Laden reviews...
Laden reviews...
4 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Klanten melden over het algemeen een positieve ervaring door snelle levering en een eenvoudige bestelling. Enkele opmerkingen gaan over verpakking, maar de meeste bestellingen komen snel aan met gemakkelijke betaalmogelijkheden. Tevredenheid lijkt hoog, met meerdere aankopen die soepel verlopen en af en toe kortingen. De feedback duidt op vertrouwen in de service en de bereidheid om opnieuw te bestellen.
Vond het vervelend dat je aan de verpakking duidelijk kon zien dat het pakketje al bij anderemensen was geweest .slordig weer dicht geplakt en doos beschadigt. Oude codes nog op de doos. Wel snelle bezorging
Beveelt niet aan
19 November 2025
Ria
Rijssen
Geachte Ria,
Ik wil u informeren dat ik uw bestelling zojuist heb nagekeken. U heeft een retourdeal besteld, wat betekent dat het product eerder is uitgepakt en er verzendsporen op de doos zichtbaar kunnen zijn. Dit staat duidelijk vermeld op zowel onze website als op uw factuur. Deze producten worden altijd met aanzienlijke kortingen aangeboden. Ik hoop dat het zo duidelijk is en dat u alsnog tevreden bent met uw aankoop. Mocht dit niet het geval zijn, dan ben ik graag bereid om samen met u naar een passende oplossing te zoeken.
Met vriendelijke groet,
Jacolien van 't Leven
Ik Ben Zo Mooi
Van bestelling tot levering verliep alles naar wens.
Beveelt aan
30 October 2025
Margriet
Velp
Ene dag besteld volgende dag al in huis. En achteraf betalen zelfs bij deze eerste bestelling. Aanrader!
Beveelt aan
2 September 2025
Margret
Haarlem
Laat in de middag besteld, volgende dag al bezorgd en de moonie bear met een leuke korting gekocht. Nu nog even wachten totdat mijn kleinzoon er van kan genieten
Beveelt aan
13 August 2025
Sandra
Abcoude
Was op zoek naar een leuk cadeau ivm geboorte kind vind iets moois besteld en binnen 1 dag geleverd.
Beveelt aan
18 June 2025
Dick
Maarsssen
Fijne en goede ervaring mooie kwaliteit spullen Aardige en behulpzame Klantenservice . Een echte aanrader .
Beveelt aan
28 March 2025
Petra
Uithoorn
Jacolien heeft me heel fijn geholpen via WhatsApp door foto’s te sturen van de producten. Zo heb ik uiteindelijk een keuze kunnen maken en had ik het een aantal dagen later al binnen!
Beveelt aan
10 March 2025
Lois
Tilburg
Mijn dochtertje van 15 maanden vindt het geweldig. Ze wil iedere keer helpen in de keuken en wordt boos als ik hem even wil opruimen. Je kan het heel klein opvouwen dus dat is ideaal. Echt een aanwinst.
Beveelt aan
17 July 2024
Lynn
Delft
Tas kwam op tijd binnen, nog niet kunnen gebruiken. Tas ziet er goed uit, mooi van binnen en fijn dat er een verschoningsmat bijgeleverd is. Het ingebruik nemen van de tas nog niet kunnen beoordelen, aangezien de baby er nog niet is.
Beveelt aan
4 June 2024
Skaur
Overijssel
Zeer goede kwaliteit en zeer lage prijs. Bovendien nog extra korting als je meerder producten tegelijk koopt
Beveelt aan
4 June 2024
Carin
Waalre
-
Beveelt aan
2 May 2024
Linda
Gouda
Ik had een pakje besteld helaas wist ik het mail adres niet van diegene maar dat zou goed komen staat op jullie web side. Maar pas nadat ik contact had op genomen met de persoon waar naar het verstuurd was Wisten ze van wie dit mistery kado was . Misschien handig om bij deze klanten zelf even op het kaartje de boodschap te schrijven ipv alleen vermelden kijk in u mail
Beveelt aan
27 March 2024
Renata
Almere
Weet niet eens of die is aagekomen
Beveelt niet aan
19 February 2024
Burak
Velsen
Goedemorgen Burak,
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review in te vullen. Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met Ik Ben Zo Mooi. Ik ben direct in deze case gedoken. Er is een mail verstuurd met track en tracé link zodra de bestelling is verstuurd. Het mailadres klopt. Is de mail misschien in uw spambox terecht gekomen? Ik hoop dat u inmiddels contact heeft gehad met de ontvanger. Mocht ik u nog ergens anders mee kunnen helpen dan hoor ik het uiteraard graag. Voor nu wens ik u een fijne dag toe en graag tot ziens.
