Snelle levering erg fijn

Ik had een pakje besteld helaas wist ik het mail adres niet van diegene maar dat zou goed komen staat op jullie web side. Maar pas nadat ik contact had op genomen met de persoon waar naar het verstuurd was Wisten ze van wie dit mistery kado was . Misschien handig om bij deze klanten zelf even op het kaartje de boodschap te schrijven ipv alleen vermelden kijk in u mail

Geen track and trace

Weet niet eens of die is aagekomen

Goedemorgen Burak, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review in te vullen. Vervelend dat u geen goede ervaring heeft met Ik Ben Zo Mooi. Ik ben direct in deze case gedoken. Er is een mail verstuurd met track en tracé link zodra de bestelling is verstuurd. Het mailadres klopt. Is de mail misschien in uw spambox terecht gekomen? Ik hoop dat u inmiddels contact heeft gehad met de ontvanger. Mocht ik u nog ergens anders mee kunnen helpen dan hoor ik het uiteraard graag. Voor nu wens ik u een fijne dag toe en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Jacolien van 't Leven Ik Ben Zo Mooi

Grote betrokkenheid op klanten

Zijn er vragen vanuit de klant, Dan is er snel een antwoord. Prima service!

Uiterst klantvriendelijk

Klantenservice reageert direct en zeer adequaat. Zij nemen hun verantwoording ook als het niet nodig is. Daarnaast leveren ze per omgaande het product . M.a.w. een verademing.

Snel bezorgd & kwaliteitsvolle producten

Zeer tevreden met mijn aankopen. Heel fijn dat je als trouwe klant vaste korting krijgt. Mooi assortiment aan kwaliteitsvolle producten.

Originele geschenken, degelijk verpakt en zeer snel geleverd.

Originele geschenken, degelijk verpakt en zeer snel geleverdI.

top!

Bestelling snel ontvangen!

Persoonlijk, liefdevol en mooi!

Prachtige kwaliteit producten en de bijgevoegde kaartjes met persoonlijke noot hebben een heel goed effect op mij. Het voelt warm en liefdevol waardoor ik zeker weet dat ik vaker kom winkelen bij jullie! Mvg Anke Wigboldus

Snelle service en kwaliteit producten!

Ik heb krijtstiften besteld voor decoratie en tekst op onze winkelramen. Het product is snel geleverd en voldoet aan onze wensen.

Inmiddels naar tevredenheid geholpen

Goedenavond Teunie, Mag ik vragen hoe u contact heeft opgenomen? Ik heb na het lezen van de review direct mijn mailbox ondersteboven gekeerd maar kan geen mail van u ontdekken. Daarnaast ook geen Whatsapp bericht en ook geen chatbericht. Ik zou heel graag willen weten hoe u contact heeft opgenomen en naar welk mailadres u heeft gemaild. Zoals u aan alle andere reviews kunt zien staat Ik Ben Zo Mooi juist bekend om haar uitstekende service. Het kan uiteraard gebeuren dat een product niet naar wens is. Het retourlabel ga ik dan ook direct aan u doormailen. Ik wens u nog een fijne avond toe en hoop dat u mij een tweede kans wilt gunnen. Aangezien dit zeker geen opzet is en ik juist heel graag wil weten waar dit fout is gegaan zodat ik de retour procedure indien nodig kan verbeteren. Mvg Jacolien van 't Leven Ik Ben Zo Mooi

Hele mooie baby herinneringen box!

Heel mooi en snel geleverd. Enige nadeel is dat de blaadjes die erin zitten voor de echo en voet/hand afdruk erg dun zijn (gewoon papier) deze hadden van dikker/steviger papier mogen zijn.

Hartelijk dank voor de prachtige review. Fijn om te horen dat je blij bent met de baby box. Ik ga je tip zeker meenemen om de box te verbeteren.

Leuke artikelen en een geweldige service en snelle levering. Top.

Super snelle levering

Mooie producten, en snel geleverd!

Bestelling, betaling en levering gingen erg goed. Helaas kon de ontvanger op geen enkele manier zien van wie men het cadeau heeft gekregen. Hetgeen wel jammer is zeker daar we een leuke tekst hadden toegevoegd maar dit werkt blijkbaar alleen via email. Kwaliteit van het product kan ik zelf niet beoordelen, wij hebben het (nog) niet gezien.

Eenvoudig te bestellen. Mooi product en snelle levering

Meer dan prima!

Snel in huis, product helemaal top, fijn dat de dozen duurzaam zijn.

Magnetisch planbord

Leuk design met dieren. Kleuren die passen in de trend van deze tijd. Maar ik vind de plaatjes/tekst veel te onscherp geprint. Korrelig! Daarom maar 3 sterren. Ik had er meer van verwacht, jammer. Ik beveel het bord niet aan, omdat het onscherp afgedrukt is. Als het scherper zou zijn, zou ik het wel aanbevelen, want verder vind ik het een heel leuk ontworpen planbord.

Hartelijk dank voor je uitgebreide review. Fijn dat je ook uitlegt geeft bij de waardering. Het is niet mogelijk om de print scherper af te drukken op dit materiaal vanwege de structuur. Maar ik neem je feedback zeker mee in de volgende ronde.

goed!

De bestelling is goed ontvangen en wat nog fijner, ze zijn super Ik kon niet de bestelling plaatsen en heb dat via Jacolien gedaan. Dus heel blij met deze hulp. Ben ik de enige of zijn er meer klanten die dit probleem? Maar iig super tevreden mvg Ellen Tramper

Volgende dag al geleverd!

Snel geleverd en netjes verpakt

Mooie website met mooie producten

Ruime keus in mooie producten. Blij met mijn bestelling.

snelle levering, leuke dingen

Mij ikbenzomooi.nl hebben ze superleuke baby kadootjes. Ik kwam per toeval op de site. Ga er zeker vaker bestellen. Leuke originele kadootjes. Snelle levering.

Leuk aanbod van spulletjes en hele fijne service.

Heel fijn geholpen

Via de chat geholpen met een onderdeel van het bestelproces waar ik iets verkeerd bleef doen.

Kwaliteit

Kindvriendelijk

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama.