Super service!

Na een fout van mezelf werd het na 1 mailtje opgelost met daarbij super goede service. Nogmaals bedankt en ik zal zeker vaker bij jullie shoppen. Groetjes Brenda

Snelle levering, keurig verpakt!

Niets op aan te merken, allemaal keurig!

Leuke website, snelle bezorging, leuke producten. Voor kraamcadeautje, rechtstreeks naar de kersverse ouders laten bezorgen, dus zelf niet kunnen zien, wel enthousiaste reactie van de ontvanger gekregen. Fijn dat het ook ingepakt kon worden met een kaartje erbij.

Snelle levering en goede klantenservice

Mijn bestelling werd de volgende dag geleverd. Toen bleek dat ik de verkeerde variant had ontvangen van haarclipjes, heb ik een mail gestuurd. Ik kreeg snel antwoord en omdat de juiste variant niet meer op voorraad was wilden ze het geld terugstorten. Niet nodig voor mij, maar wel goede service.

Goed!

Goede service, snelle levering, leuke korting voor vaste klanten!

Snelle levering , Goede comunicatie Ik ben zeer tevreden .

mooie producten en zeer goede service

Erg mooie producten en goede site! Goede communicatie bij retouren en snelle reactie!

Snelle levering. Fijn contact tijdens het behandelen van mijn bestelling. Ik ben heel blij met mijn producten!

Snel en mooi verpakt

Ik bestelde voor mijn vriendin in deze Corona crisis een verjaardag cadeau en deze was zo mooi en leuk ingepakt. En het kaartje dat ik erbij had besteld was ook heel mooi geschreven BEDANKT!

Fijne website

Mooie website, snelle levering

leuke spullen en snelle levertijd

leuke kraamcadeautjes gevonden voor leuke prijzen

Snelle service, mooie spullen en een lief kaartje erbij.

Snelle levering, zorgvuldig ingepakt

Goede en vlotte service

Heel goed!

Vlotte bezorging van de bestelde spullen, en het ingepakte artikel is ook echt een cadeautje.

Zeer vlot

Zeer vlotte levering en duidelijke communicaitie

Perfect voor een cadeau op afstand!

Overzichtelijke website, snelle service en levering, leuk handgeschreven kaartje erbij en met zorg ingepakt!

Super fijne webshop!

Fijne webshop. Leuk assortiment. Werd ook nog leuk ingepakt met een gratis kaartje naar keuze! Echt een aanrader deze webshop!

Kon eerst niet inloggen, goed geholpen door medewerkster

Snelle vlotte levering ondanks corona

Had een nieuwe dop besteld voor mijn chilly bottle, werd mooi verpakt in bubbeltjes folie en in een doosje netjes voor de deur afgezet. Aanrader!

Geweldig!!

Super snel mijn bestelling ontvangen met leuk kaartje als attentie. Netjes verpakt. Top !!

Fijne en duidelijke website met een fantastische service

Goede en duidelijke website die ik zeker aanbeveel bij mijn vriendenkring. Mooie en betaalbare producten.

Super snelle service

Leuke webshop met mooie artikelen voor de kleintjes. Badpakje past perfect!

Snelle levering van het product.

Snelle en goede service

Makkelijk te bestellen en snel binnen.

Superleuke spulletjes aan goede prijzen

Mooi en leuk assortiment. Goede prijzen, snelle en correcte verwerking. Goede informatie. tijdige levering. Alles top. Een puntje voor verbetering vatbaar. Het kartonnen doosje waarin de zending zat was heel licht van kwaliteit en de niet gebruikte ruimte was niet opgevuld waardoor het doosje erg gedeukt was en er een hele grote scheur inzat. Zo erg dat er verschillende spulletjes hadden kunnen uitvallen. Gelukkig is dat niet gebeurd, de bestelling was helemaal compleet.

Dankjewel voor je mooie review! Super goed dat je aangeeft dat je verpakking eigenlijk te kwetsbaar was. We nemen dit mee! Over het algemeen proberen we inderdaad als een item in een klein doosje wordt verpakt, dat deze goed opgevuld wordt. Nogmaals dank! Met deze feedback kunnen wij onze services verbeteren. Veel plezier van je bestelling en we hopen je heel graag nog eens te zien op ikbenzomooi.nl

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama. Online specialist in toffe babykleding, kinderkleding, luiertassen, lifestyle en kinderkamer inrichting. Ontdek de complete Kinderkamer collectie. Voor een prima prijs en van uitstekende kwaliteit. Daarnaast hebben we elk seizoen een mooi aanbod aan baby- en kinderkleding van CarlijnQ, Ammehoela Kids, Koko Noko, B.Nosy, Dirkje Babywear en Tumble 'n Dry, .