Met vriendelijke groet,
Jacolien van 't Leven
Ik Ben Zo Mooi
Zijn er vragen vanuit de klant, Dan is er snel een antwoord. Prima service!
Beveelt aan
6 February 2024
Pauline
Amersfoort
Klantenservice reageert direct en zeer adequaat. Zij nemen hun verantwoording ook als het niet nodig is. Daarnaast leveren ze per omgaande het product . M.a.w. een verademing.
Beveelt aan
19 December 2023
Rob
Tilburg
Zeer tevreden met mijn aankopen. Heel fijn dat je als trouwe klant vaste korting krijgt. Mooi assortiment aan kwaliteitsvolle producten.
Beveelt aan
29 November 2023
Carolien
Aalst (België)
Originele geschenken, degelijk verpakt en zeer snel geleverdI.
Beveelt aan
20 October 2023
Sylvia
Oud-Heverlee
Bestelling snel ontvangen!
Beveelt aan
18 October 2023
Cindy
Wassenaar
Prachtige kwaliteit producten en de bijgevoegde kaartjes met persoonlijke noot hebben een heel goed effect op mij. Het voelt warm en liefdevol waardoor ik zeker weet dat ik vaker kom winkelen bij jullie! Mvg Anke Wigboldus
Beveelt aan
13 June 2023
Anke Wigboldus
Almere
Ik heb krijtstiften besteld voor decoratie en tekst op onze winkelramen. Het product is snel geleverd en voldoet aan onze wensen.
Beveelt aan
9 March 2023
Suri
Breda
..
Beveelt aan
12 January 2023
c.
Weert
Inmiddels naar tevredenheid geholpen
Beveelt aan
28 November 2022
Teunie
Gorinchem
Goedenavond Teunie,
Mag ik vragen hoe u contact heeft opgenomen? Ik heb na het lezen van de review direct mijn mailbox ondersteboven gekeerd maar kan geen mail van u ontdekken. Daarnaast ook geen Whatsapp bericht en ook geen chatbericht. Ik zou heel graag willen weten hoe u contact heeft opgenomen en naar welk mailadres u heeft gemaild. Zoals u aan alle andere reviews kunt zien staat Ik Ben Zo Mooi juist bekend om haar uitstekende service.
Het kan uiteraard gebeuren dat een product niet naar wens is. Het retourlabel ga ik dan ook direct aan u doormailen. Ik wens u nog een fijne avond toe en hoop dat u mij een tweede kans wilt gunnen. Aangezien dit zeker geen opzet is en ik juist heel graag wil weten waar dit fout is gegaan zodat ik de retour procedure indien nodig kan verbeteren.
Mvg Jacolien van 't Leven
Ik Ben Zo Mooi
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Heel mooi en snel geleverd. Enige nadeel is dat de blaadjes die erin zitten voor de echo en voet/hand afdruk erg dun zijn (gewoon papier) deze hadden van dikker/steviger papier mogen zijn.
Beveelt aan
11 November 2022
Moniek
Echt
Hartelijk dank voor de prachtige review. Fijn om te horen dat je blij bent met de baby box. Ik ga je tip zeker meenemen om de box te verbeteren.
Leuke artikelen en een geweldige service en snelle levering. Top.
Beveelt aan
22 September 2022
Anita
Nijmegen
Mooie producten, en snel geleverd!
Beveelt aan
2 September 2022
An
Aagtekerke
DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP
Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama.
Haltestraat 82
4411NH Rilland
Branch
Kleding, Mode
Specializations
Kinderkleding, Baby
Webshops