Prachtige jurken

Hele mooie kwaliteitsjurken voor een eerlijke prijs met pijlsnelle verzending

Vriendelijke en behulpzame klantenservice!

Mooie broek van Jane lushka gescoord!goed advies gekregen! Zit perfect!

top top top topjurken

hoewel geen jurk gekocht maar een broek zeer tevreden over de service.

Top Topjurken!

Wat een super snelle levering! In één klap twee mooie jurken rijker;-) Leuke persoonlijke touch bij de verzending. Ik kom zeker nog eens terug bij jullie.

Verzendkosten bizar

Jurk keurig bezorgd met € 4,95 verzendkosten. Jurk is te klein, dus helaas retour. Kosten € 7,95! Voor mij reden om hier niet meer te bestellen. Want €12,90 voor nop betalen is te gek voor woorden!

Goedenavond Annelie, Wanneer een bestelling in zijn geheel retour komt ontvangt u de door u betaalde €4,95 (bij bestelling lager dan €100) uiteraard van ons retour. U betaald dan énkel de retourkosten, niet de "heen"kosten! Om ons bedrijf gezond te blijven houden dient de klant de retourkosten te betalen. Echter; voor deze retourkosten ontvangt u van ons een kortingscode welke u binnen 3 maanden op alles in onze webshop kunt inzetten. Kortom: u ontvangt door uw retour een korting op uw nieuwe bestelling. Op deze wijze willen wij onze klanten tegemoetkomen én ons bedrijf gezond houden. Mvg, Topjurken

Goede keus en snelle bezorging

Mooie keus, goede kortingen, en ondanks de sale wordt het pakket heel snel verzonden, volgende dag in huis.

Top kwaliteit en service

Mooie jurk valt goed op maat. Goede kwaliteit , valt mooi. En een top service. Super blij

eerste keer iets besteld en mooi ontvangen met een mooie boodschap top

de eerste keer iets besteld bij Topjurken en alvast een mooie goede ervaring, zeker een aanrader !

Mooie jurken, snelle levering

Mooie jurken, snelle levering. Leuk assortiment

Mooie artikelen

Mooie kleding, fijne overzichtelijke site, goede klantvriendelijkheid en artikelen worden snel toegezonden

Snel geleverd en goed!

Volgens wens!

Eerlijke en snelle verkoop

TOP

Prachtige jurk en heel snel geleverd!

snel geleverd, alles klopte

alles ging perfekt, snel geleverd, maten klopte, de jurken zagen er uit zoals op de site. prima gegaan.

Snelle levering Duidelijke communicatie! Een 10!

Hele mooie kleding, goede prijs en snelle verzending!

Ik bestel hier vaker kleding en ben erg tevreden,. Heel fijn dat de pasvorm er bij staat of de maat die het model aan heeft. Zó kun je makkelijker de goede maat bestellen. Snelle verzending en heel attent! Ook bij eventuele retourenveloppen is de afhandeling snel en netjes.

teleurgesteld

had jurk besteld in maat xxl, deze maat draag ik normaal altijd, bij de omschrijving stond vermeld, jurk valt groot uit!!!!, mijn verbazing steeg toen ik de jurk kthuis kreeg......kreeg hem amper aan......duidelijk verkeerde maat.....dus terug sturen, en 7.95 portkosten betalen......voor mij de eerste en .....bestelling

Goedemorgen Antje, Wat ontzettend vervelend dat de jurk u niet past. Wij meten zo veel mogelijk artikelen zorgvuldig op bij binnenkomst en aan de hand van deze maten vermelden wij of deze volgens onze meting klein of groter uitvalt. Wanneer u toch twijfelt aan een bepaalde maat dan meten wij graag de exacte maten even voor u op zodat u deze kunt vergelijken met een eigen goed passende jurk. Vanaf €100 verzenden wij gratis binnen Nederland. Evt. retourkosten zijn voor de koper. Zo houden wij ons bedrijf gezond en kunnen we mooie kleding tegen een lage prijs blijven aanbieden. Mvg, Topjurken

Toppie

Op mijn verzoek jurk op andere datum geleverd

Duidelijke website

De website is duidelijk en overzichtelijk. Snelle levering en ook een goede communicatie.

Ik had 2 jurken besteld en had ze nog niet in het echt gezien maar door de fotos en volledige beschrijving heb ik ze toch gekocht. Na paar dagen bezorgd , keurig verpakt met retour bon erbij. Zat zelf een kaartje bij!Ik ga zeker nog iets bestellen bij Topjurken!

Mooie jurk, te groot

Mooie jurk, snel geleverd maar helaas echt te groot. Jurk viel ws groot, jammer!

Topservice !

Heb al verschillende keren besteld en ben steeds verbaasd over de efficiënte en snelle levering.

Bij mijn jurk zat geen centuur stond er wel bij wat ik over het hoofd had gezien. Ik kreeg na één telefoontje toch een centuur opgestuurd.Wat een goede service !

Snelle en uitstekende service!!!

Snelle levering maar ook bij retour zenden snelle afhandeling. Aan te raden webshop

Sprendlingenstraat 22

5061KN Oisterwijk

Over Topjurken

Topjurken.nl is dé online Fashion & Lifestyle shop met trendy topmerken als onder andere K-design, Aime Balance, Only-M en Le Feu sfeerhaarden. Wij leveren alle artikelen (m.u.v. Le Feu sfeerhaarden) direct uit eigen voorraad waardoor wij een snelle levering kunnen garanderen. Heb je een vraag dan kun je ons 24/7 bereiken via [email protected] of tijdens kantooruren via 013-2118388. Alle vragen via e-mail beantwoorden wij binnen 24 uur (m.u.v. zaterdag, zondag en feestdagen).