Fijne producten en goede service.

Ik had een vraag over mijn bestelling en die werd erg snel een prettig beantwoordt. De producten zijn erg fijn en zien er leuk uit. We hebben onder andere de baby only slofjes voor mijn zoontje van 8 maanden en ze staan erg leuk en de maat past goed.

Goede website , veel keus . Levering erg snel

prima geholpen na telefonisch contact

uitstekend!

Fijne site, veel keuzes!

Voor het eerst een besteling geplaast. Snelle levering en leuke oroducten. Ik zal zeker nog bestellingen plaatsen

Mijn spullen zijn top, jammer dat ik had gevraagd in te pakken en dat het niet gedaan is!

Zie de zin hierboven

Snelle levering van een mooi product.

Wij hebben een mooi houten speelwagentje besteld bij Ik ben zo mooi! De volgende dag werd deze netjes afgeleverd, zeer snel. Een mooi product met een duidelijke handleiding. Wij hopen wel dat de wielen goed vast blijven zitten.

Prima, snelle nette levering

👍🏻

Prima site, prima levering

Snel besteld, overzichtelijke site, keurige levering

Superleuke spulletjes, te gek ingepakt en snelle levering!

Speciaal voor mij een shirtje eerder bedrukt en alles meteen op de bus gedaan zodat we het nog op tijd konden geven. Helemaal top! En zo leuk ingepakt!! Bijna zonde om uit te pakken ;)

Snelle levering, ontzettend mooi verpakt!

Binnen een dag de bestelling binnen, en echt heel mooi ingepakt, top service!

Prima service!

Mooie en originele cadeautjes. Snelle levering en keurig verpakt.

Makkelijk, snel en zorgvuldig

Op Ikbenzomooi.nl kon ik vanuit Amerika makkelijk cadeaus bestellen voor mijn zwangere zus. Betalen met VISA was mogelijk en veilig. Verzending was zorgvuldig, leuk ingepakt en kwam op de aangevraagde datum aan.

Super snelle levering

Super snelle levering met een lief kaartje erbij! We zijn er erg blij mee!

Communicatie verloopt goed, snelle verzending, producten netjes verpakt! Helemaal top!!

Leuke spullen snel in huis én niet duur

Prachtige Mandjes besteld tegen een zeer schappelijke prijs. Volgende dag al bezorgd in een hergebruikte doos. Mooi dat dit hergebruik ook dmv een leuke sticker werd aangegeven.

Snel geleverd en mooie kleding

Snel geleverd, goed verpakt en duidelijke communicatie op de website en per mail. De slaapzak slaapt ook heerlijk hebben we ondervonden.

super snelle levering

Mooi product en super snelle levering toppie

Super: aanrader!

Snel geleverd en fantastisch ingepakt! Mooie spullen en veel keuze

Snelle levering, prachtig ingepakt! Een cadeautje om te krijgen;)

Top.

Snelle levering en mooi ingepakt.

Snel en top

Zondagavond laat besteld en kon het maandagochtend direct ophalen. Heel snel! Meteen gepast en ter plekke nog een andere maat genomen. Kon allemaal. Super!

Snelle levering, goed ingepakt!

Heel leuk

Super leuke kaartjes. Goed verpakt. Een daverend succes.

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama. Online specialist in toffe babykleding, kinderkleding, luiertassen, lifestyle en kinderkamer inrichting. Ontdek de complete Kinderkamer collectie. Voor een prima prijs en van uitstekende kwaliteit. Daarnaast hebben we elk seizoen een mooi aanbod aan baby- en kinderkleding van CarlijnQ, Ammehoela Kids, Koko Noko, B.Nosy, Dirkje Babywear en Tumble 'n Dry, .