Vlotte levering

Niets op aan te merken. Makkelijk bestellen en snelle levering.

Vriendelijk contact

Mijn vrouw heeft bestelling opgehaald, omdat we zelf in Krabbendijke wonen. Vriendelijk geholpen.

Dank voor de review! Fijn dat jullie gebruik hebben gemaakt van de afhaalmogelijkheid. Graag tot ziens bij ikbenzomooi.nl Annelie, van Team Ik Ben Zo Mooi

Top webshop

Goede website, snelle levering en hele mooie producten. Echt een aanrader.

Leuk dat je moeite hebt genomen om een review achter te laten. Dank voor de aanbeveling en complimenten. Veel plezier van je order. Annelie, van Team Ik Ben Zo Mooi

Mooie, kwaliteitsvolle babyschoentjes en vlotte service.

Dankjewel! Heel tof om te horen en veel plezier van de schoentjes. Annelie, van Team Ik Ben Zo Mooi

Snelle verzending, goede service

Met een superleuke inpakservice :)

Super leuk dat je gebruik hebt gemaakt van onze gratis service én dat deze in de smaak is gevallen. ;) Nogmaals dank voor je order en we zien je heel graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl Fijne dag! Liefs Annelie, van Team Ik Ben Zo Mooi

Top website!

Alles was zeer naar wens. Product was exact zoals beschrijving. Vlotte levering en duidelijke communicatie.

Heel leuk om te lezen dat je blij bent met je order. Je had ook wel echt hele toffe items uitgekozen! Veel plezier ervan en we zien je heel graag nog eens terug op ikbenzomooi.nl! Veel liefs, Annelie Team IkBenZoMooi

Mooie producten en mooi ingepakt!

Geweldige gratis inpakservice!

Hoi Melissa, Wat een leuke review. Hartelijk dank en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien van Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Supersnel en netjes

Mijn pakketje werd verzorgd ingepakt en verzonden en kwam de volgende dag reeds toe, en dit tijdens coronatijden, heel goede service!

Hoi Marlies Van zo een mooie review worden we blij. Hartelijk dank en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien van Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Goed, snel geleverd, mooi product

We hebben een nachtlampje gekocht. Ht is een mooi product, net anders dan dat je bij grote winkels ziet. Wij zijn er erg blij mee. Het is keurig netjes bezorgd.

Hoi Liset Wat goed om te horen dat je blij bent met je aankoop. Hartelijk dank voor je review en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien van Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Super!!!

Heel erg blij mee! Snelle service en mooi gepakt.

Hoi Marloes, We maken even een dansje bij het lezen van je review. Hartelijk dank voor je review en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien van Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Leuke webwinkel en snelle service!

Ik heb hier een aantal leuke producten voor mijn dochtertje gehaald! Ze hebben mooie merken en een erg snelle levering!

Hoi Monica, Wat leuk dat we jou dochtertje bij hebben kunnen maken met onze producten. Hartelijk dank voor je review en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien van Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Uitmuntend op elk gebied!

Een super toffe shop, met leuke hippe merken! Er is voor ieder wat wils en de afhandeling en verwerking van de order is top! Je order is gewoon een cadeautje om te mogen ontvangen. Absoluut een aanrader!

Hoi Jacolien, Van deze lovende woorden zijn we gewoon even stil. Hartelijk dank voor je review en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien namens Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Hele snelle service! Leuke merken.

Top service, snel geleverd. Originele merken!

Hoi Heidi, Hartelijk dank voor je mooie review en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien namens Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Heel goed!

Overzichtelijke pagina, leuke merken en snelle levering.

Hoi Chantal, Wat goed om te horen dat je onze site als overzichtelijk en leuk ervaart. Hartelijk dank voor je review en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien namens Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Goed, de cadeautjes zijn enthousiast ontvangen

Leuke artikelen, makkelijke site en de bestelling wordt correct afgehandeld

Hoi Marjolein, Zo leuk om te horen dat de cadeautjes enthousiast zijn ontvangen. Hartelijk dank voor je review en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien namens Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Fijne webshop!

Leuke webshop met originele spullen, toppie!

Hoi Fenny, Fijn om te horen dat je onze collectie helemaal leuk vind. Hartelijk dank voor je review en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien namens Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Klantvriendelijke shop voor kleine en grotere kabouters ☺️

Als kraamkadootje een bon gekregen van deze shop. En zoals dat soms gaat met bonnen, was deze blijven liggen en verlopen. Een berichtje was genoeg om de bon weer te activeren! Nu een mooie warme trui besteld voor mijn zoontje, zodat hij alsnog van z’n ‘kraamkado’ kan genieten ;) Ook nog een hippe crunchy meebesteld, zus lief ook blij! Wij zijn tevreden!

Hoi Martine, Leuk dat je van je laat horen. Fijn dat je onze service waardeert en een mooie trui hebt uit kunnen zoeken. Hartelijk dank voor je review en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien namens Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Goede, persoonlijke service!

Onlangs heb ik een blouse en speentjes besteld. Ik had een vraag over de producten en werd heel snel geholpen. Fijn, die persoonlijke service. Ook zijn de producten snel geleverd. Ik ben dus een tevreden klant!

Hoi Sanne, Zo fijn om te horen dat je tevreden bent. Hartelijk dank voor je review en we zien je natuurlijk graag nog eens terug bij Ik Ben Zo Mooi. Groetjes Jacolien namens Team Ik Ben Zo Mooi ♥

Snelle levering maar geen cadeauverpakking

Levering was snel, voor drie besteld en volgende dag in huis. Helaas hadden ze het cadeau niet verpakt en ook geen wenskaartje meegegeven terwijl dat gratis was door deze aan te vinken. Geen van beiden gekregen terwijl het een cadeau was. Dat is wel jammer. Laatste moment nog snel cadeaupapier geregeld. Spulletjes zagen er prima uit.

Hi, Dankjewel voor je review. Super vervelend dat je op het laatste moment nog achter inpakpapier aan moest, terwijl je in de veronderstelling was dat je bestelling zou worden ingepakt. Ik heb je order er meteen even bij gezocht. Helaas kan ik op je factuur en in je bestelling niet terug vinden dat je deze opties hebt aangevinkt of aan je mandje hebt toegevoegd. Dat is de reden dat we je bestelling niet hebben ingepakt, onze excuses! We zien je heel graag nog eens terug in onze shop. Mocht je volgende keer twijfelen of wil je het even dubbel checken dat je bestelling wordt ingepakt? Je mag ons altijd even een chat berichtje of mail sturen. Nogmaals excuus. Fijne dag!

Snelle levering van leuke kleertjes!

Ik ben erg blij met de enorm snelle levering van super leuke kleertjes. Jullie aanbod is groot dus iets uitkiezen ging minder snel haha. Ook kreeg ik er leuke kaarten bij waardoor ik het als cadeautje kan gaan geven. Ik ben erg blij in ieder geval.

Dankjewel voor je review! Leuk om te lezen dat je net zo blij wordt van ons assortiment als wij. Mocht je door de bomen het bos niet meer zien of een keer hulp nodig hebben bij het zoeken, dan mag je ook altijd contact met ons opnemen. Dankjewel voor je mooie bestelling en we zien je graag nog eens. Fijne dag!

Snelle respons en opvolging.

Zeer blij met de aankoop!

Dank voor je review en je bestelling! Veel plezier ervan.

Ik ben fan!

Ik ben fan! Wat een super leuke webshop met een ruim assortiment aan baby en kinderkleding, speelgoed en cadeautjes. Ik heb hier al meerdere keren kraamcadeaus gekocht en iedereen was erg enthousiast! Ook de service is erg goed. Een echte aanrader.

Dankjewel voor deze review vol complimenten en je leuke bestellingen! Graag tot een volgende keer. Fijne dag!

Fijne service en unieke producten!

Als je in deze webshop koopt heb je de luxe om eenvoudig ‘kant en klare’ kledingsetjes te kopen! Ze hebben leuke, betaalbare merkjes en bovendien nog een ruim assortiment diverse cadeautjes. En alsof dat nog niet genoeg is ;) super leuk verpakt EN een gratis kaartje! Bedankt voor deze fijne service!

Service en snelle levering

De bestelling werd snel bezorgd. Daarnaast had ik mijn code niet kunnen gebruiken en dat is meteen aangepakt en hersteld. Voor mij dus een bedrijf waar ik zeker nog eens terugkom.

Leuke webshop!

Hele fijne webshop met leuke merken! En er is altijd wel een leuke actie of korting te vinden wanneer je goed zoekt of je inschrijft voor de nieuwsbrief. Verder ook een fijne service en altijd een persoonlijke touch bij je bestelling.

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama. Online specialist in toffe babykleding, kinderkleding, luiertassen, lifestyle en kinderkamer inrichting. Ontdek de complete Kinderkamer collectie. Voor een prima prijs en van uitstekende kwaliteit. Daarnaast hebben we elk seizoen een mooi aanbod aan baby- en kinderkleding van CarlijnQ, Ammehoela Kids, Koko Noko, B.Nosy, Dirkje Babywear en Tumble 'n Dry, .