Eenvoudig te bestellen. Mooi product en snelle levering

Meer dan prima!

Snel in huis, product helemaal top, fijn dat de dozen duurzaam zijn.

Magnetisch planbord

Leuk design met dieren. Kleuren die passen in de trend van deze tijd. Maar ik vind de plaatjes/tekst veel te onscherp geprint. Korrelig! Daarom maar 3 sterren. Ik had er meer van verwacht, jammer. Ik beveel het bord niet aan, omdat het onscherp afgedrukt is. Als het scherper zou zijn, zou ik het wel aanbevelen, want verder vind ik het een heel leuk ontworpen planbord.

Hartelijk dank voor je uitgebreide review. Fijn dat je ook uitlegt geeft bij de waardering. Het is niet mogelijk om de print scherper af te drukken op dit materiaal vanwege de structuur. Maar ik neem je feedback zeker mee in de volgende ronde.

goed!

De bestelling is goed ontvangen en wat nog fijner, ze zijn super Ik kon niet de bestelling plaatsen en heb dat via Jacolien gedaan. Dus heel blij met deze hulp. Ben ik de enige of zijn er meer klanten die dit probleem? Maar iig super tevreden mvg Ellen Tramper

Volgende dag al geleverd!

Snel geleverd en netjes verpakt

Mooie website met mooie producten

Ruime keus in mooie producten. Blij met mijn bestelling.

snelle levering, leuke dingen

Mij ikbenzomooi.nl hebben ze superleuke baby kadootjes. Ik kwam per toeval op de site. Ga er zeker vaker bestellen. Leuke originele kadootjes. Snelle levering.

Leuk aanbod van spulletjes en hele fijne service.

Heel fijn geholpen

Via de chat geholpen met een onderdeel van het bestelproces waar ik iets verkeerd bleef doen.

Kwaliteit

Kindvriendelijk

Een perfecte site met mooie producten

Een fantastische site met veel variatie en keuze voor alle smaken.

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling. Superleuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Veel plezier met het kledingsetje. Graag tot zien op www.ikbenzomooi.nl.

Prachtige produkten

Snelle levering en kwalitatief mooie produkten

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat je de service en producten zo waardeert. Ik wens je veel plezier met je aankoop en graag tot ziens op www.ikbenzomooi.nl.

Mooie spullen

Mooie spulletjes en goede kwaliteit /prijsverhouding Snelle levering ondanks drukte corona !!!!!

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling. Heel veel plezier met je aankopen en graag tot ziens op www.ikbenzomooi.nl.

Nette en snelle levering

Prima overzichtelijke site. Snelle levering Helaas voldeed 1 artikel niet aan de verwachtingen,reeds retour gestuurd en ontvangen. Nu nog de terugbetaling. Ik hoop dat dit net zo snel en goed gebeurt als de levering

Hartelijk dank voor je review. Jammer dat 1 product niet naar wens was. Hopelijk heb je wel veel plezier van het andere item. Ik zie je graag terug op www.ikbenzomooi.nl.

Prachtige reisponcho voor kleinzoon

Heel goede kwaliteit, snel geleverd. Omdat er een tweetal strikjes ontbraken aan de poncho, heb ik gemaild. Direct een reactie met duidelijke uitleg waarom.

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Hopelijk heb je al veel plezier gehad van de prachtige poncho. Ik zie je graag nog eens terug op www.ikbenzomooi.nl.

Fantastisch mooie baby artikelen!

Snel en accuraat.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Hopelijk heb je veel plezier van je aankoop. Ik zie je graag nog eens terug op www.ikbenzomooi.nl.

Woow

Ik heb 2 kleine kinderen. Ze dragen allebei nog luiers. Ik was al een tijdje opzoek naar luiertas die geschikt was voor mij. Ik ben zoo verliefd op de tas geworden. De tas zelf is zoo mooie en zo mooie ontworpen en het is zo fijn. Ik ben erg super blij ermee

Super snel geleverd

Ik zocht online voor krijtstiften en bestelde deze in de avond, ze zijn de volgende dag geleverd. Netjes verpakt en een leuk kaartje erbij. Ben er helemaal blij mee hoe het bestelproces is gegaan. Toppie

Hartelijk dank voor je prachtige review. Erg leuk om te horen dat je blij bent met de service. Veel plezier met de mooie krijtstiften en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Snel bezorgd en prima geregeld!

Het was sneller bezorgd dan verwacht zelfs! Erg blij mee.

Hartelijk dank voor je mooie review. Heel fijn dat je de razendsnelle service waardeert! Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Prachtig

Mooie produkten,snelle service en goed verpakt.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Goed over gekomen zeer tevreden

Heb het besteld en de volgende dag direct geleverd bij diegene waar het voor was

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Fijn om te horen dat het pakketje goed en op tijd geleverd is. De ontvangers zullen er vast erg blij mee zijn. Graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Snelle levering en topkwaliteit!

Superleuke poncho gekocht, heel tevreden van!

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Veel plezier met de prachtige Bemini Poncho en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

zeer snelle service

heel tevreden

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Snelle levering. Voelt als kwalitatief goede slaapzakjes en goed verpakt. Ik kan niet wachten tot onze kleine meid de slaapzakjes kan gebruiken.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Veel slaapplezier met de mooie Bemini slaapzak en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Erg goed,besteld volgende dag in huis en meteen in box,kleinkind erin gelegd en vond het fijn.

Besteld volgende dag in huis,meteen in box kleinkind erin en zij vond het ook heel fijn.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Veel plezier met het mooie boxkleed en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama. Online specialist in toffe babykleding, kinderkleding, luiertassen, lifestyle en kinderkamer inrichting. Ontdek de complete Kinderkamer collectie. Voor een prima prijs en van uitstekende kwaliteit. Daarnaast hebben we elk seizoen een mooi aanbod aan baby- en kinderkleding van CarlijnQ, Ammehoela Kids, Koko Noko, B.Nosy, Dirkje Babywear en Tumble 'n Dry, .