Snelle en vriendelijke service

Een prachtig jurkje binnen gekregen van Carlijnq. Ook een leuk pak van Ammehoela besteld. Mooie producten, overzichtelijke website. Hier kom ik zeker nog een keertje terug Corine

Snel bezorgd goed artikel

Geweldige service

Nadat mijn pakket door post nl is geroutouneerd vanuit een afhaalpunt zonder reden heb ik contact gehad met jullie. Daarna is pakketje opnieuw verzonden en nu wel goed gegaan. Super geregeld. Nogmaals onze dank

Goede en snelle service. Product zoals omschreven en op de foto te zien is.

Wow

Super mooie kleding en vlotte service! Zondag twee jasjes besteld en dinsdag al geleverd in België Dochter is super blij ermee. Kan ze allebei aan twee kanten dragen dus eigenlijk vier jasjes bij!

Hetgeen wat ik besteld had, ziet er goed uit

Voor herhaling vatbaar

Super! En heel leuk verpakt, echt een cadeautje!

Zocht een cadeautje tijdens deze lockdown. Verstuurd als cadeautje met gratis kaartje, top!

Ik had vergeten mijn kortingsbon te verzilveren, en had reeds besteld. Wist niet wat te doen De dame aan de telefoon heeft het voor me opgelost. Echt super! Dank daarvoor..

Goede levering. Leuk dat je het gratis kunt laten inpakken en een handgeschreven kaartje erbij kunt laten doen. Het product zelf heb ik alleen niet kunnen zien omdat het al ingepakt was, dus daar kan ik niets over zeggen.

Top!!

Snelle levering! Mooi ingepakt.

Just Thank You! We zien je heel graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl Annelie ♥ Team Ik Ben Zo Mooi

Zelfs in de drukste periode van het jaar kreeg ik van ikbenzomooi.nl uitstekende service, dachten met me mee en een super snelle levering! Ik ben zeer tevreden

Dankjewel voor deze super mooie complimenten. Heel graag gedaan en we zien je heel graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl Annelie ♥ Team Ik Ben Zo Mooi

Fijne website en leuke spulletjes

Netjes ingepakt. Ondanks de drukke tijd voor de postbodes was het pakketje toch in een week binnen. Ik ga zeker vaker bestellen.

Wat fijn om te lezen dat je pakketje op tijd geleverd is. Blijft ook voor ons toch altijd spannend of het de postbezorgers lukt, zeker in deze drukke tijd. Veel plezier van de order! Annelie ♥ Team Ik Ben Zo Mooi

Heel fijne webshop met leuke items en goede service

Nu al een paar keer in de sale wat mooie kledingstukken voor mijn dochter gevonden. Ze staan super, kwaliteit is goed en prijs heel leuk. Snel geleverd en leuke nieuwsbrieven en kaartjes.

Wat leuk om deze review te lezen. Ook echt tof dat je onze nieuwsbrieven waardeert, dat vinden we erg belangrijk. Heel veel plezier van je order en tot de volgende keer ;) Annelie ♥ Team Ik Ben Zo Mooi

Super! Prachtige spullen en snelle verzending!

Prachtige spullen, heel fijn contact en supersnelle verzending. Aanrader!!

Heel hartelijk dank voor je mooie review. Wij doen een happy dance! Graag tot ziens. Annelie ♥ Team Ik Ben Zo Mooi

Helemaal tevreden!

Prettige website, leuke prijzen en goede service!

Wat een mooie complimenten, dankjewel! Veel plezier van je order en graag tot ziens. Annelie ♥ Team Ik Ben Zo Mooi

Heel goed, ga hier zeker vaker bestellen.

Snelle en nette levering.

Dankjewel! Wij worden zo blij van dit soort reviews, nogmaals dank. We zien je heel graag nog eens op ikbenzomooi.nl Annelie ♥ Ik Ben Zo Mooi

Zeer tevreden en snelle levering ondanks de feestdagen!

Net voor de kerst besteld en geleverd. Zoontje is dol op het speelgoed!

Leuk om te lezen dat het speelgoed, goed bevalt! Heel veel speelplezier en we zien je heel graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl Annelie ♥ Team Ik Ben Zo Mooi

Great webshop

Great price for the Scoot and Ride we purchased before Christmas. Processing and shipping was amazingly fast even in this busy COVID and Christmas period. Highly recommended!

Thank you so much! Have a great day :) Annelie ♥ Team Ik Ben Zo Mooi

Vorig jaar december een luiertas gekocht ookal was ik pas in mei uitgerekend. In mei bevallen en helaas maar weinig de luiertas gebruikt wegens corona (je mag maar weinig de deur uit, dus weinig op pad met mijn zoontje). De luiertas is kapot aan de knoopjes en dit heb ik gemeld. Ze reageerde binnen 2 dagen met een super voorstel. Ik ben nog nooit zo tevreden geweest over de klantvriendelijkheid. Ze denken mee, komen met opties en reageren snel en vriendelijk. Ik raad jullie bij iedereen aan! Dank je wel voor alles.

Heel leuk om van je te horen en dat je ons zo een mooie review geeft. Fijn dat je blij bent met de geboden oplossing. Veel plezier van de nieuwe tas! ♥ Annelie van Team Ik Ben Zo Mooi

Geweldig!!

Bestelling, aflevering, ophaal- en retour mogelijkheden, alles prima geregeld en snel!

Hartelijk dank voor je complimenten! Super om van je te horen. Veel plezier van de order. ♥ Annelie van Team Ik Ben Zo Mooi

Snelle levering en goede communicatie

Goede kwaliteit van producten, snelle levering en goede communicatie

Wauw! We doen dansjes van dit soort reviews. Hartelijk dank en we zien je heel graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl ♥ Annelie van Team Ik Ben Zo Mooi

Leuke site snelle levering

Tevreden over de snelle levering

Goed om te horen! De pakketjes gaan hier elke dag de deur uit, maar uiteraard zijn we voor het daadwerkelijk bezorgen ook afhankelijk van een derde partij. Altijd tof als het lukt om op tijd pakketjes af te leveren. Veel plezier van je order! ♥ Annelie van Team Ik Ben Zo Mooi

Een cadeautje besteld voor ons baby nichtje. De optie gratis inpakken en gratis kaartje erbij aangeklikt. Super blij met de aandacht en zorg die er aan de bestelling is besteed, super lief handgeschreven kaartje erbij en mooi ingepakt. Het pakketje ontvangen was al een cadeautje op zich

Dankjewel voor je review. We doen altijd onze uiterste best op de cadeautjes en er echt een feestje van te maken en het zo persoonlijk mogelijk te maken. Heel leuk om te horen dat, dat bij jouw bestelling goed gelukt is. Fijne dag en graag tot ziens op ikbenzomooi.nl ♥ Annelie van Team Ik Ben Zo Mooi

Héle snelle levering van toffe kleertjes!!

Héle snelle levering! Toffe kleertjes!

Dank voor je complimenten! Veel plezier van je order en graag tot ziens bij ikbenzomooi.nl ♥ Annelie van Team Ik Ben Zo Mooi

Vlotte levering

Niets op aan te merken. Makkelijk bestellen en snelle levering.

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama. Online specialist in toffe babykleding, kinderkleding, luiertassen, lifestyle en kinderkamer inrichting. Ontdek de complete Kinderkamer collectie. Voor een prima prijs en van uitstekende kwaliteit. Daarnaast hebben we elk seizoen een mooi aanbod aan baby- en kinderkleding van CarlijnQ, Ammehoela Kids, Koko Noko, B.Nosy, Dirkje Babywear en Tumble 'n Dry, .