Leuke producten, duidelijk vormgegeven website, goede service, extra’s, snelle levering.

Erg tevreden!

Zeer klantvriendelijk, snelle service en super leuk dat cadeautjes kunnen worden ingepakt. Ook dit gebeurt met alle zorg!

Snel geleverd! En super leuk ingepakt! Dat is echt een pluspunt!

snel

Juiste product de volgende dag al in huis.

Altijd prima producten en service

Ik bestel regelmatig spulletjes voor mijn kinderen bij ikbenzomooi.nl en ben al jaren heel tevreden over de kwaliteit van de producten en de service. De shop heeft originele dingen ter decoratie van kinderkamers en leuke schoolspullen. Ik ben altijd zeer tevreden (en mijn kinderen ook).

Cadeau naar Duitsland laten sturen en het was er binnen de beloofde tijd

Mooie webshop met leuk aanbod

Veel verschillende producten op de website voor alle leeftijden. Leuk aanbod en interessante aanbiedingen

Goed verzorgd

Bestelde artikelen zijn op tijd en netjes geleverd

Heel erg leuk babyshower boek. Het viel goed in de smaak

Voor herhaling vatbaar

Mooie site, ruim assortiment en snelle.bezorging. En ook nog ingepakt!

Uitstekende service!

Vlotte snelle communicatie, bestelling was ontzettend snel binnen. Leuke items, goede prijs kwaliteit verhouding. Ik raad de site zeker bij vrienden en familie aan.

Een webshop met artikelen die mij zeer aanspreken. Eens wat anders dan anders.

Klantenservice is top. Zowel de communicatie als de levering is tip top in orde. Snel, vriendelijk en verzorgd!

originele kraamcadeautjes van mooie kwaliteit

Ik heb een kraamcadeautje besteld bij Ikbenzomooi. Ruime keuze in allerlei prijsklassen, geen weggooitroep, origineel, kwaliteit. Snel geleverd. Alles prima.

Leuke site en snelle levering!

Jullie site is heel fijn om te zoeken naar spulletjes. De bestelling ging heel vlot en mij pakje werd heel snel geleverd (zeker gezien deze drukke periode). Heel fijn!

superleuke spullen

makkelijke website en heel snel bezorgd geen 10 zou vragen of dingen een kadootje zijn en moeten worden ingepakt voor verzending

Originele artikelen

Leuk verpakt, mooie producten, vlotte service!

Amazing friendly service

I always can count on ikbenzomooi.nl to help me take care of sending our employees the best baby gift. They handpick really nice products, help with the packing and have a super-efficient process so that, no matter where my employees are, they get their gifts in time. It's perfect for new moms and dads.

Snelle en goede levering

Leuk assortiment en snelle service

Toevallig op deze website terecht gekomen omdat hier een uv zwembroekje nog wel op voorraad was en bijna overal uitverkocht is. Ondanks de langere levertijd door PostNL toch al binnen 2 dagen binnen, erg fijn!

Snel een hele leuke step geleverd!

Erg leuk assortiment en de levering was heel snel! Erg prettig.

Ik vind de service top. Als 1 van de weinige winkels hadden ze het artikel dat ik wilde op voorraad. Ook had ik het pakketje de volgende dag al in huis.

Top bedrijf

Leuk assortiment, leuke gratis cadeaus en snelle levering!

Super cadeau!

Het is bij de ontvangster super in de smaak gevallen. Aanrader voor een uniek leuk gaaf orgineel cadeau.

Service top! Leuk assortiment

Via Google kwam ik hier terecht. Ik was op zoek naar een specifiek artikel. Ondanks deze onzekere tijden heb ik mijn bestelling heel snel ontvangen. Retouren worden super snel verwerkt en de service is echt top! Snelle reactie (ook via de chat) en wat een vriendelijk personeel. Bij een opmerking wordt goed meegedacht aan een oplossing voor beide partijen. Zeer tevreden en absoluut reden genoeg om te blijven bestellen. En hoe leuk is het dat vaste klanten standaard korting krijgen, al na je eerste bestelling. :)

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama. Online specialist in toffe babykleding, kinderkleding, luiertassen, lifestyle en kinderkamer inrichting. Ontdek de complete Kinderkamer collectie. Voor een prima prijs en van uitstekende kwaliteit. Daarnaast hebben we elk seizoen een mooi aanbod aan baby- en kinderkleding van CarlijnQ, Ammehoela Kids, Koko Noko, B.Nosy, Dirkje Babywear en Tumble 'n Dry, .