Een perfecte site met mooie producten

Een fantastische site met veel variatie en keuze voor alle smaken.

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling. Superleuk om te horen dat je zo enthousiast bent. Veel plezier met het kledingsetje. Graag tot zien op www.ikbenzomooi.nl.

Prachtige produkten

Snelle levering en kwalitatief mooie produkten

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Fijn dat je de service en producten zo waardeert. Ik wens je veel plezier met je aankoop en graag tot ziens op www.ikbenzomooi.nl.

Mooie spullen

Mooie spulletjes en goede kwaliteit /prijsverhouding Snelle levering ondanks drukte corona !!!!!

Hartelijk dank voor je prachtige beoordeling. Heel veel plezier met je aankopen en graag tot ziens op www.ikbenzomooi.nl.

Nette en snelle levering

Prima overzichtelijke site. Snelle levering Helaas voldeed 1 artikel niet aan de verwachtingen,reeds retour gestuurd en ontvangen. Nu nog de terugbetaling. Ik hoop dat dit net zo snel en goed gebeurt als de levering

Hartelijk dank voor je review. Jammer dat 1 product niet naar wens was. Hopelijk heb je wel veel plezier van het andere item. Ik zie je graag terug op www.ikbenzomooi.nl.

Prachtige reisponcho voor kleinzoon

Heel goede kwaliteit, snel geleverd. Omdat er een tweetal strikjes ontbraken aan de poncho, heb ik gemaild. Direct een reactie met duidelijke uitleg waarom.

Hartelijk dank voor je mooie beoordeling. Hopelijk heb je al veel plezier gehad van de prachtige poncho. Ik zie je graag nog eens terug op www.ikbenzomooi.nl.

Fantastisch mooie baby artikelen!

Snel en accuraat.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. Hopelijk heb je veel plezier van je aankoop. Ik zie je graag nog eens terug op www.ikbenzomooi.nl.

Woow

Ik heb 2 kleine kinderen. Ze dragen allebei nog luiers. Ik was al een tijdje opzoek naar luiertas die geschikt was voor mij. Ik ben zoo verliefd op de tas geworden. De tas zelf is zoo mooie en zo mooie ontworpen en het is zo fijn. Ik ben erg super blij ermee

Super snel geleverd

Ik zocht online voor krijtstiften en bestelde deze in de avond, ze zijn de volgende dag geleverd. Netjes verpakt en een leuk kaartje erbij. Ben er helemaal blij mee hoe het bestelproces is gegaan. Toppie

Hartelijk dank voor je prachtige review. Erg leuk om te horen dat je blij bent met de service. Veel plezier met de mooie krijtstiften en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Snel bezorgd en prima geregeld!

Het was sneller bezorgd dan verwacht zelfs! Erg blij mee.

Hartelijk dank voor je mooie review. Heel fijn dat je de razendsnelle service waardeert! Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Prachtig

Mooie produkten,snelle service en goed verpakt.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Goed over gekomen zeer tevreden

Heb het besteld en de volgende dag direct geleverd bij diegene waar het voor was

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Fijn om te horen dat het pakketje goed en op tijd geleverd is. De ontvangers zullen er vast erg blij mee zijn. Graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Snelle levering en topkwaliteit!

Superleuke poncho gekocht, heel tevreden van!

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Veel plezier met de prachtige Bemini Poncho en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

zeer snelle service

heel tevreden

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met je aankoop en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Snelle levering. Voelt als kwalitatief goede slaapzakjes en goed verpakt. Ik kan niet wachten tot onze kleine meid de slaapzakjes kan gebruiken.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Veel slaapplezier met de mooie Bemini slaapzak en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Erg goed,besteld volgende dag in huis en meteen in box,kleinkind erin gelegd en vond het fijn.

Besteld volgende dag in huis,meteen in box kleinkind erin en zij vond het ook heel fijn.

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Veel plezier met het mooie boxkleed en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Mooie knipjes!

Ik ben al een poosje opzoek naar deze kleine knipjes. En dan vooral in deze kleuren. De felle kleuren zijn leuk voor de zomer maar deze zijn precies goed voor de herfst/winter. Helemaal blij mee.

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Veel plezier met de handige vanPauline clipjes en graag tot ziens bij Ik Ben Zo Mooi.

Super snel binnen, goede prijs

Heel fijn dat de bestelling de volgende dag al binnen is.

Zeer snelle levering en netjes ingepakt

Snelle levering, leuk verpakt.

Helaas niet helemaal wat ik zocht

De siliconen bekers met deksels besteld. Mijn kleinzoon krijgt er geen vocht uit. De deksel trekt steeds vacuüm.

Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat jammer dat de bekers niet naar wens zijn. Ik heb je een mail gestuurd waarmee je dit probleem kan oplossen.

Zeer vlotte levering mooi materiaal !

Super materiaal snelle levering

Mooie kleding en supersnel geleverd

Goede service!

Mijn bestelling was snel bezorgd en ik vond de aanbieding super!! En een heel tof setje heeft mijn dochtertje nu!

Mooie en kwalitatief goede kleding voor een fijne prijs! Een fijne kleine onderneming!

Over Ikbenzomooi.nl lifestyle voor baby's & kids

DE MUSTSEE ONLINE BABY, KIDS, CADEAUTJES & LIFESTYLE WEBSHOP Spot de nieuwste musthaves of een gaaf verjaardagscadeautje. Ik Ben Zo Mooi is een unieke baby- en kinderwebshop met de mooiste spulletjes voor baby, kind en mama.