Voor ieder wat wils!

Het zit als gegoten. Mooie kwaliteit. Aan te bevelen, want er is voor ieder wat wils!

Snelle goede service

Prachtige jurken snel geleverd! Ook snel reactie bij retourlevering!

Goede snelle service

Fijn verpakt en snel in huis

goede service

Ik belde voor advies qua maat en kleur. Ben daarbij zeer goed geholpen telefonisch en meedenkend. Kom hier zeker terug.

Goed!

Snelle verzending en zorgvuldig ingepakt. Wel vind ik dat de foto van de jurk niet helemaal overheen kwam met de kleuren van de jurk. Dat is ook de reden dat ik de jurk teruggestuurd heb.

Betrouwbare webshop

De jurk is precies volgens omschrijving, ook de aanbevolen maat klopt. Snelle bezorging naar het buitenland, Spanje.

Altijd keurig op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Mooi kleding, kwaliteit!!

Snel goed verpak mooi

Fantastisch! Top!

Mijn ervaring met Topjurken is erg goed. Snelle afhandeling. Met twee dagen heb je de bestelling thuis. Topjurken :-)

Top jurken! Top klantenservice!

Al meerdere malen jurken besteld en bevalt prima! Krijg er altijd complimenten over. Ook van mensen die ik helemaal niet ken :-)) Mooie kwaliteit voor een redelijke prijs. Een enkele keer een jurk teruggestuurd en snel geld weer retour. Overigens niks mis met de jurk maar was dan net niet helemaal mijn ding. Er is genoeg keuze dus altijd wel iets leuks te scoren!

Prima bedrijf.

Super netjes afgewerkt.

Fijne snelle verzending

Snelle verzending! Goed ingepakt!Ik ben gewoon tevreden!

Hele mooie kleuren, lekker fel, mooi decollete

Ik was op zoek naar een maxi zomerjurk die eruit springt qua kleur en vrolijkheid en wel sexy is. Dat heb ik gevonden! Hij had nog iets langer mogen zijn van mij (ik ben 1.75 m) en de rushes bij de schouders blijven niet altijd op hun plek. Maar al met al erg tevreden met deze hele mooie fijne jurk.

Snelle service, goede communicatie!

Na een bestelling geplaatst te hebben kwamen de jurken een dag later aan. De jurken waren mij te groot dus had ik ze terug gestuurd. De volgende dag kreeg ik een bericht dat de jurken waren gestuurd en het geld binnen enkele dagen weer op mijn rekening stond! Heb contact gehad met dit bedrijf omdat ze bij de levering een boekje erbij hadden geleverd....met jurken die niet allemaal op de website stonden. De dame in kwestie zei dat ik alles van dat boekje kon bestellen mits het nog leverbaar was! Ik vind het niet alleen TOP JURKEN maar ook EEN TOP BEDRIJF!!

top aflevring en bestelling alles correct prima in orde

alles fijn georganiseerd vlugge levering werkelijk perfect

Gewoon hele mooie jurken

De jurken van K dising dragen heel prettig. En voor mij met 1.80 meter en maat 44 , staan ze mooi.

Top goede service mooi verpakt en correct geleverd

Ik ben nog al slank en klein waardoor ik moeilijk mijn maat kan vinden bij jullie xs past altijd en zeer mooi en goede kwaliteit heb mijn zus en schoonzus ook al laten kennismaken met top jurk even enthousiast als ik bedankt super

Prima webshop

Leuk assortiment, goede communicatie en snelle service.

Snel, persoonlijk en zeer tevreden

Na bestelling snel het pakket ontvangen, keurig netjes verpakt met een persoonlijk kaartje erbij. Dan is het altijd toch leuker uitpakken. Verder is het blouse ook helemaal goedgekeurd, dus ik ben zeer tevreden met mijn bestelling bij Topjurken!

Alles is heel duidelijk en er is niets teveel

Ik kwam topjaren tegen op de site en ben dat is gaan bekijken Voordien bestelde ik altijd in België dat was prima en de mensen waren heel vriendelijk maar ik wilde toch liever een Nederlands bedrijf en dat vond ik bij Topjurken . Als je iets wil hebben wat niet in hun assortiment zit , geen probleem dan wordt dat besteld Ook is het heel fijn dat er bij een jurk staat of hij klein of ruim uitvalt want dat verschilt nogal eens Dus ik ben blij met Topjurken en hoop nog vele jurkjes te kunnen kopen

Heel erg tevreden

Nette communicatie en snelle levering

Uitstekend !

22 Sprendlingenstraat

Oisterwijk 5061KN

About Topjurken

Topjurken.nl is dé online Fashion & Lifestyle shop met trendy topmerken als onder andere K-design, Aime Balance, Only-M en Le Feu sfeerhaarden. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Heb je een vraag dan kun je ons 24/7 bereiken via [email protected] of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).