Fantastisch!

Snelle levering en keurig verpakt!

Heel goede website en prachtige kleding

Blouse besteld, exact zoals op de afbeelding. En snel!

Mooie jurk en heel vlug geleverd

Geweldige vlotte service

Jurk besteld waar ik reeds enige tijd achter zocht in mijn maatje en werd enkele dagen later reeds geleverd . Alles verliep super vlotjes .

Ik ben heel tevreden met mijn aankoop. Hij was snel bezorgd.

Vanaf bestelling tot levering alles correct verlopen met nog een dankjewel erbij

Commumucatie en levering top!

Mooie spullen op de website. Filteren en bjjv op maat zoeken lukt niet met mobiel.

Super service en prachtige jurk.

Goede service en kwaliteit.

Mooie jurk maar..

Mooie en fijn zittende jurk. Helaas niet voor mij. Ik vond hem tekort. Tip: vermeld de lengte van de jurken. Juiste tip voor de maat kun je aanhouden.

Snelle levering!!

Snelle levering, keurig verpakt!

Nette service en levering

Jurk speciaal voor mij besteld. De jurk viel zelf tegen, maar daar kan de winkel niets aan doen.

best goed behalve verzd kosten retoeneren

ik heb meerdere malen verz kosten terug gehad en die os maar bepaalde tijd bruikbaar heeeel jammer ik heb meerdere malen het niet kunnen gebruiken omdat er op dat moment niks in winkel was voor me. dus weggegooid geld wordt kleding wel duurder als andere winkels helaas

Voor ieder wat wils!

Het zit als gegoten. Mooie kwaliteit. Aan te bevelen, want er is voor ieder wat wils!

Snelle goede service

Prachtige jurken snel geleverd! Ook snel reactie bij retourlevering!

Goede snelle service

Fijn verpakt en snel in huis

goede service

Ik belde voor advies qua maat en kleur. Ben daarbij zeer goed geholpen telefonisch en meedenkend. Kom hier zeker terug.

Goed!

Snelle verzending en zorgvuldig ingepakt. Wel vind ik dat de foto van de jurk niet helemaal overheen kwam met de kleuren van de jurk. Dat is ook de reden dat ik de jurk teruggestuurd heb.

Betrouwbare webshop

De jurk is precies volgens omschrijving, ook de aanbevolen maat klopt. Snelle bezorging naar het buitenland, Spanje.

Altijd keurig op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Mooi kleding, kwaliteit!!

Snel goed verpak mooi

Fantastisch! Top!

Mijn ervaring met Topjurken is erg goed. Snelle afhandeling. Met twee dagen heb je de bestelling thuis. Topjurken :-)

Top jurken! Top klantenservice!

Al meerdere malen jurken besteld en bevalt prima! Krijg er altijd complimenten over. Ook van mensen die ik helemaal niet ken :-)) Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs. Een enkele keer een jurk teruggestuurd en snel geld weer retour. Overigens niks mis met de jurk maar was dan net niet helemaal mijn ding. Er is genoeg keuze dus altijd wel iets leuks te scoren!

22 Sprendlingenstraat Oisterwijk 5061KN

About Topjurken

Topjurken.nl is dé online Fashion & Lifestyle shop met trendy topmerken als onder andere K-design, Aime Balance, Only-M en Le Feu sfeerhaarden. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Heb je een vraag dan kun je ons 24/7 bereiken via [email protected] of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).