Snel geleverd !!

Snelle levering, mooi product.

Voldoet zeker aan de verwachtingen!

Leuke originele kado’s die snel geleverd worden

Ik vind de site erg leuk en duidelijk met originele producten. De bestelling ging snel en makkelijk. Ook het telefonisch contact verliep erg klantvriendelijk. De levering was snel geregeld. Ook hiervan werd ik netjes op de hoogte gehouden via de mail. Ik raad iedereen aan om bij jullie site te bestellen.

Super, veel keuze erg behulpzaam en snelle levering

Geweldig, had bij het bestellen wat vergeten. Heb hier achteraan gebeld en super goed geholpen....goeie service.

Diverse kaarten

Fijne website Leuke kaartjes Snelle levering

Snel verzonden

Super leuke kaart en snel verzonden

Cadeautje viel erg in de smaak !

Mooie grote omslagdoek, ook leuk dat de tekst handgeschreven was, is dan persoonlijker !

Leuke bedrijf

Leuke cadeautjes voor kinderen tot een jaar of 6! Mooi ingepakt en snel geleverd! In deze tijd zou het ook leuk zijn om wat cadeautjes te hebben voor kinderen tot jaar of 10. Hier bestel ik voortaan mijn cadeautjes!

Super service!

Had wat problemen en kreeg binnen 1 dag al mail terug hoe ik dit moest oplossen. Er was een snelle levering van de spullen. Helemaal tevreden.

Snelle en vriendelijke klantenservice. Mooie website! Ik zal in de toekomst zeker nog eens bij jullie bestellen. Alleen jammer van de verzendkosten.

goed en snel !!

goed en snel !!

Leuke website en vlotte bezorging

Heel snel en alles s perfect

Ik vind alles prachtig

Goed product, goede prijzen en prima service Halve ster minder omdat het dikke 3 dagen duurde voordat het binnen was. Echter lag dat meer aan de post dan aan jullie geloof ik..

Goed verzorgd

Snel besteld en super snel geleverd in een leuke verpakking

Snelle verzending en scherpe prijs in de uitverkoop

Snelle verzending en scherpe prijs in de uitverkoop

De artikelen die ik besteld heb zien er mooi uit.

Leuke webshop snelle service en levering.

Hele leuke webshop met mooie kleding en spullen voor kids. Snelle levering van de bestelde producten. Ik raad deze webshop aan.

Snelle service, persoonlijke touch is super

persoonlijke touch is super

Snelle en goede service

Goede kwaliteit, origineel, snelle levering, TOP.

In een woord TOP

Ontzettend leuk en behulpzaam bedrijf

Ik belde om te vragen hoe of wat. Samen de bestelling gedaan. Dame heeft het extra mooi ingepakt en een kaartje erbij gedaan. Heeft mij via de email foto gestuurd hoe het was geworden. Echt Chapeau!!!

1 speentje te weinig gekregen, na een berichtje is gelijk het inbrekende speentje opgestuurd.

Snel geleverd en goed product

De kraskaarten waar je een eigen tekst in kan schrijven zijn echt super. Zo is het altijd een persoonlijke boodschap. De kraslaag krast makkelijk weg en beschadigd niet de tekst.

Levering snel en product als verwacht.

Voor een leuke prijs een mooie jas voor onze dochter gekocht. Snelle levering en jas voldeed aan de verwachtingen.

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama. Online specialist in toffe babykleding, kinderkleding, luiertassen, lifestyle en kinderkamer inrichting. Ontdek de complete Kinderkamer collectie. Voor een prima prijs en van uitstekende kwaliteit. Daarnaast hebben we elk seizoen een mooi aanbod aan baby- en kinderkleding van CarlijnQ, Ammehoela Kids, Koko Noko, B.Nosy, Dirkje Babywear en Tumble 'n Dry, .