Mooie knipjes!

Ik ben al een poosje opzoek naar deze kleine knipjes. En dan vooral in deze kleuren. De felle kleuren zijn leuk voor de zomer maar deze zijn precies goed voor de herfst/winter. Helemaal blij mee.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met de handige vanPauline clipjes en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Super snel binnen, goede prijs

Heel fijn dat de bestelling de volgende dag al binnen is.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Zeer snelle levering en netjes ingepakt

Snelle levering, leuk verpakt.

Helaas niet helemaal wat ik zocht

De siliconen bekers met deksels besteld. Mijn kleinzoon krijgt er geen vocht uit. De deksel trekt steeds vacuüm.

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer dat de bekers niet naar wens zijn. Ik heb je een mail gestuurd waarmee je dit probleem kan oplossen.

Zeer vlotte levering mooi materiaal !

Super materiaal snelle levering

Mooie kleding en supersnel geleverd

Goede service!

Mijn bestelling was snel bezorgd en ik vond de aanbieding super!! En een heel tof setje heeft mijn dochtertje nu!

Mooie en kwalitatief goede kleding voor een fijne prijs! Een fijne kleine onderneming!

Wauw, wat een prachtige natuurlijke materialen en kleuren!

Prachtige site, mooi stijl cadeautjes. Goede prijs! Fijn materiaal en de producten zijn zoals ze zijn beschreven. De verzending is keurig en de communicatie heel prettig. Mooi bedrijf!

Snel geleverd en netjes verpakt

Super leuke kleding besteld en snel in huis.

zo leuke spulletjes

Ik heb hier mijn zwembroekjes bestelt voor mijn kleinzoon ,wat een aparte broekjes kan hij weer showen op vakantie.

Snelle levering!

Snelle levering!

Blij met wat beloofd is en levering

Prachtig product en levering.

Super mooie kleding en top service!

Ik heb in de avond pas mijn bestelling gedaan, en de volgende ochtend lag deze gewoon al in de brievenbus echt super service!! Had een mooi kleding setje voor mijn zoontje besteld en deze staat fantastisch! Dus in een woord; TOP!!

cadeaubon gekregen betekent verzendkosten betalen!

Hadden voor deze webshop een cadeaubon gekregen en tussen de (vrij beperkte keuze aan) spullen iets uitgezocht. Wat blijkt als je de cadeaubon invult: ze rekenen alsnog verzendkosten. Wat een armoede.

Beste Pim, Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je dit zo ervaart. Ik doe er juist alles aan om de service hoog te houden. Het is zeker niet op deze manier bedoeld. Dit gaat volledig automatisch. Zodra het resterende bedrag is overgemaakt kan ik de 4,49 direct aan je terug betalen. Wil je het laten weten als de betaling is afgerond? Dan maak ik het gelijk in orde. Met vriendelijk groet, Jacolien van 't Leven

Snelle levering, product zoals omschreven

Mooi product en zeer goede kwaliteit

Snelle levering. Mooie kwaliteit. Wel redelijk aan de prijs, maar is het wel waard.

Vlotte levering en aardige correspondentie

Goede ervaring. Mooi product, ik heb de site doorgestuurd naar vriendinnen die inmiddels ook iets aangeschaft hebben.

Hartelijk dank voor je mooie review. Erg leuk om te horen dat je vriendinnen ook al hebben besteld. Veel plezier met je mooie aankopen en tot ziens op Ikbenzomooi.nl!

Leuke cadeautjes met persoonlijke aandacht bezorgt

Leuke site waar je veel ideeën op kunt doen. Het is ideaal dat je rechtstreeks kunt laten bezorgen en dan ook nog met een persoonlijke touch. Klasse.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Fijn dat je de service waardeert. Veel plezier met je aankoop en tot ziens op ikbenzomooi.nl.

Prima, netjes en snel

Hartelijk dank voor deze mooie review. Heel veel plezier met je aankoop en tot ziens op ikbenzomooi.nl.

Leuk product, goede prijs en kort lijntje naar de klant.

Even snel een kraamcadeautje wilde ik sturen. Voor een leuke prijs en toen de digitale kaart erbij niet lukte, werd snel op mijn mail gereageerd. Dat is fijn! Ook netjes dat het proces voor je in de gaten wordt gehouden.

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat je de cadeauservice met kaart waardeert. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl.

Uitstekende services en mooie kwaliteit producten

Heel goede prijs - kwaliteit verhouding

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te horen dat je het bestellen zo goed is bevallen. Graag tot ziens op ikbenzomooi.nl.

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama. Online specialist in toffe babykleding, kinderkleding, luiertassen, lifestyle en kinderkamer inrichting. Ontdek de complete Kinderkamer collectie. Voor een prima prijs en van uitstekende kwaliteit. Daarnaast hebben we elk seizoen een mooi aanbod aan baby- en kinderkleding van CarlijnQ, Ammehoela Kids, Koko Noko, B.Nosy, Dirkje Babywear en Tumble 'n Dry, .