Leuk aanbod en onwijs leuk ingepakt

Hier koop ik meestal iets als ik iets cadeau wil doen. Veel keuze en wordt dan ook nog eens leuk ingepakt. Daarnaast voel ik me als vaste klant gewaardeerd door de korting. En hele leuke kleding voor mijn dochter van 2.

Snel en keurig verpakt.

Overzichtelijk en snel.

Supersnel geleverd

Mooie spullen, voor 16.00u besteld dan de volgende dag in huis en dit klopt dus echt!

TOP

Supersnel geleverdEn neefje is ZOOOOO blij met zn onderwaterdierenlichtjes

Super snel met het beantwoorden van e-mailberichten en super snel in het leveren.

Vlotte bestelling

Pakketje snel na bestellen ontvangen. In stevige kartonnen envelop in de brievenbus. Was zwemkledij voor de kids. Kwaliteit van de stof op het eerste zicht ook dik in orde.

Top ervaring!

Mooie spullen en snelle levering!!

Mooi aanbod van mooie merken, erg snelle levering.

Mooie webshop

De app is heel makkelijk in gebruik en het wordt snel verzonden!

Goede prijs en razendsnelle levering

Naast dat ze een collectie hebben van de leukste merken hanteren ze ook een goede prijs. Daarnaast had ik mijn bestelling de volgende ochtend al in huis. Top!

Super nette,leuke service!

Mooie spullen, en naar wens zeer leuk ingepakt en met persoonlijk kaartje!

Goede service, snelle bezorging, super product. Heel blij mee

Super tevreden

Ik ben erg tevreden. Snelle levering en goed verpakt

Leuke originele kraamcadeaus. Ook voor mijn eigen dochter kan ik hier goed shoppen voor kleding, speelgoed en slabbers! Daarnaast pakken ze de cadeaus ook erg leuk in.

Goed en snel

Dit is de tweede bemini slaapzak die ik bij jullie heb besteld, Jullie leveren snel, product is goed site is overzichtelijk! En Mijn kleintje vind hem lekker zitten en dat is het belangrijkste, fijn dat jullie deze slaapzakken verkopen.

Prima service!

Goede en snelle service. Bij een retour ook een snelle verwerking.

Super service!

Leuke producten en goede prijs kwaliteit verhouding. Heel fijn dat je het ook op mag halen.

Mooie site

Jammer dat niet alle maten hebben altijd.

Snelle en goede service, erg klantvriendelijk!

Word altijd snel verstuurd of je kan het snel ophalen. Ook ruilen is geen probleem.

Geweldige kleding

Fijne webshop! Al geregeld wat besteld, altijd snel geleverd. Fijne en goede service

Leuke merken, mooie kleding

Leuke merken, Leuke aanbiedingen, snel en makkelijk te bestellen en op tijd bezorgd.

Leuk en snelle service

de bestelling was snel bezorgd. En netjes verpakt super!

Fijne site en leuk assortiment

Heb zeer goede ervaringen met ikbenzomooi.nl bestel er ook regelmatig je hebt er ook van alles wat. Blijf ook zeker bij jullie bestellen.

Snelle levering en maat was goed!

Ik heb het snel binnen gekregen en de maat viel goed ze heeft er nu al plezier van!

Leuke producten, duidelijk vormgegeven website, goede service, extra’s, snelle levering.

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama. Online specialist in toffe babykleding, kinderkleding, luiertassen, lifestyle en kinderkamer inrichting. Ontdek de complete Kinderkamer collectie. Voor een prima prijs en van uitstekende kwaliteit. Daarnaast hebben we elk seizoen een mooi aanbod aan baby- en kinderkleding van CarlijnQ, Ammehoela Kids, Koko Noko, B.Nosy, Dirkje Babywear en Tumble 'n Dry, .