Einfache Bestellung auch auf deutsch, schnelle Lieferung und tolle Ware

Alles bestens gelaufen, netter Kontakt und tolle Ware

Gemakkelijke site

Prima service!

Snelle ontvangst en persoonlijke boodschap

Correcte en snelle levering!

Correcte en snelle levering!

Snelle service, persoonlijke benadering, klantendienst is top

Response from the business owner

15:46 uur: Reactie Topjurken Beste Evy, Dank u voor de mail waarin u aangeeft toch de bestelde jurk te hebben ontvangen. Het kan gebeuren dat wanneer twee modellen eenzelfde print hebben een klant zich hierin kan vergissen. Uiteraard is het mogelijk de jurk te retourneren echter hebben we het gewenste model X141 niet meer in maat XXL beschikbaar. We kunnen het ook niet meer nabestellen helaas. Sorry hiervoor. Heeft u nog vragen dan kunt u te allen tijde uw vraag sturen naar [email protected] We wensen u een heel fijn week-end en graag tot een volgende keer! Mvg, Topjurken 15:29 uur: Reactie klant: Idd ik had x141 op de afbeelding gezien , en dat was de jurk met v hals die ik graag had gehad in maat xxl. Groetjes 15:06 uur: Reactie Topjurken: Goedemiddag mevrouw, meneer Allereerst dank u voor de beoordeling. D.m.v. de beoordeling kunnen we onze service verbeteren en evt. problemen oplossen. We hebben uw order erbij genomen en zien dat u geen eerdere melding heeft gemaakt van het ontvangen van een verkeerde jurk. Dat vinden wij erg jammer. We hebben het artikel gecheckt met uw zending en ons systeem geeft aan dat de juiste jurk verzonden is. We willen dan ook graag uitzoeken waar het verkeerd is gegaan. U heeft K-design jurk X142 (niet X141, dit is een ander model in dezelfde print) in maat XXL besteld. Kunt u dit nummer vergelijken met het kaartje wat aan de jurk bevestigd is? Graag horen wij van u zodat we dit probleem snel kunnen oplossen. U kunt uw mail sturen naar [email protected] o.v.v. order 9201671 Wij horen heel graag van u. Mvg, Topjurken

Jammer dat je de retourkosten zelf moet betalen

Diverse malen besteld bij top jurken. Goede kwaliteit en snelle levering.

Precies zoals op de foto's.

Goede kwaliteit. Zowel chique als casual.

Prima verzorgd, en goede kwaliteit stof.

Voor mij was het de 1ste keer, dus uitproberen. Echt een adres om te onthouden.

Fantastisch!

Snelle levering en keurig verpakt!

About Topjurken

Topjurken.nl is dé online Fashion & Lifestyle shop met trendy topmerken als onder andere K-design, Aime Balance, Only-M en Le Feu sfeerhaarden. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Heb je een vraag dan kun je ons 24/7 bereiken via [email protected] of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).